El Charro is al weer sinds enige jaren een begrip in Haaksbergen en omgeving. Ons team van enthiousaste medewerkers staat altijd klaar om u een onvergetelijke culinaire avond te bezorgen. Ons assortiment is door de jaren heen erg uitgebreid. Heerlijke vlees of visgerechten worden afgewisseld met verse groenten zoals maïs, sla, tomaten, bonen en andere gezonde producten. Uiteraard is alles lekker gekruid, zoals het de Zuidamerikaanse keuken betaamd.

Naast de ruime keuze van vlees en visgerechten hebben wij ook aandacht aan vegetarische gerechten besteedt. Uiteraard kunnen de kleintjes onder ons ook genieten van een heerlijk "Menu de Nino", speciaal voor kinderen samengesteld.

Voor die mensen die geen zin hebben om te koken en liever het huis niet verlaten, hebben wij de mogelijk heid om alle gerechten die wij in de zaak serveren ook af te halen.

Reserveren kunt u via de website of per telefoon. Via de site klikt u op contact en vult het formulier in.

El Charro

Wat betekent de naam nu eigenlijk?

De Charro is een een traditioneel type ruiter uit Mexico. Het woord is oorspronkelijk afkomstig van het baskische Txar, dat "Iemand van het platteland" of "Ruw persoon" betekent. Charro's vinden hun oorsprong in de charreada, de Mexicaanse variant op rodeo, die beoefend werd door de bekwaamste paardrijders op de Haciënda's. Ook hebben de Charro's veel ontleend aan de Chinaco's, de liberale cavaleristen die tijdens de Franse interventie in Mexico de Franse en keizerlijke troepen bevochten. Charro's worden vaak vergeleken met de Noord-Amerikaanse cowboys, hoewel dat niet helemaal correct is, daar de Mexicaanse evenknie van de cowboy de Vaquero is. Daarnaast zijn er veel mexicanen die menen dat de cowboy juist de Noord-Amerikaanse variant op de Charro is, aangezien de cowboys hun kleidngstijl deels ontleend hebben aan de Charro.

• All-inclusive

1364620598 86
1419978134 68
1429204390 73
1484561927 81
1539919463 82

1. Super lekker, ruime keuze, super vriendelijke bediening en een heel gezellige atmosfeer. Altijd druk dus reserveren is wel aan te raden!

2. Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

3. José Molenkamp

We hebben heerlijk gegeten, service en kwaliteit was goed. Ruimte tussen tafels van klanten is beperkt dat is minder.
    Je kunt er goed eten.

4. Ik was al vaker hier geweest en was erg tevreden maar nu was het tegenovergestelde. We hadden gevraagd of de muziek wat zachter mocht omdat we anders niet konden kletsen pas na de eerste gang werd dit gedaan dus dat was al jammer. We hadden samen de zalm bestelt en moest die helaas twee keer terug sturen omdat ze rauw waren vanbinnen en in plaats van het toegeven kregen we smoesjes te horen waaronder dat het altijd zo was geweest wat niet correct is want die keren daarvoor had ik ook de zalm genomen en daar was niks mis mee. Ik ben van mening dat je wel één keer een fout kan maken maar twee keer is te gek en al die smoesjes bedenken wekte meer irritaties bij ons op. We hadden meer begrip gehad voor een eerlijke excuus dan zulke smoesjes waar niemand wat aan heeft.

5. Leuke plek om te eten,
    Helaas waren de coctails niet op voorraad.
    Soep was iets te zout.
    Maar voorderest heerlijk gesmaakt.
    Wij hadden de 3gangen menu.

6. Eten was top, goede bediening!

7. Snelle service met vriendelijk personeel. Het eten was smakelijk. Voor herhaling vatbaar!

8. Niets bijzonder gewoon wat je mag verwachten.

9. Robert Bakker

Buiten op het terras heerlijk gegeten. Nette bediening, wat wil je nog meer?

