Centopercento in Haarlem

Haarlem heeft in de binnenstad vijf garages. Vanaf de invalswegen van Haarlem staan signaalborden naar deze garages. Volgt u de aanwijzingen P-Raaks en of P-Appelaar en u komt goed terecht. Vanaf deze garages is het 3 minuten lopen naar de Grote Markt.

Verwulft.

Bezorgrestaurants in de buurt van Centopercento

di lunch vanaf 17:00 diner tot 22:00

vr lunch vanaf 17:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00

1386482095 90

1. Amasing Italian atmosphere! Excellent food! Italian owner, service and the most important - THE COOK! :) Lovely place if you want to taste a piece of Italy in nothern Holland.

2. De mensen die hier negatieve recensies hebben geschreven, hebben absoluut geen verstand.
    Wij hebben hier vanavond voor het eerst gegeten en zijn zeer te spreken over dit restaurant; zelf zijn wij ook Italiaans en hebben in een andere stad een restaurant.
    Simpele gerechten maar ontzettend smaakvol. Simpelheid is ook een rode draad door de Italiaanse gerechten heen, geen poespas gewoon lekker eten met weinig ingrediënten.
    Wij komen hier zeker terug, grazie e complimenti!

3. Fusilli fughi was goed, tagliatelle gorgonzola was simpel maar lekker. We bestelden pilsje en rosé, maar dit werden 2 rosé. Duurde erg lang voordat we het eten kregen. Bediening leek een beetje afwezig. Inrichting is een beetje oubollig.

4. Elly Banning

Super gezellige avond met vier zussen. Bijzonder goede pasta gerechten. Heerlijke nagerechten. Bediening was zeer vriendelijk. Wanneer wij weer in Haarlem zijn (héle leuke stad!) komen wij zeker weer een hapje eten.

6. I. Kuipers

Na het lezen van de recensies en een eindcijfer van 8,9 dachten we een heerlijk etentje tegemoet te gaan bij Centopercento. Maar helaas! De menukaart was al een vies gevalletje. Het drinken werd in blikjes geserveerd. Het eten kwam als een plate op tafel. Niets bijzonders. Geen mooi opgemaakt bordje en groente en frietjes/brood in schaaltjes op tafel. Maar echt een bord met wat vlees, friet en sla. De bediening was heel vriendelijk maar dat was dan ook het enige pluspunt. Geen gezellige omgeving ook. Het is mij een raadsel waarom dit restaurant ooit een 8,9 heeft kunnen krijgen!.

7. Vriendelijke bediening maar dit is echt geen 8,9 waard. Eten is een plate. Sfeer is plastic. Wij komen hier niet weer. Plek is ok. Maar men moet er echt wel wat meer van maken.

8. Bijlsma

9. Johan Ensing

10. Sunday

11. Vandaag 02-11-2012 gegeten bij dit restaurant. Vanwege de enorm goede recensies hier waren we vol goede verwachting. Echter is dit flink tegen gevallen. De wijn was uitstekend, dat dient gezegd te worden, sfeer entourage is ook prima, niets mis mee. Als voorgerecht hadden we de zalm met rucola. Werd zonder dressing erg eenvoudig geserveerd, borden niet leuk opgemaakt. Smaak was op zich in orde maar voor 11 euro verwacht je wel wat 'meer". Als hoofdgerecht hadden we beide een irish Angus wel in verschillende variatie. De smaak en opmaak van het geheel zou ik toch als teleurstellend willen bestempelen. Bij dit hoofdgerecht werd slechts een mandje droog brood geserveerd. De porties zijn echt te klein en qua smaak en opmaak onder de maat. Wij gaan zeer geregeld uit eten en begrijpen werkelijk niet waar de hosanna stemming op deze site vandaan komt. ook qua bediening was het matig, voorgerecht werd zonder enige vraag van tafel gehaald. Even vragen of het gesmaakt heeft lijkt me toch wel op z'n plaats. Na hoofdgerecht werd wel geinformeerd of het goed was geweest, Wij hebben toen eerlijk gezegd dat we het eigenlijk niet zo goed vonden, echter werd met deze informatie helemaal niets gedaan. Ook bij het afrekenen bij de patron werd er met geen woord over gerept wat ik niet begrijp wanneer je een restaurant runt. Wel 80 euro afgerekend,,,,,,Al met al een matig gebeuren en daarmee eens maar zeker niet nog eens.

