Bezorgrestaurants in de buurt van Casa di Papi

do lunch 14:00 - 16:30 diner 16:30 - 21:00
vr lunch 14:00 - 16:30 diner 16:30 - 21:00
za lunch 14:00 - 16:30 diner 16:30 - 21:00
zo lunch 14:00 - 16:30 diner 16:30 - 21:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195947863 98
1206969178 98
1262075753 92
1328203643 74
1482502053 89
1691907039 78

1. Typisch italiaans restaurant, gezellig en knus ingericht. Eten was prima en smakelijk. Duidelijk ambacht merkbaar. Aanrader..

2. Het eten was matig. Van de pizza met artisjokken waren de artisjokken keihard, dus niet te eten.
    De eigenaar reageerde dat hij de leverancier er op zou aanspreken (!). De spaghetti aglio en olio dreef in de olie en was door de pepertjes scherper dan bij menig Mexicaan. Vaak deze pasta gegeten, in restaurants en zelf gemaakt, maar dit smaakte zeer on-Italiaans. Geserveerd zonder Parmesaanse kaas. Toen ik om kaas vroeg kreeg ik een minuscuul kommetje.
    Dus echt een afrader.

3. Martijn greuter

De bediening is super goed en het eten is supergoed. Groetjes van Martijn greuter.

4. Zojuist 3 pizza's voor 51 euro besteld en helaas koud ontvangen en bij 1 pizza (pizza margerita) was de kaas zeer zuinig. Dit word geleverd via ubereats. Direct contact opgenomen met het antwoord dat papi staat voor zn pizza's en dat dit komt door uber. Nu wil ik graag mijn ongenoegen uitspreken over de service van het restaurant. Het restaurant werkt met uber samen en niet de consument. Kortom het restaurant moet dit soort zaken oplossen samen met de consument. Maar inplaats daarvan hebben we de oven aan moeten zetten om de pizza's op te warmen.

5. Ewout Tuinman

Het eten was goed. Maar niet goed genoeg om de rest te compenseren. De bediening was erg gehaast en er op gericht om je er zo snel mogelijk weer uit te krijgen, zodat de tafel opnieuw gevuld kon worden. Nu ben ik ook best snel klaar en aan een uur heb ik genoeg om te eten. Maar dit was zelfs voor mij niet ontspannen.

6. Vertaal van English naar Nederlands

We had a fantastic meal at Casa di Papi! I had carbonara and my kids had pizza. It was the best carbonara ever. I took our servers advice and had it made the authentic Italian way (not super creamy and heavy like I have it before.) We ended our dinner with a tiramisu. It was delicious. All the serving were just right. The restaurant was very cozy. I would not hesitate going back.

7. José Visser

Gastvrij, perfect eten, ontspannen.

8. Danielle

Restaurant is verouderd en inrichting oudbollig.
    De eigenaren en kok zijn gastvrij, en willen het je echt naar de zin maken.
    Maar het eten was niet fantastisch. De kok heeft nieuw eten gebracht, maar we waren gewoon niet enthousiast. We zijn er naar toe gegaan omdat de recensies positief waren, maar ik begrijp niet waarom ...

9. Heerlijke echt Italiaanse pizza’s, pasta en risotto gegeten. In een super ongedwongen wat rumoerige setting. We waanden ons op vakantie. Wij komen terug:)

10. Ans Mellink

Nog nooit in mijn leven (65jaar!) zo’n lekkere pizza gehad! Wel vond ik la padrona te aanwezig, niet echt relaxed, en ons tafeltje voor twee stond te dichtbij tot bijna in de keuken.

11. Lekker eten maar erg lawaaierig helaas.

5,3
  12. Voor het eerst gegeten in het “nieuwe” Papihuis, de smaak van de pizza’s was okay ook al zat er alleen truffelolie op de pizza met porcini en truffel en helaas geen truffel. De acoustiek is belabberd, met moeite kon ik mijn tafelgenoot verstaan door de kakofonie van geluiden. Voorheen met al die “vieze” wijnflessen aan het plafond was dat niet het geval. De bediening is wat mij betreft te aanwezig om lekker ontspannen te kunnen eten. De rust die het restaurant altijd uitstraalde met betaalbaar voortreffelijk Italiaans eten is helaas verleden tijd. Helaas geen grinta meer bij Papi.

4,5
  13. Pleuni brans

Heerlijk gegeten! Goede service en vriendelijke bediening die er voor zorgt dat je het gezellig hebt. Erg leuke sfeer en eten kwam snel (terwijl de zaak vol zat) we komen zeker nog een keer terug!

14. Rob & Rachel

Beste Italiaans restaurant in omstreken van Haarlem wat mij betreft. Goed eten. Fijne bediening.

