Gandhi Indian laten bezorgen?

Restaurant Gandhi, een van de eerste Indiase restaurants in Haarlem, is een familiebedrijf dat reeds vanaf 1986 aan het Houtplein in het centrum is gevestigd. Optimale service, smaak en kwaliteit van de gerechten staan hoog in het vaandel binnen ons restaurant.

Het eeuwenoude gebruik van uitgebalanceerde kruiden en specerijen binnen de Indiase keuken is een traditie die wij met veel zorg voortzetten.

Ons aanbod aan schotels en menu’s is heel divers en representeert het grote India in hoofdlijnen van Noord tot Zuid, van Punjab tot Madras.

Er is een ruime keuze aan vlees-, vis-, gegrilde- en vegetarische gerechten waarbij u zelf aangeeft in welke mate u uw gerecht gekruid wilt. Ons vakbekwame personeel helpt u daarbij.

De prijzen van onze voor-, na- en hoofdgerechten variëren van 3,50 tot 19,50.

Onze specialiteiten uit onze kwaliteitskeuken staan garant voor een bijzondere culinaire ervaring in het gezellige en warme interieur van ons restaurant!

Laat u zich verrassen door de kruidige, subtiele authentieke smaken van onze gerechten waarmee uw visie op de Indiase keuken verandert.

2. Betalen Visa Master Card

1190549876 56
1197620497 56
1204691119 74
1331962303 69

1. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. De cocos lassi was heerlijk. Als starters hadden we een lekkere dalsoep en tomatensoep. De laatste was goed gekruid en niet te vergeleken met de holaandse kipboullionsoep. Ook de tikka massala en de chicken biryani vonden we erg lekker. Een aanrader!

2. Richard Snabel

Heerlijk eten en een vriendelijke bediening. Dit is zeker niet de laatste keer dat wij hier komen!

3. Zeer goed ontvangen door de gastheer die ons veel kon vertellen over de herkomst van gerechten en bijbehorende smaken. We waren onze voucher vergeten te printen en deze konden we later nog brengen, goede service bij Gandhi!
    Wij komen zeker nog eens terug.

4. van Holland

Lekker gegeten, gastvrije, vriendelijke bediening. Leuk plekje aan het raam. Prima social deal.

5. Was super lekker en hun zorg goed voor ons…

6. Met 6 personen een socialdeal cadeau gekregen en waren om 18.20 In het restaurant. Eerst moest eea verschoven worden omdat er geen rekening gehouden was met 6 personen (ruim van te voren geboekt) hebben ruim 2 uur op onze bestelling gewacht en meermalen aangegeven dat wij nog een andere afspraak hadden dus graag voor 21.00 Uur zouden willen vertrekken. Onze bestelling zou er 'zo' aankomen. Om 20.45 Uur onze bestelling op tafel, net als 5 andere klanten met ons, die ook al ruim 2 uur aan het wachten waren. Geen toetje kunnen nuttigen ivm de tijd. Toen wij uiteindelijk vroegen om of we dan 6 drakjes als toetje konden beschouwen en deze te middelen werd de eigenaar bijzonder kwaad en zei:" het is allemaal vers dus je moet maar even wachten en het is een socialdeal dus hier is de rekening". Hier gaan nooit meer heen. Het gaat ons niet om het personeel, die was vriendelijk, en de rekening maar de houding van de 'vermoedelijke' eigenaar. Wat een nare man.

7. Geweldig lekker eten en een hele leuke bediening.
    Eigenaar en z'n zoon waren erg gezellig en vriendelijk.
    Probeer vooral de verse huisgemaakte kokos lassi.
    MMMMMM.

8. Ontzettend lekker, veel kleine gerechtjes besteld en heerlijke variëtijd in smaken!

9. We kregen een bevestiging via sms terwijl het restaurant dicht was!

10. Carlina

Heerlijk eten, lekker gekruid. Goede wijn en lekker Indiaas bier. Goede en beleefde bediening ondanks onderbezetting door ziekte. De koffie had iets beter gekund.

11. Prima gegeten. Rommelige indruk. Vriendelijke bediening.

12. Lekker gegeten! Aardige bediening. Komen er zeker terug!

13. Paul Jansen

Prettige sfeer, lekker gegeten (o.a. gandhi menu voor 2 en grill menu voor 2, het dessertijs was ook apart en lekker)

Voor een Hollander met honger prima eten.

14. Wij hebben dit restaurant al eens bezocht, naar volle tevredenheid! Nogmaals als wij uit eten gaan is meestal de keuze Indiaans of Indonesisch. Die geuren krijg je nergens zo lekker. Bij Gandhi-Haarlem heb je dat ook. Ook het prijs niveau spreekt ons aan, zo ook de wijnglazen zijn waar voor je geld.

