India Palace in Haarlem

Parkeergarage "Raaks" op 50m afstand

• OV

Bussen: 2, 3, 73, 300 (halte verwulft)

India Palace laten bezorgen?

Online eten bestellen

1356191874 90
1622094044 75
1631942273 75

1. Hannah Mulder

2. Slechte trage service maar een man personeel en toch redelijk druk, eten middelmatig, ik had meer verwacht.

2,7
  3. Heerlijk eten, goed service.

4. Frank Snoeks

Om te beginnen… de entourage en sfeer zijn prima in orde. De dames in de bediening zijn bijzonder vriendelijk en het eten is gewoonweg heerlijk. Toch twee (2) kritiekpunten, die ik toch wel heel erg belangrijk vind. Ten eerste… wij waren met z'n drieen, waarbij mijn dochter haar voorgerecht geserveerd kreeg, en mijn vrouw en ik pas de soep geserveerd kregen nadat mijn dochter haar voorgerecht al lang en breed op had. (Anders werd het koud) mijn vrouw en ik hadden een combinatiemenu genaamd Mogul besteld, waar oa Kip-Tandoori zat… Toen het geserveerd werd twijfelden we of we wellicht verkeerd besteld hadden omdat er geen Kip-Tandoori bij zat. Echter toen we na 45 minuten klaar waren met eten en voornemens waren een nagerecht uit te kiezen, kwam 1 van de dames al sorry prevelend aan met een schaal Kip-Tandoori uit de oven. Inmiddels waren we al geheel voldaan. Dit is echt dodelijk om dit betalende klanten te laten ervaren… Nadat ik de dames hierop op een vriendelijke toon op aansprak was de enige tegemoetkoming slechts "Sorry"…

5. inder Raina
    Vertaal van English naar Nederlands

Great food served with passion and smile.

6. Een restaurant waar ik niet snel meer heen zal gaan, Indiaas kan heerlijk zijn en met veel verschillende smaken, maar hier smaakte alles min of meer hetzelfde. Bediening door Indiase mensen die niet met heel veel passie in het restaurant staan en een dan ook nog eens zelf al smakkend in het restaurant gaan zitten eten waar ook gasten zitten. Absoluut not done.

4,3
  7. Het eten was veel te zout, we kregen het bijna niet weg. Voorgerecht was niet wat ik me voorstelde, ik mocht iets anders uitkiezen nadat de serveerster met blote handen het voorgerecht had aangeraakt. Bediening was traag.

4,5
  8. Andre de Haas

Heerlijk eten, kom er nu al ongeveer 16 jaar met de gehele familie TOPPIE!

9. Jan Peter Versteege
    Vertaal van English naar Nederlands

I come regularly at the Indian Palace. I love the papadums en the nice food of the restaurant. I would recommend the plaze too everyone.

10. Heel lekker gegeten. Vriendelijke mensen, af en toe een beetje moeite met Nederlands maar dat was niet storend. Gezellige sfeer en leuk interieur.

11. We hadden voor 19.30 uur gereserveerd en hebben pas om 22.00 uur iets te eten gekregen. Het was druk, maar de serveerster had geen overzicht en moest daarom vele keren extra lopen omdat zij bijvoorbeeld bestek was vergeten.

12. Grietus Brouwer

Ik heb veel indiase restaurants bezocht, ook in Londen, waar er vele zijn. Echter deze lamsbiryani en sheek Kabab waren top. En Dan die mangokulfi… blijft lang bestaan India Palace. Nemeste.

13. Erg slordige bediening. Het duurde even voordat er iemand kwam om uberhaupt drinken te bestellen. Ook bij het afrekenen waren we een paar minuten aan het wachten voordat er iemand kwam.

Bij het afruimen liet de serveerster saus vallen dat gelukkig net niet op mij terecht kwam.
    We hadden gevraagd het eten wat niet op was mee te nemen. En het vegetarische eten en vlees gerecht was met saus en al van beide gerechten in 1 bak bij elkaar gezet. Voor mn vegetarische gast dus niet meer te eten.

Ik kom er nooit meer. De ongeinterreseerdheid is vermoedelijk tot in de keuken, niet bepaald een smakelijke gedachte.

