Nieuwste foto's in Haaksbergen

Laatste updates in Haaksbergen

1. Anita Lammers's profielfoto
    Anita Lammers heeft een recensie geschreven voor Ninety

Het was een topavond.
    Prachtige ambiance, top personeel maar vooral, heerlijk eten en drinken. Echt een aanrader.

2. Han de Koster's profielfoto
    Han de Koster heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Han de Koster

De kwaliteit van het eten was goed.
    De service liet te wensen over. We kregen pas de bijgerechten nadat we er om gevraagd hadden halverwege onze maaltijd. De wijn was niet op tijd pas nadat we er weer om moesten vragen en ook de wijn was niet waar we om gevraagd hadden. Jammer dat dit gebeurd in een restaurant waar het niet druk was en het voor irritatie gaat zorgen. Toch heb ik 10 % fooi gegeven omdat men onze kritiek te harte nam en het zag als een leermoment.

3. Charlene's profielfoto
    Charlene heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

We hebben 30 minuten moeten wachten voordat er gevraagd werd wat we wouden drinken. (Er zaten 6 personen in het restaurant) We kregen het voorgerecht terwijl de amuse nog moest komen. Eten was smaakloos en zuur. Mijn vriendin heeft nog wijn over zich heen gekregen door verkeerd inschenken.
    Kortom wij komen er niet meer weer.

4. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Het is ons tweede bezoek en we zijn blij verrast met de vriendelijkheid van het personeel. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker over de prijs van het meer gangen menu kan men niet klagen. Het personeel stelde zich flexibel op, wanneer niet alles 100% liep. Dat maakt het zo leuk en verrassend aan een avondje uit. Al met al komen we er graag weer eten.

5. C.Willems's profielfoto
    C.Willems heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Haaksbergen

Wij hebben ongeveer een maand geleden 2 loempia’s afgehaald (deze loempia’s waren erg vet, het droop er gewoon uit) en gisterenavond 16-11-2023 hebben gefileerde kip in ketjapsaus met 1 grote nasi gehaald (daar zat ook iets met kippenvlees saté saus en atjar bij wat we niet hadden besteld), we moesten €36,50 afrekenen (achteraf vonden we dat ook al erg duur) en het was zo goor, zelfs verschillende happen gehad waar gewoon botjes bij in zaten, we zaten gewoon te kokhalzen, we hebben na opscheppen onze borden niet leeggegeten en alles weggegooid.
    Wij gaan bij Kota-Radja in Haaksbergen nooit meer eten / eten afhalen!!!!
    Wij zijn erg boos!!!

6. Frederieke's profielfoto
    Frederieke heeft een recensie geschreven voor Ninety

Frederieke

Erg lang moeten wachten op het volgende gerecht, drinken wat extra op de rekening komt te staan is er binnen een paar seconde. Ossenhaas is geen ossenhaas, varkenshaas geen varkenshaas en lamsrack geen lamsrack. Voor ons niet nog een keer.

7. Ani's profielfoto
    Ani heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Heerlijk gegeten!! Eten is veel aandacht aan besteed.

8. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Ninety

Het eten is prima. Van bestellen tot uitserveren duurt lang, de frequenty van dat er bediening aan tafel komt is echt triest te noemen, je staat de helft van de avond droog of zonder eten, hier valt echt heel veel te verbeteren!
    Vanaf een uurtje of 22:00 uur is er eigenlijk niemand van de bediening meer te vinden, dus een bestelling plaatsen is dan echt een uitdaging. Daarintegen, als er afgerekend moet worden staat er binnen 1 seconde 3 man bij de kassa om een leuk bedrag in ontvangst te mogen nemen, lees: een behoorlijk bedrag voor wat je krijgt.

9. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Ninety

Het bestellen en uitserveren duurt (te) lang. Prijs in verhouding te hoog.

10. Jp van sark's profielfoto
    Jp van sark heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Jp van sark

Prima gegeten op de rustige donderdagavond waar overal rekening mee gehouden kan worden. Dank voor de fijne avond.