15. Peter de Haan

Als wij uit eten gaan is het meestal Indiaas, die geuren en smaak tref je bijna nergens. Ook in dit restaurant heb je dat. Wij hebben ook deze keer weer genoten en komen zeker terug.

16. P van Staalduine

Helaas een teleurstelling! Ondanks dat het personeel erg vriendelijk was, was de kwaliteit van het eten onder de maat.
    De samosa (voorgerecht) was droog en niet vers. Het leek er ook op dat deze was opgewarmd in de magnetron. Toen we dit aangaven, kregen we een nieuwe, die helaas niet beter was.
    De curry's waren prima, wel kleine porties. De "groenten" van het huis die erbij geserveerd werden kwamen uit de diepvries.
    Al met al, geen goede ervaring en we gaan zeker niet terug

17. Het eten in Gandhi was zeker lekker, alleen de porties waren erg klein. Bijvragen van rijst leverde al extra kosten op. Een minischoteltje salade was bedoeld voor 3 personen. Kan echt niet.

18. Atty en Dory

Twee verschillende vegetarische maaltijden geproefd en verrassend lekker !

19. Niet geweldig .. groupon werd direct gevraagd en 3x vertelt dat we niet alles mochten bestellen tenzij bijbetaling. Porties klein, niet warm en waarschijnlijk uit diepvries.

Was met vrienden waarvan een vegetarisch, currie was niet slecht maar niet warm. Rijst was te weinig voor 4 personen.

Niet voor herhaling vatbaar.

20. Al jaren eet ik 1 x per week bij restaurant Gandhi, een ge-
    zellig en zeer goed restaurant. Het eten smaakt altijd, wat
    je ook uitkiest, de gastheer en -vrouw zijn vriendelijk.
    Ook voor mensen die glutenvrij moeten eten (zoals ik)
    een aanrader .

Josien

21. martijn

helaas hebben wij geen hele goede ervaring met Ghandi gehad. Voordat wij onze jassen uithadden werd er al om de coupon gevraagd. Het eten was matigjes.
    Opzich viel het allemaal wel mee, tot de koffie dan: de koffie was ronduit smerig! En de kruiden die worden geboden ipv pepermuntjes heeft een smerige nasmaak, toch jammer!

22. Lekker gegeten met grouponbon. Als je direct duidelijk maakt dat je er niet op uit bent om de mensen het vel over de oren te trekken, is men heel vriendelijk.
    Het is natuurlijk geen haute cuisine, maar dat mag je ook niet verwachten in dit niveau restaurants en zeker niet met een grouponbon. Het is wel heel erg 'Hollands' om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten!

23. Wij proberen hier al een tijdje met Groupon te eten, maar als we al een Nederlands sprekend persoon aan de telefoon krijgen, zitten ze ' voor met actie` altijd vol. Toen we een keer spontaan langsgingen en het restaurant meer dan half leeg was om half 9, konden we nog niet terecht. Niet erg vriendelijk en zo krijgen ze de tent nooit vol.

24. Ook met de grouponbon hier gegeten. Vonden de porties erg klein en vroegen ons af of dit door de groupon korting kwam. Daarom maar extra nanbrood besteld. Moesten ook zelf vragen om het gratis welkomsdrankje. Maar het eten vonden wij verder erg lekker.

25. maria de Vries

Hier gegeten met Groupon bon, en dat was duidelijk te merken, je mocht van alles niet bestellen of je moest bij betalen ( terwijl dit niet de afspraak was!), zeer kleine portie (3 gangen was niet genoeg), smaak van eten was wel ok, onaardige bediening
    Het brood was oud, nee dit was geen goede ervaring!

26. Al vaak in dit restaurant geweest. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijk eten en genoeg eten. Veel keuze. Leuke sfeer! Gewoon proberen en je zal zeker geen spijt krijgen. Aanradertje!

27. Corné Diependaal

Door mijn ouders getrakteerd op een etentje voor mijn verjaardag. Ik heb gekozen voor Gandhi, omdat ze van mij een 10+ voor het eten krijgen.

28. Met acht man gegeten bij Gandhi Restaurant. Het eten was er verrukkelijk, het Gandhi Special menu en het vis-menu, voor zeer redelijke prijzen.

Prima service en sfeer! Absolute aanrader!

29. Ik was met mijn familie naar het restaurant Gandhi en kozen voor het speciaal Gandhi menu. Het rook heerlijk en het was ook lekker. Mijn familie vond het ook lekker, het was er sfeervol en de bedienden waren ook aardig. Ik raad jullie aan om dat restaurant te proberen, het is mijn favoriete restaurant en ik kom er vaak met mijn familie.

