La Cubanita in Haarlem

Corona informatie

TAPAS THUIS🍤 De afgelopen dagen zijn wij achter de schermen megadruk bezig geweest om La Cubanita bij jullie thuis te kunnen krijgen. Wij zijn heel blij dat we jullie nu kunnen melden, dat de eerste vestigingen inmiddels klaar zijn voor het afhalen en bezorgen van een selectie van onze lekkerste tapas!🙌

- Parkeergarage De Kamp op nog geen 5 minuten loopafstand.

La Cubanita laten bezorgen?

2. Omgeving
    • In het centrum
  4. Betalen Master Card Visa pin

1455172084 59
1514199527 81
1522069852 83
1620448924 82

1. Christina

Het was heel goed allemaal. Eten is altijd top bij La Cubanita. De service was ook heel goed en duidelijk. Ik vond het fijn dat we een andere taal kregen. Het enige minpunt was dat we twee uur hadden om te eten aangezien het restaurant met rondes werkt.

2. Jose Vermeer

Super lekker gegeten. Prima sfeer en vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

3. Goed eten, mijn favoriet de geroosterde paprika. Ook de carpaccio met geroosterde pijnboompitten is erg lekker. De prijs kwaliteit is prima in orde. Goede en fijne bediening.
    Kortom: wij komen nog een keer terug!👍

4. Op woensdagavond 6 nov. Heerlijk gegeten.Super bediening en zeer attent. Zeker de moeite waard om er weer te gaan eten .

5. Ik vondt het fantastishkwaliteid goed vriendelijk personeel.

6. Sm.van cleeff

Gezellig restaurant vlote bediening gezellige sfeer goed betaal baar en lekker eten.

7. Lekker en goed gegeten. De bediening liep druk heen en weer met dienbladen vol met lekkere tapas. Zij hadden toch tijd voor persoonlijke aandacht en waren attent en positief. Het enige minpuntje was dat we naast een lange tafel zaten met gasten die behoorlijk luidruchtig waren waardoor we elkaar zeer moeilijk konden verstaan. Wij komen gauw weer terug.

8. Eten was goed.
    Helaas zijn niet alle gerechten geserveerd.
    Bediening was niet heel sympathiek.

Het mocht de sfeer aan tafel iig niet bederven. Was gezellig.

9. We hadden een leuk tafeltje in het voorste gedeelte van het restaurant. Dit was een hoge tafel, maar dit werd van te voren netjes aangegeven. Super vriendelijke bediening en erg lekker eten, zeker een aanrader als je een avondje buitens huis wil eten!

Eén vorige recensie
  10. Ik heb hier gister heerlijk gegeten met een vriendin. Top concept, veel keus en je zit er gezellig. Het was wel erg druk. Het enige wat we op sommige momenten wel vervelend vonden is dat we dan per ronde ieder 2 tapas mochten bestellen, maar ze allemaal op een ander moment kwamen. Dus bijvoorbeeld bij onze eerste ronde had mijn vriendin alle 2 haar gerechtjes al, en ik nog niks. Dus toen mijn eerste gerechtje (15 minuten later) kwam, was mijn vriendin al klaar met haar tapas...

11. Kitty Meijeren

Heerlijk gegeten met 5 meiden.

12. van den Heuvel

Uitgebreide keus, lekker gegeten, vriendelijk personeel.

13. Heerlijk gegeten bij la cubanita.
    Leuke sfeer, lief personeel, mooi restaurant. Ik kom hier zeker nog een keer!

14. Stuk voor stuk smaakvolle gerechtjes en prima personeel!

15. Vorige week een topavond gehad bij La Cubanita in Haarlem! We werden vriendelijk ontvangen door een vrolijke meid die ons naar het tafeltje bracht achterin het restaurant, waar wij uitkeken op de binnentuin. We wisten niet goed wat we zouden drinken en de serveerster raadde ons de sangria aan, deze viel zeer goed in de smaak! De tapas kwamen snel op tafel en we hebben van alles geproefd, met name de carpaccio en de pita lamsburger waren erg lekker. Na afloop nog een wijntje gedronken op het terras, mijn avond was een succes! La Cubanita in Haarlem is echt een aanrader.

