3. Betalen pin Master Card

1519113976 83
1523202282 84

1. Anne-Ruth Dekker

2. Florence

Op advies van een vriendin daar gegeten.
    We hebben heerlijk gegeten de bediening was heel vriendelijk en de service was Top.
    De spring chicken is een aanrader.
    Wij gaan zeker terug.

3. Lekker eten en goed service.

4. Goede sfeer met juiste aandacht en prijs kwaliteit is prima en de bediening is heel persoonlijk. De wijn is heerlijk en geven je goed advies. Kortom een aanrader.

5. Heerlijk, zeker aan te raden voor een gezellig en smaakvolle avond.

6. E koster

Teleurstellende ervaring op onze 50 jarige trouwdag 9 mei j.l. Het personeel was niet op de hoogte van de door ons gewenste reservering ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk! De gewenste tafel was niet gereed. De medewerker ging er op n nonchalante manier mee om en we voelden ons niet gehoord. Er werd geen aandacht geschonken aan de voor ons zo feestelijke gebeurtenis. Heel jammer… Dit verdient geen aanbeveling.

7. Jean-Pierre

Voor de eerste keer hier gegeten. Gaat zeker nog vaker gebeuren.
    Erg professioneel en vriendelijk personeel.
    Goede wijnkaart.
    JP Kahlmann.

8. Felix Koch

Het was heel leuk met mama. En heel lekker eten. 😎😍😘💋

9. Geweldig leuk cafe/restaurant, ontzettend aardige goede bediening en het eten was top. Sfeer en inrichting basic en leuk, aanrader!

10. Ronald van Eimeren

Bij binnenkomst na 10 minuten te laat bijna de tafel weggegeven?
    Ipv 1 voorgerecht, twee gekregen!
    Dit is wel later van de rekening afgehaald.
    Whisky €7,75 en 2 CL... vond ik wat mager ingeschonken, kreeg na reklameren wel nog 1 cc achteraf 😊
    Eten was meer dan heerlijk en goede bediening, leuke medewerkers 👍

11. Leuke, gemoedelijke sfeervol eetcafé.
    Lekker gegeten met vriendelijke bediening, leuke barman 😉

12. Clare Mummery

Excellent food, very high price but ok quality. Main dishes took a long time, 1hr 10 between starter and mains. The wrong wine was brought to us and even though we informed them, the wrong wine was put on the bill. Due to terrace being very busy inside was forgotten about! Overall 6/10.

13. Mel Johns

We had an absolutely delightful evening. We will definitely be coming back to this restaurant in the near future.

14. Anoniem

Cafe Colette heb ik ervaren als gezellig en leuk.
    Eten had een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Alleen was het wel erg rumoerig. Qua akoestiek zou er nog wat verbeterd kunnen worden.

15. Leuke sfeer en goede bediening. Eten is top en men geeft je genoeg aandacht en past zaken aan om je een plezierige avond te bezorgen.
    Aanrader en wij komen graag weer langs.

16. Wat een heerlijk eten op een fantastische plek in Haarlem! Dikke vette aanrader!

17. Zeker door de enorm vriendelijke ober voelden wij ons zeer welkom. Eten was heerlijk en goed op smaak. Wat onze vegetarische vriendin tegenviel, was haar keuzes in het menu.

18. S. Bendien

Was fijne ervaring en lekker eten. Komen nog eens.

19. Allemaal tienen, je ziet het al, wij zijn fan van Colette. Al jaren een topper op de Groenmarkt. Heerlijk verse oesters en mosselen in Pastis. Hele attente en vrolijke bediening. Heerlijke tent!

20. Met een groep van 11 personen gegeten bij Colette. Het was heerlijk en de bediening top!

21. Rustig tafeltje, erg lekker gegeten.
    Aardige bediening, goede wijn (pinot noir)

22. Lekker gegeten, goeie ambiance en bediening!

23. Leuke tent, wel erg druk en lawaaierig. We konden zo in de keuken kijken en de geoliede machine zien draaien. We gaan zeker een keertje terug als we niet ziek zijn.

