Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haaksbergen verdeeld zijn.

Wij hebben hier heerlijk het lezersmenu gegeten. Goede bediening en service. Mooie tussen poses niet te lang.

Prachtig nieuwe pand met hele leuke en gezellige sfeer. De bediening was top, alles is op een nette manier geserveerd en de personeel heeft ons op een leuke manier geholpen.

Eten was heerlijk, de Frini is echt een aanrader met diverse soorten vlees. Daarnaast komt het bord ook lekker vol. De bijgerechten, rijst, frietjes en salade worden in schalen geserveerd waardoor je van alles kunt genieten en niet de smaken door elkaar gaat mixen. De Frini wordt normaal gesproken geserveerd met Gyros, dit is een gerecht met varkensvlees. Na het aangeven dat ik geen varkensvlees eet, werd de Gyros naar keuze vervangen. Daarbij geeft Sirtaki de keuze voor het zoutgebruik volledig aan de klant. Eten wordt geserveerd met zo min mogelijk zout, heerlijk aangezien ik het liefst zo min mogelijk zout in mijn eten heb. De zouteters kunnen zelf bepalen hoeveel zout ze in het eten willen.

Kortom, top restaurant met lekkere eten en top bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

De cocktails zijn romig en smaken naar goedkope sapjes. Het eten was niet heel bijzonder, zeker niet voor de prijs die je ervoor neertelt.

Zeer goed eten we hebben altijd de 3 gangen keuze menu. Eten is echt heerlijk. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

Wij hadden een verrassingsmenu en dit was echt heel goed.
    Het eten was zeer smaakvol en werd mooi gepresenteerd.
    De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader.

Sinds lange tijd vandaag weer bij Sirtaki Haaksbergen geweest. Ze zijn verhuisd naar een prachtig pand. Complimenten over deze verbouwing en de inrichting. Natuurlijk missen er hier en daar nog wat zaken in de aankleding, maar dat zal vast en zeker nog komen.
    We waren met 3 personen en toen we de gerechten kregen viel ons 1 ding meteen op; de borden waren ijskoud, terwijl er warm eten op lag. Toen we aan onze maaltijd begonnen, was het vlees dan ook al lauw. Erg jammer, want de kwaliteit van het eten was prima! We hebben hier wat van gezegd tegen de bediening en ze zou het doorgeven aan de keuken, maar gaf aan dat er wel een warmtekast was maar dat deze niet altijd alle borden verwarmde (?).
    Tevens viel het ons tegen qua hoeveel tzatziki en rijst wat erbij kwam, van beide een ijsbolletje qua grootte. Dus we hebben wat tzatziki bijbesteld. Ik snap dat je hiervoor moet betalen, maar 6,75 euro voor een schaaltje tzatziki vond ik toch wel een flinke tegenvaller! We zullen vast een keer terugkomen, maar hopelijk met een iets betere ervaring dan vandaag. Al met al; gefeliciteerd met jullie restaurant in dit fantastische pand!

Het was gezellig en personeel erg vriendelijk.
    Het eten was weer om van te smullen heerlijk en een aanrader voor iedereen om er eens tegaan eten.

8. Nederlands Haaksbergen

Inge Kerver

A. Kopmans

Heerlijk gegeten, aardig personeel.

We hebben heerlijk gegeten met ons team. Het was gezellig, het eten was goed en de bediening prima en vriendelijk.

Rene Geurtse

Geweldig restaurant. Sfeervol met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht uitstekend. Zeker een aanrader.

Ze zijn daar heel erg vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten voor je eten.
    Toen ik bij Sirtaki kwam eten samen met mijn man en dochter was het er redelijk vol maar dat was ook goed geregeld en er was totaal geen chaos! Ik kom zeker vaker langs en het eten was heerlijk! Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid.

Via een grouponactie kwamen we vorig weekend terecht bij Herberg de Postkoets. We hadden het 4-gangen keuzemenu van de Green Egg, een aanrader!
    De Postkoets is een redelijk grote sfeervol ingerichte herberg met vriendelijk personeel.
    De prijzen zijn goed, de gerechten uitgebreid (met warme groenten en aardappeltjes) en voortreffelijk bereid.

Mieke,Marian,Hans,Harry

Vandaag een verrassingsmenu gegeten. Lekker eten, gezellige zaak met heel vriendelijk personeel!
    Bedankt Sjoerd en de rest van het team!

Weer geweldig lekker gegeten.
    Dit keer met mijn vrouw een voorgerecht gedeeld, de tapas voor 2 personen. Deze viel wat tegen. Voor een bedrag van 9,00 had ik wel meer verwacht dan een paar plakjes brood en een ander klein hapje.
    Het hoofdgerecht, de ossenhaas was subliem!

Daarnaast viel het op dat de kaart duurder is geworden. Desondanks een heerlijke avond gehad, blijft het een van mijn favoriete restaurants en ze zien ons binnenkort zeker weer terug!

Els Landkroon

Hadden er eerder erg goed gegeten. Deze keer 2e kerstdag was niet top. Niet wat je besteld hebt bv varkensoester omhuld met spek, was niet omhuld met spek. Uiensoep gegratineerd met kaas was zonder kaas. Slibtongetjes was meer graat dan vis en tegen de tijd dat je aan Slibtongetjes 3 toe was alles koud. Had allemaal wel iets beter gekund. Jammer!