11. Ada Hasselo's profielfoto
    Ada Hasselo heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Ada Hasselo

Prettige ontvangst en een mooie plek toegewezen gekregen. We heerlijk gegeten met een ruime keuze aan gerechten. Een puntje van aandacht was de koude soep die geserveerd werd. Verder prima gegeten.

12. Carla v. Reijswoud's profielfoto
    Carla v. Reijswoud heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Carla v. Reijswoud

In begin was de sfeer goed maar werd al gauw erg rommelig. We hebben 4 gangen menu besteld, maar maar 3 gehad, foutje, was erg druk en systeem werkte niet optimaal vertelde de bediening.
    Het eten was redelijk. Ik zou deze locatie niemand aanraden.

3,4
  13. Marianne van den Bos's profielfoto
    Marianne van den Bos heeft een recensie geschreven voor Ninety

Marianne van den Bos

Het eten was heerlijk, maar er zat een uur tussen de verschillende gangen, en het duurde een uur voor de eerste gang op tafel stond.
    We zaten om half zes aan tafel, en om half 9 was de derde gang er nog niet. En de porties die geserveerd worden zijn klein. Erg jammer, omdat we twee kleine kinderen bij ons hadden, die tegen die tijd erg moe werden. Toen is er snel een toetje geserveerd, maar één van onze dochters, schoonzoon en kleindochter ging met honger naar huis.
    Dit kan toch niet de bedoeling zijn!
    Wat op tafel kwam was erg lekker en zag er goed uit

14. S.v.d.Hoven's profielfoto
    S.v.d.Hoven heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

S.v.d.Hoven

Heerlijk gegeten maar de bediening kan beter.

15. Aned's profielfoto
    Aned heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Helaas geen goede ervaring.
    Lange wachttijd voorgerecht, 1,5 uur, bij navraag was er iets fout gegaan.
    Bestelde uiensoep, normaal geserveerd met croutons/ stokbrood met gratineerde kaas, werd zonder dit uitgeserveerd. Bij navraag was de reactie, dat deden ze niet meer, heel vreemd want het staat beschreven op de kaart!
    Carpaccio was op zich lekker maar er lag in het midden een vet mengsel dat niet definieerbaar was. Erg jammer.
    Hoofdgerecht, spies de Postkoets vlees was moeilijk van de houten pin te krijgen en erg droog.
    Voorlopig even geen Postkoets meer.

16. Scharenberg's profielfoto
    Scharenberg heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Scharenberg

Het eten was wel goed, de warme groente mogen ze wel eens een andere variatie in aanbrengen. Het is al maanden hetzelfde; bloemkool, wortelen, bleekselderij.
    Iets meer service als ze de menu kaart brengen. Die wordt op tafel gelegd, het zou een kleine moeite zijn deze open te slaan en de gast aan te reiken.
    Voor de aankleding zou een placemat op tafel wel passend zijn.
    De jongedame die in de bediening was serveerde het prima. Kan de gastvrouw nog wat van leren.

17. Dick Thijssen's profielfoto
    Dick Thijssen heeft een recensie geschreven voor Ninety

Vriendelijke ontvangst en bediening. Soms iets te lang wachten tussen de gerechten. Het eten is perfect.

18. guus- agnes's profielfoto
    guus- agnes heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

guus- agnes

Erg lekker gegeten.
    Keurige snelle bediening.
    Komen hier zeker terug.

19. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Buffalo Bill

Ongelooflijk lekker gegeten voor een heel redelijke prijs (kom er maar eens om in deze tijden) Alles klopt van A tot Z, de kwaliteit van de gerechten is klasse en ik hoop dat dit restaurant het op deze manier nog lang vol mag blijven houden. Aan ons zal het niet liggen!

20. Mathieu's profielfoto
    Mathieu heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Mathieu

Het eten was uitstekend de service geweldig de sfeer was super met leuke muziek. Ik ben heerlijk uiteten geweest. Ik kan iedereen dit restaurant aanraden!