24. Geweldige zaak. Al zo vaak geweest en we gaan iedere keer weer terug. Supervriendelijke bediening en heerlijk eten. Doen hun uiterste best je een plekje t geven. Zelfs als je pas op donderdag probeert te reserveren voor vrijdag. De oesters zijn een aanrader… Gewoon een zaak waardoor je nooit meer ergens anders wil eten in haarlem.

25. Heerlijk gegeten, leuke en vriendelijke bediening. Aanrader.

26. Super gastvrij ontvangst, eerst drankje én hapje aan de bar gedaan. We hadden nog een ronde oesters besteld, dat was helaas niet helemaal goed gegaan. Maar dit was het énige wat niet zo goed was gegaan. Verder dik ok! Wat een heerlijke avond, goed eten en gezellig personeel. Dikke aanrader!

27. Leuk restaurant. Geen bijzondere kaart, maar lekker en goed! Maar vooral het attente personeel, ook als je met kinderen bent, zorgt er voor dat we hier iedere keer weer terugkomen.

28. Een heerlijke avond gehad bij Café Colette! Genoten van alle fijne gerechten en het met zorg bereide eten. Ontzettend vriendelijke en servicegerichte bediening. Bij Café Colette voel je je als een koning(in) te rijk!

29. Gezellig restaurant, gelukkig gereserveerd. Het was druk op zaterdagavond. Bediening was heel allert en actief en snel. Volgende keer weer!

30. Sietse van der Peet

Onwijs lekker gegeten en goed geholpen, ober had goede kennis van wijn spijs combinaties. Al met al een goede ervaring gehad.

31. Leuk restaurant, fantastische sfeer en zeer goed eten voor een nette prijs. Bediening weet waar ze het over hebben (verademing!)

kom er al meerdere jaren, kwaliteit is en blijft meer dan goed!

32. ellen wurpel

We hebben heerlijk gegeten, en top gezellige bediening en ook gezellige ambiance!

33. Leuk restaurant!

34. Herman van Wissen

Sfeervolle zaak met vriendelijke bediening. Eten smakelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Het geluid, herrie is oorverdovend. Jammer zou echt iets aan gedaan moeten worden.

35. We hadden een reservering voor 6 personen. Bij het maken van de reservering had ik aangegeven dat het de vorige keer niet goed was gegaan met de bediening. Daarvan was nu niets meer te merken. Het meisje van de bediening die ons ontving en hielp met het aperitief en de keuze voor het diner was dé topper van de avond! Het was duidelijk dat ze onze opmerking had gelezen, zonder dat ze er wat over zei en dat voelde erg prettig. De kennis die ze had over wijnen was ook erg bijzonder.
    Vervolgens nam een ander meisje het van haar over en ook zij was erg vriendelijk.
    Het eten was allemaal erg goed en lekker. Als hoofdgerechten hadden we onder andere piepkuiken, kabeljauw, bavette en alles was even lekker.
    Kortom we hebben genoten en komen graag nog een keer langs.

36. Toffe tent, goede, Franse keuken, ongedwongen sfeer en het personeel heeft geweldig hun best gedaan om een gezelschap van tien man op tijd de deur uit te krijgen. Ik bedoel, dat was ook de bedoeling, zodat we op tijd naar een concert konden gaan. Voor herhaling vatbaar!

37. Marieke bouman-hoogland

Heerlijk gegeten! Geweldige bediening! Dus een geslaagde avond!

38. Fijne bediening, gezellige sfeer, ontzettend goed eten! Aanrader!

39. Heerlijk gegeten bij Café Colette! Het was er hartstikke druk en gezellig. Aardig en attent personeel. Karaf water op tafel zonder dat je erom moet vragen. Fijne avond gehad, absoluut voor herhaling vatbaar!