3,2
  14. India Palace is een mooi ingerichte Indiaas restaurant met een bijzondere rustige bediening.
    Er is een ruime keuze aan gerechten uit verschillende streken uit India.
    Wij hebben zoals eerder voortreffelijk gegeten en onze genodigde vonden de maaltijd heerlijk bereid.
    Een lekker diner voor ons concert in de Schouwburg Haarlem.

15. c. vink

We hebben heerlijk gegeten. Het eten was voortreffelijk en de bediening
    prima, zeer vriendelijk en voorkomend.
    Er was niets op aan te merken.

16. Monique

Het eten was heerlijk en de dames waren erg vriendelijk. Heb wel het idee dat er meer personeel mocht zijn want het was hard werken voor de dames gezien de drukte. Een ander punt is dat de website alleen in het Engels is, bij het bezoeken hiervan vind ik dit vrij apart en irritant gezien het merendeel denk ik gewoon uit de regio komt.

17. Naveen sorout
    Vertaal van English naar Nederlands

We had to wait for a long time before the food arrived. It wasn't tasty enough. Quantity was not good enough. Definitely not worth the cost.

18. Super echt heerlijk zeg, fantastisch gegeten!

19. Zoals altijd heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

20. Carolina

Echt lekker!

21. Vertaal van English naar Nederlands

Best Indian food in holland! Lamb balti is to die for.

22. Gezellige avond gehad. De chai (thee) was lekker maar duurde erg lang voor het klaar was / wij het kregen. Eten prima en ruim voldoende.

23. Vriendelijke bediening. Het was lekker. Alleen wat te weinig vlees in de saus.

24. We hadden gereserveerd voor Valentijnsdag, bij het reserveren heb ik om een plek bij het raam gevraagd. Niet gekregen. Wat betreft klantvriendelijkheid. Ze gaven ons totaal geen aandacht de rest in het restaurant wel. We moesten zelf vragen om een kaarsje ‘aan’ te maken. Alsof we niet welkom waren.. het lange wachten op het eten heeft het er niet beter op gemaakt. Qua eten was het ook niet lekker genoeg. Er werd aan de andere gasten wel een paar keer gevraagd of alles naar wens was. Bij ons 1 x met moeite. Personeel komt chaostisch over alsof ze niet de drukte kunnen handelen. Voor ons echt de laatste keer!!! Liever eten bij de Indiase tent paar deuren verder.

3,7
  25. Heerlijk eten, geweldige service. Het eten was ook erg goed!
    Een absolute aanrader. Dikke 5 sterren.

26. Bij binnenkomst leek het erop dat onze reservering niet bekend was, maar gelukkig was er nog een tafel voor 4 vrij. We moesten erg lang (1-1,5 uur?) wachten op het voorgerecht, daarna was het weer lang wachten op het hoofdgerecht. Toen het voorgerecht geserveerd werd, kregen we pas te horen dat 1 gerecht (chickenwings) van onze dochter er niet was. Jammer dat we dat niet eerder te horen kregen, dan had ze nog iets anders kunnen uitzoeken. Ja, er kon nog snel iets gemaakt worden, werd er gezegd, maar dat geloofden we niet en we hebben onze voorgerechten gedeeld met elkaar. Vervolgens weer erg lang wachten op het hoofdgerecht, terwijl toch alles in 1x was genoteerd.
    We hebben verder lekker gegeten en we hadden een gezellige avond met elkaar, maar we gaan niet weer terug. Jammer!

27. Rai

28. Helaas deze zaterdagavond een zeer slechte en onvriendelijke bediening en service! Om 18.30 Uur waren we met z'n vieren binnen. We kregen de kaart, maar zijn daarna na lange tijd wachten zelf maar gaan vragen of we eindelijk konden gaan bestellen. Ze waren ons compleet vergeten. Daarna weer eindeloos wachten en uiteindelijk maar gevraagd of onze bestelling wel was doorgekomen en of er nog iets zou gebeuren. Om 20.40 Uur kwam ons hoofdgerecht en konden we eindelijk gaan eten.
    Het eten was overigens heerlijk, maar al met al er toch geen prettig/ onwelkom gevoel aan over gehouden.