Eten was prima. Echter, als je weet dat je een x-aantal boekingen hebt tijdens de kerst, en dat je dan nog de hele boel moet verplaatsen vwb stoelen en tafels, niet echt goed. Bovendien kwamen er een aantal gasten binnen, die zeker 10 minuten met de jas aan moesten wachten totdat ze plaats konden nemen. Nogmaals: het eten was prima, qua organisatie kan het veel beter.

T.Schouten

Voor ons verrassend nieuw. Brede kaart en goede kwaliteit.
    Enige matige puntje bij koud weer is de golf koude lucht bij elke nieuwe/vertrekkende bezoeker(s).
    Leuke tent, voor herhaling vatbaar!

Met de kerstdagen lekker eten zou je denken. Nou ben blij dat ik nog eten thuis heb want letterlijk niks was vers. Zelfs de lasagne was gekocht in plaats van vers bereid.
    Er was een uitgebreid buffet met allerlei soorten dingen en vind het uitzonderlijk knap dat niks daarvan vers bereid was. Van een prijs van €32,50 pp exclusief drinken mag je toch echt wel iets meer verwachten.

Enige pluspunt is de locatie wat overigens ook aan de krappe kant is.

Simone Nijhof

Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk. Toen we om 21.15 Uur net klaar waren met de koffie en er als laatste nog zaten werd de muziek uitgezet en begon het personeel uitgebreid te poetsen. Met andere woorden tijd om op te stappen. Wel jammer voor een avondje uit.

Het eten is uitstekend!
    Bediening is ook OK.
    De zitplaatsen OK.
    De toiletgroep weliswaar schoon maar gedateerd.
    Een niet werkend urinoir zou een notitie "defect" moeten hebben i.p.v. "devect".
    We komen graag nog een keertje terug!

Ans van der Laan

Zondag 3 December hier gegeten kan niet anders zeggen dan dit een steakhouse is waar ze weten hoe je een steak bereid.De rib eye, annies filet steak,en de spareribs waren goed bereid en erg smaakvol. Hier krijg je bij je steak nog frites en gemengde salade erbij en hoef je dit niet apart bij te bestellen.Tot de volgende keer zekers voor herhaling vatbaar.

Roland Volmer

Super relaxte sfeer, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en ruime porties. Bedienend personeel is altijd zeer vriendelijk en attent!

Ook de wisselende "Seasonskaart" is een aanrader met overheerlijke seizoensgerechten!

Wij komen er graag voor een heerlijke avond genieten!

We hebben hier nu 2x gegeten en beide keren was het eten heel slecht. Smaak was gewoon niet lekker. We hadden kleine voorgerechtjes met kipspiesjes en gehaktballetjes, dat kwam gewoon uit de magnetron ofzo en de kip smaakte bedorven. Het hoofdgerecht smaakte iets lekkerder maar ook zeer matig. Ik ga hier nooit meer maar toe.

Gisteravond met collega's uit eten geweest, vond de voorgerechten zeer matig het koude gedeelte de vis ging nog maar de gehaktballetjes en kipspiesjes waren niet goed en ook niet vers gemaakt…

Het hoofgerecht was te eten maar ver van bijzonder. Erg kleine entrecote en verder alleen vlaamse friet en een simpele salade.

Mijn buurman had de spareribs en zagen er erg droog en saai uit. Had deze zelf een jaar geleden ook gehad en was niet steakhousewaardig.

Ik snap de goeie beoordelingen echt niet!
    Voor mij de 2e en laatste keer.

Paul Fortuijn

Op advies van een collega ben ik gisteren uit eten geweest bij restaurant de Postkoets in Haaksbergen. Ik hoorde allerlei positieve opmerkingen dat dit een heel goed eetadres is dus mijn verwachtingen waren gewekt.
    Niks van gelogen want dit is inderdaad een prima restaurant om gezellig en heerlijk uit eten te gaan. Wij hadden het Lezersmenu van de Tubantia.
    Alle gerechten waren een lust voor het oog en de smaakpapillen kwamen niets te kort.
    Er worden mooie, kwalitatief goede en verse ingrediënten gebruikt en de gerechten worden (indien van toepassing) lekker warm opgediend. Dit is niet overal vanzelfsprekend.
    Het jonge meisje die ons aan tafel bediende werkte nog maar 1 dag in dit restaurant.
    Niets van gemerkt; gewoon heel professioneel; complimenten aan haar!
    De toiletgroep was schoon en fris. Prima!
    Het interieur van het restaurant ziet er gelikt uit; hier ga je voor je plezier een paar uur zitten.
    De openhaard was aan; de tafels netjes gedekt en de stoelen waren aangenaam om op te zitten. Laat het feest maar beginnen!
    Ik wil het team van restaurant de Postkoets feliciteren; jullie zijn toppers.
    Ga vooral zo door!

Paul Fortuijn.
    Oldenzaal.

Als je eens een keer écht lekker pittig mexicaans wil eten, dan ben je hier aan het goede adres.De chilli concarne was verukkelijk, écht een aanrader. Verder kan ik niet anders zeggen dan prima bediening, complimenten daarvoor. Mag ook wel eens gezegd worden!

29. Chinees-Indisch Haaksbergen

Heel erg lekker eten, altijd vriendelijk personeel en gezellig familie restaurant.

30. Chinees-Indisch Haaksbergen

Heerlijk eten en goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig aangekleed en knus en sfeervol restaurant. Altijd vriendelijk personeel en de rijsttafels zijn echt om aan te raden!