Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haaksbergen verdeeld zijn.

Als je eens een keer écht lekker pittig mexicaans wil eten, dan ben je hier aan het goede adres.De chilli concarne was verukkelijk, écht een aanrader. Verder kan ik niet anders zeggen dan prima bediening, complimenten daarvoor. Mag ook wel eens gezegd worden!

2. Chinees-Indisch Haaksbergen

Kom hier al jaren en het bevalt nog steeds!

3. Chinees-Indisch Haaksbergen

Heel erg lekker eten, altijd vriendelijk personeel en gezellig familie restaurant.

4. Chinees-Indisch Haaksbergen

Heerlijk eten en goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig aangekleed en knus en sfeervol restaurant. Altijd vriendelijk personeel en de rijsttafels zijn echt om aan te raden!

5. Chinees-Indisch Haaksbergen

Marcel Hofmeijer

Wat slecht, doorgegaarde prak en smaakloos. Geen aanrader.

1,3

Wij wouden graag wat afhalen.
    Paar keer over gebeld maar geen gehoor aan de telefoon, zijn we dus maar langs gegaan om zo de bestelling te plaatsen! Mevrouw kon ons niet eens fatsoenlijk te woord staan en zei gelijk nee kan niet het is te druk en liep zo weer weg?! Blijkt dus dat ze bewust gewoon de telefoon niet opnemen omdat het te druk is?! Slechte service en klantonvriendelijk!!

Het eten is zeer goed, ze kunnen iets meer vragen of er nog wat drank moet zijn. Hebben ze maar 1 maal weer gevraagd. Vriendelijkheid erg goed.

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van Eet.nu. Dat had wel wat voeten in de aarde. Nadat ik na 4 dagen geen bevestiging had gekregen adviseerde Eet.nu mij om met het restaurant contact op te nemen. Ik heb gebeld en vroeg wat de status was. De reactie: "U heeft besteld via Eet.nu? Ja, wij zijn niet dol op internet reserveringen. Want Eet.nu, eet ook mee. Dat kan ik mij voorstellen maar dat zeg je toch niet tegen een klant. Gelukkig was ik wel welkom.

Het eten was echt bijzonder goed en de tijdsverdeling tussen het opdienen van de verschillende gerechten was perfect. Het komt nog wel eens voor dat je moet wachten. Maar de timing was echt goed!

We werden prima bediend door een medewerkster die nog wat werkervaring op moest doen. Dat geeft niet, voor alles is een eerste keer. Ik moet zeggen dat ze het prima deed. Maar binnen onze gehoorafstand werd ze openlijk gecorrigeerd en kreeg ze feedback. Persoonlijk vond ik dat meer storend dan het feit dat het opdienen misschien niet helemaal volgens de regels van de etiquette ging.

Zojuist terug gekomen van een heerlijk avondje uit eten bij Sirtaki. Bediening was top. Erg vriendelijk. Ook het eten was heerlijk. Mix Kos genomen. Was meer dan voldoende en het vlees was lekker zacht. Echt een aanrader dit restaurant.

10. Pizzeria Haaksbergen

Meerdere malen besteld op Thuisbezorgd.nl en geklikt op "zo snel mogelijk bezorgen". Na 1,5 uur, 2 uur en een uur hadden we eindelijk ons eten. Jammer, want jullie eten is heerlijk.

Familie Wammes

Een aanrader om voor weinig geld toch heerlijk te eten en voor ieder wat wils. Vooral de spareribs zijn verrukkelijk en kosten werkelijk niets in vergelijk met het westen van het land waar wij vandaan komen. De ambiance is rustiek en landelijk maar zou wel wat meer van deze tijd mogen zijn maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wij gaan met ons gezin regelmatig naar de Nachtegaal en hebben telkens een hele positieve ervaring. De bediening is zeer vriendelijk en bereidwillig en in voor een leuk praatje. Je voelt je echt welkom en meteen op je gemak. Voor ons de belangrijkste reden om hier telkens weer terug te komen. Ga zo door!

Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen via het laatste tafeltje, je krijgt wel een andere menukaart met genoeg keuze om wat uit te zoeken. Wat hebben wij super gegeten met smaak, helemaal top. Complimenten, wij komen zeker terug.

Op 5 september te gast geweest. Enige Griek in de hele omgeving, dus maar even geprobeerd. Vriendelijke ontvangst door personeel.
    Traditioneel ingericht Grieks Restaurant met standaard inrichting. Bij ons bezoek was het vrij rustig. Gekozen voor de MIX KOS – 1 Bifteki, 1 schnitzel, 1 souvlaki, gyros en tzatziki € 18,50,- Redelijk van smaak, kan iets gevarieerder gekruid. De hoeveelheid kon ermee door. Al met al niet slecht, maar heb bij betere Griekse Restaurants gegeten.

Op dinsdagavond 5 september 2017 hebben we hier heerlijk giros gegeten. Niet te veel, precies goed. Ook het nagerecht (yoghurt met honing en verse vruchten) was heerlijk. Van het huis kregen we een gratis ouzo, maar na afloop ook nog een bakje koffie. Chapeau! Ook de bediening was zeer vriendelijk. Als we dichterbij zouden wonen, dan zouden we hier zeker vaker aanschuiven. Klein maar fijn!!!

Heb zondag heerlijk gegeten met mijn vrouw. Hadden coupon menu. Ales was super!

Prima gegeten het was druk waardoor we lang moesten wachten op ons eten.
    We hadden lezersmenu voor 25 euro.
    Vriendelijk personeel.

