Parkeergarage "Raaks" op 50m afstand

Bussen: 2, 3, 73, 300 (halte verwulft)

De Indiase keuken staat bekend om haar rijkdom aan geuren, kleuren en smaken. U kunt in ons restaurant genieten van de originele smaak van gerechten uit verschillende streken van India. U kunt kiezen of u van een heel pittige of juist een milde en romige maaltijd wil genieten.

Voor iedereen hebben we iets lekkers. Zowel vleeseters als visliefhebbers of vegetariers hebben bij ons een ruime keus uit verschillende maaltijden. Neem een kijkje op de pagina "menukaart" om te zien hoeveel interessante en gevarieerde schotels we u kunnen aanbieden.

Proef ook eens een van onze "tandoori gerechten". Tandoori is de naam van de bekende Indiase kleioven waarin gerechten boven houtskool worden bereid.

Ons restaurant bevindt zich bijna in het hart van Haarlem en is gemakkelijk bereikbaar, zowel te voet als per auto of openbaar vervoer.

• Buffet: € 13,75
  • Veganistisch

5. Betalen American Express Visa Master Card pin

1301963228 97
1320412809 90
1357311972 90
1381911413 91
1517208343 84

1. Erg slordige bediening. Het duurde even voordat er iemand kwam om uberhaupt drinken te bestellen. Ook bij het afrekenen waren we een paar minuten aan het wachten voordat er iemand kwam.

Bij het afruimen liet de serveerster saus vallen dat gelukkig net niet op mij terecht kwam.
    We hadden gevraagd het eten wat niet op was mee te nemen. En het vegetarische eten en vlees gerecht was met saus en al van beide gerechten in 1 bak bij elkaar gezet. Voor mn vegetarische gast dus niet meer te eten.

Ik kom er nooit meer. De ongeinterreseerdheid is vermoedelijk tot in de keuken, niet bepaald een smakelijke gedachte.

2. India Palace is een mooi ingerichte Indiaas restaurant met een bijzondere rustige bediening.
    Er is een ruime keuze aan gerechten uit verschillende streken uit India.
    Wij hebben zoals eerder voortreffelijk gegeten en onze genodigde vonden de maaltijd heerlijk bereid.
    Een lekker diner voor ons concert in de Schouwburg Haarlem.

3. c. vink

We hebben heerlijk gegeten. Het eten was voortreffelijk en de bediening
    prima, zeer vriendelijk en voorkomend.
    Er was niets op aan te merken.

4. Monique

Het eten was heerlijk en de dames waren erg vriendelijk. Heb wel het idee dat er meer personeel mocht zijn want het was hard werken voor de dames gezien de drukte. Een ander punt is dat de website alleen in het Engels is, bij het bezoeken hiervan vind ik dit vrij apart en irritant gezien het merendeel denk ik gewoon uit de regio komt.

5. Naveen sorout

We had to wait for a long time before the food arrived. It wasn't tasty enough. Quantity was not good enough. Definitely not worth the cost.

6. Super echt heerlijk zeg, fantastisch gegeten!

7. Zoals altijd heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

8. Carolina

Echt lekker!

9. Best Indian food in holland! Lamb balti is to die for.

10. Gezellige avond gehad. De chai (thee) was lekker maar duurde erg lang voor het klaar was / wij het kregen. Eten prima en ruim voldoende.

11. Vriendelijke bediening. Het was lekker. Alleen wat te weinig vlees in de saus.

12. We hadden gereserveerd voor Valentijnsdag, bij het reserveren heb ik om een plek bij het raam gevraagd. Niet gekregen. Wat betreft klantvriendelijkheid. Ze gaven ons totaal geen aandacht de rest in het restaurant wel. We moesten zelf vragen om een kaarsje ‘aan’ te maken. Alsof we niet welkom waren.. het lange wachten op het eten heeft het er niet beter op gemaakt. Qua eten was het ook niet lekker genoeg. Er werd aan de andere gasten wel een paar keer gevraagd of alles naar wens was. Bij ons 1 x met moeite. Personeel komt chaostisch over alsof ze niet de drukte kunnen handelen. Voor ons echt de laatste keer!!! Liever eten bij de Indiase tent paar deuren verder.

