Buffalo Bill in Haaksbergen

Gezellig ingericht steakhouse met een uitgebreide menukaart

Buffalo Bill beschikt over een ruime parkeer gelegenheid, eveneens voor bussen.

ma vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 15:00

Ons intieme steakhouse is geheel in Western stijl ingericht en beschikt over ongeveer 100 zitplaatsen.

Het restaurant straalt warmte en een gezellige sfeer uit waar u heerlijk kunt genieten van onze uitgebreide À la Carte kaart en onze wisselende specialiteiten kaart met creaties van het seizoen.

In de zomer beschikken wij over een ruim opgezet terras midden in het mooie park Groot Scholtenhagen waar u heerlijk buiten kunt vertoeven.

Onze spontane bediening en de culinaire gerechten van onze koks staan wij garant voor een compleet en heerlijk avondje uit.

U vindt ons American Steakhouse naast Het Hagen en zwembad “De Wilder” in Haaksbergen!

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

zo vanaf 15:00

1389382020 84
1417209873 71
1512619655 73

1. Zondag 3 December hier gegeten kan niet anders zeggen dan dit een steakhouse is waar ze weten hoe je een steak bereid.De rib eye, annies filet steak,en de spareribs waren goed bereid en erg smaakvol. Hier krijg je bij je steak nog frites en gemengde salade erbij en hoef je dit niet apart bij te bestellen.Tot de volgende keer zekers voor herhaling vatbaar.

2. Roland Volmer

Super relaxte sfeer, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en ruime porties. Bedienend personeel is altijd zeer vriendelijk en attent!

Ook de wisselende "Seasonskaart" is een aanrader met overheerlijke seizoensgerechten!

Wij komen er graag voor een heerlijke avond genieten!

3. We hebben hier nu 2x gegeten en beide keren was het eten heel slecht. Smaak was gewoon niet lekker. We hadden kleine voorgerechtjes met kipspiesjes en gehaktballetjes, dat kwam gewoon uit de magnetron ofzo en de kip smaakte bedorven. Het hoofdgerecht smaakte iets lekkerder maar ook zeer matig. Ik ga hier nooit meer maar toe.

4. Gisteravond met collega's uit eten geweest, vond de voorgerechten zeer matig het koude gedeelte de vis ging nog maar de gehaktballetjes en kipspiesjes waren niet goed en ook niet vers gemaakt…

Het hoofgerecht was te eten maar ver van bijzonder. Erg kleine entrecote en verder alleen vlaamse friet en een simpele salade.

Mijn buurman had de spareribs en zagen er erg droog en saai uit. Had deze zelf een jaar geleden ook gehad en was niet steakhousewaardig.

Ik snap de goeie beoordelingen echt niet!
    Voor mij de 2e en laatste keer.

5. Het was weer genieten! Het eten smaakte geweldig, de bediening was goed. Komen er een paar keer per jaar met veel plezier.

6. Ad Krijger

Ook deze keer was het heerlijk om te genieten van de hele entourage van Buffalo Bill. Het eten was zoals altijd heerlijk.

7. Gezellige western/country sfeer. Eten was verzorgd en goed bereid. Een lekker avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.

8. Zeer verzorgd en ontzettend goed bereid. Vlees van hoge kwaliteit en bovendien royale porties. Vriendelijke en professionele bediening en gezelige western/country sfeer. Absolute aanrader voor wie van een lekkere steak of lamsrack houdt!
    Bij mooi weer is het terras ook een hele mooie plek om tot rust te komen en te genieten van een lekkere maal.

9. Marion van Luttikhuizen

We eten hier geregeld en het is altijd heerlijk en gezellig. Top restaurant.

10. Prima, standaard tent. Eten was lekker, niet bijzonder. Bediening vond ik matig. Niet het idee dat we vriendelijk geholpen werden of echt welkom werden geheten. Ook de prijs/kwaliteit vond ik tegenvallen. Helemaal van het dessert. Zelfs het idee dat de proeverij gerechten van het dessert uit een kant en klare doos kwamen.

Lekker voor een avondje, niet bijzonder voor herhaling.

11. Kwaliteit voedsel heel goed. Alleen liet de bediening wel wat te wensen over. Duurde heel lang voordat we überhaupt geholpen werden. Tijdens het eten was de serveerster best vriendelijk, zakte onze ergernis weer wat af, maar steeg weer behoorlijk bij het afrekenen. Fooi binnen en er kon geen bedankje of "fijne avond" meer van af. Ongeïnteresseerd is denk ik hier het juiste woord.

12. Was erg lekker, Arjan Tiemessen.

13. benny dijkhuis

Bediening gaat ontzettend snel waardoor het niet even lekker uit eten is. Te gehaast en te massaal naar mijn mening. Eten was wel super. Heerlijk mals biefstukje.

14. Uitstekend gegeten!!! Plankje met broodjes en kruidenboter vooraf daarna Kansas Mixed Grill. Het vlees was precies goed gegaard. Daarbij een frisse salade en patat. Helemaal geweldig! Lekker kopje koffie na en voldaan naar huis gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar. En de bediening was ook prima, vriendelijke dames allemaal.