Wij hebben gisteren gegeten met zijn viertjes bij de postkoets. Alles was super net zoals altijd! Vriendelijk personeel mooie creaties enz enz enz…

aanrader!

4 Gangen voor 35 euro voor 2 personen is vrij goedkoop mogen we zeggen. Als het dan ook nog lekker smaakt zijn we weer dik tevreden. Zeker ook omdat de ambiance ook gezellig aandoet met daarnaast een paar "fruitige" dames in de bediening.

19. Nederlands Haaksbergen

Inge Kerver

Heerlijk Lezersmenu gegeten.
    Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prima prijs kwaliteit.
    We hebben een heerlijke avond gehad.

A van Drumpt

Gisteravond samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij de postkoets!
    Gekozen voor het Groupon menu.
    Super voorgerecht van vis, daarna soep, gevolgd door een heerlijk stukje vlees van de green egg. En als afsluiting een coupe met ijs. Al met al zeer de moeite waard!

Gekozen voor dit restaurant omdat ze mee zouden doen aan het lezersmenu (voor mij bekend van de Tubantia). Achteraf bleek dit een lokkertje. Een menu van 4 gangen voor 25 euro met een gratis drankje van de krant. Bij de reservering zeiden ze een kopje koffie.
    Het is vrij donker in de zaak aan aangezien het zomer is wilden we met zijn vijven graag bij het enige raam in de zaak zitten. Dat mocht na wat bedenkelijke blikken van de serveerster. Het raam zat vol vliegenpoepjes en op de muur zaten vet- en andere vlekken. Niet echt fris. Je wilt de sfeer niet bederven, dus houd je je mond er maar over. Toen wij de eerste drankjes op tafel hadden staan hoorden wij de kok en de serveerster met elkaar ongezellig, goed hoorbaar, debatteren over het feit dat wij bij het raam zaten. Ik denk dat er maar plek was voor 4 personen, en wij waren met vijf. Gelukkig werd er tegen ons niets van gezegd. Dan het eten en drinken: Mijn rivella was prikloos, dus moest ik een nieuwe vragen.
    Het voorgerecht vitello tonato was taai en droog, de carpaccio was erg pezig. Van het hoofdgerecht trio vlees waren het varkensvlees en de biefstuk droog en taai. Bijgerecht van witlof met kerriekool was smakeloos en zag er verlopen uit. De paprikasaus van het trio was merkwaardig van smaak. Bij het nagerecht "crème brulee en verse aardbeien" zat een halve aardbei en het ijs was hartstikke bevroren. Toen ik opmerkte dat er geen aardbeien bij het betreffende nagerecht zaten kreeg ik een bakje aardbeien apart geserveerd. Ik wel, maar mijn tafelgenoot met hetzelfde nagerecht niet. De bediening was aardig, maar niet doortastend genoeg dus. Wat was eigenlijk wel goed die avond? Ons gezelschap! Oh ja. En de rekening die was ook goed, voor de Postkoets. We hebben eigenlijk ook nog teveel betaald. De koffie zou van de krant zijn, maar die hebben we ook moeten betalen. Hadden we maar beter moeten opletten! Wees gewaarschuwd.

Met een groot gezelschap heerlijk gegeten, zeer vlotte bediening en voor een heel goede prijs. Top.

Zeer slecht gegeten. De baas kan niet met kritiek omgaan. Volle borden zijn terug gegaan na enorm lang wachten, omdat het niet gaar en smakeloos was. 3x doorgegeven maar baas blijft angstvallig weg. Pas na uitdrukkelijk aandringen van ons verschijnt hij met enkele leugens maar zonder oplossingen. Hebben met honger na 3 lange uren de zaak verlaten en komen zeker nooit terug! Absolute afrader!

Na een mooie golfdag in Ahaus hebben we hier de dag afgesloten en daar geen moment spijt van gehad. Op het prachtige terras werd door een zeer attente bediening heerlijke wijnen geschonken.
    De maaltijd hebben we in de serre genoten. In één woord: echt TOP. Prachtige en heerlijke gerechten (kabeljauw, kreeft) met heerlijke bijpassende wijnen verzorgd door een hele attente en vriendelijke bediening

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Wij komen regelmatig in deze bistro en genieten elke keer weer van het lekkere eten, de sfeer en de vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

Afgelopen vrijdag samen met pa er wezen eten. Een verrasingsmenu hadden we genomen. Het was erg lekker en goed! En het personeel staat je altijd vriendelijk te woord. 35 Euro voor 2 4 gangenmenu's kun je niets van zeggen.

Het eten was heel matig, op zondag middag om 16.00 Geen ratler meer😡
    En als 1 van de eerste gasten deze middag geen aardbeien meer. Hoezo Jumbo en de AH zitten op 5 minuten loop afstand. Maar meld dit dan voor de bestelling maar maak het dan niet af met 6 ieniemieni rode bessen, in de hoop dat de klant de aardbeien zijn vergeten die op de menu kaart stonden Kerry kool was niet lekker en zo was ook de witlof.
    De rauwkos was ook niet lekker. Dus wij komen niet weer!

1,3

jozef T"raa

Gehaktballen zijn echt niet te eten! Geen onzin. Man is zeer slecht verstaanbaar.

Ben

Met mijn gezinnetje wezen eten bij de Postkoets in Haaksbergen. Zelf heerlijk á la carte een overheerlijke tournedos als hoofdgerecht gehad met natuurlijk de capacio. De kinderen hadden samen een lezersmenu want ze zaten nog vol van ijsjes. Al met al meer dan genoeg en om de vingers af te likken.

Bijzondere moment was het welkomstdrankje. Chapo 👌🏻