Bezorgrestaurants in de buurt van Jin Lai

1281196974 84
1304120565 83
1319402959 84
1434020915 90

1. Het was erg lekker 😋 vogende keer nou die kijken wel uit. Tochtje maar even bellen 📞 naar jin lai graag ja tot gouw groetjes uit haarlem van ons trea en dirk donker doei 🙋 /

2. Top restaurant zou zeker aanraden aan andere. Als we kunnen gaan dan willen we zeker terug gaan.

3. p. kaestner

Beste mensen.
    Heb een vraagje aan jullie.
    Hoe is het mogelijk dat ik een loempia bestel met babi pangang, het was lekker maar de saus die moet toch zoetzuur zijn, dan hoef ik geen peper te proeven en dat is wel het geval, en dat is niet lekker, het is al de tweede keer dat ik dat proef, heb de saus apart gelaten want je doet er toch twee dagen mee dat is meer dat zat. Helaas heb ik het weggegooid.
    Hoop dat jullie er wat aan doen anders neem ik dat niet meer.
    Mvr. P kaestner.

4. Peter Labruijere

Heerlijk eten, ruime keuze en voldoende tijd. Kortom prima tent.

5. Ans van Soest

Wij vonden het prima en gezellig lekker goed verzorgd snelle bediening . De tafels snel weer van gebruikte borden en bestek ontdaan. Personeel zeer correct en vriendelijk.

6. Moerkerk

Eerste ervaring niet erg goed!
    1 Chinese rijsttafel was niet erg warm, waardoor de smaak niet uit kwam!
    2 Publiek rumoerig en gehol van kinderen geeft ook geen grote plus!
    3 Wok schotel niet bijster lekker, was een flauwe hap!
    4 IJs en vruchten maakte het wel wat goed… Lekker.
    5 Koffie goed!
    Komen niet meer terug, het concept is niets voor ons!

7. Wij waren voor het eerst bij jullie.
    We keken onze ogen uit.
    Zoveel mensen en zoveel te eten.
    Jullie hebben een manier gevonden door dit concept om het toch persoonlijk te maken.
    Aardig personeel ook.
    Wij zijn niet zulke grote eters.
    Dus dat was jammer.
    Ik had nog veel willen proeven.
    Maar dat ging niet.
    Ook zijn we een uurtje eerder weg gegaan dan wat op het kaartje stond.
    We hebben een gezin met 13 personen.
    8 Volwassen en 5 kinderen.
    Als er een keer een feestje is komen we misschien wel bij jullie eten.
    Daar moeten we voor gaan sparen.
    Groeten van Cor en Karin Molenaar.

8. Was een uitstekende avond. Enige wat jammer was was dat aangezien ik een date daarheen bracht dus met zn 2en waren het wel wat verder bij gezinnen vandaan had mogen zijn. Maar dat was niet iets waar over valt te vallen.😊

9. Ik ben jarig vandaag en werd weggestuurd omdat ik geen klanten kaart had. Belachelijk... Vorige jaar ook niets over gehoord. We bellen nog van te voren en rijden er heen.. Slechte communicatie tussen het personeel

10. Prima eten en drinken. Goed personeel. Niet voor als je even romantisch met zn tweeen wilt dineren door het bufet concept. Maar dat weet je van tevoren. Al met al de moeite waard.

11. 18 feb geweest 4 personen. Eten en drinken top.
    Een nadeel. Hebben 25 minuten wachttijd om je eten te laten wokken. Nee, dat is niet leuk. Bediening vriendelijk. Dat is erg jammer. Dat wil ik niet. Verder erg lekker, eten veel keus en lekker. Nogmaals top.
    Misschien toch nog 2 wokkokken erbij. Vond het heel jammer. Heb niet kunnen wokken. Te veel mensen.

