Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haaren verdeeld zijn.

1. hanneke en kees

Wij waren vandaag voor het eerst hier. We wisten helemaal niet wat te verwachten. Wij waren zeer aangenaam verrast!!

Wat een gezellige sfeer en heerlijke hapjes!! Alles wat warm moest zijn, was ook echt goed warm! Alle hapjes waren heerlijk op smaak. Er hoefde nooit te worden bijgekruid.

Kortom, we hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Ook de bediening was erg goed. We hoefden nooit lang te wachten en ze waren heel de avond zeer vriendelijk allemaal!

2. Chinees-Indisch Haaren

Sinds lange tijd hier vanavond weer eens Chinees afgehaald. Snelle hap, Maand menu, extra kipsate, loempia's. Ik blijf mij verbazen dat mensen uit Haaren hier eten/afhalen. Dan ben nauwelijks buiten je dorp Chinese wezen eten want dit is van een zeer slecht niveau. Vlees in de nasi grijs en smakeloos, saus van kip/ketjap ook grijs van kleur en een smaak waar je van gaat twijfelen...is dit nog wel goed? Stukken ei en kip in de foe yong hai eveneens grijs en smerig. Je kijkt naar het handeltje dat op tafel staat en we hebben met elkaar afgesproken, nooit meer.

3. Op aanraden van onze buren voor het eerst bij T'apart gegeten. De soep van de dag (aspergesoep) en de vissoep hebben we een paar keer opnieuw besteld, zo lekker waren die. Ook de tartelette met tonijn is zeker voor herhaling vatbaar. En ik hoop dat de kalfsoester met calvadossaus de volgende keer weer op de kaart staat: heerlijk! Hier gaan we zeker nog vaker heen.

4. Helaas zijn mijn ervaringen wat minder positief. Vanavond uit eten geweest met mijn vriend. Hebben bijna een uur moeten wachten op onze gerechten. Daarbij vind ik de kwaliteit van het eten ook niet geweldig. Het duurde ook erg lang voordat ons de kaart werd aangeboden of tot onze bestelling werd opgenomen. Uiteindelijk vervroegd het restaurant verlaten.

5,1
  5. Altijd zeer lekker eten hier. Iedere keer als we er zijn is het genieten en zitten we uren te eten.
    Het onbeperkt is een echte uitkomst je gaat echt vol weg.

7. Chinees-Indisch Haaren

Heerlijk hier gegeten met man en kind tijdens ons verblijf in de beekse bergen. We wilden toch even van het park af. Genoten van het buffet, waar niet alleen de standaard gerechten lagen, maar je ook eens wat anders kon proeven. De gerechten waren lekker op smaak gebracht (en niet flauw zoals je vaak in een buffet treft). Voor iedereen iets te vinden; vlees, vis, kip, ei enz. Ook ging men op een kindvriendelijke manier met onze dochter om. De prijs was echt enorm "vriendelijk". We waren met 2 volwassenen en 1 kind en waren 50 euro kwijt. Daar kun je nog eens een lekker avondje voor uit gaan. Wanneer we weer in de buurt zijn zullen we hier zeker weer gaan eten.

8. Wij zijn een weekend weg in Haaren en hebben heel enthousiast eten besteld bij de pizzaria. We hebben een bestelling doorgebeld, die zelfs door het personeel nog gecontroleerd is. Uiteindelijk kregen we de bestelling na 2 uur wachten (na een uur zou het nog 10 minuten duren) en was de bestelling niet compleet. Enkele gerechten waren niet wat wij besteld hadden. De jongen die onze eerste bestelling gebracht heeft, was klantvriendelijk en bood zijn excuses aan.
    De nabezorging werd gedaan door de baas, die absoluut niet klantvriendelijk was en zo snel mogelijk de auto weer in ging. Niet nodig om te zeggen dat hoewel het eten zelf prima was, de service een behoorlijk nare nasmaak gaf. Wij raden dit restaurant zeker niet aan!

3,2
  9. Pannenkoekenhuis Haaren

Gezellig restaurant waar we verrast werden door Olav de sneeuwpop. De pannenkoeken smaakte echt naar meer, maar na eentje heb je nog net genoeg ruimte over voor een lekker nagerechtje.

10. Roy Disseldorp

11. Roy Disseldorp

12. Roy Disseldorp

13. Roy Disseldorp

14. Wij zijn afgelopen vrijdag weer eens lekker uit eten geweest bij T'apart. Zoals gewoonlijk was het weer super lekker,
    het eten was heerlijk, de sfeer geweldig.

We hebben genoten!!

15. Pannenkoekenhuis Haaren

Teunis van Beers

Vandaag heerlijk gegeten in Haaren geheel onverwachts met vrienden de Brabantse genootschaps pannenkoek een Marokaanse met kip en olijfjes was heerlijk.

16. Marloes en Nick

Weer heerlijk gegeten bij T'apart, een restaurant waar we met zekere regelmaat komen. Voor ons mag de vissalade T'apart niet ontbreken: heerlijk! Speenvarken, canard, lamslfilet: allemaal even lekker.
    Als je ergens niet tegen kunt, wordt er veel moeite gedaan om een alternatief te verzinnen. Dus voor mensen met een dieet of allergie is dit restaurant een aanrader. Omdat de menukaart regelmatig verandert, kun je elke keer als je komt weer iets nieuws proberen.
    Kortom: een aanrader!

