3. Betalen pin Master Card

1396501992 76
1411954961 77
1419681446 74
1489219809 83

1. Hele leuke ambiance met super vriendelijke en correcte bediening. Wij komen zeker terug.

2. Was een heerlijke avond, wel was de Dame die ons bediende wat gestresst en was er weinig tijd en rust qua bestellen. Iets meer tijd om te kiezen van de kaart zou fijn zijn.
    Eten Top!

3. Uitstekende service. Daar word je vanzelf vrolijk van. Eten is prima. Als de keuken wat meer lef zou hebben, dan is deze zaak rijp voor een ster.

4. Gezellig restaurant, lekker gegeten en hele vriendelijke bediening.

5. Willemijn

Gewoon goed en lekker!

6. Mijn meest favoriete plek in Haarlem. Heerlijk eten, altijd aardige, vrolijke en attente bediening. Hier kan je met een gerust hart iedereen naar toe sturen!

7. Eric Luntz

Prima eten, goede bediening, rook niet heel lekker bij de kelder ingang.

8. Esther de Haan

Goed gegeten, alleen wederom extreem lang gewacht op onze gerechten(een uur en een kwartier op het hoofdgerecht, bon voor de keuken was kwijt) de muziek deze keer gelukkig zachter waardoor je elkaar tenminste kunt verstaan!

9. Heerlijk gegeten en gedronken. Colette heeft vriendelijke en oplettende bediening en is goed betaalbaar. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, maar dat is ook het enige minpuntje dat ik kan noemen. Een aanwinst voor Haarlem!

10. Erg leuk restaurant! Leuke bediening en heerlijk gegeten!

11. Super lekker en een super leuke serveerster!

12. Leuke tent, goed personeel en heerlijk eten!

13. Zeer lekker gegeten en vlotte, leuke, attente bediening met kennis van zaken!

14. Bart Bijsterbosch

Afgelopen zaterdagavond gegeten met schoonouders, die waren 40 jaar getrouwd. Ik ben zelf groot fan van jullie concept. Ik had een gevraagd om een leuke tafel bij de keuken en die stond keurig klaar, verder is t eten altijd goed! Genoeg keuze in de wijnen en fijne service. Niet te, maar prettig en kundig. Thanks Colette, altijd met een goed gevoel naar huis! En uiteraard met een lekker gevulde maag.

15. Heerlijk gegeten en leuke sfeer. De bediening was meer dan attent. Wel wat lawaaierig!

16. Top bediening, lekker gegeten. Relaxte sfeer.

17. Cafe Colette

18. Voor het eerst in dit leuke restaurant met klassieke Franse uitstraling. Mooie oesters, heerlijke ravioli met truffel en pittige, rijke linguini. Het menu is dus niet zo klassiek Frans, maar wel mooi en gevarieerd. Goede wijnkeuze, heerlijke Viognier gedronken. De bediening is vlot en aardig. Enige kritiek: de oesters worden zonder bordjes en zonder brood gepresenteerd; dat komt in Frankrijk niet voor.

19. Gewoon altijd weer lekker!

20. Frederike A W

Heerlijk eten en heerlijke wijn! De bediening was super en de sfeer heel fijn! Zeker aan te raden!

21. Zeer goede ambiance, prima personeel, bijzonder aardig en voorkomend...

Het eten is degelijk maar niet spannend en zelfs wat karig..prijsniveau is fors (op het randje) en moet m.i. niet veel hoger worden gezien de geleverde prestaties.

22. Dineke Deiman

Veel te veel lawaai, Veel en veel te heet.
    En dan nog iets, te weinig groentes.

23. Ik vond het echt superleuk bij Colette! Heerlijk gegeten in een lekker losse sfeer. Bedieding was super vriendelijk, attent en ook nog leuk met de kids. Ik vind het echt een aanrader! Opa tracteerde dus over de prijs-kwaliteit verhouding kan ik niets zeggen :-).

24. Martijn Meeuwsen

Weer heerlijk gegeten met top personeel!