16. Vanavond gegeten bij La Cubanita te Haarlem. Samen met een vriendin gingen wij hier uiteten, wij hebben een super leuke avond gehad. Diverse tapas hebben wij besteld, vooral de carpaccio, pikante biefstuk en asperges waren voortreffelijk. Daarnaast begonnen wij met Sangria Cubanita om vervolgens verder te gaan met cocktails. De Watermelon Fizz was onze favoriet. Gedurende de avond werden wij heel erg vriendelijk en gastvrij geholpen door alle meiden. Wij komen hier zeker terug!

17. Charlotte vd Niet

Ik heb afgelopen zondag bij La Cubanita gegeten. Mooi plekje bij het raam met uitzicht over de Grote Markt. Het eten kwam snel op tafel en was erg lekker! Ik vind de varkenshaas in portsaus een echte aanrader, en de manchego is ook erg lekker! De bediening was snel en heeft ons goed geholpen. We hebben geen moment met dorst gezeten. En wat lopen die meiden een hoop trappen! Dat zou ik ze niet nadoen haha. We hebben een cocktail genomen en zijn daarna overgegaan op sangria, heel lekker! Al met al een gezellige avond gehad met lekker eten en drinken, ik zou dit restaurant zeker aanraden aan mijn vrienden, zeker voor die prijs!

18. Gadverdamme. Het stinkt verschrikkelijk binnen, het is er absoluut niet schoon en het eten smaakt nergens naar. Na 1 ronde wou ik al vertrekken maar mijn partner heeft mij tegen gehouden.

Ik heb bij veel plekken gegeten maar La Cubanita Haarlem staat ergens onderin.

19. We hebben een hele gezellige avond gehad met goed eten. We waren er op zaterdagavond, zat helemaal vol, maar het personeel had alles onder controle, top!

20. Heel gezellig gezeten gister bij La Cubanita. Mooi groot pand. Vooral de eerste verdieping was erg gezellig. Het eten smaakte goed en er was veel variatie waardoor er altijd iets op stond wat we allemaal lekker vonden. De service was goed en het personeel was vrolijk ondanks het harde werken. Zeker voor herhaling vatbaar

21. Isa Rethmeier

Nog nooit zo slecht bediend als La Cubanita Haarlem. Eerst was ons eten niet gekomen en hebben we een half uur moeten wachten. Vervolgens kregen we eten dat niet van ons was. Het eten wat we kregen was niet lekker en de gastvrouw was zeer onvriendelijk. Al met al heel lang moeten wachten op vies eten. Ik adviseer jullie zeer om meer personeel in te zetten en niet 1 gastvrouw op 1 verdieping. (We hebben hier gegeten op 2 januari en zaten aan tafel 113 A)

22. Bram Kunnen

Je komt aan in het mooie en gezellige pand en je wordt direct geholpen door enthousiaste medewerkers. Daarnaast kwam het heerlijke eten snel op tafel en viel er niets te klagen over de gezellige sfeer die er hangt. La Cubanita is zeker weten een aanrader.

23. Ten eerste is dit een prachtig restaurant in een historisch pand aan de grote markt wat heel sfeervol is ingericht in Cubaanse stijl. Verder was het eten ook heel prima en over de service valt ook niks negatief over te vertellen. Geschikt voor een avondje uiteten met zowel familie als met vrienden.

24. Heerlijk gegeten bij Cubanita. Een enthousiaste serveerster was de hele avond beschikbaar voor ons en de gerechten waren heerlijk. Gezellige omgeving en goed gezelschap... meer heb je niet nodig voor een avondje uit eten!

25. Een tijdje geleden heb ik samen met een vriendinnetje gegeten bij La Cubanita in Haarlem. Toen wij binnen kwamen werden wij door een aardige meid leuk begroet en naar onze tafel gebracht. Er kwam al snel iemand naar ons toe om drinken op te nemen en alles even uit te leggen. We vulden een kaartje in en al snel stonden er allemaal heerlijke tapas gerechten op tafel. Het is echt een super leuk concept omdat er voor ieder wat lekkers op de kaart staat. Ook is de sangria echt een aanrader. Je zit er erg gezellig en iedereen is erg vriendelijk. Wij gaan er snel weer heen!

26. Gisteren hier wezen eten met een vriendin. We werden geholpen door een vrolijk meisje, die af en toe nog een praatje kwam maken. Bediening was erg oplettend, viltjes werden direct meegenomen en drinken werd snel opgenomen en gebracht. De sangria is een echte aanrader. Het eten kwam ook snel en was erg lekker. Zelfs voor vegetarische mensen genoeg keuze op de kaart. Al met al een erg gezellige avond gehad!

