Op dit adres zit nu: Bistro ML

Brasserie Stempels in Haarlem

Onder het hotel kunnen gasten tegen betaling parkeren in de openbare parkeergarage De Appelaar, welke 24 uur per dag geopend is.

Vanaf het station is het ongeveer 10 minuten lopen.

1. Niet de eerste keer dat ik hier heb gegeten. Nu met mijn dochter hier geweest. Het eten is goed bereid. De bediening misschien wat onervaren maar dat vonden wij niet storend. We hebben allebei gekozen voor de zalm als voorgerecht en de eend als hoofdgerecht. Prima bereid en heerlijk van smaak. Deze zijn zeker aan te bevelen. Als dessert hebben we het kaasplankje genomen. De kaas was overheerlijk, alleen de kwantiteit-prijs verhouding was teleurstellend. De kaas was verborgen onder veel roggebrood en de hoeveelheid zeer beperkt. Al met al een prima locatie en het eten is prima, de verhoudingen zijn wel zoek.

2. Ook om te lunchen is dit een leuk adres. Er zijn verschillende ruimtes met elk een eigen sfeer. De sfeer is internationaal en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.