Betaald parkeren in de omgeving, parkeergarage op loopafstand

• OV

Buslijn 2, 3 en 73, halte Turfmarkt met een gezellige wandelroute langs de Burgwal

• Halal

1519017483 88
1572081815 88
1601562000 88
1619250111 88

1. Altijd een prima plek om rustig en gezellig van een heerlijk menu te genieten.
    Alles wordt met zorg en eventueel naar wens bereid, perfecte bijpassende wijnen, helemaal top.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

2. Het duurde wat lang tussen alle gangen, maar wel erg gezellige sfeer, lekker eten en de bediening zelf was ook prima! Zeker een aanrader!

3. Prima gegeten. Bediening heel vriendelijk en prima kennis van de producten en uitleg van de kaart. Perfecte keuken en smaakvol bereide drie-gangen-menu met biologische producten.
    Een aanrader!

4. Janine Ockhuysen

We zijn zelden zo hartelijk, vriendelijk en prettig ontvangen in een restaurant. De kinderen (6 en 8) kregen perfecte kinder porties van het reguliere menu. We hebben alle vier gesmuld van het heerlijke eten. En de volwassenen van het verrassende (in positieve zin!) wijnarrangement. Hmmmm.
    We hadden het voorrecht een paar stukjes van de huisgemaakte aspergeham te mogen proeven, die op de kaart gaat komen. Verrukkelijk! Een echte aanrader.

5. An extremely pleasant dining experience. Excellent service and food. Have visited twice, and on both occasions we have very much enjoyed the menu provided. Like Arnie, we'll be back!

6. Heerlijk eten! Omdat ik veganistisch ben pastte de chef voor mij het verrassingsmenu aan. We hebben heerlijk gegeten, alles vers en goed bereid. De chef is erg gepassioneerd, erg betrokken en doet echt zijn uiterste best om iedereen iets passend voor te zetten. Dit restaurant is een blijvertje!

7. Ervaar het altijd als lastig om een leuk en lekker restaurant te vinden die zowel vlees voor vriendlief als vegan voor mezelf kan bereiden. Beide hebben wij heerlijk van een 4 gangen menu genoten. Wij zijn fan.

8. Evelien Eichelsheim

We hebben al meerdere keren gegeten bij Arlemein Spijshuis en dat is niet zonder reden. Het eten is heerlijk en met zorg bereid. Het verrassingsmenu is een cadeautje. De gastvrouw is attent en schenkt prima bijpassende wijnen. Ook de kok heeft aandacht voor zijn gasten. Kortom een echte aanrader.

9. Het eten is hier echt uitstekend en heeft ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles vers bereid. Let wel een beetje op met de wijn. De huiswijn heeft ook een goede prijs/kwaliteit, maar als je niet oplet ben je bijna net zoveel kwijt aan drankjes, als aan eten. Jammer dat het er vaak zo stil is. Dit restaurant verdient beter.

10. Heerlijk gegeten. De gastvrouw had hele bijzondere en prima wijnen uitgezocht. Sfeervolle omgeving en zeker voor herhaling vatbaar.

11. Fdenhartog

We hebben een heerlijk 4 gangenmenu gegeten en de kok had zijn ziel en zaligheid echt in ons eten gestopt. Verse producten komen uit de regio en worden verantwoord verwerkt. En omdat we als laatste gasten weggingen nog een leuk gesprek met de kok in de keuken gehad.

12. We hebben een heerlijk 3 gangen menu gehad. Zowel het veganistische menu als het 'gewone' menu waren goed op smaak en creatief. Bediening was oplettend en gaf persoonlijke aandacht. Pluspunt dat de kok persoonlijk komt uitleggen wat er geserveerd wordt en achteraf vraagt hoe het eten bevallen is. Zeker een aanrader!

13. Voor mij is uiteten gaan erg lastig vanwege coeliakie (gluten intolerantie) en meerdere voedselallergiën. Geen probleem bij Arlemein want zij koken standaard glutenvrij! (gewoon brood wordt apart gesneden buiten de keuken). Geen angst dus voor kruisbesmettingen. Maar bovenalles gewoon heel lekker gegeten, ze serveren alleen maar verassingsmenu's waarbij je zelf kan aangeven wat je niet lust. Ook rest van de gezelschap (zonder coeliakie of allergiën) hebben echt heel lekker zitten eten. Aanrader dus!