10. Heerlijk gegeten, goede service.

11. Prima gegeten.
    Bediening is erg vriendelijk.
    Je kunt er gezellig zitten..
    Ze moeten alleen oppassen dat ze de muziek niet te hard zetten..
    Voorgaande keren was dit prima hoor.
    Voor herhaling vatbaar.

12. Daniela

Iedere keer weer een feestje om hier te eten. Mijn zoon is geen grote eten en houdt ook niet zo van Mexicaans, maar op het tapas menu staan lekkere kleine gerechten. Hier heeft er dan ook 1 van gekozen waar hij heerlijk van gegeten heeft.
    Personeel is altijd vriendelijk en eten is altijd goed.

13. Super. Eten is heerlijk. Vriendelijke bediening… echte aanrader.

14. Moniek Lubberdink

Heerlijk gegeten. Perfect stukje vlees.
    Wat was ook heerlijk.

Tafel waar we aan zaten was beetje gammel en wiebelde nogal.

15. Heerlijk gegeten en super bediening!

16. Westendorp

Het was weer heerlijk👍

17. Schutten

Wij waren nog nooit geweest, vonden het super gezellig. Lekker druk en het eten was ook goed.
    Ik eet koolhydraadarm en daar werd goed rekeneing mee gehouden. Dankjewel.
    Wij komen zekers weer.

18. hilgeholt

Graag een kortere wachttijd tussen Menukaart ontvangen en bestellingen opnemen. Dan is ook de wachttijd tussen de gangen iets te lang.

De vleesgerechten waren meer dan uitstekend.

19. Heel lekker gegeten. Zeer smaakvol. Het personeel was beleefd en behulpzaam. Een echte aanrader.

20. In een gezellige ambiance hebben we in alle rust genoten van onze Tex mex.
    Geen gepush of opdringen, gewoon lekker rustig tafelen.

21. Lekker eten voor een goede prijs. Wel erg veel personeel aanwezig in een kleine gelegenheid waardoor het rommelig werd in de bediening. Ook tocht het erg als de deur opengaat. Verder zeker een aanrader.

22. de Winter

Heerlijk gegeten
    Zal mensen op camping Scholtenhagen dorgeven dat het hier goed toeven is

23. Heerlijk eten, meer dan genoeg op ons bord en een super bediening! En hier bovenop hebben ze ook nog mijn favoriete nagerecht: Flan 😃 Wij hebben genoten!

24. Jacintha

Eten was goed, hoefde niet lang te wachten.
    Helaas was binnen koud omdat er koude lucht binnen kwam elke keer als de buitendeur open ging. Hier valt winst te behalen.

Verder zeker voor herhaling vatbaar.

25. Leuk en gezellig restaurantje. Ruime keus, vlot personeel en het eten was zeer goed.

26. Lekker gegeten in een sfeervol restaurant.
    Was er gezellig druk, daardoor duurde het ook wat langer voordat het dessert kwam.
    Bediening was jong en nog wat onervaren; maar dat geeft verder niet.

Leuke avond gehad!

27. Hennie Alinkj

We hebben heerlijk gegeten, fijne bediening.

28. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten alleen jammer dat ons voorgerecht al te veel was afgekoeld. Voor herhaling vatbaar.

29. We hebben super lekker gegeten.
    Het was gezellig druk.
    De bediening is heel vriendelijk echter het duurde lang voordat we drinken bij konden bestellen. Daardoor hebben we toch minder gedronken, gemiste kans.

30. Wendy engbers

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

31. Marjolein en Marc

Super lekker gegeten, goede vriendelijke service en goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

32. We hebben heerlijk gegeten bij El Charro! Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht, als het nagerecht waren perfect qua smaak! De bediening was vriendelijk en ondanks dat het vol zat, hoefden we niet lang te wachten tussen de gangen. Misschien één klein puntje: de airco zorgde voor een koude luchtstroom, als ook de deur voor de entree, die af en toe lang open stond en een koude luchtstroom meebracht. De deur grenst direct aan het restaurant.
    We zijn blij kennis gemaakt te hebben met dit restaurant door de EMTE-dinervouchers, we komen zeker een keer terug!

