Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haaren verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Haaren

Fam. Libregts

Sfeervol restaurant, heerlijk eten, vriendelijke bediening, kortom zeer tevreden.

Marian de Brouwer

We hebben gegeten met een gevarieerd gezelschap. De kwaliteit en de diversiteit van de gerechtjes zijn van hoge kwaliteit waardoor er voor iedereen mogelijkheid een zeer geslaagde avond is.
    De bijgerechten zijn ook voortreffelijk en worden in voldoende mate aangevuld.
    De ambiance, de kwaliteit en de presentatie van de gerechtjes zijn duidelijk vers en met zorg bereid.
    De bediening is vriendelijk en correct.
    Kortom voor alle gasten ook een plek om vaker terug te willen komen en aan te bevelen aan anderen.

onbelangrijk

heerlijk en snel en de beste pizzeria in de omgeving

Marian de Brouwer

Wederom was ik verrast over de kwaliteit en de presentatie van de tapas.
    Heerlijke smaakherkenning bij de gerechtjes die ik al kende en aangename verrassing bij de nieuw te proeven gerechtjes. Er zijn zelfs aanpassingen mogelijk zoals wisselen van sausje of weglaten kaas.
    Heerlijk gegeten met prima bediening in goede sfeer.
    Ik kom zeker weer terug.

8 april T"Apart uitgekozen om met'n vriendin te gaan eten.. Wat 'n heerijke en gezellige avond!.. TOP gerechtjes, zeer ruime keuze! super gezellige sfeer, alle tafels bezet en zeer goede en vriendelijke bediening! perfecte timing van de tijd tussen de gerechtjes steeds! jullie doen het allemaal met overgave! Fijn dat we jullie "ontdekt" hebben en wij gaan terugkomen!

Inge van Doren

Gisteren met 8 personen heerlijk gegeten, bediening goed geregeld, niet één keer iets vergeten oid. Erg aardige mensen allemaal. Het enige was dat de tapas soms niet tegelijk gebracht werden en daardoor zaten we niet altijd gezamenlijk te eten. Eten was verder heerlijk, niets op aan te merken, we komen zeker een keer terug!

8. Chinees-Indisch Haaren

We hadden afgelopen weekend Chinees afgehaald, maar echt niet zoals men van een Chinees gewend is. Bami erg vettig, ketjap saus smaakt naar satésaus, vlees erg vet en hard. Kortom, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

sjack willemen

Zeer gastvrij. Heerlijke hapjes. Ruime keuze. Top!

Bediening aardige meiden.
    Voorgerechten lekker.
    Hoofdgerechten matig.
    Garnalen niet lekker

11. Pannenkoekenhuis Haaren

Meeuwesen

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

Voor de eerste keer geweest nadat vrienden van ons al vaak hadden gezegd: Ga nou eens eten bij T'apart in plaats van... Totaal geen spijt en ons zullen ze daar zeker weer zien. We hebben een heerlijke avond gehad en super gegeten.

Omdat wij allebei nogal van vis houden, hebben we daar natuurlijk het meest van genomen. De vissoep: super! Meer dan één keer besteld. Vissalade T'apart: heerlijk. Het vispannetje en de gamba's: ook al zo lekker. Maar ook het Balinees stoofpotje en de Pekingeend waren geweldig.

Je zit er ook heel gezellig. Aparte inrichting met al die West-Germany vazen uit de jaren 60-70.

Tot de volgende keer!

Anoniem

We hadden gereserveerd bij T'apart. Toen we binnen kwamen werd ons een plek langs de doorgang toegewezen, de tafel stond schuin. De stoelen stonden schuin langs elkaar, en we konden elkaar niet direct aankijken maar we keken op de tafel van de mensen voor ons. Dat was niet bepaald gezellig.

Het eten werd slecht geserveerd, eerst kreeg ik twee maaltijdjes en 5 a 10 minuten later kreeg mijn vriend pas zijn bestelde maaltijdjes.

Erg jammer, op deze manier konden we niet samen gezellig eten.

Wij zijn er nu voor de eerste keer geweest en ik vond het echt super goed en heel gezellig, ik heb er echt van genoten.

15. Chinees-Indisch Haaren

Jan v.d. Hout

Zondagavond hebben wij met 4 personen deel genomen aan het lopend buffet in de Chinese Muur in Haaren. Niet alle tafels waren bezet, maar het was er gezellig, er was voldoende keus en het eten was goed op temperatuur en van goede kwaliteit. Ook de prijzen zijn voor de gewone man redelijk.

Heel erg lekker wederom. Fijne sfeer, en goede prijs.

17. Chinees-Indisch Haaren

Heerlijk buffet voor mooie prijs. Het afhaal eten is ook heel goed van kwaliteit.

