Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarle verdeeld zijn.

1. Nilshendriksen

IJs salon, onduidelijke openingstijden!
    Vaak gesloten 😡

2. JP

Tijdens weekendje hier met vriendenstel gegeten. Eetcafe met eenvoudige gerechten maar lekker en vriendelijke bediening.

3. Internationaal Haarle

Korbeld

Een afhaal menu was heerlijk lekkere spitsen en aardappelen gebakken met heerlijke groente👍👍

4. Internationaal Haarle

M.

Norse gastvrouw (denk eigenaresse?). Kwam al bestellingen opnemen terwijl er nog iemand met de menukaart open zat en nog aan het twijfelen was tussen twee gerechten. Met een beetje fatsoen wacht je even totdat iedereen een keuze heeft gemaakt. Verder bediening erg vriendelijk en vlot.

Eten was heerlijk met ruime keuze aan groenten en aardappelen erbij.

5. van 't erve

Onlangs een feestje gevierd met zeer zonnige weersomstandigheden. Lekker buiten vertoefd.
    Alles was op en top verzorgd. Van onze gasten alleen maar lovende reacties gehoord. En dat wil je ook graag. We kijken er met plezier op terug. Met veel dank aan de Droadnagel.

6. Aziatisch Haarle

Dit restaurant is definitief gesloten!

7. Tobias

8. Internationaal Haarle

Zeer aan te bevelen.
    Ondanks vrij groot aantal bezoekers toch nette en vlotte bediening.
    Ook vooraf even wachten in apart zitje totdat eten klaar is was geen "straf".
    We komen zeker weer.

9. Koen

10. Mobster

11. Aziatisch Haarle

Eten is matig en voor sommige gerechten inconsistent. Ronde 1 zijn de biefblokjes sappig en heerlijk van smaak maar in ronde 2 lijkt het net op leer.
    Bediening is vriendelijk maar er is maar 1 persoon om 6 tafels te bedienen.
    Sashimi is het geld niet waard; smaakt niet echt vers.

6,3
  12. Fred Donkersloot

Je moet hier absoluut niet gaan eten wanneer je honger hebt!

Heb zelf de kipsate genomen, blijkt dit 1 spiesje te zijn met 6 stukjes kip!

Was dus in 6 happen klaar met eten.

Voor €15,50 had ik echt wel meer eten verwacht, want wat kost nou een stukje kip?

Hetzelfde geldt ook voor de runderspies die mijn vrouw had. Zelfde hoeveelheid (=weinig) voor €18,50!

Het eten op zich was goed, maar prijs en hoeveelheid staat niet in verhouding!

Volgende keer gewoon in de auto stappen en maximaal 10 minuten verder zit je in Hellendoorn of Nijverdal bij diverse eet gelegenheden.

13. Willemien

Niet voor herhaling vatbaar. Lang wachten, terwijl het niet druk was. Prijs/kwaliteit helemaal niet in proportie en kwalitatief hadden we allemaal wel eens beter op. Tomaten soep was oke, maar hoofdgerechten waren onder de maat. Broodje hamburger was ontzettend droog en dit werd nog erger doordat er enkel een blaadje sla en 3 augurken plakjes op zaten, aangevuld met een mini bakje bbq saus. Saté was 1 enkele medium spies, zeer zeker niet de prijs waard. Zaten wel veel frieten bij en voor 5 personen een klein bakje salade

Was de derde keer dat we op dit Landal park zaten maar we vonden allemaal dat toen het nog een Landal Woods restaurant was, het restaurant veel beter was.

14. Internationaal Haarle

Maartje en Henk

Wij hadden voor het maandmenu gekozen. Alles was overheerlijk. Terwijl tegenwoordig in veel restaurants volstaan wordt met salade als groente, werd hier daarbij een drietal verse groentes geserveerd.
    De bediening redelijk snel, gelet op het feit, dat er ca. 50 dagtoeristen binnenkwamen en er zeker 6 hotelgasten dineerden. De moeite waard om hier meer naar toe te gaan.

15. Aziatisch Haarle

Het mag toch wel bijzonder heten dat er zo veel lovende reacties te vinden zijn over het restaurant. Begrijp me niet verkeerd. We werden erg goed geholpen door een lieve mevrouw. Aankleding was prima.
    Echter over het eten zijn wij totaal niet te spreken. We hebben vaker bij diverse sushi restaurants gegeten. De sushi en onder andere de warme gerechten vonden wij over het algemeen totaal niet lekker. De sushi proefde oud (rijst), waardoor we uiteindelijk geen rauwe vis besteld hebben (risico). Ook kon je aan de manier van oprollen zien dat het een onervaren sushi chef was en dit van origine een Chinees restaurant is geweest en dit erbij deed. Sushi was smakeloos. Toch maar wat andere gerechten geprobeerd. Pizza's (hoe krijg je het voor elkaar bij een mini pizza) was het deeg ongebakken van de binnenkant, patat te kort gebakken. Babi pangpang (zo schrijf je dat toch?) te droog. Lams koteletten hadden een zure smaak.
    Oh. En daar los van, hoorde ik over het plafond ratten lopen. En als je zelf knaagdieren hebt gehad, weet je hoe dat klinkt/knaagt. Hier heb je geen beeld bij nodig. Ja, dit was te horen omdat het we met z'n tweeën zaten. Nou ik zou je centjes lekker besteden elders, ondanks de prima service. P.S. All you can eat is niet beperkt aan 5 rondes. Waarvan ronde 1 voor 2 desserts. Dus ik zou die "slogan" weg halen.