30. Helaas is mijn ervaring niet zo positief.

Het eten was erg teleurstellend. De groenten kwamen helaas uit een pot of blik en het eten was niet goed op smaak. We hebben gevraagd of we wat extra gehakte koriander konden krijgen, maar dat bleken ze niet te hebben in de keuken?!? Een Indiaas restaurant zonder De Indiase smaakmaker... Kortom voor ons (liefhebbers die de orginele Indiase keuken goed kennen) een teleurstelling.

31. Samen met mijn man weer eens gekozen om te eten bij Ghandi. Sinds 1986 doen we dat om de paar jaar.

Altijd zijn we voldaan en tevreden naar huis gegaan.

Ook vandaag was het weer heerlijk! De menu's waren nieuw voor mij. Ik koos een vegetarisch menu, dat voortreffelijk smaakte! Veel afwisseling in smaken en ruim voldoende om je buikje rond te eten.

De bediening was bijzonder vriendelijk en attent. Je merkt de liefde voor India. Bv de placemats geven leuke en interessante informatie over het land en haar geschiedenis. Leuk om te lezen als je even moet wachten.

Voor minder dan 60 euro voor 2 personen (3 gangen) een prachtige prijs/kwaliteit verhouding.

32. Ik liep een keertje langs restaurant Gandhi en ik dacht, laat me het eens gaan proberen.

Ik kwam binnen, het was lekker warm en ik ben gaan zitten.
    Ik kreeg een menu.
    De sfeer was leuk en het eten was super. Alles was vers en ook de bedienden waren leuk en gezellig.

En de koks maken het eten vers.

Ik vond alles lekker en de prijs is super.

33. elisabeth

Mijn eerste kennismaking met restaurant Gandhi in Haarlem was prettig. Een relatief klein en dus intiem restaurant met een sfeervolle aankleding. De verwarming hield de kou lekker buiten en door het warme welkom en de persoonlijke zorg van de gastheer en gastvrouw voelde ik me er snel thuis. Dit alles deed het eten nog lekkerder smaken! De huiswijn was smaakvol en paste er goed bij. Ik wens dit fijne Indiase restaurant nog vele mooie jaren toe.

34. Ik eet al 5 jaar in dit restaurant en ik vind het heel lekker, vooral de kip vindaloo. De service is ook goed en de prijs is redelijk.

35. Susanne

36. Tikkeltje te langzaam (afhaal) en tikkeltje te duur, maar verder een prima Indiaas restaurantje dat al weer heel wat jaren meedraait. (en dat zegt toch ook wat)

37. Mijn favoriete restaurant in Haarlem. Hier eten of afhalen is altijd een groot feest. Een zeer verfijnde keuken en altijd vers. Absolute aanrader!

38. Je eet nergens zo lekker Indiaas als bij Gandhi. Daarom komen wij er al sinds de oprichting in 1986.

39. Wij hebben lekker gegeten. Vriendelijk bediening, prijs was goed en het was lekker gezellig.
    Jullie kunnen het ook proberen om te gaan en lekker te eten.

40. Goed eten!
    Dit benaderd de smaak die Azie biedt!
    Prijs is goed, duidelijk menu.
    Alleen de rijst al is een beleving.
    Aanradertje voor mensen die de patatzaak en slappe pizza's zat zijn.

Tip: bestel telefonisch en haal het dan op. Terplekke bestellen kan lang duren.

41. Het eten is erg lekker. We hadden het vegetarisch menu genomen en dat was goed gevarieerd (van tikkie pittig tot mild en zoet) en bijzonder smakelijk. Voor de kwaliteit van het eten is dit een aanrader.

De bediening is vriendelijk maar erg traag. Na een half uur wachten konden we wat bestellen en tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat ruim drie kwartier. Geen aanrader als je vlotte bediening op prijs stelt.

42. Steenvoorden

Lekker gegeten, authentiek Indiaas eten met aardige bediening die rekening hield met onze kinderen. Zeer schappelijke prijzen.

43. Erg lekker gegeten; subtiele indiaase keuken voor een hele redelijke prijs.

44. 29-12-2008
    erbarmelijk koud daarbinnen. Bediening slecht. Een uur wachten op eten; eten slecht. Vies van smaak, droge kip enz. Geen aanrader.

45. Lekker gezellig eten en drinken voor een schappelijke prijs. Bediening en de chef zijn vriendelijk en flexibel; wil je extra of minder scherp, een beetje rijst erbij; geen probleem. De standaard rode huiswijn is een lekkere Cotes de st. Mont. Soms erg druk, maar as je niet wil reserveren, de keuken is open tot 11 uur.

46. SPANJAARD

Goed eten in Ghandi ruime portie's.Alleen bij het afhalen is het een drama de bediening heeft geen idee enorme lange wacht tijden soms tot een uur