Doordat ik de leeftijd heb bereikt om met pensioen te gaan heb ik, mijn familie en een aantal collega's, van mijn werkgever op 10/12/2015 een diner aangeboden gekregen.
    Ik mocht zelf de locatie kiezen en heb gekozen voor herberg van Boxtel. Deze avond was door William tot in de puntjes verzorgd. Nog dank hiervoor van allen die daar aanwezig waren.

Hebben heerlijk gegeten. Het was goed en lekker vers. Er is niks teveel wat je ook vraagt. Vriendelijke bediening. Prijs is heel goed. Gastvrij.

Helaas heeft de populariteit deze zaak geen goed gedaan. De gerechtjes zijn minder mooi opgemaakt dan in het begin, het soort gerechtjes is erg veranderd (nu gerechtjes als coquilles en kangoeroe) en de bediening bestaat uit jonge meisjes met weinig ervaring, die kamerwarme baileys zonder ijs serveren... Erg jammer.

W. Boom

Uitstekende en gevarieerde tapa's die perfect bereid zijn. Gezellige ambiance en goede bediening.

tom

Wij waren vandaag voor het eerst hier. We wisten helemaal niet wat te verwachten. Wij waren zeer aangenaam verrast!!

Wat een gezellige sfeer en heerlijke hapjes!! Alles wat warm moest zijn, was ook echt goed warm! Alle hapjes waren heerlijk op smaak. Er hoefde nooit te worden bijgekruid.

Kortom, we hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Ook de bediening was erg goed. We hoefden nooit lang te wachten en ze waren heel de avond zeer vriendelijk allemaal!

24. Chinees-Indisch Haaren

Sinds lange tijd hier vanavond weer eens Chinees afgehaald. Snelle hap, Maand menu, extra kipsate, loempia's. Ik blijf mij verbazen dat mensen uit Haaren hier eten/afhalen. Dan ben nauwelijks buiten je dorp Chinese wezen eten want dit is van een zeer slecht niveau. Vlees in de nasi grijs en smakeloos, saus van kip/ketjap ook grijs van kleur en een smaak waar je van gaat twijfelen...is dit nog wel goed? Stukken ei en kip in de foe yong hai eveneens grijs en smerig. Je kijkt naar het handeltje dat op tafel staat en we hebben met elkaar afgesproken, nooit meer.

Op aanraden van onze buren voor het eerst bij T'apart gegeten. De soep van de dag (aspergesoep) en de vissoep hebben we een paar keer opnieuw besteld, zo lekker waren die. Ook de tartelette met tonijn is zeker voor herhaling vatbaar. En ik hoop dat de kalfsoester met calvadossaus de volgende keer weer op de kaart staat: heerlijk! Hier gaan we zeker nog vaker heen.

Helaas zijn mijn ervaringen wat minder positief. Vanavond uit eten geweest met mijn vriend. Hebben bijna een uur moeten wachten op onze gerechten. Daarbij vind ik de kwaliteit van het eten ook niet geweldig. Het duurde ook erg lang voordat ons de kaart werd aangeboden of tot onze bestelling werd opgenomen. Uiteindelijk vervroegd het restaurant verlaten.

Altijd zeer lekker eten hier. Iedere keer als we er zijn is het genieten en zitten we uren te eten.
    Het onbeperkt is een echte uitkomst je gaat echt vol weg.

Dirk

29. Chinees-Indisch Haaren

Heerlijk hier gegeten met man en kind tijdens ons verblijf in de beekse bergen. We wilden toch even van het park af. Genoten van het buffet, waar niet alleen de standaard gerechten lagen, maar je ook eens wat anders kon proeven. De gerechten waren lekker op smaak gebracht (en niet flauw zoals je vaak in een buffet treft). Voor iedereen iets te vinden; vlees, vis, kip, ei enz. Ook ging men op een kindvriendelijke manier met onze dochter om. De prijs was echt enorm "vriendelijk". We waren met 2 volwassenen en 1 kind en waren 50 euro kwijt. Daar kun je nog eens een lekker avondje voor uit gaan. Wanneer we weer in de buurt zijn zullen we hier zeker weer gaan eten.

Wij zijn een weekend weg in Haaren en hebben heel enthousiast eten besteld bij de pizzaria. We hebben een bestelling doorgebeld, die zelfs door het personeel nog gecontroleerd is. Uiteindelijk kregen we de bestelling na 2 uur wachten (na een uur zou het nog 10 minuten duren) en was de bestelling niet compleet. Enkele gerechten waren niet wat wij besteld hadden. De jongen die onze eerste bestelling gebracht heeft, was klantvriendelijk en bood zijn excuses aan.
    De nabezorging werd gedaan door de baas, die absoluut niet klantvriendelijk was en zo snel mogelijk de auto weer in ging. Niet nodig om te zeggen dat hoewel het eten zelf prima was, de service een behoorlijk nare nasmaak gaf. Wij raden dit restaurant zeker niet aan!