Laatste updates in Haaksbergen

1. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Erve de Hooge Esch

Prima restaurant waar ze hard bezig zijn om te vernieuwen. Het terras is wat gedateerd maar verder prima speeltuin en een eigen brouwerij. Helaas was deze dicht op zondag maar we hebben wel even kunnen binnen gluren.

2. Janieke's profielfoto
    Janieke heeft een recensie geschreven voor Eetsalon Menzing

Wij komen hier een paar keer per maand, altijd erg goed! Prima service, goede kwaliteit en uitgebreide keuze voor coeliakie patiënten

3. Otje's profielfoto
    Otje heeft een recensie geschreven voor El Charro

Super lekker, ruime keuze, super vriendelijke bediening en een heel gezellige atmosfeer. Altijd druk dus reserveren is wel aan te raden!

4. .'s profielfoto
    . heeft een recensie geschreven voor El Charro

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

5. Marie-Anne Heuker of Hoek's profielfoto
    Marie-Anne Heuker of Hoek heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Het eten was echt heerlijk, gezellige sfeer en erg vriendelijke dames die daar werken. We gaan snel weer.

6. El Charro's profielfoto
    El Charro heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Ook voor de Cinemenu? als je al vaker bent geweest en door een keer dat er wat tegen zit zo slecht naar gememoreerd wordt en smoesjes en eerlijkheid bij genoemd wordt vind ik het heel jammer! Ik geef mijn mening hoe het hoort en je hoeft er natuurlijk niet mee eens te zijn! Verder wens ik je heel veel succes

7. Mandy Lans's profielfoto
    Mandy Lans heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Simon naar mijn mening was dit nog te rosé wat mij erop alert maakt dat er rauwe plekken in zaten en wat niet de vorige keer zo was toen ik ook bij jullie had gegeten want toen hij voor de derde keer erin zat was die naar mijn mening pas goed en ook kwa smaak dus helemaal niet droog. Ik heb wel degelijk gereserveerd via jullie site note bene dus hoe hebben jullie ons daarmee tegemoet gekomen? Aangezien ik bij binnenkomst heb gemeld onder welke naam ik heb gereserveerd. Jammer genoeg lees ik weer dezelfde dingen en wordt er ook nog bij gegooid alsof ik niet heb gereserveerd dus bij deze zullen jullie mij niet meer zien als klant.

8. El Charro's profielfoto
    El Charro heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Beste mandy, jammer dat je het zo hebt ervaren als een smoesje. Dat was niet de bedoeling, ik zei dat de zalm rosé vanbinnen hoort te zijn en dat we daar voorzichtig mee zijn, als je het een beetje te lang doorbakt, te droog wordt! We proberen altijd zo eerlijk mogelijk te zijn en coulant. En dat zijn geen smoesjes! Voor de Cinemenu moet er gereserveerd worden, daar zijn we jullie ook mee tegemoet gekomen! Jammer om te horen dat we niet eerlijk zijn of smoesjes verzinnen. Mvg, Simon Cetiner

9. José Molenkamp's profielfoto
    José Molenkamp heeft een recensie geschreven voor El Charro

José Molenkamp

We hebben heerlijk gegeten, service en kwaliteit was goed. Ruimte tussen tafels van klanten is beperkt dat is minder.
    Je kunt er goed eten.

10. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor El Charro

Ik was al vaker hier geweest en was erg tevreden maar nu was het tegenovergestelde. We hadden gevraagd of de muziek wat zachter mocht omdat we anders niet konden kletsen pas na de eerste gang werd dit gedaan dus dat was al jammer. We hadden samen de zalm bestelt en moest die helaas twee keer terug sturen omdat ze rauw waren vanbinnen en in plaats van het toegeven kregen we smoesjes te horen waaronder dat het altijd zo was geweest wat niet correct is want die keren daarvoor had ik ook de zalm genomen en daar was niks mis mee. Ik ben van mening dat je wel één keer een fout kan maken maar twee keer is te gek en al die smoesjes bedenken wekte meer irritaties bij ons op. We hadden meer begrip gehad voor een eerlijke excuus dan zulke smoesjes waar niemand wat aan heeft.

11. Cherell's profielfoto
    Cherell heeft een recensie geschreven voor El Charro

Leuke plek om te eten,
    Helaas waren de coctails niet op voorraad.
    Soep was iets te zout.
    Maar voorderest heerlijk gesmaakt.
    Wij hadden de 3gangen menu.

12. Mascha's profielfoto
    Mascha heeft een recensie geschreven voor El Charro

Eten was top, goede bediening!

13. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor La Carrettino Pizzeria

Bestelde hier elke week tot gister toen ze meer dan 2 uur na de bestelling eten kwamen brengen terwijl ze de zaak op gesloten hadden gezet en ik ze meer dan 6 keer heb proberen te bellen. Heb ik het eten niet aangenomen en zou mijn geld terug krijgen, vandaag weer gebelt en zeggen ze vrolijk dat mijn eten is gemaakt en weg gegooit dus het geld krijg ik niet terug bestel hier nooit weer!

14. De Blanckenborgh heeft een nieuwe foto
  20. De Blanckenborgh heeft een nieuwe foto
  21. De Blanckenborgh heeft een nieuwe foto
  22. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor El Charro

Snelle service met vriendelijk personeel. Het eten was smakelijk. Voor herhaling vatbaar!

23. Wim Ravenshorst's profielfoto
    Wim Ravenshorst heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Wim Ravenshorst

We hebben in jaren niet zo lekker en luxe gegeten. Alles echt mega super vers en overheerlijk. We komen zeer zeker weer terug!