12. De beste en enige echte Italiaan in Haarlem. Echt gastvrij en gezellig. Een aanrader!

13. Wij zijn al een paar keer bij Centopercento geweest (oude en nieuwe locatie) en worden nooit teleurgesteld. Origineel Italiaans eten, verse ingrediënten en voor een redelijke prijs. Een aanrader.

14. Afgelopen dinsdag (18-09-2012) heerlijk bij Centopercento te Haarlem gegeten.
    Het restaurant bevindt zich aan de Grote Markt, in het centrum van Haarlem. Dit is tevens hun nieuwe locatie!

Na een warm welkom genoten mijn vriendin en ik van een heerlijk voor, hoofd en nagerecht.
    De prijs is perfect, maar wat de gastvrouw ons zelf zei: het eten is het belangrijkst!
    En dat proef je want het is echt héérlijk Italiaans eten bij Centopercento!

Kortom, bent u op zoek naar lekker Italiaans eten voor een goede prijs dan is dit zeker een aanrader!!

15. Alsof ik weer op vakantie ben. Lieve gastvrouw, heeerlijk eten, huiskamer sfeer, vriendelijke bediening, mooie zachte prijzen.

16. Wat een verrassing. We liepen letterlijk tegen dit restaurantje aan. Gezien onze goede ervaring met het spontaan ergens binnenstappen werden wij hier ook niet teleurgesteld. Ze hadden nog een tafeltje beschikbaar en we hebben, buiten Italie om, alleen nog maar bij één andere Italiaan in Nederland zo lekker gegeten (maar die was van een heel andere prijsklasse)!

17. What a great evening Colin's birthday turned out to be! A table for eight was reserved at Centopercento and we readily accepted Pino's (Giuseppe) suggestion to dine outside.
    We arrived to a warm welcome from Pino and his wife and settled down to a truely memorable evening of good companionship, excellent wine and a seemingly never ending supply of delicious food. We finished off with a lovely espresso and an amazing grappa.
    This little, unpretentious restaurant has fast become our favourite dining out spot and one which I unreservedly recommend.

18. Mike J Lotte

19. We waren afgekomen op de hoge score voor deze italiaan.

Erg klein restaurant met een ongezellige sfeer met niet zo een leuk uitzicht.
    Het restaurant zat maar tot de helft vol en hebben erg lang op het eten moeten wachten, maar de bediening was wel vriendelijk.

Voor lekker(der) Italiaans eten gaan we volgende keer ergens anders eten.

20. UItnodiging van mijn neefje om te komen eten bij "zijn" baas.
    Ongelooflijk wat een ervaring.
    Meerdere malen in Italië geweest. Hier in het hartje van Haarlem waan ik me opnieuw in Italië.
    Eenvoudige en toch sfeervolle inrichting en direct een warm ontvangst. En een bepaalde vorm van eenvoud houdt een belofte in en die blijkt voor 100% uit te komen.
    Een mooie menukaart, zeer mooie en hele goede stevige wijn uit de laars van Italië. Negroamaro Cannonau en een primitivo, stuk voor stuk klasse.
    Voorgerecht geweldig, hoofdgerecht fantastisch, nagerecht, het kan niet op...heel heel bijzonder.
    Centopercento 100% geen concessie aan de nederlandse keuken, alles italiaans en vers.
    Hier eten, daar ga ik elke maand een gewoonte van maken.

21. Ineke en Henk

Via Groupon een bon aangeschaft om hier te eten. Werkelijk heerlijk gegeten. Er kwam kaas en vleeswaren op tafel dus we dachten dat dat het voorgerecht was maar toen kwamen er nog 10 schaaltjes aan. Pasta zelf uitkiezen, werkelijk super van smaak! Daarna een pizza voor 2.
    Vergelijkbaar met Italia!!! De inrichting mag wel wat warmer maar vooruit. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Wij komen hier zeker terug. Echt een aanrader!

22. Ik heb 15 jaar in Italia gewoond, dus kan wel zeggen dat ik weet wat echt italiaans eten is, en bij centopercento is het echt italiaans eten.

En voor mij is het altijd weer even terugkomen in Italia.

Het eten is fantastisch en de bediening supervriendelijk.

Grazie mille e a presto.

23. Pasta +vleesgerecht besteld, was zeker prima, vleesgerecht was goed, maar de pasta was beter! Italiaans bier, nastro azzuro, was lekker; koffie was van italiaans niveau, dus zeer goed! Bediening was zeer vriendelijk! We gaan zeker ook de pizza's proberen!