12. Oh dear!

I think this restaurant invented the word - "All you can eat", and even all you can drink (mainly soft drinks) !!
    This is a place where you can absolutely eat it all! There is a huge selection of "international" food and different buffet corners.. I'm a sushi fan and eating sushi all evening or matter of fact all-you-can-eat-sushi should be my second job or at least a hobby 😋 Sushi is freshly made and all food are immediately re-loaded every time the buffet plates or pans are empty, and majority of all buffet corners have their built-in kitchen where the specific chef cook prepare the food... So smiling at the chef can be nice way to say you appreciate the food!

Not even mention.. the desert corner is a colorful place to stand in front which is the place you first pass by after entering the restaurant 😍 this is definitely planned and it is an evil strategy 😂
    You can either chose the healthy side of the desert area with various of exotic fruit bites, OR, the calorie-rich-deadly-please-sign-me-up-for-a-gym side which presenting many different cake-bites, pies, whipped cream machine, ice creams with colorful sprinkles and a chocolate fountain that makes you want to jump in to it!

This is not just a place to go to when you want to go out for dinner with family and friends.. This is also a place that when you really don't feel for making dinner tonight.. then let's go to Jin Lai! And why? Because it is so damn affordable!

I rest my case! 😀

13. Zaterdag 14 januari waren we met 12 mensen, we hadden gereserveerd. 10 volwassenenn en twee kinderen, was geen plek voor de kinderen, zelf zitten we heel krap, ik moest eerst drie mensen van m'n eigen tafel op laten staan, toen nog iemand van een andere tafel. We zitten echt hutje mutje op mekaar, daarom ook maar een keer wat gehaald, was er klaar mee. Ons zien ze nooit meer terug, schande om mensen zo te stapelen.

14. AL JAZAIRY

Het is echt leuk, lekker gegeten en gedronken.

15. Roberto Suriel

Wij hebben echt genoten daar. De sfeer, service was fantastisch. Eten en drinken was ook goed. Prijs kwaliteit valt mee. Parkeren is ook goed voor de deur.

16. Wie zoekt naar Chinees / Wok / Sushi / Buffet kan hier helemaal los.
    Al het eten van zeer goede kwaliteit, buffetten worden permanent vers gehouden en men is snel met drankjes brengen en gebruikt servies ophalen.
    Ik vond het een verrassende ervaring omdat ik uitgenodigd was en zelf door te veel negatieve ervaringen buffetrestaurants mijd.

17. Ronenanita

Met 11 man weer geweest, zoals altijd goed gegeten

18. Na de renovatie is het echt opgeknapt. Nergens anders nog zo een uitgebreid buffet gezien. En we eten regelmatig in All you Can eat restaurants. Top!

19. Fam v ekris

Lekker eten voor jong en oud.

20. Heerlijk eten, leuke sfeer en super vriendelijk personeel.

21. Al tien jaar eten bij Jin Lai, altijd prima, vriendelijk, gastvrij, een topper.

22. Je kan daar lekker eten en is super gezellig daar. Je kan er echt alles eten wat je maar wilt.

23. Donna van Klooster

Heerlijke avond, super bediening en vooral ontzettend lekker gegeten!!

24. Geweldige tent, heerlijk eten. 2 augustus gaan we weer. Om het half jaar eten we daar, topzaak.

25. Ivon straathof

Zeer sfeervol restaurant en vriendelijke bediening. Het eten heerlijk en gevarieerd. Erg mooi geworden na de verbouwing. We hebben een gezellige avond gehad.

26. Het eten was echt voortreffelijk. Je kan uit heel veel lekkere verse gerechten kiezen. Ook de warme maaltijden, zoals nasi, bami, babipangkang en mie zijn voortreffelijk. Een must voor de fijnproever. En nog betaalbaar ook!