13. Heerlijk eten, geweldige service. Het eten was ook erg goed!
    Een absolute aanrader. Dikke 5 sterren.

14. Bij binnenkomst leek het erop dat onze reservering niet bekend was, maar gelukkig was er nog een tafel voor 4 vrij. We moesten erg lang (1-1,5 uur?) wachten op het voorgerecht, daarna was het weer lang wachten op het hoofdgerecht. Toen het voorgerecht geserveerd werd, kregen we pas te horen dat 1 gerecht (chickenwings) van onze dochter er niet was. Jammer dat we dat niet eerder te horen kregen, dan had ze nog iets anders kunnen uitzoeken. Ja, er kon nog snel iets gemaakt worden, werd er gezegd, maar dat geloofden we niet en we hebben onze voorgerechten gedeeld met elkaar. Vervolgens weer erg lang wachten op het hoofdgerecht, terwijl toch alles in 1x was genoteerd.
    We hebben verder lekker gegeten en we hadden een gezellige avond met elkaar, maar we gaan niet weer terug. Jammer!

15. Rai

16. Helaas deze zaterdagavond een zeer slechte en onvriendelijke bediening en service! Om 18.30 Uur waren we met z'n vieren binnen. We kregen de kaart, maar zijn daarna na lange tijd wachten zelf maar gaan vragen of we eindelijk konden gaan bestellen. Ze waren ons compleet vergeten. Daarna weer eindeloos wachten en uiteindelijk maar gevraagd of onze bestelling wel was doorgekomen en of er nog iets zou gebeuren. Om 20.40 Uur kwam ons hoofdgerecht en konden we eindelijk gaan eten.
    Het eten was overigens heerlijk, maar al met al er toch geen prettig/ onwelkom gevoel aan over gehouden.

17. Fred Westra

Het eten is werkelijk heerlijk en de sfeer is ook gemoedelijk.
    Wij zijn al vaker bij jullie geweest en we zijn zéker van plan te blijven komen.

18. Dit was echt verrukkelijk! Zelden zo lekker gegeten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Komen zeker snel terug!

19. Zoals gebruikelijk heerlijk gegeten.

20. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant, voor een prima prijs.
    Kom hier zeker nog eens terug.

21. Esmeralda Stokman

Ik kwam hier jaren geleden, toen ik meer in de buurt woonde, vaker.
    Nu weer gekozen voor dit restaurant, vanwege mijn eerder goede ervaringen.
    Het personeel was vriendelijk en snel van bedienen.
    Het eten was lekker, zelfs sputterend en kokend heet kwamen de gerechten op tafel.
    We hebben gedeeld met zijn allen en zo konden we alle gekozen gerechten proeven. Dat was top.
    Een aanrader met de heerlijk gekruide gerechten, en er is keus genoeg, ook de prijskwaliteit verhouding is goed. Tot de volgende keer.

22. Kwaliteit van de het hoofdgerecht (we hadden allevier een andere curry) was heel goed. De voorgerechten waren erg sober (wel goed van smaak). De salade als bijgerecht was ronduit teleurstellend: paar verlepte slablaadjes en uitgedroogde komkommer, met enkele stukjes tomaat. Bediening was vriendelijk maar we moesten heel lang wachten op het hoofdgerecht terwijl de zaak bijna leeg was. Veel sfeer is er niet. Als je voor lekker Indiaas eten gaat is dit een redelijke keus, wil je ook een gezellige avond ga dan ergens anders heen.

23. Rob de Boer

Beste Indiase restaurant in Haarlem. Goed eten, lekker spicy. Is alleen wel altijd lang wachten, vaak een uur voor elke gang. Dat is te lang. En de prijs is ook behoorlijk hoog vind ik. Dat kan absoluut lager. Ambiance is prima en locatie ook. Prima restaurant

24. Familie K. Ullah

Wij komen hier al jaren en het eten is altijd top, net als de bediening en de vriendelijkheid van het personeel. Afgelopen zondag wederom heerlijk genoten. Echt één van de betere Indiase restaurants in Noord Holland!!

25. Wij komen hier al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld! Bediening zeer vriendelijk, entourage Indiaas zoals je mag verwachten. En ook niet onbelangrijk, het eten vinden wij zeer goed. Een aanrader als je van deze keuken houdt.

26. Erg leuke en gezellige sfeer, leuke mensen en goede bediening. De Chicken Tikka als voorgerecht is qua smaak erg lekker, kwaliteit van het vlees ietsje minder (zat een taai stukje in), Onion Bhaji is afwijkend, nog nooit zo gezien en ik weet nog niet goed of ik liever de bekende of deze bijzondere versie heb. De curry (chicken Jalfrahzi) was enorm lekker, heerlijke curry met fijne ingrediënten. Naan brood is vers en echt één van de beste die ik ooit heb gehad, we komen hier zeker terug!

27. Het was druk en we moesten lang wachten om drinken te bestellen. Dat we ons eten bijna op hadden kregen we pas onze naan broodjes terwijl we er al 3 keer om gevraagd hadden. Er zat een stukje lams vlees in onze butter kip maar dat hebben ze netjes opgelost!
    Ik had dit keer t idee dat ze echt geen tijd voor ons hadden. Heb echt weinig kans gehad om drinken te bestellen.