17. Chinees-Indisch Haaren

Vandaag gebeld of een paar van hun gerechten vegetarisch waren. Daar aangekomen nog eens gevraagd voor de zekerheid waarna onze ober het voor de zekerheid in de keuken ging vragen: Ja het was vegetarisch. Maar na een paar happen kwam ik er achter dat de beide gerechten niet vegetarisch waren. Ik heb het beide uitgespuugd en we zijn weg gegaan. We wilde niet voor mij betalen, maar daar was geen spraken van. Belachelijk! Hier komen wij nooit meer.

2,6
  18. fam. van Osch

Heerlijke asperges gegeten. Gezellig en prima gegeten.

19. Mathijn Vermeer

20. ad van geffen

21. Een leuke tent met heerlijke frietjes. Leuk personeel aan het werk. In het restaurant gedeelte kun je op zondagen ook genieten van goedkoop drie gangen diner. Aanrader dus!

22. We vonden dit restaurant via Eet.nu. Juist door het hoge cijfer hadden we ook hoge verwachtingen. Het criterium was dat alles 'net ietjes anders' is. En ze scoren een 9.

Vanaf het eerste gerecht was het een beetje een teleurstelling. Er was niks bijzonders of aparts. Het waren de meest standaard gerechten, zonder bijzondere smaak, geen marinade of kruiden te proeven, dus totaal niks aparts of extra lekker. Als je apart, anders of bijzonder wil zijn, moet je eruit springen. Maar dit was 13 in een dozijn wat ik thuis ook kan maken. Juist door de hoge verwachting een extra grote teleurstelling, welke ik netjes aan de bediende meedeelde, die hier netjes op reageerde.

Positief gezien: de ligging is geweldig met een goede sfeer. De mensen zijn vriendelijk. Het was erg druk, en ze boden hun excuses aan dat het hectisch was en we lang moesten wachten. Dus voor de mensen die daar werken en openstaan voor kritiek; niks dan respect.

6,7
  23. Thei & Marly

Hallo Ed,
    Vanavond heerlijk gegeten. Complimenten aan de kok. Bediening prima, we hebben genoten.
    Dank
    Thei & Marly

24. Stella

Vanavond weer heerlijk gegeten bij T'apart. Wij rijden er graag de 25km voor! Eten is geweldig, bediening en eigenaren erg aardig en attent. Leuk dat de kaart regelmatig wisselt en dat er veel vegetarisch op staat. Sfeer is erg prettig, informeel als een chique gezellige huiskamer. Niet supergoedkoop, maar dan krijg je wel huisgemaakte, heerlijke en aparte gerechten. Wij komen zeker terug!

25. Gister hier met tweeetjes gegeten. Gastvrij en vriendelijk ontvangen. Erg relaxte en fijne sfeer om een avondje heerlijk te eten.
    De kaart was zeer divers en je kon uit vele gerechtjes tapas kiezen. Alles was vers bereid en het personeel maakte een praatje met je en ze hadden alle tijd. Verder zat er genoeg tijd tussen wat betreft de gerechtjes en alles was erg lekker. Kortom een echte aanrader en komen graag binnenkort weer terug voor een gezellig avondje uit. En voor die prijs hoef je het niet te laten. Echt top, ga zo door!

26. Charlotte

Heerlijk gegeten afgelopen zondag. Tapas waren erg lekker en divers. Je kan duidelijk proeven dat het eten vers bereid wordt. De eigenaar kwam nog even een praatje maken. Ook de rest van het personeel was erg vriendelijk. 1 minpuntje, het personeel liep op versleten schoenen wat een beetje afleid. maar dat doet niets af aan het heerlijke eten!

27. Aangezien ik zelf nogal "fan" ben van Deksels in Oisterwijk ging ik er naar toe, denkende dat het niet zo goed kon zijn als Deksels. Nou, ze hebben me wel overtuigd dat het ook erg lekker is en dat voor een hele goede prijs. Vooral het feit dat het onbeperkt tapas is, is toch wel erg aantrekkelijk. We hebben lekkere gerechtjes gegeten en aantal dingen waren echt supergoed klaargemaakt. Ook de desserts van ons allemaal waren heerlijk. Wij gaan hier zeker nog vaker naar toe.

28. We zijn hier al een paar keer geweest. Het eten is echt goed ,lekkere biefstuk zo mals.
    En het kippetje dat ik had was ook zo lekker.
    Keus genoeg en regelmatig een nieuwe kaart.
    Nette bediening, komen zeker gauw terug.

29. Chinees-Indisch Haaren

Zaterdagavond gebruik gemaakt van het buffet. wellicht een beetje aan de vroege kant, zo net na zes uur. In mijn herrinnering was het hier vroeger altijd volle bak, nu was het er nog niet druk. En tja een buffet formule die niet vol zit, dat betekent koud eten, en da's dan wel weer jammer. Ook de keuze is beperkt, en allemaal een beetje eenvoudig van smaak. Niet duur, maar ook niet echt een feest om te gaan eten.

5,1
  30. Pannenkoekenhuis Haaren

Al heel vaak hier gegeten. Je hebt de keus uit meer dan 275 verschillende pannenkoeken. Dus voor ieder wat wils. Na het bestellen van de pannenkoeken word je geïnspireerd door alle nostalgische materialen en voorwerpen die aan het plafond hangen. Leuk om aan je kinderen te vertellen waar de mensen vroeger mee streken, of waar alle keukenapparatuur voor gebruikt werd. Voor diegene die geen pannenkoeken lusten, pak eens n uitsmijter! Heerlijk
    Echt n aanrader.