40. We kozen voor het 3 gangen menu van 29,50 pp. Was heerlijk dus uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Prettige bediening. Kortom: wij komen nog eens terug.

41. Hele leuke ambiance met super vriendelijke en correcte bediening. Wij komen zeker terug.

42. Was een heerlijke avond, wel was de Dame die ons bediende wat gestresst en was er weinig tijd en rust qua bestellen. Iets meer tijd om te kiezen van de kaart zou fijn zijn.
    Eten Top!

43. Uitstekende service. Daar word je vanzelf vrolijk van. Eten is prima. Als de keuken wat meer lef zou hebben, dan is deze zaak rijp voor een ster.

44. Gezellig restaurant, lekker gegeten en hele vriendelijke bediening.

45. Willemijn

Gewoon goed en lekker!

46. Mijn meest favoriete plek in Haarlem. Heerlijk eten, altijd aardige, vrolijke en attente bediening. Hier kan je met een gerust hart iedereen naar toe sturen!

47. Eric Luntz

Prima eten, goede bediening, rook niet heel lekker bij de kelder ingang.

48. Esther de Haan

Goed gegeten, alleen wederom extreem lang gewacht op onze gerechten(een uur en een kwartier op het hoofdgerecht, bon voor de keuken was kwijt) de muziek deze keer gelukkig zachter waardoor je elkaar tenminste kunt verstaan!

49. Heerlijk gegeten en gedronken. Colette heeft vriendelijke en oplettende bediening en is goed betaalbaar. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, maar dat is ook het enige minpuntje dat ik kan noemen. Een aanwinst voor Haarlem!

50. Erg leuk restaurant! Leuke bediening en heerlijk gegeten!

51. Super lekker en een super leuke serveerster!

52. Leuke tent, goed personeel en heerlijk eten!

53. Zeer lekker gegeten en vlotte, leuke, attente bediening met kennis van zaken!

54. Bart Bijsterbosch

Afgelopen zaterdagavond gegeten met schoonouders, die waren 40 jaar getrouwd. Ik ben zelf groot fan van jullie concept. Ik had een gevraagd om een leuke tafel bij de keuken en die stond keurig klaar, verder is t eten altijd goed! Genoeg keuze in de wijnen en fijne service. Niet te, maar prettig en kundig. Thanks Colette, altijd met een goed gevoel naar huis! En uiteraard met een lekker gevulde maag.

55. Heerlijk gegeten en leuke sfeer. De bediening was meer dan attent. Wel wat lawaaierig!

56. Top bediening, lekker gegeten. Relaxte sfeer.

57. Cafe Colette

58. Voor het eerst in dit leuke restaurant met klassieke Franse uitstraling. Mooie oesters, heerlijke ravioli met truffel en pittige, rijke linguini. Het menu is dus niet zo klassiek Frans, maar wel mooi en gevarieerd. Goede wijnkeuze, heerlijke Viognier gedronken. De bediening is vlot en aardig. Enige kritiek: de oesters worden zonder bordjes en zonder brood gepresenteerd; dat komt in Frankrijk niet voor.

59. Gewoon altijd weer lekker!

60. Frederike A W

Heerlijk eten en heerlijke wijn! De bediening was super en de sfeer heel fijn! Zeker aan te raden!

61. Zeer goede ambiance, prima personeel, bijzonder aardig en voorkomend...

Het eten is degelijk maar niet spannend en zelfs wat karig..prijsniveau is fors (op het randje) en moet m.i. niet veel hoger worden gezien de geleverde prestaties.

62. Dineke Deiman

Veel te veel lawaai, Veel en veel te heet.
    En dan nog iets, te weinig groentes.

63. Ik vond het echt superleuk bij Colette! Heerlijk gegeten in een lekker losse sfeer. Bedieding was super vriendelijk, attent en ook nog leuk met de kids. Ik vind het echt een aanrader! Opa tracteerde dus over de prijs-kwaliteit verhouding kan ik niets zeggen :-).

64. Martijn Meeuwsen

Weer heerlijk gegeten met top personeel!