14. Met hoge verwachtingen gingen wij richting de Arlemein en kozen voor het 6 gangen menu. Het eten is redelijk maar in onze ogen niet culinair hoogstaand. Simpel gekozen menu's die de goede hobbykok je ook voor zou schotelen. De bediening deed zijn best maar wij voelden toch een bepaald ongemak. Veel gerechten maar ook de wijnen werden geïntroduceerd als "gewoon lekker" of "mijn favoriet" zonder verdere toelichting. Het eten is lekker maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

6,5
  15. Lekker eten, zeer goede en vriendelijke service. Een aanrader.

16. Heerlijk gegeten. Super lieve bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, volgende afspraak staat alweer.

17. Verrassingsmenu (3 gangen) en wijn waren lekker. Porties precies goed.
    Vanuit de keuken(?) wel een continu achtergrondgeluid. Beetje irritant.
    Vriendelijke bediening en uitleg.
    Het verzoek om de gangen uit te smeren over ruim 2,5 uur goed uitgevoerd.
    Een aanrader.

18. Fam Bunnik

Goede sfeer, heerlijk gevarieerd verrassingsmenu, bediening en chef heel vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug.

19. Betty van Zoelen

Heerlijk gegeten. Een verrassend 4-gangen vegetarisch menu. Goed van smaak, gevarieerd, bijzondere ingrediënten. Vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.

20. Goede prijs kwaliteit, hoog op smaak eerlijke producten, verrassend 4 gangen menu. Alleen dessert viel iets tegen, Aardige bediening, de chef kwam zelf informeren of alles naar wens was geweest. Ik ga zeker nog een keer eten en zal dit ook aanbevelen

21. Onlangs bij Arlemein wezen eten, genoten van het aspergemenu, wat voor de aangegeven prijs een koopje is voor de kwaliteit die men krijgt.

De bediening is attent en weet het eten goed uit te leggen. De ambiance is prima en door de open keuken is het hele proces in een restaurant transparant en leuk om te volgen.
    Een aanrader!!

22. Paul Engelen

Aangetrokken door hoge scores op Iens en Eet.nu togen wij naar Arlemein. Ambiance oké. Introductie 'wij doen weinig met de kaart, de meeste mensen nemen een verrassingsmenu' kwam minder gelukkig over. In het aanbod een 3-gangen aspergesmenu (prijs werd niet genoemd; later bleek dit 29,50 tegen 25,50 een gewoon 3-gangenmenu). Eten was eenvoudig, goede kwaliteit asperges en voldoende ruim bemeten. Gerechten verder weinig creatief. Dessert matig. Moesten lang wachten tussen voor- en hoofdgerecht terwijl maar enkele tafeltjes bezet waren. Vanaf ons tafeltje lange tijd uitzicht op gebruikt vaatwerk in doorgeefluik naar spoelkeuken. Kortom geen gelukkige indruk.

23. Heerlijk gegeten en genoten van het 3 gangen verrassingsdiner. Absolute aanrader. Ga zeker nog een keer terug!

24. Het was weer heerlijk! Het verassingsmenu van 6 gangen genomen. Perfecte wijnen er bij gekregen! Verfijnde smaken die echt tongstrelend zijn en ook echt origineel. Erg fijne bediening, heel gastvrij en tegelijkertijd niet 'te chic' waardoor je heel ontspannen zit te eten. We konden erg de tijd nemen voor het lekkere eten en tussen gangen door ook de tijd om wat te kletsen etc.

Ik zou het iedereen aanraden, heel erg betaalbaar en erg culinair, daardoor een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eigenlijk zijn ze te goedkoop ;-).

25. Roxanne

Buitengewoon positief. Verrassingsmenu was heerlijk. Aangename sfeer. Prettige bediening en voor Haarlemme begrippen uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Kortom: een aanrader.

26. Max en Vera

Wij hebben voor het eerst bij Arlemein spijshuis gegeten, dit is zeker niet de laatste keer. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en dat was een goede keuze. Het was geweldig!!! Het wild zwijn was heerlijk mals en de voorjaarsgroenten top, zo ook het voorgerecht met vis en het heerlijke nagerecht. We komen spoedig weer!!!

27. Hugo van der Vlist

Leuk klein restaurant in een mooie buurt. De route vanaf de "Verfroller" is al de moeite waard. Het menu is een verrassing en bij elk gerecht zit een verhaal. Ik was verheugd van de kok te vernemen dat de blaarkop aan een wederopstanding bezig is. De huiswijn blijkt prima. Leuke avond gehad.

