Bezorgrestaurants in de buurt van Burger King

do lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 00:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 00:00

1. Voor een fastfood restaurant een hele langzame en trage ervaring, ook geen vriendelijke medewerkers. Laten je 10 minuten wachten voordat je kan bestellen terwijl ze voor je neus staan.

2. F.P. Koens

Op donderdagmiddag 28 jan. j.l. werd ik na het verlaten van het station Haarlem getroffen door een hevige neusbloeding. Ten einde raad liep ik samen met een medereiziger en vriend uw vestiging binnen met de bedoeling aan de weet te komen waar zich in het station een Eerste Hulppost bevond.

Wij werden te woord gestaan door uw medewerkster met de naam Maria, die verklaarde dat zij ook over een eerste-
    hulpkit beschikte en daarmee direct handelend optrad. Bovendien werd ook met een zak ijslontjes getracht het bloeden te stelpen. Helaas mocht haar hulp niet baten.
    Vervolgens heeft zij telefonisch een ambulance weten te regelen, met als resultaat dat, zij het naar later bleek, tijdelijk het bloeden door de dienstdoende medewerkster kon worden gestopt.

Nadat wij zonder problemen in een naburig restaurant gedineerd hadden, ben ik alvorens onze reis naar Spijkenisse voort te zetten, teruggekeerd naar uw zaak om Maria te danken voor haar bemoeienis en inzet. Zij weigerde echter categorisch een hiervoor aangeboden financiële tip te accepteren.

Voor mij reden om haar langs deze weg nogmaals zeer te danken en te berichten dat het bloeden in Spijkenisse opnieuw begon, wij uiteindelijk nog bij de huisartsenpost terecht kwamen en dat de volgende dag op advies van de huisarts, de KNO-arts de plek heeft dicht gebrand.
    Inmiddels lijkt momenteel de situatie weer normaal.
    Ik verzoek u beleefd van het kordate optreden van uw Maria kennis te nemen en haar in kennis te stellen van dit bericht.

Met dankbare groet,
    Frans P. Koens.

3. Kijk, waar dan ook een Whopper.....ik word er blij van. Ik word blij van die tomaat, verse uienring en mayo erop. Kan geen Mac tegenop!