29. Fred Westra

Het eten is werkelijk heerlijk en de sfeer is ook gemoedelijk.
    Wij zijn al vaker bij jullie geweest en we zijn zéker van plan te blijven komen.

30. Dit was echt verrukkelijk! Zelden zo lekker gegeten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Komen zeker snel terug!

31. Zoals gebruikelijk heerlijk gegeten.

32. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant, voor een prima prijs.
    Kom hier zeker nog eens terug.

33. Esmeralda Stokman

Ik kwam hier jaren geleden, toen ik meer in de buurt woonde, vaker.
    Nu weer gekozen voor dit restaurant, vanwege mijn eerder goede ervaringen.
    Het personeel was vriendelijk en snel van bedienen.
    Het eten was lekker, zelfs sputterend en kokend heet kwamen de gerechten op tafel.
    We hebben gedeeld met zijn allen en zo konden we alle gekozen gerechten proeven. Dat was top.
    Een aanrader met de heerlijk gekruide gerechten, en er is keus genoeg, ook de prijskwaliteit verhouding is goed. Tot de volgende keer.

34. Kwaliteit van de het hoofdgerecht (we hadden allevier een andere curry) was heel goed. De voorgerechten waren erg sober (wel goed van smaak). De salade als bijgerecht was ronduit teleurstellend: paar verlepte slablaadjes en uitgedroogde komkommer, met enkele stukjes tomaat. Bediening was vriendelijk maar we moesten heel lang wachten op het hoofdgerecht terwijl de zaak bijna leeg was. Veel sfeer is er niet. Als je voor lekker Indiaas eten gaat is dit een redelijke keus, wil je ook een gezellige avond ga dan ergens anders heen.

35. Rob de Boer

Beste Indiase restaurant in Haarlem. Goed eten, lekker spicy. Is alleen wel altijd lang wachten, vaak een uur voor elke gang. Dat is te lang. En de prijs is ook behoorlijk hoog vind ik. Dat kan absoluut lager. Ambiance is prima en locatie ook. Prima restaurant

36. Familie K. Ullah

Wij komen hier al jaren en het eten is altijd top, net als de bediening en de vriendelijkheid van het personeel. Afgelopen zondag wederom heerlijk genoten. Echt één van de betere Indiase restaurants in Noord Holland!!

37. Wij komen hier al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld! Bediening zeer vriendelijk, entourage Indiaas zoals je mag verwachten. En ook niet onbelangrijk, het eten vinden wij zeer goed. Een aanrader als je van deze keuken houdt.

38. Erg leuke en gezellige sfeer, leuke mensen en goede bediening. De Chicken Tikka als voorgerecht is qua smaak erg lekker, kwaliteit van het vlees ietsje minder (zat een taai stukje in), Onion Bhaji is afwijkend, nog nooit zo gezien en ik weet nog niet goed of ik liever de bekende of deze bijzondere versie heb. De curry (chicken Jalfrahzi) was enorm lekker, heerlijke curry met fijne ingrediënten. Naan brood is vers en echt één van de beste die ik ooit heb gehad, we komen hier zeker terug!

39. Het was druk en we moesten lang wachten om drinken te bestellen. Dat we ons eten bijna op hadden kregen we pas onze naan broodjes terwijl we er al 3 keer om gevraagd hadden. Er zat een stukje lams vlees in onze butter kip maar dat hebben ze netjes opgelost!
    Ik had dit keer t idee dat ze echt geen tijd voor ons hadden. Heb echt weinig kans gehad om drinken te bestellen.

40. Ik kom vaker in dit restaurant. Altijd lekker, heel sfeervol, gezellig en vriendelijke bediening.

41. Met ons 6 wezen eten. Wat een service! Het personeel, de gastvrouw en de koks zien er verzorgd uit. Ze zijn ontzettend vriendelijk. Het eten was overduidelijk vers en hier weten ze wat tandoori is! Mijn man had een curry gerecht en ook deze was heerlijk gemaakt. Dat hebben wij al lang niet meer meegemaakt. Het restaurant is schoon, prachtige beelden uit India en zodra je binnenstapt word je eerst vriendelijk begroet en voel je je meer dan welkom. Onze kinderen hebben zelfs extra naan besteld. De jongste eet geen Indiaas, maar patat. Desondanks heeft ze samen met haar zus de naan met de tandoori chicken opgegeten, vandaar de extra naan.