28. Jan van Blijswijk

Een gezellig klein restaurant met een lieve gastvrouw en een geweldig goede kok. Ik heb een verrassingsmenu genomen met 3 gangen. De entree, een mandje met smakelijk knapperig brood en een kommetje olijf olie van top kwaliteit. De wijn van het huis is van een zeer hoge kwaliteit. Er kwam een mooi opgemaakte amuse met veel kleine smakelijke hapjes van een mooie combinatie van vissoorten. Het zou in een 2 of 3 sterren restaurant niet misstaan, het was tongstrelend! Het hoofdgerecht was een eendenbout, heerlijk gekruid, een knapperig korstje, gebraden in ganzen vet, mooi rose vlees en boter gaar! Mijn avond kon al niet meer stuk en toen kwam er een kaas plateau met een groot sortiment van buitenlandse kaasjes en een goede espresso. Ze verdienen in de week een grotere klandizie. Jammer, onbekend maakt onbemind!

29. Theo de Klerk

Bij binnenkomst raadt men aan voor het menu te gaan. Niet alleen is dat handiger voor de keuken, het is ook een beetje verrassend en toch lekker. Het 4 gangen menu had ook nog een (kerst) wildmenu van hert en ree. De starter bestond uit een klein aantal heerlijke smaakmakers van kleine stukjes vis waarvan een onder een dun laagje smakelijke gelei. Tussengerecht was een bouillon of tomatencremesoep die werd gegoten over mozarella stukjes. Hoofdgerecht een flinke portie (wild/runder) vlees in kleine plakjes met vele soorten groenten in kleine porties erbij: selderij, bloemkool, rode kool, zuurkool. De veelheid en smaken combineerden prima met het vlees. Het toetje was wat ijs, mousse en iets met kastanje.

We kwamen toevallig bij dit restaurant uit omdat reservering voor een ander niet werkte. Maar dit toeval heeft bijzonder goed uitgepakt en Arlemein komt hoog op de lijst van "voor herhaling vatbaar". Het is jammer dat het een beetje uit het centrum van Haarlem ligt en daardoor meer "ontdekt" moet worden dan dat je spontaan binnenkomt. Maar eenmaal ontdekt vergeet je het ook niet meer.

Er was maar een minpuntje dat door omstandigheden net die avond optrad: onderbezetting in de keuken waardoor de tijd tussen gangen soms erg lang was (met excuses van de bediening, die verder zeer voorkomend en goed geïnformeerd is). Er was genoeg te praten dus de tijd vloog toch wel voorbij, maar anders had het wellicht wel wat lang geduurd.

30. Wij hebben kerstavond genoten van heerlijke gerechten van de chef kok en zijn medewerker. De smaak was erg goed en de gerechten waren heel mooi opgemaakt. De prijs viel ons reuze mee gezien de kwaliteit van het eten.

We willen iedereen aanbevelen er eens te gaan eten. Een klein restaurant met een rustig informele sfeer. Ze zijn erg klantgericht en erg aardig.

Kortom maak je eigen ervaring.

31. 6-gangen diner genomen. Uitstekende kwaliteit en ambiance. Aaanrader!

32. Kwaliteit redelijk, maar vreemde, niet smakende combinaties, zoals sliptong met tomatenketchup! Zeer kleine porties. Prijs afspraken worden niet nagekomen. Bij een fout van de kok wordt coulance verwacht en indien dat wordt geweigerd ben je niet langer welkom, schandalig en ik ben niet de enige die deze zaak daarom met een grote bocht vermijd.

33. Afgelopen zondag me weer laten verrassen en het was heerlijk. Gezellige sfeer, goed eten niet zo standaard en begeleidt door een goede wijn. Complimenten!

34. Met onze vrienden heerlijk gegeten bij Arlemein. Het restaurant is mooi ingericht en sfeervol. De ligging t.o.v. het centrum van Haarlem en parkeergarage is ideaal. Het verassinsmenu was heerlijk en zag er mooi uit. De groenten hadden van mij een tikje gaarder gemogen maar hadden zeker veel smaak. Het wildmenu was volgens manlief prima en hij houdt van iets minder gare spruitjes. Op het plankje leuke kaasjes. Kortom een fijne avond waarvoor complimenten aan de kok en bediening. Waardering voor het niet berekenen van de wijn waarvan de bestelling niet helemaal goed ging. Een plezierig gebaar.