33. Met een groep van 13 personen geweest. Dit konden ze niet aan. Niet al het eten werd tegelijkertijd geserveerd. Zat wel 20 min tussen. Op die manier zaten er op het einde nog mensen te eten terwijl de rest het al op had. Reden; sorry de grill ligt helemaal vol. Restaurant was half leeg?? Steak die doorbakken werd gevraagd ivm zwangerschap kwam alsnog medium rosé, moest weer terug. Al met al geen succes, wij komen niet weer.

34. De cocktails zijn romig en smaken naar goedkope sapjes. Het eten was niet heel bijzonder, zeker niet voor de prijs die je ervoor neertelt.

35. Zeer goed eten we hebben altijd de 3 gangen keuze menu. Eten is echt heerlijk. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

36. Het was gezellig en personeel erg vriendelijk.
    Het eten was weer om van te smullen heerlijk en een aanrader voor iedereen om er eens tegaan eten.

37. A. Kopmans

Heerlijk gegeten, aardig personeel.

38. We hebben heerlijk gegeten met ons team. Het was gezellig, het eten was goed en de bediening prima en vriendelijk.

39. Rene Geurtse

Geweldig restaurant. Sfeervol met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht uitstekend. Zeker een aanrader.

40. Weer geweldig lekker gegeten.
    Dit keer met mijn vrouw een voorgerecht gedeeld, de tapas voor 2 personen. Deze viel wat tegen. Voor een bedrag van 9,00 had ik wel meer verwacht dan een paar plakjes brood en een ander klein hapje.
    Het hoofdgerecht, de ossenhaas was subliem!

Daarnaast viel het op dat de kaart duurder is geworden. Desondanks een heerlijke avond gehad, blijft het een van mijn favoriete restaurants en ze zien ons binnenkort zeker weer terug!

41. Eten was prima. Echter, als je weet dat je een x-aantal boekingen hebt tijdens de kerst, en dat je dan nog de hele boel moet verplaatsen vwb stoelen en tafels, niet echt goed. Bovendien kwamen er een aantal gasten binnen, die zeker 10 minuten met de jas aan moesten wachten totdat ze plaats konden nemen. Nogmaals: het eten was prima, qua organisatie kan het veel beter.

42. T.Schouten

Voor ons verrassend nieuw. Brede kaart en goede kwaliteit.
    Enige matige puntje bij koud weer is de golf koude lucht bij elke nieuwe/vertrekkende bezoeker(s).
    Leuke tent, voor herhaling vatbaar!

43. Als je eens een keer écht lekker pittig mexicaans wil eten, dan ben je hier aan het goede adres.De chilli concarne was verukkelijk, écht een aanrader. Verder kan ik niet anders zeggen dan prima bediening, complimenten daarvoor. Mag ook wel eens gezegd worden!

44. Zeer slecht gegeten. De baas kan niet met kritiek omgaan. Volle borden zijn terug gegaan na enorm lang wachten, omdat het niet gaar en smakeloos was. 3x doorgegeven maar baas blijft angstvallig weg. Pas na uitdrukkelijk aandringen van ons verschijnt hij met enkele leugens maar zonder oplossingen. Hebben met honger na 3 lange uren de zaak verlaten en komen zeker nooit terug! Absolute afrader!

45. Jolanda Rikhof

Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Echte aanrader. Gaan zeer zeker weer hier eten.

46. Heerlijk gegeten, echt een aanwinst voor de regio.

47. Annie Boink

Het eten was goed, goede bediening. Aardig personeel, deden zelfs de deur nog voor ons open.

Komen zeker nog een keer weer bij El Charro.

48. Prima keuken, aardige bediening, mooi en schoon restaurant. We hadden gereserveerd, tafel voor 2 personen. Tot zo ver prima, echter ons tafeltje stond half in de keuken en half in het restaurant. Op een drukke looproute voor het personeel wat er voor zorgde dat ik in elk geval niet lekker zat. Waren dan ook snel klaar. En dat is jammer want dat is niet de bedoeling als je uit eten gaat. En dat terwijl er nog wel genoeg plaats in het restaurant was. Als "gastheer" moet je er voor zorgen dat dit niet mag gebeuren, dan maar een tafeltje minder in het restaurant!