24. Op nog geen 1.5 minuut lopen van parkeergarage de "Kamp" is dit Italiaanse restaurant te vinden in de kleine Houtstraat.
    Gastvrouw en gastheer uiterst vriendelijk en door hun Italiaanse accent waan je je al een beetje in Italië.
    Dan komt het eten op tafel en waan je je helemaal in Italië. Echt heerlijk eten, waar menig gemiddeld Italiaans restaurant een voorbeeld aan kan nemen.
    De ingrediënten met zorg uitgekozen en vormen samen een uiterst smaakvol gerecht. Heerlijk glaasje Italiaanse wijn er bij welke perfect op temperatuur was. Expresso en de Grappa deden mij concluderen dat de naam van het restaurant niet centopercento moet zijn maar duecentopercento

25. De Vries

26. Hans en Luus Verheijen

13 Oktober hebben we op aanraden van onze dochter bij Centopercento gegeten en we zijn niet teleurgesteld, het was in een woord geweldig. Ook de sfeer was erg aangenaam, alsof je bij deze mensen in de keuken/ kamer zit. We kregen een kaartje mee met waardebon voor een kop koffie en deze hebben we al doorgegeven aan goede vrienden, die er zeker gebruik van gaan maken.
    Kortom, no-nonsens restaurant met geweldige keuken.

Zeker tot ziens,
    Hans en Luus
    Oss
    Noord-Brabant

27. Eindelijk een Italiaans restaurant dat weet hoe Italiaans eten bereidt moet worden.
    En dit alles voor een betaalbare prijs!
    Kortom, ervaar het zelf!

28. Gisteravond bij Centoporcento gegeten...we hadden gereserveerd voor het Italiaanse buffet.

Ik ben samen met mijn ouders gegaan, mijn vader is nl Italiaan en zoals vele Italianen is het eten 'thuis van moeders' eigenlijk het allerlekkerste. Dus ik was erg benieuwd!

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar met een lekker drankje en snacks.

Het buffet was lekker er was voldoende keus en het werd goed aangevuld... Het eten deed mij denken aan de de fijne zomers in Italie, ook mijn ouders zaten te smullen.

De eigenaar had het 's middags druk gehad waardoor een paar gerechten niet op tafel kwamen. Als tegenprestatie maakte hij daarom wat pasta voor eenieder die in het restaurant zat, deze was lekker en al dente, wat belangrijk is want vaak is de pasta bij andere restaurants overkookt.

Kortom Centopercento is een leuk klein restaurant wat met liefde wordt gerund door een leuke eigenaar & echtgenote en zeker is aan te raden voor een ieder die van Italiaans eten houdt!

29. Uitstekend! Service, kwaliteit, portie's, allemaal top!

30. danny den besten

Zeer lekker eten. Ik at er een week elke dag en elke dag iets anders, en alles wat me is voorgeschoteld kan je een aanrader noemen. En snel klaar ook.

31. Echte Italiaanse gerechten, gemaakt door een authentieke Italiaan. Het eten is super vers, vaak vers bereid terwijl je wacht (max.15min.). De pasta porties zijn prima. De parmigiana en de canneloni wat ons betreft wat weinig. De tiramisu daarentegen weer weldadig veel. Wij hebben al heel vaak besteld en vinden alles heerlijk. Eten zoals eten in Itálië smaakt. Een aanrader!

32. Al een aantal keer heerlijk gegeten, de tiramisu is mijn grote favoriet! Heerlijk echt Italiaans eten voor een prettige prijs.

Kinderen geen probleem. Gaan we zeker nog een keer doen! Of afhalen/ laten bezorgen, want dat kan ook!

33. Telefonisch besteld. Het eten was zeer lekker en het was een goede portie voor een mooie prijs! Ga hier zeker meer bestellen!

34. Telefonisch besteld. Het eten werd op tijd gebracht en was goed verpakt. De pasta met gamba's en de salade met zeevruchten waren perfetto! De saltimbocca ook. Echt Italiaans, dus geen patatten o.i.d. bij de vleesgerechten, zelf je bijgerechten bestellen.

Heerlijk gegeten. Twee dagen later even langs geweest en daar echt heerlijke broodjes gegeten. Goed espressootje erbij, even in Italia!

35. Voor een echte Italiaanse ervaring in Haarlem, moet je naar Centopercento gaan. Heerlijk eten en gezellige sfeer.