35. Edith de Jong

Met mijn dochter heerlijk genoten van het verrassingsmenu. Zaten direct naast de keuken en het was indrukwekkend om te zien hoe snel het eten bereid werd en dat de kwaliteit zo verrassend goed is! We hebben genoten van het diner!

36. Heerlijk gegeten!! Moeite waard om een keer te gaan eten.

37. Els Trijsburg

Wat een heerlijke ontspannen avond bij Arlemein. Het 4 gangen verrassingsmenu was heerlijk, de bediening vriendelijk, er waren enkel weinig gasten en dat is jammer, want we gunnen Arlemein bestaansrecht. We gaan dan ook zeker reclame maken!

38. Johan Bronsveld

Heerlijk gegeten bij Arlemein. Enorm leuk, zo'n verrassingsmenu. Charmante bediening! Mooi interieur. Bijzonder! Een restaurant om naar terug te gaan!

39. Heerlijk gegeten bij Arlemein in Haarlem, een zeer betaalbaar 4gangen menu. Een aanrader!!

40. F. Klein Schiphorst

Gezellige ruimte waar een leuke ronde tafel aan het raam voor ons was gereserveerd. We hebben ons laten verrassen met het drie-gangen verrassingsmenu, dat lekker van smaak en mooi van samenstelling was. Zeker voor een herhaald bezoek vatbaar.

41. Allervriendelijkste ontvangst, onze reservering resulteerde in een tafeltje buiten. Prima gezien het mooie weer.
    Klein terras, wat een gezellige avond opleverde met andere gasten. Erg leuk en leerzaam gezien de achtergronden van onze mede gasten. Heel grappig om mee te maken. Wij kregen de suggestie om het menu van de dag te nemen. Verrassend, origineel en heel smaakvol. Normaal maken wij zelf onze keuze, maar dit pakte verrassend uit. Bediening met veel aandacht, Leonie weet wat gastvrijheid is. Chef de cuisine weet iets buitengewoon smaakvols voor te zetten. Prima wijnen, goed geadviseerd. Aanrader!!!!

42. Heerlijk gegeten. 4 gangen verassingsmenu gekozen en geen spijt van gehad. Een heerlijke fles Chileense wijn maakte het helemaal af. Erg genoten.

43. I. Nieboer

Een prima plek om te eten. Het voorgerecht was uitstekend. Het hoofdgerecht, tonijn, hiervan vond ik de tonijn wat aan de droge kant, jammer. Het kaasplankje was heerlijk.

44. Ellen Jonkers

Een geweldige ervaring om in dit restaurant te eten. Niet alleen het eten is top, ook degenen die het mogelijk maken om rustig aan tafel te zitten en te genieten verdienen een groot compliment! Ik kom zeker terug en beveel dit restaurant aan iedereen die van lekker en rustig eten houdt, aan.

45. Arlemein Spijshuis uitgekozen vanwege de hoge recensies.
    Buiten op een iets-wat klein binnen terras gegeten. We hebben het 4-gangen verrassingsmenu gekozen.
    Het eten was lekker, goede uitleg bij de gerechten, verrassende smaken bij gewoon - Hollandse - producten.
    Een praatje op het eind van het diner met de chef-kok waarin hij verteld over de liefde van het vak, het bereiden van de producten maakte het geheel af.

46. Wij hebben nu twee keer bij Arlemein gegeten. De eerste keer kwamen we binnenlopen en vroegen we om eenmaal een veganistisch en eenmaal een "normaal" menu. De kok zag -in tegenstelling tot wat we regelmatiger meemaken- het veganistisch koken als een uitdaging en ik heb niet eerder zo goed gegeten in een restaurant! Hij kwam uitleg geven aan tafel over wat hij had gemaakt, echt heel leuk. Ook het normale menu was super, met allemaal verse regionale producten en duidelijk met liefde bereid. Fijne bediening! Afgelopen week reserveerden we en kregen we opnieuw heerlijk te eten, deze keer een viergangen menu met lekkere wijn!

Kortom, de kok is duidelijk gepassioneerd, kookt met topproducten en het eten is heerlijk, met daarbij goede wijn en leuke bediening.

47. Wij zijn bewust op zoek gegaan naar een restaurant met een vermelding "duurzaam" in Haarlem . Daarom bij Arlemein terecht gekomen. Ligt net buiten het drukke centrum en het ziet er bij binnenkomst gezellig uit. Nette ontvangst en (wat een verademing) tafels ver genoeg uit elkaar dus niet op schoot bij de buren.

