Eten & drinken 8,4

• do 16:30 - 22:30
  • vr 16:30 - 22:30
  • za 16:30 - 22:30
  • zo 16:00 - 22:30

El Charro is al weer sinds enige jaren een begrip in Haaksbergen en omgeving. Ons team van enthiousaste medewerkers staat altijd klaar om u een onvergetelijke culinaire avond te bezorgen. Ons assortiment is door de jaren heen erg uitgebreid. Heerlijke vlees of visgerechten worden afgewisseld met verse groenten zoals maïs, sla, tomaten, bonen en andere gezonde producten. Uiteraard is alles lekker gekruid, zoals het de Zuidamerikaanse keuken betaamd.

Naast de ruime keuze van vlees en visgerechten hebben wij ook aandacht aan vegetarische gerechten besteedt. Uiteraard kunnen de kleintjes onder ons ook genieten van een heerlijk "Menu de Nino", speciaal voor kinderen samengesteld.

Voor die mensen die geen zin hebben om te koken en liever het huis niet verlaten, hebben wij de mogelijk heid om alle gerechten die wij in de zaak serveren ook af te halen.

Reserveren kunt u via de website of per telefoon. Via de site klikt u op contact en vult het formulier in.

El Charro

Wat betekent de naam nu eigenlijk?

De Charro is een een traditioneel type ruiter uit Mexico. Het woord is oorspronkelijk afkomstig van het baskische Txar, dat "Iemand van het platteland" of "Ruw persoon" betekent. Charro's vinden hun oorsprong in de charreada, de Mexicaanse variant op rodeo, die beoefend werd door de bekwaamste paardrijders op de Haciënda's. Ook hebben de Charro's veel ontleend aan de Chinaco's, de liberale cavaleristen die tijdens de Franse interventie in Mexico de Franse en keizerlijke troepen bevochten. Charro's worden vaak vergeleken met de Noord-Amerikaanse cowboys, hoewel dat niet helemaal correct is, daar de Mexicaanse evenknie van de cowboy de Vaquero is. Daarnaast zijn er veel mexicanen die menen dat de cowboy juist de Noord-Amerikaanse variant op de Charro is, aangezien de cowboys hun kleidngstijl deels ontleend hebben aan de Charro.

Diëten Glutenvrij, vegetarisch, halal, suikervrij en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in HaaksbergenFoto van El Charro in Haaksbergen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Romantisch, klassiek, kindvriendelijk, gezellig en nostalgisch
Voorzieningen
Catering, honden toegestaan, all-inclusive, terras en afhalen
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), kinderstoel aanwezig en vermaak
60 zitplaatsen en maximaal 60 personen in één groep
Betalen