15. Heerlijk eten, lekkere wijn, gezellige sfeer en vriendelijke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

16. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en leuk personeel!

17. Wat een fijne, verassende Italiaan. Heerlijke voor-en hoofdgerechten. (Toetjes zagen er ook heerlijk uit)
    goede prijs-kwaliteit en top gastheerschap!
    Mille grazi!

18. Peter van der Knaap

Prima voorgerechten en pizza's. Klein restaurant en het is woekeren met de (zit) ruimte. Vriendelijk personeel, echter als het druk is moet je aardig lang wachten op je bestelde pizza omdat er tussendoor ook bestellingen de deur uitgaan.

19. Wat een ontzettend leuk en authentiek restaurantje. Echt een aanrader. Heerlijk gegeten met man en kids. Heel goede bediening en superleuke eigenaar. Wat een ontdekking. Daar gaan we zeker vaker heen!!!

20. Was niet best vandaag. Kom al tientallen jaren bij Papi.
    Over het eten van vandaag zou de oude baas zijn hoofd schudden. De pizza was keihard erg dun en de randen verbrand. Sumier belegd.
    Ook het pasta gerecht was onder de maat en de hoeveelheid gewoon te klein.
    Waar zijn de paar sneden heerlijk vers brood gebleven. Nu 1 klein stukje per persoon met gedroogde Italiaanse kruiden erover gestrooid.
    Baas schreeuwt tegen zijn personeel.
    Jammer, maar ik ga er niet meer heen. Te duur, Te vol, Te weinig, teveel geschreeuw.

2,7
  21. Wederom uitstekend gegeten
    Vriendelijke bediening
    Prijs kwaliteit volledig in verhouding
    Tov de oude Papi een grote verbetering
    Wij komen zeker terug
    Een aanrader

22. Heerlijke avond, heerlijk eten!

23. Vol verwachting heen. Echter dit is niet meer de Papi van voorheen.
    De sfeer is rommelig, een beetje druk te noemen. De bediening liet op zich wachten. Net als de gerechten.
    En de smaak? De huidige kok haalt het (helaas) niet vergeleken bij de oude.

4,5
  24. Naar de ''nieuwe'' papi geweest nu deze is overgenomen. Het restaurant zag het weer lekker fris uit maar heeft toch ook het leuke intieme sfeertje behouden. Helaas moesten wij erg lang wachten voor we een drankje konden bestellen en daarna duurde het lang voor ons drankje er was -> 50 minuten. Ook de pizza kwam voor ons voorgerecht. Het liep erg rommelig.
    De, voor ons befaamde, pizza papi smaakt toch net wat anders, maar voldeed. De nieuwe eigenaar probeert hard om iedereen zich welkom te laten voelen. Dit staat heel gastvrij maar werd ons al snel te amicaal. We waardeerden het in eerste instantie maar het was teveel van het goede.

Al met al een rommelige en matige ervaring bij dit overgenomen restaurant. Maar omdat wij al tientallen jaren trouwe gasten zijn zullen we het zeker nog een tweede kans geven.

25. Weer eens naar papi geweest.
    Inmiddels zat de nieuwe eigenaar er een paar weken in.
    Deze hebben de zaak, integraal overgenomen. Het geen inhoud dat behalve de goodwill ook de recepten zijn overgenomen. Dus ik benieuwd!
    Samen met mijn neef op de woensdag heen gegaan.
    Voorgerechten waren niet mijn smaak in het oude papi. Deze gemakshalve maar overgeslagen.
    Op naar wat jarenlang voor mij het hoogtepunt was van Papi: de Calzone!
    Na 27 minuten komt er 1 pizza voor ons 2en. Raar, we hadden toch elk een pizza besteld? Er was er een ingezakt. Of we met een halve per persoon wilde beginnen.
    Dit had ik nog nooit meegemaakt. Nergens niet. Dit past niet bij papi!
    Waarom niet even overlegd?
    Uiteindelijk is een van ons eerder moeten beginnnen met eten. Genant, erg genant.
    En de pizza zelf?
    Helaas, flauw en smakeloos. De verschillende ingredienten waren goed te proeven. Daar bleef het ook bij. Het leek alsof er niet of nauwelijks specerijen waren gebruikt.
    Dit maakte de calzone zeer middelmatig.
    Jammer. Nog een keer de oude kok het laten voordoen?
    Alsjeblieft… laat de lekkerste calzone niet verdwijnen.

4,1
  26. Klein maar fris ogend restaurant. Aardige attente bediening. Voor de kids een kleurplaat met kleurtjes en een kan limonade. Pizza in hartjesvorm met een gezicht erop.
    Ook de volwassenen hebben heerlijk gegeten. Prima prijs ook.