Wij hadden vooraf via internet de kaart bekeken en daar stonden mooie gerechten op maar ook het verrassingsmenu. Nu ben ik wel in voor een verrassing maar ik kan mijn voorstellen dat sommige klanten van de kaart willen eten. Eigenlijk werd ons meteen (met redenen omkleed) het verrassingsmenu aanbevolen en we kregen ook niet de kaart. Eten was prima en er werd goed rekening gehouden met dieet wensen. Wijn was lekker en een goed advies gekregen over de verschillende soorten.

Toch een tip: soms is het beter om geen kaart meer te hebben en een week of maand menu te presenteren. Twee of drie voor, hoofd en nagerechten. En dat op internet zetten zoals een vergelijkbaar restaurant in Amsterdam doet. De reden is prima te onderbouwen als je duurzaam een restaurant wilt runnen. En nog een hele kleine tip: een beetje vertrouwen in de eigen bediening en het gewoon loslaten moet kunnen :-)

48. Afgelopen zaterdagavond na een dagje Haarlem met vrienden hier gegeten.

Wij hebben genoten van het 3 gangen verrassing menu. Er worden veel Nederlandse, biologische en duurzame producten gebruikt.

Vriendelijk en deskundig personeel. Er is een klein buiten terras met 4 tafels. Kortom een aanrader.

Onze auto stond bij Ikea, het was een lange wandeling terug maar met het mooie weer goed te doen.

49. Gisteren heerlijk verrast met 4 gangen menu en wijnarrangement [incl 1 vegetarisch]. Uitstekende combinatie van wijn/spijs met verrassende wijnen en kraakverse gerechten. Enthousiast, vriendelijk team en een prijs om over naar huis te schrijven.

Aanrader! Hopelijk blijft dit hoge niveau in de toekomst behouden zonder 't concept 'geweld' aan te doen.

50. fam. vink

De bediening was prima en zeer vriendelijk en het verrassingsmenu was top. Net zoals de keuzemogelijkheid van het nagerecht (zoet of kaas). Helemaal perfect zou het geweest zijn als er iets meer verse groenten toegevoegd zouden zijn.

51. Tomas Ruëter

Het eten was erg smakelijk. Het aan ons geadviseerde verrassingsmenu is een aanrader. Bediening was erg vriendelijk en de sfeer erg goed. Al met al een erg geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

52. marcel horsthuis

Top. Ga gewoon voor het menu dat zij hebben bedacht en dan komt het helemaal goed. Bediening is ook klasse. Heel mooie avond.

53. Martijn Galjé

Ons eerste uitje na de geboorte van onze tweede zoon, die ook met ons mee was. Fijne avond gehad in Arlemein. Relaxed, lekker en er is fijn met ons meegedacht. Aanrader dus…..

54. H. Kavelaars

Gereserveerd via website en aangegeven dat 1 persoon een glutenvrij dieet heeft. Bij aankomst even gecheckt of dit door was gekomen. Dit bleek zo te zijn!

Voor de glutenvrije persoon werd glutenvrij brood geserveerd, met daarbij een apart schaaltje boter. M.n. hieruit blijkt dat kok en bediening weten dat kruisbesmetting al de nodige problemen kan geven. Dit geeft veel vertrouwen voor de rest van de gerechten die voorgeschoteld zullen worden.

Wij kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu. Bij het voor-, hoofd- en nagerecht waren, naast dat ze heerlijk waren, goede glutenvrije alternatieven bedacht.

Wij willen dit restaurant dan ook aanbevelen voor iedereen die een glutenvrij dieet moeten volgen!

Wij vinden het jammer dat we niet in de omgeving van Haarlem wonen, anders zouden we dit restaurant zeker vaker bezoeken om te genieten van de heerlijke gerechten en de vriendelijke bediening.

55. Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Arlemein met buitenlandse gasten. Wat was dat superlekker, vers, verrassend en tongstrelend. Gezellige sfeer en attente en vriendelijke bediening. We komen zeker terug. Complimenten voor alle medewerkers.

56. Frank Meijer

Gastdame Leonie en kok Arjen hebben ons ten tweede male blij getrakteerd met respectievelijk prachtige wijnen en kundig gekozen en bereide gerechten. De patio van Arlemein is het best bewaarde geheim van de Spaarnewouderstraat als de avond zwoel is. Onze meegetroonde vrienden waren niet minder onder de indruk. Als je dan toch je scheepje vastknoopt aan de kade van het Spaarne, laat het centrum gerust voor wat het is. De parel op je bord vind je bij Arlemein, in 4, 5 of 6 gangen. En het spaarvarken kan heel blijven!