3,2
  16. Aziatisch Haarle

Prima all-you-can-eat. Sushi is goed te eten, ook genoeg op de kaart voor mensen die niet van sushi houden. Bediening erg vriendelijk.

17. Op het landal park, heerlijk gegeten. Voor zo'n 22 euro p.p. een driegangen keuzemenu. Genoeg keuze en heerlijk gegeten. Ruim voldoende porties, mijn kind van twee kon zo met ons mee eten. Dat was prima. Wel weinig groente. Er kon voor betaling wel sla bij, maar dat hoefde wij niet. Wel heel veel patatjes en gebakken aardappelen.

18. Aziatisch Haarle

Hegeman

Afgelopen vrijdag gegeten bij jullie, het eten was perfect alles vers en de bediening was ook zeer goed

Absoluut een aanrader we komen dan ook zekers terug👍👍👍

19. Internationaal Haarle

Mooie zaak met een menukaart die hier niet bij past. Ouderwets. Erg zout eten, veel uit pakjes/zakjes. Dikke lagen saus over de groente. Vlotte bediening. Kwamen vaak kijken of alles in orde was. Maar bv brood werd van tafel genomen terwijl deze nog niet op was. Prijsverhoudingen waren naar onze mening raar. Als je los dingen zou bestellen ben je enorm duur uit. Maar de menu's waren weer erg goedkoop. Wij zouden niet weer heen gaan. Teveel andere restaurants die meer kwaliteit leveren.

3,6
  20. Aziatisch Haarle

Wij kwamen door autopech vrij laat binnen maar werden hartelijk ontvangen en konden gewoon bestellen wat we wilden hebben. De sushi was heerlijk, de bediening zeer vriendelijk en alles was heerlijk vers bereid. Wij komen zeker nog een keer terug!

21. Aziatisch Haarle

Janke sahetapy -Venema

Heerlijk gegeten en inderdaad all you can eat!

22. Aziatisch Haarle

Gisteravond gegeten bij Ni Hao! Nog nooit eerder gegeten met het concept all you can eat tot mij verbazing is dit een geweldige concept! Goeie service en de gerechten werden vers voorbereid zeker een aanrader! De grill gerechten waren echt van top kwaliteit! Zeker de moeite waard om daar vaker te komen eten!

23. Aziatisch Haarle

Vorig weekend hier langs geweest, met verbazing hoe goed het van binnen er uit zag. Veel keuze uit verschillende soorten grill en sushi gerechten. De gerechten bevielen erg goed. De service was top met vriendelijke personeel en een fijn sfeer gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Aziatisch Haarle

Eerste ronde verschillende sushi, maki en temaki besteld, maar wat viel dit tegen. Geen verse ingrediënten (zowel de rijst als de vis/groente waren verlept). Dit gemeld bij de bediening. De tweede ronde verschillende warme gerecht besteld. Deze waren opgewarmd in de magnetron, hierdoor uitgedroogd of nog te rauw. Toen besloten naar de eigenaar te stappen en de klacht in te dienen. Hij heeft ons keurig gecompenseerd met de rekening, wat wij als goede service zien. Echter blijft dit restaurant een echte afrader. Wij hebben inmiddels door het hele land sushi gegeten, maar nog nooit zo slecht als hier.

1,2
  25. Niet zoveel verwachtingen van dit restaurant, aangezien het op het Landal park gevestigd is. Echter zeer positief verrast. We waren er op een maandag (buiten het hoogseizoen) waardoor het heel erg goedkoop was. De normale prijs vond ik echter ook zeer schappelijk, zeker voor het eten dat er was. De kwaliteit van het eten was erg goed. Echt een aanrader.

26. Aziatisch Haarle

Janny Bakker

Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Super.

27. Aziatisch Haarle

G Gerritsen

28. Aziatisch Haarle

Zag er veel belovend uit. Helaas na de eerste ronde te hebben besteld kregen wij (na een halfuur) 3 hapjes en de mededeling dat er geen sushi meer was. Erg jammer aangezien wij toch voor sushi en grill kwamen. Wij zijn dus weg gegaan en gelukkig heeft de ober het heel netjes afgehandeld. Wij hoefden alleen de drankjes te betalen (de eigenaar wou ons 21.90 laten betalen).

Complimenten aan het personeel

29. Aziatisch Haarle

Mariska

Vanavond hebben wij gegeten bij Ni Hoa All you can eat sushi en grill. Wij hebben erg lekker gegeten, de gerechten zijn vers en smaakvol. Er is genoeg keuze in sushi, Chinese gerechtjes, vlees en vis en lekkere nagerechten. Een aanrader, wij komen zeker terug om hier te eten.