27. Jin Lai was altijd al een van onze favoriete restaurants, om de fantastische kwaliteit en gastvrije, vriendelijke sfeer en natuurlijk ook omdat we er vlakbij wonen:-) Deze week zijn ze, na een ingrijpende verbouwing, weer open en hebben zichzelf overtroffen. Nóg meer keuze aan heerlijke gerechten, alles vers en van uitstekende kwaliteit. Op de vele, uitgebreide buffetten is voor iedereen genoeg te vinden om van te genieten: van heerlijke sushi die ter plekke vers wordt gemaakt tot een toetjesbuffet met twee chocoladefonteinen en alles daartussen in. Ook een buffet voor (fris)dranken, bier, wijn, koffie en thee ontbreekt niet. Bij de wok en hete plaat wordt vis, vlees en groenten vakkkundig voor je klaargemaakt en er is een originele steenoven waar pizza's in worden gebakken. Het restaurant is smaakvol ingericht en ziet er prachtig uit, het is een wereldrestaurant geworden en straalt ook wereldklasse uit! De sfeer is zoals we die kennen van Jin Lai, als vanouds gezellig en je voelt je er welkom, de bediening is attent, persoonlijk en gastvrij. De prijs/kwaliteitverhouding is eerlijk gezegd ver te zoeken, want waar kun je voor zó'n bescheiden bedrag zo heerlijk en uitgebreid eten en drinken? We hebben echt genoten en geven ze oprecht 4 x een 10, maar het is eigenlijk teveel om op te noemen, je moet het echt zelf gaan ervaren!

28. Mathias Schell

29. 23 augustus weer lekker gewokt. Alles was weer prima in orde, niet alleen het eten maar ook de bediening was weer prima in orde. Tot gauw.

30. Ik kom al jaren hier tussendoor eten met vrienden. Het eten is prima. Gezellig en vriendelijk personeel. Ik ga het allerliefst hier eten dan bij de patat boer. Niets te klagen over de variatie van vlees en groeten. Altijd vers en erg lekker.

31. Een uitstekend wok restaurant waar ze niet zuinig aandoen en prima service.

32. cora jansen

33. j.c.reuter

We gaan zoals elk jaar met onze biljartclub weer gezellig wokken bij Jin Lai. Onze ervaring is ronduit goed, dit jaar nemen wij voor het eerst een all-in arrangement, maar dit zal zonder meer weer goed zijn zoals altijd.

Ook eten wij zelf diverse keren per jaar in dit restaurant, waar de koks en het personeel altijd erg vriendelijk zijn.

J. C. Reuter

34. h.j de gier

Heel gastvriendelijk, lekker, en veel variaties. Wij komen er regelmatig met de kinderen en met vrienden.

35. carrotfarmer

Eet al jaren met de familie in dit fantastisch wokrestaurant.
    Het eten is heerlijk en de bediening zéér gastvrij!!!

36. Afgelopen zondag gegeten, heerlijk gegeten en daarnaast ook nog eens een top bediening die je vriendelijk blijft toelachen! Het is ook geschikt voor de kids die zich op het buffet stortten waar voor ieder wel wat lekkers bij zat.

37. Klein restaurant, maar de sfeer is gemoedelijk.
    Bediening allemaal even netjes en correct.
    Parkeer gelegenheid, eigen terrein dus voor de deur en gratis.
    Eten, voor ieder wat wils..

38. monique en theo

Heerlijk gegeten. Fijne vriendelijke bediening. Hier gaan we meer eten. Goed parkeren, mooi uitzicht, niet duur. Groetjes monique en theo

39. Kom hier al jaren, ook al toen het nog geen wokrestaurant was. De prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed.
    Ook de bediening is altijd vriedelijk en behulpzaam.
    In deze prijsklasse een uitstekend restaurant.

40. Vanavond met een groep van ruim 20 man/vrouw (collega's) hier gegeten. Het aanbod is groot, vlees, vis, groentes, bami rijst, sushi gebakken banaan garnalen, vers fruit en ijs. Zeker voor ieder wat wils. De bediening was zeer vriendelijk en haalde op tijd je bord weg en vulde op tijd drinken bij. Wij hebben een onwijs gezellig avond gehad. Iedereen vond het erg lekker!
    Zeker een aanrader.

41. Heerlijk is het hier!! Wij komen een aantal keren per jaar speciaal vanuit Leeuwarden om hier te eten. Mooi en sfeervol ingericht, heerlijk eten, en supervriendelijke mensen. Een echte aanrader!!!

