Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haaksbergen verdeeld zijn.

1. Patrick

Het eten was perfect, snelle bediening en een prachtige locatie!

2. Martine

Heerlijk gegeten! Nooit eerder zo lekkere champignons als voorgerecht gehad.
    Dikke aanrader op een prachtige plek

3. Ineke Dammers

Het was erg goed toeven op jullie terras, lekker broodje met smeersels, entourage is gezellig, alleen de vele vliegen! : Er is echt wel iets aan te doen op tafel: dat zou fijn zijn… vooral als je buiten eet.

4. Sinds 17 juli 2021 is Restaurant en hotel De Watermölle van eigenaar gewisseld. Wij streven toegankelijke en gezonde gerechten na voor een toegankelijke prijs. Ook voor kinderen hebben wij verschillende Kinder menu' s met gezonde varianten. Honden zijn bij ons welkom en zelfs voor hen hebben wij een aantrekkelijke menu kaart. U bent buitengewoon welkom bij De Watermölle!

5. Het was geweldig mooi weer, dus konden we buiten zitten. Met kleine kinderen aan de rand van de, voor hen, mooie speeltuin.
    De bediening was vlot en de pannenkoeken smaakten heerlijk.
    Goede zaak dat de pannenkoeken voor de kleintjes, op onze vraag, zeer snel geserveerd werden.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Rene Hogenberk

Geweldige smaakervaring in prettige ongeving.

7. We hadden de asperge met zalm en krieltjes hier gegeten. De asperges hadden wat zachter gekund, de hollandaise saus werd voor mij (glutenvrij) vervangen door een boterjus. Het smaakte wel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Als nagerecht hadden we een sorbet, die smaakte niet geweldig, maar 2 bolletjes ijs, één daarvan was al redelijk gesmolten en heel veel druiven met hier en daar een stukje meloen. En geen decoratie van t één of ander.
    Toen wij hierover klaagden is daar verder niets mee gedaan. Het werd aanhoord en daarmee was de kous af.
    Jammer.
    Ambiance is heel erg leuk, maar volgende keer toch naar ander restaurant.

8. Hele vriendelijke bezorger en we moesten een half uur wachten op iemand en het was nog goed warm!

9. Chinees-Indisch Haaksbergen

Familie schepers

Verschrikkelijk eten nasi en loempia’s besteld en diepvries uit supermarkt is beter.

10. Kremer Hans

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Dafür das wir am 23. Mai einen Tisch bestellt hatten war alles sehr schlecht vorbereitet wir bekamen irgendwo so einen Katzentisch! Sowas würde bei uns in Deutschland nicht passieren.

5,7
  11. Vanmiddag even pauze gehouden op het terras van de Watermolle. Een pannenkoek en een uitsmijter prima, nette en vlotte bediening op een prachtig terras.
    Voor herhaling vatbaar.
    Jan en Gerrie

12. Bediening zeer vriendelijk, lekkere patat enz.
    De sfeer is goed, maar mag wel iets vrolijker of anders ingericht worden.
    Ook als je wat besteld, is het op tijd klaar, als je een tijd hebt afgesproken, is het klaar 🥳lekker eten en niet duur.
    Hele dikke pluim en ga zo door.
    Groetjes. Roberto.

13. esther forkink

We hadden voor afgelopen vrijdag 26 febr 2021 via social deal een 4 menu gekocht, op 22 febr toch maar even persoonlijk met postkoets gemaild of de tijd kon worden aangepast van 18.30 Naar 18.00. Geen probleem kreeg ik via mail als antwoord. Mails zijn aanwezig… tot mijn grote verbazing (na een telefoontje van mij na postkoets was het eten om 18.30 Eten onderweg) werd het pas 18.50 Geleverd.
    Bezorger hierop aangesproken en die vertelde dat ze binnen het bezorg moment zat (mag 20 min) want wij hadden pas om 18.30 Besteld. Huh… verbaasd dat mij mail van maandag naar postkoets niet serieus is genomen. Dus meteen postkoets een mail gestuurd. Kreeg daarop een beetje een zeer onvriendelijk mail terug dat hij geen raket onder zijn auto had bla bla… en na tig mails verder ben ik er dus achter gekomen dat dit intern dus niet doorgegeven (mails allemaal aanwezig). Ik kan helaas geen goed Nederlands maar de mails waren ronduit onklantvriendelijk en onbeschoft.
    Eten… was goed voor die prijs maar de sfeer gezelligheid was bij ons inmiddels weg. En rustig eten was er niet meer bij.
    Postkoets… nee die krijgt van mij echt een koude douche qua reageren naar de klant toe!