65. Zoals vanouds heerlijk gegeten en van prima pinot wijn genoten in een levendige sfeer met attent personeel.

66. Simon-Jan Bakker

Gezellige zaak met een goede keuken.

67. Harry van den Heuvel

Hebben afgelopen week hier gegeten en het was allemaal super geregeld. Eten was heel lekker en de bediening top!!! Dank je wel Ilya voor de gastvrijheid en gezellige bediening.

68. Riet en Louis de Bakker

T.g.v. ons 55 jarig huwelijk bij Cafe Colette gegeten met 14 personen;
    het is een echt succes geworden met heerlijk eten, vriendelijke en voorkomende medewerkers,
    kortom een topavond!

69. laura leermakers

Prettige ontvangst. Het eten was weer prima. Omdat we met 2 personen waren werd ons een tafeltje in het midden van de zaal toegewezen. Dat betekent dat je nauwelijks een persoonlijk gesprek kunt voeren. Want tafelgesprekken aan beide zijden bepalen de sfeer. Jammer want zowel eten als bediening zijn uiterst aangenaam. Graag wat meer privacy dus voor kleine tafels.

70. Het eten was echt heel slecht, de gambas waren te ver door en dus droog, mijn escargots waren taai en smakeloos, daarna hadden we salade nicoise met gegrilde tonijn, dit was echt het slechtste gerecht. De tonijn smaakte waterig (denk uit de diepvries) de plakjes aardappel waren niet gaar, olijven waren smaakte naar de Bertolli olijven in zout water uit blik… had niets met lekkere olijven te maken. En ook was de salade helemaal niet aangemaakt met dressing. Onze gnocchi was nog het beste gerecht van de avond, en de pastrami met ingelegde groente was ook niet om over naar huis te schrijven. De pastrami was ijskoud, en de groente keihard, koud en zuur… totaal geen liefde in het eten gestopt… zo zonde. Gelukkig had ik super fijn gezelschap dus heb ik een heerlijke avond gehad.

71. Heerlijk menu! Fijne bediening.

72. Lekker gegeten en gedronken!
    Gezellige, spontane bediening.

73. Heerijk Frans eten en zoals altijd was alles even goed!

74. Prima gegeten. Wel wat gehorig.

75. Mooie locatie en levendige, ontspannen sfeer. Supervriendelijk personeel. Wijn was lekker, maar helaas waren de drie (kleine) stukjes dorade droog en doorbakken.

76. Leuke avond gehad bij onze eerste keer bij Colette. Na een paar negatieve reviews gelezen te hebben wisten we niet helemaal zeker wat we zouden aantreffen. Het viel alles mee! Erg leuk ingericht, mooie spullen en prima ruimte. Inderdaad soms wat weinig ruimte tussen de tafels, maar dit stoort totaal niet. De bediening was enthousiast, attent en gaf ons genoeg aandacht om er zeker van te zijn dat alles naar wens was. Het eten kwam snel en was erg lekker.
    Enige puntje vond ik dat de garnalen kroketten wat saai waren; waarschijnlijk door mijn eigen verwachtingen (het waren 3 kroketjes en een sausje, ik had gehoopt op een stukje toast erbij o.i.d.), maar ondanks dit erg lekker gegeten.
    Lekker eten dus in een gezellige sfeer op een top locatie!

Zeker een aanrader om eens te proberen!

77. Daan Terlingen

Heerlijke zondagavond. Oprecht vriendelijke en goedlachse bediening.
    Smakelijk eten plus een goed wijnadvies. Mooie plek in Haarlem met betaalbare prijzen. Komen zeker terug. Alle succes en meer.

78. Heerlijk eten, mooie wijnen en zeer attente en vriendelijke bediening! En dit alles op één van de mooiste plekjes van Haarlem.
    Wij komen hier graag terug!