25. Zoals vanouds heerlijk gegeten en van prima pinot wijn genoten in een levendige sfeer met attent personeel.

26. Simon-Jan Bakker

Gezellige zaak met een goede keuken.

27. Harry van den Heuvel

Hebben afgelopen week hier gegeten en het was allemaal super geregeld. Eten was heel lekker en de bediening top!!! Dank je wel Ilya voor de gastvrijheid en gezellige bediening.

28. Riet en Louis de Bakker

T.g.v. ons 55 jarig huwelijk bij Cafe Colette gegeten met 14 personen;
    het is een echt succes geworden met heerlijk eten, vriendelijke en voorkomende medewerkers,
    kortom een topavond!

29. laura leermakers

Prettige ontvangst. Het eten was weer prima. Omdat we met 2 personen waren werd ons een tafeltje in het midden van de zaal toegewezen. Dat betekent dat je nauwelijks een persoonlijk gesprek kunt voeren. Want tafelgesprekken aan beide zijden bepalen de sfeer. Jammer want zowel eten als bediening zijn uiterst aangenaam. Graag wat meer privacy dus voor kleine tafels.

30. Het eten was echt heel slecht, de gambas waren te ver door en dus droog, mijn escargots waren taai en smakeloos, daarna hadden we salade nicoise met gegrilde tonijn, dit was echt het slechtste gerecht. De tonijn smaakte waterig (denk uit de diepvries) de plakjes aardappel waren niet gaar, olijven waren smaakte naar de Bertolli olijven in zout water uit blik… had niets met lekkere olijven te maken. En ook was de salade helemaal niet aangemaakt met dressing. Onze gnocchi was nog het beste gerecht van de avond, en de pastrami met ingelegde groente was ook niet om over naar huis te schrijven. De pastrami was ijskoud, en de groente keihard, koud en zuur… totaal geen liefde in het eten gestopt… zo zonde. Gelukkig had ik super fijn gezelschap dus heb ik een heerlijke avond gehad.

31. Heerlijk menu! Fijne bediening.

32. Lekker gegeten en gedronken!
    Gezellige, spontane bediening.

33. Heerijk Frans eten en zoals altijd was alles even goed!

34. Prima gegeten. Wel wat gehorig.

35. Mooie locatie en levendige, ontspannen sfeer. Supervriendelijk personeel. Wijn was lekker, maar helaas waren de drie (kleine) stukjes dorade droog en doorbakken.

36. Leuke avond gehad bij onze eerste keer bij Colette. Na een paar negatieve reviews gelezen te hebben wisten we niet helemaal zeker wat we zouden aantreffen. Het viel alles mee! Erg leuk ingericht, mooie spullen en prima ruimte. Inderdaad soms wat weinig ruimte tussen de tafels, maar dit stoort totaal niet. De bediening was enthousiast, attent en gaf ons genoeg aandacht om er zeker van te zijn dat alles naar wens was. Het eten kwam snel en was erg lekker.
    Enige puntje vond ik dat de garnalen kroketten wat saai waren; waarschijnlijk door mijn eigen verwachtingen (het waren 3 kroketjes en een sausje, ik had gehoopt op een stukje toast erbij o.i.d.), maar ondanks dit erg lekker gegeten.
    Lekker eten dus in een gezellige sfeer op een top locatie!

Zeker een aanrader om eens te proberen!

37. Daan Terlingen

Heerlijke zondagavond. Oprecht vriendelijke en goedlachse bediening.
    Smakelijk eten plus een goed wijnadvies. Mooie plek in Haarlem met betaalbare prijzen. Komen zeker terug. Alle succes en meer.

38. Heerlijk eten, mooie wijnen en zeer attente en vriendelijke bediening! En dit alles op één van de mooiste plekjes van Haarlem.
    Wij komen hier graag terug!

39. maarten van der burg

Het was weer TOP. Alles goed en to the point. En lekker klassiek. Ik ben een lover van de bouillabaise. Mijn Barcelonese kennisen, die mee waren, vonden het ook werkelijk prima. Service zeer goed, trouwens.

40. Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening.
    Kaart is niet heel spannend maar gerechten zijn gewoon heel lekker en goed op smaak.
    Goeie sfeer, we hadden een mooie Macon Villages tegen een redelijke prijs.

Komen hier regelmatig en is gewoon een fijne bistrot.

41. Rick weijers

Perfect- lekker - goed wijn advies.

42. Mijn vader had zin in charcuterie en heeft werkelijk gesmuld bij Colette van de ruime plank vol heerlijk vlees, aangevuld met een portie rilette. Ook piepkuiken en ravioli waren heerlijk. Voeg hierbij de supervriendelijke bediening -> topavond! We komen graag terug!

43. Leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening met goed uitgevoerde Franse bistro keuken. Hollandse slakken, heerlijk!

44. Van der Sande

Het eten was prima. De bediening was slecht georganiseerd, overigens wel vriendelijk.

45. Heerlijk gegeten tegen een goede kwaliteit/prijs verhouding. Kom zeker nog wel eens terug.

46. Ad van Gageldonk

Samen met mijn zoon (13) een gezellige avond gehad. Bediening zeer klantvriendelijk en service gericht. Leuke brasserie sfeer. Eten gewoon goed. De krab salade was niet helemaal mijn smaak. Ik had graag wat meer echte krab vlees gezien en minder sla. Maar overall: leuk adres!

47. Heerlijk gegeten in een fijne atmosfeer :)

48. G.M.Oord

Hebben heerlijk gegeten en goede sfeer met prima personeel die veel aandacht geven aan de klient .
    Wij blijven terugkomen.

49. Colette is een leuke bistro met lekkere no-nonsense gerechten en supervriendelijk personeel. Zij weten nog eens wat gastvrijheid is.

50. Liesbeth

Colette is heerlijk en precies wat het zijn moet: Franse bistrot zonder al teveel pretenties, prima eten maar bovenal ontzettend vriendelijke en attente bediening!

51. Marjolijn

Wederom een perfecte ervaring, met aandacht voor elk detail. Superservice en constante goed kwaliteit eten.

52. Daan van Boerdonk

Was uit eten met een groep van 14 man. Mijn ervaring is dat veel restaurants hier moeite mee hebben (of de keuken, of de bediening of beide) Colette had dat duidelijk niet. Super gegeten met fantastische bediening. Voor grote groepen dus een absolute aanrader.

53. Mooie zaak, ook gezellig op zondag aan de bar. Down to earth sfeer maar wel top! De vlotte serveerster wees ons op een driegangenmenu van de chef. Heerlijke vis vooraf, originele pasta met mortadella als hoofd. Ijs was erg zoet maar was een goede combi met de iets bittere geschaafde noten. Was weer heerlijk en jullie zien me zeker weer terug.

54. Top avond gehad bij cafe colette! Het eten was heerlijk en de service was super. We waren met 14 luidruchtige meiden met allemaal wensen en vragen. Alles werd geregeld en niks was te gek! Ook met een gluttenallergie kan je hier heerlijk eten. Dankjewel Maarten & team voor de geweldige avond!

55. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top!
    Zeker een aanrader als je in Haarlem bent!

56. Cafe Colette heeft een ontzettend fijne klassiek Franse kaart met een bedreven bediening. De bouillabaisse had iets zouter gemogen en de rouille veel pittiger maar de oesters, escargot en steak tartare waren fantastisch. Het kaasplankje en de creme brûlée waren ook verrukkelijk.

57. Marieke

Goed eten, vlotte bediening. Goede sfeer.

58. Cleo-Lotte Vervoort

Lekker gegeten en goede service!

59. Vriendelijke bediening, uitgebreide wijnkaart.

60. Heerlijk gegeten, prima sfeer en gastvrij, vrolijk personeel.

61. Anoniem

Bediening top. Leuke tent. Geen echte groenten bij bavette. Prijs-kwaliteit niet helemaal in orde.