Als toetje koffie, was een echte koffie. Mango lassie, heeft goed gesmaakt. IJs met veel chocolade voor de oudste. Ze genoot overduidelijk! Kulfi gemixt was voortreffelijk!

Zeker een aanrader dit restaurant. Wij komen snel weer.

42. Wij zijn hier gisteravond geweest maar na 2uur wachten zijn we weggelopen! De bediening was onvriendelijk en we kregen ook geen excuus voor de lange wachttijd. Dus voor ons nooit meer helaas.

2,2
  43. Vertaal van English naar Nederlands

More than one hour waiting. Ridiculous small portions, expensive and service had treated us like we were not welcome. They could just say; all tables are reserved..

1,6
  44. Kees Ouddeken

Afgelopen zaterdag ben ik hier met mijn familie geweest. Helaas is onze ervaring zeer matig tot slecht. Na 1 uur en 50 minuten wachten op het eten werd het eindelijk geserveerd, geen excuus of drankje, helaas was ook het eten matig i.v.m andere indiaanse restaurants in Haarlem. Voor ons geen aanrader dus, dit was de eerste en laatste keer.

4,5
  45. Vertaal van English naar Nederlands

We hebben hier op oudejaarsavond gegeten! Was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was erg vriendelijk en het eten was goed (voor zover ik bekend ben met de Indiase keuken). Het interieur is ook erg gezellig.

46. Gisteravond hier gegeten na een dagje winkelen. Voorgerecht (vegetarische, gekruide uibolletjes) was lekker, maar iets te zout. Hoofdgerechten (kip madras & lamb Karahi) waren goed mals en lekker gekruid. Papadum echter naar ons gevoel iets teveel doorbakken, waardoor er smaak verloren leek. Ik nam als nagerecht een kulfi-ijs met (spuit) slagroom. Volgende keer toch maar gewoon ijs (Italiaans of Nederlands); ik denk niet dat ijs(productie) iets is voor India. Een paar brokjes groen met spuitslagroom voor 5.75 euro,

Bediening zeer vriendelijk en servicegericht, maar over hygiene in Indiase (en Chinese) restaurants in de meeste van zulke restaurants heeft geen van hen nog mijn vooroordelen kunnen wegnemen. Mijn vrouw ging naar 't toilet en zag, dat er geen toiletpapier was; bovendien vies.
    Tafel was ook niet schoon; kleed had nog vlekken van vorige klanten (en misschien wel die van daarvoor). De eigenaar/baas rekende zelf af; tot mijn lichte ontsteltenis ging dit via ouderwets optellen met de hand op pen en papier, zonder kassa. Zelf kreeg ik -behalve pinbon- geen kopie van de rekening mee, zoals je elders dit wel krijgt, al was 't alleen maar om idee te krijgen waaraan je wat betaald hebt.

We zullen hier niet snel een 2de keer komen; de staat van het toilet is voor ons een belangrijke graadmeter van algemene hygienetoestand in restaurant; daar werden we dus niet blij van.

47. Johan Ensing

48. Peter 915 punten

Weer eens in de buurt van Haarlem en wat kun je dan beter doen dan bij India Palace gaat eten?

De bediening is zelfs beter (aardiger) dan jaren terug, het eten nog steeds geweldig!

49. Onze favoriete Indiaas restaurant. Ontspannende sfeer en goede prijs kwaliteit. Ga zo door.

50. Heb hier heerlijk vegetarisch gegeten!

51. ans van der sluijs

Mulligitawny soep is geweldig! Naan-brood om te watertanden.

Na tien bezoeken nog steeds ons favoriete restaurant.

52. Peter & Joan

De beste van het land denk ik! Geen idee wat ik zal adviseren want het is allemaal geweldig!