14. Odille rozema

Heerlijk gegeten. We moesten omrijden ivm een ongeval maar het eten was zo goed verpakt dat het heerlijke eten gewoon nog warm was.
    Wij hadden veel verschillende gerechten die stuk voor stuk fantastisch waren maar de uitblinkers waren het garnalenpotje en de sinaasappel bavarois. Echt een aanrader om hier eten te halen en zodra het weer mag, zeker een bezoek om uit eten te gaan.
    Bedankt aan de medewerkers en de keuken echt geweldig.

15. L

16. L

17. L

18. We lieten het bezorgen vanwege restaurant gesloten was in corona tijd.
    We waren zeer aangenaam verrast dit was UIT eten THUIS.
    We hadden n menu wat werd geserveerd op voor en nagerecht op borden en hoofdgerecht in de Au Bain Marie het was 1 een woord perfect. Toen ze de andere dag de spullen weer kwamen ophalen hebben we gelijk weer voor vlg Zondag besteld goed voor hun lekker voor ons.

19. Joke Lammers

Het eten was heerlijk! Bediening was top. Echt een aanrader 👍

20. De sfeer is iets minder maar dat komt door de corona.
    Dat ligt niet aan jullie.
    Weinig mensen in het restaurant.
    Maar vinden het eten altijd lekker en betaalbaar.
    Marlies en Rob Linneman.

21. Chinees-Indisch Haaksbergen

Heerlijk gegeten! Bediening meer dan perfect: erg behulpzaam en vriendelijk.

22. Erik & Irene

Heerlijk 5 gangen diner (Social deal) bij bistro de Postkoets genuttigd onder een prima ambiance en leuke bediening. Zeker de moeite waard! Rivm regelgeving mbt Corona prima toegepast en in orde! De horeca verdiend een duwtje in de rug onder de huidige bizarre omstandigheden. De term ‘social deal’ is relevant, juist in deze tijd. Help elkaar! Bistro de Postkoets succes! Groet, Erik & Irene

23. Heerlijk gegeten! Leuke en nette zaak. Bediening was vriendelijk. Eten was goed en goede hoeveelheden.

24. Eerste maar ook een hele slechte 1e ervaring. Betrof een afhaal ervaring. We eten veel buiten de deur en al bij heel veel Grieken gegeten. Afhaal loopt altijd terug in kwaliteit na 10 minuten in de auto maar dit was heel slecht.
    We hadden 1 x de ouzo pikilia, zou stokbrood met diverse smeersel moeten zijn en een schotel met moussaka, Giros en varkenshaas souvlaki etc.
    De pikilia was slecht. Soort fettamouse zonder veel smaak. Een bakje erg slechte garnaaltjes in een waterig sausje en een goedkoop ogend en smakende knoflooksaus.

Dan de schotel. De.moussaka was volledig niet eetbaar, grote delen verbrand en andere delen erg hard, dat typische te hard worden van dit soort voedsel als het te lang in de magnetron is geweest. Volledig weg kunnen gooien.

Al het souvlaki achtige vlees was compleet doorgeslagen, hard en droog. Hier kun je als kok rekening mee houden voor afhaal! Korter bakken en incalculeren dat vlees doorgaard, zeker na ingepakt in folie!

Dan de giros. Dit had niets van doen met giros. Het leek in een warmhoud bak te hebben gelegen en dreef in een soort geel-bruinige vettige jus en was veel te gemarineerd. Het had wat meer weg van een (slechte) zelfgemaakte shoarma waar de marinade zo'n poeder is aangelegd met water en met het vlees in een pan is gebakken.

Friet was niet gaar, bleek en volledig slap. Ook in zijn geheel kunnen weggooien. Brood was een groot stokbrood, warm. Op zich prima maar ook niet volledig gaar maar bleek het beste onderdeel van de maaltijd.....

Nooit binnen gegeten hier dus deze ervaring puur op 1 afhaal gebaseerd. We weten dat het wel kan maar dit was te slecht voor woorden. Jammer voor een zaak die er wel heel uitnodigend en piekfijn uitziet! Jammer van de 32 euro. Volgende

25. D.c. van Elewout

26. Gewoon goede bediening, eten is super, goede prijs kwaliteit verhouding.

27. Ik ben blij dat dit restaurant gesloten is de gast vrouw is een onbeschoft persoon totaal niet geschikt voor een restaurant te runnen.

28. Heerlijk en eerlijk eten.

29. Vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit prima.
    Jammer dat er voor vega eters niet veel keus was (slechts twee gerechten).
    Normaliter bij Mexicaan toch meer keuze bv groente taco/burito. Nu enkel macho's en fajita, gemiste kans.

30. Eten is goed. Prijs kwaliteit voldeed aan mijn verwachting