27. Rowena Wolff

La Cubanita straalt een gezellig sfeer uit. Ik heb heerlijk gegeten en lekkere cocktails gedronken voor een goede prijs. Watermelon Fizz en de Mojito Virgin zijn echte aanraders. Het eten was lekker en snel op tafel en mijn favoriete zijn toch echt wel de garnalen in knoflook en kip pasta. De uitstraling van het personeel is verwelkomend en heel gastvrij. La Cubanita is dus echt een aanrader.

28. Lekker gegeten, veel variatie. Goede sfeer en service. Ik kom zeker terug

Eén vorige recensie
  29. Ik heb heerlijk gegeten bij La Cubanita in Haarlem. Was met iemand die formule niet kende en die heeft genoten

30. Op oude lokatie ooit geweest maar toen niet bevallen. Nu op de grote markt top lokatie! Het eten was zeker verbeterd. Helaas ging het niet allemaal goed met de gerechten maar dat is wel vaker bij dit soort concepten. Minpuntje; je kan geen kraan water krijgen. Verder was het heerlijk en gezellig.

31. M van den berg

Het duurde veel te lang dat het eten kwam. Soms kwamen gerechten die al drie kwartier daarvoor waren besteld, zodat we met soms dubbele gerechten zaten. De smaak was goed, maar we hebben altijd op de eerste verdieping gezeten en nu zaten we beneden achterin. Ik weet niet of dit de reden was. De serveersters waren echt aardig. Niets op aan te merken.

32. We hadden zin in een snelle hap. We dachten dat het leuk zou zijn bij la cubanita. Maar tevergeefs hebben wij helemaal geen leuke avond gehad. Vlees was droog. Bediening onervaren. Erg lawaaierig.

2,1
  33. Het was heel gezellig, mooi restaurant en op eerste verdieping leuk uitzicht

34. Prima gegeten, zeker voor deze prijs. De bediening heeft het volgens mij heel zwaar met die trappen maar ze zijn super vriendelijk en geven veel aandacht aan de gast.

35. Heerlijk gegeten met de vrouw die gister even in het zonnetje gezet moest worden, mijn moedertje. Bediening was vrolijk en wisselde elkaar goed af zonder misverstanden. Jammer dat een paar gerechten waren uitverkocht maar dat is het risico bij dit concept denk ik. Hier kom ik graag weer een keer terug!

37. Onze eerste en laatste ervaring bij la Cubanita. Erg slecht. Wij hadden met een groep een "luxe" arrangement. Luxe is helaas een woord wat ze bij la Cubanita niet kennen:

- Koude pastasalade met kip.

- "Ossenhaas" was duidelijk geen ossenhaas, plus het leek wel gekookt of gesmoord ipv gebakken, geen kleur te bekennen op dat stukje vlees.

- Albondigas; een lachertje; vieze kleffe gehaktballen die uit de magnetron leken te komen met cup a soup tomatensaus

- Kaaskroketjes, is dat een gerecht, echt?

- Kipnuggets met als saus...honing!

- Geroosterde paprika die zo kort geroosterd was dat het vruchtvlees niet eens gaar was.

- Knoflookgarnalen...meh..niet slecht.

- Een paar gefrituurde aardappels.

- Begeleiding bij sommige de aardappels; een vieze klodder aangemaakte mayo wat aïlo voor moest stellen.

Bediening heeft praktisch niks uitgelegd, heeft niet gevraagd of we klaar waren en begonnnen ongevraagd met afruimen. Natuurlijk werd er wel continu drinken aangeboden ondanks dat mijn glas halfvol was. Upsale boven alles.

Dessert? Was dat er? Bij een "luxe" arrangement had ik dat wel verwacht. Al met al €22,50 voor iets wat amper een tientje waard is. De lieve meisjes uit de bediening valt niets kwalijk te nemen, maar de keuken en het management mogen zich best een beetje schamen.

Ik denk dat niemand van deze mensen ooit in Spanje echt tapas heeft gegeten of er zelfs maar een boek over open heeft geslagen want de bagger die hier geserveerd wordt heeft daar niks mee te maken. Deze formule mag van mij zo snel mogelijk weer verdwijnen.