49. Uitstekend gegeten, leuke sfeer en vriendelijke bediening

50. Syl en René

Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

51. Heerlijk om bij El charro te eten, wat een fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel!

52. Maria

53. Ik heb hier vorige week gegeten met mijn man, we werden vriendelijk ontvangen bij de deur en er werd ons een tafel aangewezen, het restaurant zat toen al erg vol. We zaten op een gezellige plek en onze jassen werden voor ons opgehangen.

Het eten was perfect vooraf had mijn man de gamba's in kruidenboter en ik had de gebakken champignons, ondanks de drukte duurde het niet lang voor we het eten kregen. Als hoofdgerecht hadden wij de TexMex, dit is voor 2 personen en echt een aanrader. Ook dit kregen wij lekker op tijd. Tussendoor is de eigenaar nog bij ons geweest om even een praatje te maken, de bediening was verder uitermate vriendelijk.

Dit restaurant is echt een aanrader voor 2 personen of voor een grote groep (die zat er ook en hadden het erg naar hun zin). Wij komen zeker weer!

54. ten thije

Eten was prima. Bediening was snel, alleen de biertap was leeg, dat was jammer.

56. Ik heb er afgelopen woensdag heerlijk gegeten met mijn zusje, als verrassing. We werden vriendelijk ontvangen en de service verder was top. Vriendelijke bediening, goed eten waar we niet lang op hoefden te wachten, en een gezellige sfeer maakte de avond helemaal af!

57. Ik heb hier laatst gegeten met mijn kinderen en man. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten! De kinderen hebben zelf hun ijsje gemaakt, dit vonden wij erg leuk. Wij komen zeker terug!

58. We zijn met een groepje vriendinnen afgelopen weekend bij El Charro wezen eten na een aanrader van een familielid. Heerlijk gegeten! Super gezellige sfeer de eigenaar kwam zelfs even een praatje maken. Zeker een aanrader en wij komen zeker terug!

59. De prijs van de drankjes staat niet op de menu kaart. €7.50 voor 2 flesjes radler is best aan de prijs. Jammer. Verder wel lekker gegeten. Alleen het eten werd lauw geserveerd.

60. Harry Grote Beverborg

Voorgerechten waren niet bijzonder. Knoflookbroodje vooraf was stokbrood met kruidenboter. Wij hadden met Groupon geboekt voor 6 personen maar kregen veel te weinig eten op tafel. We kregen maar iets meer dan 1 Fajita per persoon en moesten veel bijbestellen ondanks dat we een voorgerecht op hadden. De extra chili concarne was een maar liefst 15 euro. Het cheesecacke gebakje was uitgedroogd en smaakte slecht. We hebben een gezellige avond gehad, maar de hoeveelheid was onvoldoende en de rekening door de bijbestellingen een domper.

61. Ondanks dat het erg lang duurde voordat we het eten kregen en dat toen we eindelijk Het eten kregen we heel iets anders op onsbord kregen dan we hadden besteld was het een leuke avond!

62. Op 23 mei zijn wij hier geweest, de sfeer geeft je een gevoel alsof je in zuid-amerika bent. Mijn vriendin en ik zijn gecharmeerd van het eten en de bediening, ik had een ossenhaas steak gegeten het was zeer mals en genoeg om vol van te raken en mijn vriendin at een burrito ze vond de salsa saus, die zelf is gemaakt vertelde de eigenaar, zeer goed. We kregen zelfs een paar bakjes mee naar huis. De serveerster liet je niks tekort doen en ze was heel vriendelijk. El charro zal voor ons in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar zijn!

63. Super aardige bediening! Sfeer kan Mexicaner, behalve een Mexicaanse hoed aan de muur niet veel sfeer. Mooie wijn, prachtige glazen!
    Eten ok, wel een goeie steak verder bijgerechten etc wat saai, sausjes niet echt Mexicaans, lijkt meer uit een potje te komen. Vriendelijke bediening maakte veel goed.