27. Loeki Hurkmans

Vriendelijke bediening. De pizza's zijn erg goed en je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. Een aanrader.

28. Heerlijk 😋 eten. Voorgerechten ben ik geen fan van, bestel ik dan ook niet.
    Echter de calzone met knoflook: heerlijk!!

29. Martijn drenth

Oubollige tent, maar sfeervol...
    Pizza's zijn geweldig lekker, verder kan ik niet veel over de kaart zeggen, want ik hou het bij de pizza's alleen. Rij er speciaal uit Zandvoort heen.

30. Heerlijk die pizza's alhier. Verleden maand geweest, gister weer.
    De voorgerechten hebben niet mijn smaak.
    Een extra reden om meteen aan de heerlijke pizza's te beginnen!

31. Tom Nikkels

Lekker gegeten in de Haarlemse binnenstad. Eten tegen schappelijke prijzen en ongedwongen sfeer. Voor onthaasting ben je hier op de goede plek. Chapeau.

32. Heerlijke avond gehad, werkelijk niets veranderd in de 25 jaar dat ik er kom. Zelfde brood met kruidenboter, heerlijke pizza's (altijd extra knoflook nemen) en zalige slobberwijntjes.

33. Heerlijk pizza gegeten met een dunne bodem en zeer goed van smaak. Of ik extra knoflook wilde? Tuurlijk en lekker hoor! Bediening was ook prima. Ik waande me een beetje in Italië, authentiek tentje in ongedwongen sfeer in familiesfeer. Was gezellig, ik kom zeker terug!

34. Catharina

Ik ken Papi al 30 jaar. Vroeger woonden we in Haarlem, nu in Brabant. Zeker twee keer per jaar zeggen we tegen elkaar: 'zullen we naar Papi?'
    Altijd lekker. Goede sfeer. Authentieke gastheer en gastvrouw. Niets aan veranderen.

35. We komen er al een paar jaar zo'n 6 keer per jaar.
    Heerlijke pizza's. Sfeer is lekker rommelig. Soms als er veel kinderen zijn dan best wat lawaai, maar dat doet echt "Italiaans " aan. Geen punt verder.
    We blijven dik tevreden en gaan er binnenkort weer aan de tafel.

36. heleen van loenen

Wij hebben een heel goede ervaring met Papi. Zeer klant- en kindvriendelijk. Het schaaltje met komkommer en aardbeien dat zomaar op tafel kwam voor de kinderen. Het aanbod om de kinderen 1 pizza te laten delen, waarvan de ene helft heel anders belegd kan worden (ook voor 1/4) dan de andere helft. En gewoon lekkere pizza's! Voor herhaling zeker!

37. m.mulder

Wij komen al 30 jaar in deze zaak. Voorheen heerlijk. Wat we aantroffen was toch wel viezig. De kleine vliegjes die in het rond vlogen; een kleverige tafel...Het bedierf onze eetlust. De bediening was nu ook niet super te noemen. De eigenaresse was nors en kortaf. Wij gaan op zoek naar een betere pizzeria!

38. Het meest opvallende was de slechte service. De vriendelijkheid was matig maar het meest storende vonden we dat er geen enkele keer werd gevraagd of we nog wat wilden drinken, of we nog dessert wilden en/of koffie thee. Ook duurde het erg lang voordat we ons eten kregen terwijl we pas om 20 uur aan tafel gingen. De pizza's waren ok, maar zeker niet bijzonder. Vrij karig belegd.

39. Uitstekend adres om te eten!

De pizza's waren super lekker, echte Italiaanse top.

We wonen meer dan 100 km van Haarlem vandaan, maar ik weet zeker dat we meerdere malen per jaar van deze pizza's gaan genieten.

40. Helaas zijn wij gedwongen om glutenvrij te eten. Daarom zal ik mijn favoriete pizzaria Papi gaan missen :-(

Ik kwam hier al zo'n, schat ik, 30 jaar en de laatste jaren reden we er speciaal voor naar toe. Heen en terug 150 km, maar wel vaak met twee pizza's in mijn buik en soms ook nog extra voor in de vriezer.

Uitstekende pizza's, leuke service en zeker als je er al zo lang kwam: de benodigde belangstelling voor de klant.

Kan ik iedereen aanraden. Wel reserveren!

41. Kees Wim

Prima pizza's en pasta's voor een redelijke prijs. Papi is al jaren onze vaste stek!

Leontine en Kees Wim.

42. Een bekend adres voor velen, maar nog steeds geweldig! Fantastische pizza's en vergeet er vooral niet een fles van die heerlijke huiswijn bij in te nemen!

43. Ik kom al 20 jaar bij Papi en dit zijn absoluut de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken!!!! Probeer vooral de tomatensoep en de 'pizza Papi'