42. Wat een verschikkelijk slecht wokrestaurant.
    De sfeer is gewoon een ordinaire vreetschuur.
    De wokgerechten worden bij het bereiden met saus en water klaargemaakt waardoor het erg smaakloos is.
    Ook was de kipfilet amper gaar.
    En bij de bakplaat hadden ze de gerechten al gebakken klaar liggen in een warmhoudbak waardoor het echt bijna niet te eten was.
    Nooit meer !!!

43. Super goed! Zalig.

44. Frederique

Het wokken was lekker en de grill ook! Wel weinig keuze aan eten.

Het warm buffet was koud en uitgedroogd. Ook was de helft van het buffet op en werd niet aangevuld. Dessert was heerlijk! Personeel was vriendelijk en snel.

45. Afgelopen weekend hier gewokt. Het eten was erg lekker, goed klaargemaakt en de omgeving was schoon. Vriendelijke bediening, de kok was een beetjes stug. De sfeer was eenvoudig.

46. Kom er al jaren, ook toen het nog geen wok restaurant was.

Toen was het eten al lekker.

Heel veel keus en de ambiance is gezellig, niet zo'n vreetschuur.

Perssoneel ook heel aardig, kortom een prima restaurant.

47. Nou, wij gaan er steeds naar toe, vind het daar netjes.

En het wok- restaurant heerlijk.

48. Al jaren een begrip voor ons. Als we uit eten gaan is het naar Jin Lai. Kan niet beter en tegen een goede prijs.

49. Eten is redelijk. Alleen dat wokken voegt er niets extra aan toe. Eten is niet lekkerder ofzo. Heb zo vaak gehad dat ik in de rij moet staan en als ik aan de beurt ben wokt de kok naar mijn mening veel te kort en de smaak trekt helemaal niet in het vlees of de vis. Ik kom er nog wel eens, maar dan om te schransen. Lekker veel eten :D.

50. Dick C.J.

Jin Lai is al jaren mijn favoriete restaurant.

Voorgerecht op bestelling + sushi + uitgebreid Chinees-Indisch buffet + veel soorten vis/vlees/groenten wokken + vruchten nagerecht + ijs buffet met slagroom en chocolade.

Grandioze kwaliteit, zeer prettige en vlotte bediening. Beter van te voren even bellen dat je komt, omdat het er af en toe goed vol is.

51. Een zeer goed restaurant voor een scherpe prijs. Vriendelijke bediening.

52. Uitstekend Wok-restaurant. Wij komen hier al jaren en verveelt nooit. Altijd goed van smaak en prettige bediening.

53. Trudy Oosterman

Prima Restaurant, we komen er al jaren. Vers vlees, vis, groente en natuurlijk het ijs. Vriendelijk personeel en snelle service. Zeker een aanrader aangezien we het ook wel eens ergens anders geprobeerd hebben maar nooit zo goed als bij Jin Lai.

54. Normal food, nothing special.
    We are used to this sort of food.

55. H.J. van Teunenbroek

Er gisteren met een gezelschap van 14 personen gegeten (allemaal 65 plus) en men was het er unaniem mee eens dat alles van uitstekende kwaliteit was. Prima ambiance en aardige bediening. Absoluut een aanrader.

56. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs en volgens mij is de keuken proper. Als er onverwachts boezoek komt, kan ik met een gerust hart lekker eten (halen). Uiterst vriendelijk en verzorgd peroneel!

57. Super, kom er al jaren alles perfect.

58. Lekker (veel, gevarieerd) eten! i'm l0vin' it!! Leuk personeel!:D

59. zeer goed

60. y.v.d ven

Het ziet er zeer schoon uit en lekker eten,ook een plek waar je kinderen meekan nemen.

61. Erg goed eten voor ieder wat wils, zelfs fruit en ijs zit bij de prijs inbegrepen, personeel heel vriendelijk, en ruim opgezet, je zit niet hutje mutje