62. Heerlijk 3 gangen menu gegeten, top service en lekkere wijn! Favoriet in Haarlem 👍🏻

63. Gerard

De Bouillabaisse moét je geproefd hebben! Super!

64. Voortreffelijk gegeten en de bediening was ondanks de drukte attent en zeer vriendelijk. Door de volle bezetting wel rumoerig, maar de kwaliteit van de gerechten en de service maakte het ruimschoots goed.

65. Peter Weber

Prima restaurant! Leuke voorgerechtjes met aardig personeel!

66. Echt een topavond! Alles klopte, service was uitmuntend, eten was super, wijn was verrukkelijk en sfeer was top! Dank jullie wel hiervoor :-)

67. Hans Foppele

Top locatie, gezellig waar het gelukkig niet om 22 uur stil wordt.

68. Top as usual!

69. Leontine

We hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, gegrild kippetje, en mooie provensaalse huis rosé!

70. Heel leuk, gezellige bistro! Allervriendelijkste bediening. Goede service!

71. We moesten heel lang op ons eten wachten en het personeel heeft ons niet een keer gevraagd hoe het eten was. Bovendien kwamen sommige gerechten niet tegelijk zodat ons groepje van 6 in fasen bijv het dessert zat te eten

72. Werd gastvrij ontvangen. Vriendelijke bediening. Goede sfeer. Heerlijk eten. Aanrader en kom zeker terug.

73. Zoals altijd een heerlijk ervaring. Personeel begrijpt hoe het werkt. Losjes als het losjes moet, zakelijker als het zakelijker moet. Eigenlijk is eten bij Colette thuis komen. De gerechten als altijd perfect gemaakt. De tussenpozen - ook al zit de hut helemaal vol - zijn precies afgestemd en altijd erg lekker.
    Ik hoop hier nog vaak te komen om ook vooral te genieten van de steak tartare en de frietjes, in mijn ogen de lekkerste van Haarlem. Misschien ook eens lunch overwegen?

74. Anoniem

We hebben heerlijk gegeten. En het was erg gezellig bij jullie. Jammer dat we zo snel weg moesten.

75. Heerlijk gegeten. Prachtig restaurant met fijne sfeer en leuke mensen aan de tafels en in de bediening. Echt voor herhaling vatbaar.

76. Heerlijke avond met goede bediening, wijn en eten. Zeer geslaagd zoals altijd!

77. Paul lamers

De escargots als voorgerecht waren taai, slijmerig en smakeloos.
    De Sea bass was te droog en zonder smaakvol karakter, en tegelijk in een natte plas saus gelegd waardoor het een mislukt geheel was geworden.
    De bediening was matig. Toen ik op de vraag of het lekker was, mijn teleurstelling uitte, was de reactie: alle mensen vinden dit lekker!
    Ik vond dat een vreemde reactie.

78. Frank van gellekom

Je kon de keuken sterk ruiken in het restaurant het was een beetje dompig en daarom minder lekker 👎🏼

79. Lincy Kastermans

Gisteravond vanwege valentijnsdag ervoor gekozen om lekker een hapje te eten bij café Collette en dat is ons erg goed bevallen, alles was heerlijk en de bediening was top. Enige puntje namens mijn vriend was dat hij graag iets meer gegrilde groente had verwacht bij zijn kippetje van het spit.

80. The food, atmosphere was perfect and very friendly workers. Negative point is that we had empty drink glasses for a very long time and no one paid attention to that, even though the waiter/waitress passed by our table. So we repeatedly had to ask for each time when we realized no one paid attention for our drink refill. I sincerely recommend the Bavette steak or filet steak, which was amazing with its extraordinary bearnaise sauce and the forest salad as a starter, which was fresh and tasty with explosion of a tropical forest. Chocoloco as dessert was a killer and we almost crawled back home after this delicious 3 course dinner! This is my new fave place for sure!