28. Ik kom vaker in dit restaurant. Altijd lekker, heel sfeervol, gezellig en vriendelijke bediening.

29. Met ons 6 wezen eten. Wat een service! Het personeel, de gastvrouw en de koks zien er verzorgd uit. Ze zijn ontzettend vriendelijk. Het eten was overduidelijk vers en hier weten ze wat tandoori is! Mijn man had een curry gerecht en ook deze was heerlijk gemaakt. Dat hebben wij al lang niet meer meegemaakt. Het restaurant is schoon, prachtige beelden uit India en zodra je binnenstapt word je eerst vriendelijk begroet en voel je je meer dan welkom. Onze kinderen hebben zelfs extra naan besteld. De jongste eet geen Indiaas, maar patat. Desondanks heeft ze samen met haar zus de naan met de tandoori chicken opgegeten, vandaar de extra naan.

Als toetje koffie, was een echte koffie. Mango lassie, heeft goed gesmaakt. IJs met veel chocolade voor de oudste. Ze genoot overduidelijk! Kulfi gemixt was voortreffelijk!

Zeker een aanrader dit restaurant. Wij komen snel weer.

30. Wij zijn hier gisteravond geweest maar na 2uur wachten zijn we weggelopen! De bediening was onvriendelijk en we kregen ook geen excuus voor de lange wachttijd. Dus voor ons nooit meer helaas.

31. More than one hour waiting. Ridiculous small portions, expensive and service had treated us like we were not welcome. They could just say; all tables are reserved..

32. Kees Ouddeken

Afgelopen zaterdag ben ik hier met mijn familie geweest. Helaas is onze ervaring zeer matig tot slecht. Na 1 uur en 50 minuten wachten op het eten werd het eindelijk geserveerd, geen excuus of drankje, helaas was ook het eten matig i.v.m andere indiaanse restaurants in Haarlem. Voor ons geen aanrader dus, dit was de eerste en laatste keer.

33. We hebben hier op oudejaarsavond gegeten! Was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was erg vriendelijk en het eten was goed (voor zover ik bekend ben met de Indiase keuken). Het interieur is ook erg gezellig.

34. Gisteravond hier gegeten na een dagje winkelen. Voorgerecht (vegetarische, gekruide uibolletjes) was lekker, maar iets te zout. Hoofdgerechten (kip madras & lamb Karahi) waren goed mals en lekker gekruid. Papadum echter naar ons gevoel iets teveel doorbakken, waardoor er smaak verloren leek. Ik nam als nagerecht een kulfi-ijs met (spuit) slagroom. Volgende keer toch maar gewoon ijs (Italiaans of Nederlands); ik denk niet dat ijs(productie) iets is voor India. Een paar brokjes groen met spuitslagroom voor 5.75 euro,

Bediening zeer vriendelijk en servicegericht, maar over hygiene in Indiase (en Chinese) restaurants in de meeste van zulke restaurants heeft geen van hen nog mijn vooroordelen kunnen wegnemen. Mijn vrouw ging naar 't toilet en zag, dat er geen toiletpapier was; bovendien vies.
    Tafel was ook niet schoon; kleed had nog vlekken van vorige klanten (en misschien wel die van daarvoor). De eigenaar/baas rekende zelf af; tot mijn lichte ontsteltenis ging dit via ouderwets optellen met de hand op pen en papier, zonder kassa. Zelf kreeg ik -behalve pinbon- geen kopie van de rekening mee, zoals je elders dit wel krijgt, al was 't alleen maar om idee te krijgen waaraan je wat betaald hebt.

We zullen hier niet snel een 2de keer komen; de staat van het toilet is voor ons een belangrijke graadmeter van algemene hygienetoestand in restaurant; daar werden we dus niet blij van.

35. Johan Ensing

36. Weer eens in de buurt van Haarlem en wat kun je dan beter doen dan bij India Palace gaat eten?

De bediening is zelfs beter (aardiger) dan jaren terug, het eten nog steeds geweldig!

37. Onze favoriete Indiaas restaurant. Ontspannende sfeer en goede prijs kwaliteit. Ga zo door.

38. Heb hier heerlijk vegetarisch gegeten!

39. ans van der sluijs

Mulligitawny soep is geweldig! Naan-brood om te watertanden.

Na tien bezoeken nog steeds ons favoriete restaurant.

40. Peter & Joan

De beste van het land denk ik! Geen idee wat ik zal adviseren want het is allemaal geweldig!