64. Het eten is hier goed. Echter de bediening kan stukken beter, wij zijn hier op 11-5-2013 geweest.
    We moesten erg lang wachten op drinken en als het drinken op was bleef er een leeg glas op tafel staan ondanks dat de ober diverse keren langs onze tafel liep en ik ook oog contact met hem had.

65. We hadden een iets mindere ervaring, waarna de eigenaar van El Charro mij heeft gebeld. Dat vind ik zondermeer respectvol!
    Hij was niet blij met mijn kritiek en heeft gevraagd of we nog een keer bij hem kwamen eten om aan te tonen dat er een kennelijk misverstand was. We zijn op 7 maart 2013 terug gegaan, immers iedereen verdient een kans om zich opnieuw te bewijzen. De eigenaar gaf aan dat hij zich aangepast had op de Nederlandse eetcultuur en daarom wellicht niet zo pittig gekookt had als wij wellicht verwacht hadden.

We hebben aangegeven dat we van pittig eten houden en dat hebben we ook gekregen.
    Tomatensoep, heerlijk pittig en daarna een pittige gehaktsteak. Het geheel was goed gekruid en smaakte voortreffelijk. We waren aangenaam verrast!

Ik kan El Charro volmondig aanprijzen.'
    Één aanbeveling als je er gaat eten, geef je smaak aan. Als je het pittig wil hebben, moet je het aangeven.

Wat mij betreft kan de vorige reactie vervallen.
    Wij gaan beslist nog een keer bij El Charro eten

66. We hebben met z'n zessen heerlijk gegeten, de bediening was goed en erg vriendelijk. We gaan er zeker vaker naar toe.

67. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met een zeer gastvrije en vriendelijke bediening! In december alleen wel behoorlijk koud als je vlak bij de deur zit en die constant open en dicht gaat (vandaar een 7tje voor sfeer).. Vanuit onze ervaring zeker een aanrader!

68. Fred van der Pol

Lekker gegeten! Service is goed. Wat mindere sfeer vanwege bankjes die wat ver weg van de tafels staan en de deur zo midden in de zaak is koud wanneer hij open gaat.

69. Op onze trouwdag waren we een dagje naar Twente, in een hotel in Haaksbergen. Onze hond was ook mee. In het betreffende hotel mocht de hond helaas niet in het restaurant aanwezig zijn. Aldus op zoek naar een andere eetgelegenheid. Bij El Charro mocht onze hond wel mee naar binnen (eerst even van te voren gebeld). Erg vriendelijk personeel/bediening, erg goed en lekker eten! En een bakje water voor de hond! Aanrader!! Gastvrijheid zoals je niet heel vaak tegenkomt.

70. Joris 310 punten

Heerlijk gegeten met vrienden. De porties waren uitstekend, ruim voldoende. De sausen heerlijk en het vlees mals! De bediening is uiterst vriendelijk en we liepen zelfs Thomas Berge tegen het lijf die daar ook te gast was! Wij hebben een geweldige avond gehad!

71. We hebben hier een paar keer gegeten met de kinderen. Personeel is heel erg vriendelijk, zeker naar de kinderen. Eten is lekker, prijs/kwaliteit is goed! Aanrader voor een gezellig avondje uit.

72. Erg lekker en mexicaans eten. Ook niet duur. Een uitgebreide kaart en dus ook veel keuze.
    Het personeel is erg vriendelijk. En er hangt een gezellige sfeer.
    We zijn hier al meerdere keren geweest om lekker een hapje te eten of wat eten af te halen.

73. Heerlijk gegeten!

Na een beetje aarzelend te zijn binnen gelopen, zijn we aangenaam verrast door de gastvrijheid van het personeel en het eten.

Nog nooit zó een lekkere mixed grill gegeten. Het was perfect! Ook het personeel is gezellig en erg vriendelijk, gezellige muziek helemaal top! Kleine tip: de de aankleding mag iets vrolijker en mexicaanser zijn en op het terrras zou een mooie bloembak met b.v. olijfboompje of cactus niet misstaan, verder een echte aanrader!