57. M van huis

Heerlijk het verassingsmenu gegeten, super vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

58. Op donderdag hebben we met zijn tweeën hier gegeten. We hadden ons eigenlijk voorgenomen om een zes gangen verrassingsmenu te eten, maar de gastvrouw adviseerde ons vier gangen. De kok stond alleen en de wachttijden zouden dan wel eens kunnen oplopen. Netjes dat dit werd aangegeven. Op de bediening was verder ook niets aan te merken, en je merkt dat iedereen trots is op het eten wat uitgeserveerd wordt.
    Het verrassingsmenu leverde een leuke variatie op met gerechten die ik zelf niet zo snel zo kiezen. Het smaakte prima en we komen zeker vaker eten.

59. M.kaptijn

Afgelopen zaterdag bij voor de eerste keer gegeten bij ArleMein. Het is ons goed bevallen, het 4 gangen verassingsmenu was van hele goede kwaliteit, verrassend en heerlijk. Zeker een aanrader en voor ons niet de laatste keer dat wij hier zijn geweest.

60. Antonio

Really good environment and the staff was really pleasant.

61. Sjouke de Jong

Aangename verrasingsmenu's , betaalbare wijnen (en bieren) plus goede service.

62. We hebben een heerlijke avond gehad bij Arlemein Spijshuis. Het eten was geweldig, we hadden allebei gekozen voor het verrassingsmenu (vegetarisch) en alle gangen waren heerlijk en creatief. Top concept met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de service was super. Het was een rustige doordeweekse avond maar dankzij de leuke gastvrouw/eigenaresse heerste er evengoed een positieve sfeer. We zijn al benieuwd naar wat we de volgende keer voorgeschoteld krijgen!

63. Hogervorst-Brouwer

Het verassingsmenu was heerlijk, zeker in combinatie met het wijnarrangement. Wij komen zeker terug!

64. Erik Dijkstra

Erg lekker gegeten! 4 gangen met wijnarrangement voor een prima prijs. De opbouw was goed met een goede verdeling van de porties. Smaakvolle, pure gerechten en goede bijpassende wijnen. Ervaren bediening met hart voor de zaak. Wij komen zeker nog eens terug!

65. h ottenhoff

Werkelijk heerlijk gegeten. Zeer gezellige avond gehad. Vriendelijke eigenaars en leuke goede bediening.

66. Een geweldige en smaakvolle ervaring. Het is sfeervol ingericht en de service is heel erg fijn, het eten om over naar huis te schrijven en de combinatie van wijnen hemels. Kortom, een aanrader.

67. We hebben heerlijk gegeten. Er was aandacht aan besteed. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Zulk lekker eten voor zo'n prijs, fantastisch!! En de verrassing van het keuze menu, lamskotelet met asperges, heerlijk! We gaan volgend keer weer.
    Anneke en Ton.

68. Tonnie Schoot Uiterkamp

Op advies van de gastvrouw het 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Conclusie: heerlijke smaaksensatie, gecombineerd met een creatieve opmaak. Ook voor de vegetariërs onder ons een aanrader. Complimenten aan de kok! Verder vriendelijke bediening. Een gezellig restaurant met een goed team.

70. Linda Klinkenberg

We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Aanbevolen het driegangenmenu verassingsmenu, mijn tafelgenoot nam van de kaart. De kaart is klein maar wel voor ieder wat wils.

Toen onze voorgerechten tegelijk kwamen begrijp ik waarom de kaart niet zo heel groot hoeft te zijn. Wat een combinatie! Rode biet met garnaaltjes en een pastei van diverse groenten met een dressing van basalmico en mosterd. Heerlijk. Tafelgenoot koos voor de garnalen kroketjes. Alles vers dit was nog maar de start voor de overige gangen was idem dito! Krakend vers dat proef je.

Nog maar vijf weken geopend maar wat een ervaring. Verassingsmenu voor 21,50 EUR ongelooflijk voor die prijs. Lokatie is drie op 3 minuten van de Appelaargarage en op 8 minuten van garage De Kamp. En een mooie wandeling op de koop toe!

71. imelda oduber

Sfeervolle zaak; prettige, deskundige bediening; mooie smaakcombinaties; goed gepresenteerd op de borden. Betaalbare, goede wijnen. Aanrader!