79. maarten van der burg

Het was weer TOP. Alles goed en to the point. En lekker klassiek. Ik ben een lover van de bouillabaise. Mijn Barcelonese kennisen, die mee waren, vonden het ook werkelijk prima. Service zeer goed, trouwens.

80. Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening.
    Kaart is niet heel spannend maar gerechten zijn gewoon heel lekker en goed op smaak.
    Goeie sfeer, we hadden een mooie Macon Villages tegen een redelijke prijs.

Komen hier regelmatig en is gewoon een fijne bistrot.

81. Rick weijers

Perfect- lekker - goed wijn advies.

82. Mijn vader had zin in charcuterie en heeft werkelijk gesmuld bij Colette van de ruime plank vol heerlijk vlees, aangevuld met een portie rilette. Ook piepkuiken en ravioli waren heerlijk. Voeg hierbij de supervriendelijke bediening -> topavond! We komen graag terug!

83. Van der Sande

Het eten was prima. De bediening was slecht georganiseerd, overigens wel vriendelijk.

84. Heerlijk gegeten tegen een goede kwaliteit/prijs verhouding. Kom zeker nog wel eens terug.

85. Ad van Gageldonk

Samen met mijn zoon (13) een gezellige avond gehad. Bediening zeer klantvriendelijk en service gericht. Leuke brasserie sfeer. Eten gewoon goed. De krab salade was niet helemaal mijn smaak. Ik had graag wat meer echte krab vlees gezien en minder sla. Maar overall: leuk adres!

86. Heerlijk gegeten in een fijne atmosfeer :)

87. Colette is een leuke bistro met lekkere no-nonsense gerechten en supervriendelijk personeel. Zij weten nog eens wat gastvrijheid is.

88. Liesbeth

Colette is heerlijk en precies wat het zijn moet: Franse bistrot zonder al teveel pretenties, prima eten maar bovenal ontzettend vriendelijke en attente bediening!

89. Marjolijn

Wederom een perfecte ervaring, met aandacht voor elk detail. Superservice en constante goed kwaliteit eten.

90. Daan van Boerdonk

Was uit eten met een groep van 14 man. Mijn ervaring is dat veel restaurants hier moeite mee hebben (of de keuken, of de bediening of beide) Colette had dat duidelijk niet. Super gegeten met fantastische bediening. Voor grote groepen dus een absolute aanrader.

91. Mooie zaak, ook gezellig op zondag aan de bar. Down to earth sfeer maar wel top! De vlotte serveerster wees ons op een driegangenmenu van de chef. Heerlijke vis vooraf, originele pasta met mortadella als hoofd. Ijs was erg zoet maar was een goede combi met de iets bittere geschaafde noten. Was weer heerlijk en jullie zien me zeker weer terug.

92. Top avond gehad bij cafe colette! Het eten was heerlijk en de service was super. We waren met 14 luidruchtige meiden met allemaal wensen en vragen. Alles werd geregeld en niks was te gek! Ook met een gluttenallergie kan je hier heerlijk eten. Dankjewel Maarten & team voor de geweldige avond!

93. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top!
    Zeker een aanrader als je in Haarlem bent!

94. Cafe Colette heeft een ontzettend fijne klassiek Franse kaart met een bedreven bediening. De bouillabaisse had iets zouter gemogen en de rouille veel pittiger maar de oesters, escargot en steak tartare waren fantastisch. Het kaasplankje en de creme brûlée waren ook verrukkelijk.

95. Marieke

Goed eten, vlotte bediening. Goede sfeer.

96. Cleo-Lotte Vervoort

Lekker gegeten en goede service!

97. Vriendelijke bediening, uitgebreide wijnkaart.

98. Heerlijk gegeten, prima sfeer en gastvrij, vrolijk personeel.

99. Anoniem

Bediening top. Leuke tent. Geen echte groenten bij bavette. Prijs-kwaliteit niet helemaal in orde.

100. Heerlijk 3 gangen menu gegeten, top service en lekkere wijn! Favoriet in Haarlem 👍🏻

Volgende pagina