81. Leuke zaak in Franse bistrostijl. Menukaart biedt veel keuze in vlees, vis en vegetarisch. Smakeljke gerechten en goede porties. Een compliment voor de bediening. Gastvrij, attent en vrolijk. In de serre vond ik het in het begin wat koud, maar toen de zaak vol liep werd dat beter.

82. Leuke tent, heerlijk gegeten, leuke en gezellige bediening. Gewoon top!!

83. ArCaBaCeToJu

Een Franse beleving in Haarlem.
    Gezellig druk en de borden waren netjes opgemaakt en bovenal het smaakte ons goed.
    Wij vinden het aanrader als je van de Franse slag houd

84. hansjepansje

We kwamen laat binnen, maar de bediening was zeer service gericht en gastvrij. Ik heb heerlijk gegeten en de sfeer is altijd dynamisch. Het maakt niet uit op welk tijdstip je binnen komt, als je om 21.00 uur komt of om 19.00 uur, de beleving is hetzelfde. De salade kregen we gratis, omdat er aan een 'geen glutenwens' niet kon worden voldaan. Kijk, dat noem ik nou service met een 10! Kortom: toptent.

85. Heerlijk gegeten met een hele lekkere chardonnay! Hele gezellige sfeer. Zeer flexibel toen er onverwachts een extra persoon bij kwam. Top avond!

86. Super attente bediening, prima gerechten, gezellige sfeer.

87. Wij hebben een tafel voor 2 gehad op een drukke Donderdag in de kerst vakantie. De service van het personeel is uitstekend, heel vriendelijk en behulpzaam. De keuken bleek een beetje druk waardoor wij redelijk lang hebben moeten wachten op het voor- en hoofdgerecht. Hoewel mijn voorgerecht een beetje te doorbakken was, waren het hoofd- en nagerecht heel erg goed. Sfeer in het restaurant is ontzettend leuk!

88. J.j.heusdens

Gezellige sfeer, jeugdig publiek, gewoon welkom geheten met 'n karaf water, geen dikdoenerij, eten prima!! Kortom 'n aanrader.

89. Fijne tafel / attente service / prima 3-gangen diner !

90. Loes Kras - Beunder

Ons 1ste bezoek. Erg leuk, gezellige sfeer, lekker eten en goede, attente bediening. Zeker aan te bevelen!l

91. Heerlijk gegeten met super bediening
    Snelle service
    Gezellige sfeer
    Kortom aanrader

92. Rob Huijsmans

Colette is een plezierige plek om elkaar te ontmoeten, het eten goed, de wijnen zijn voortreffelijk. De mensen zijn vriendelijk en vlot.

93. Bijzonder gastvrij ontvangen, enorm aardige bediening en ook nog heerlijk gegeten. Aanbevolen!

94. Heerlijk en leuk restaurant. De Bavette wordt perfect klaargemaakt!

95. Sfeervolle drukke zaak, lekker en simpel eten, leuke vlotte bediening. Alles comme il faut dans un bistro.

96. Leuke, drukke gezelligheid. Echte bistro sfeer, ongedwongen. Erg vriendelijk personeel.

97. Heerlijk gegeten,
    Door 1 iemand van de bediening werd raar gereageerd bij het bestellen van thee bij het eten, en nogmaals kort af, de andere waren aardig en deden hun best de dingetjes die mis gingen te herstellen, als je eenmaal aan de tafel zit waar iets vergeten wordt,blijft dat de hele avond een beetje.

98. Bas scheepens

Hartstikke goed! Goede bediening, eten en sfeer. Laatste fles Saletijn gedronken en genoten. Dank!

99. Heerlijk gegeten hoor, maar hoe het eruit zag... De menukaart en het eten waren niet te zien, veel te donker daar.

100. Marian Daudey

Verrassend lekker gegeten. Prima bediening , geen lange wachttijden, hoewel het gezellig druk was. Absolute aanrader, ook vanwege de prijs/ kwaliteit verhouding.

Volgende pagina