15. Eten was uitstekend, service ook, hoewel misschien wat traag, zeker bij het betalen, duurde het vrij lang, waardoor we uiteindelijk besloten bij de bar te gaan betalen. Hoe dan ook, heerlijk gegeten en ons verder ook prima vermaakt.

16. Jeetje wat hebben wij genoten vanavond. Wij hadden vooraf de Carpaccio en kregen van het huis een heerlijk broodplankje met tapenade. Daarna de haasbiefstuk met lekker pittig pepersausje. De patat anders dan dat je normaal krijgt, maar prima. Salade lekker fris. Een ruime bacardi cola, zie je tegenwoordig ook niet vaak meer! Daarna te vol om nog een dessert te nemen. De bediening heel erg vriendelijk en de entourage sfeervol. In 1 woord: fantastisch!

18. marianne luttikhold

Wij hebben er met 2 personen gegeten om 19.00 uur. Zijn er al vaker geweest en elke keer lekker gegeten. Ook de bediening was goed. We zaten met onze tafel op de tocht omdat alle deuren open stonden. Waarschijnlijk airco van boven, later was het beter omdat we er iets van hadden gezegd. Wij gaan er zeker wel vaker naar toe.

19. rick

20. Leuk restaurant in western sfeer, waar je als gast goed en correct behandeld wordt. Niks is te veel gevraagd en de menukaart biedt erg veel gerechten.

Wij hebben heerlijk gegeten aan een mooi opgedekte tafel, zoals je het niet vaak ziet in een steakhouse. Vooraf een lekker broodje met tapenade van het huis, erg lekker.

Mooi krokant gebakken roodbaars filet, een malse rib-eye steak, asperges met kalfs rib-eye en een spies met varkensoester. Alles was goed en lekker op smaak.

Afgesloten met chocolade mousse en frambozen bavarois, erg lekker en zelfgemaakt wat je proeft. Daarna nog een French coffee, wat mooi gepresenteerd werd met opgeslagen room en niet met slagroom zoals in veel restaurants. Wij komen zeker terug.

21. Laurens

Na een gastvrije ontvangst op het terras, eerst genoten van een goed glas wijn waarbij wij een plankje met brood en tapenades van het huis kregen. Met genoegen gegeten in het lentezonnetje onder de lindes!! Daarna een prima steak gegeten en mijn partner portie lekkere spareribs gebruikt.
    Geweldig!!

22. Wij werden prettig ontvangen door de vlotte bediening en hebben bijzonder lekker gegeten. Na de mooie voorgerechten te hebben geproefd, kregen wij onze steaks geserveerd welke heerlijk op de grill in het restaurant bereid waren onder toeziend oog van onze kinderen. Onze gasten hebben genoten van gegrilde vis met heerlijke asperges.
    Kortom heerlijk genieten van eerlijk eten in gemoedelijke ambiance met vlotte gastvrije bediening. Een aanrader, wij komen zeker terug!!

23. Na 15 minuten te hebben gewacht op de bediening en na de kok recht in de ogen gekeken te hebben, werden wij niet geholpen. Erg jammer, wij komen hier zeker niet meer.

24. Afgelopen zondag wezen eten (verrassing voor Moederdag). Wij kregen geen nacho's met saus op tafel, we hebben zelf stokbrood met boter en saus moeten bestellen.

We konden niets bestellen, want de menukaarten waren op, werd ons verteld. Het duurde anderhalf uur voor het eten op de tafel kwam, terwijl het stel dat na ons kwam (een half uur later dan wij) al lang en breed uitgegeten was.

Ik heb bij het brengen van het hoofdmenu direct gevraagd om de ijskaart. Ik dacht bestel ik het direct, omdat alles zo lang duurde, die kaart moet ik nu nog krijgen, het was een groot fiasco!

Het enigste wat die avond snel ging, was het brengen van de rekening, deze heb ik netjes betaald met het idee in mijn achter hoofd Nooit Weer!

25. Het vlees smaakte voortreffelijk!! De aardappeltjes waren wat vet en laf. De salade zag er niet aantrekkelijk uit en ook de smaak liet te wensen over, smaakte wat zanderig. Het kinderdessert echt heel origineel!!

26. De bediening en het eten was uitstekend. We hebben genoten.

27. Zaterdag 20 juli hier gegeten en het was zeer goed. Heerlijk buiten gezeten met z'n vieren en het was erg druk deze avond. Complimenten voor de koks die achter de grill stonden het was erg warm deze avond en ondanks de drukte kregen wij vrij snel ons eten. De lamsrack was voortreffelijk van smaak en precies goed bereid evenals de annie filetsteak. Mosselen vooraf en kreeftensoep goed van smaak, niks dan lof gehoord aan tafel. Bediening goed en vriendelijk ook al was het druk. Een aanrader voor iedereen die lekker eten wil. Wij komen hier vaker en het bevalt ons uitstekend.

28. Mijn gezin en ik hebben hier afgelopen weekend gegeten. En in 1 woord: Heerlijk! Leuke variërende menu kaart en de asperges zijn verrukkelijk! Wij zijn hier al vaker wezen eten en altijd is het even goed. De bediening is top net zoals de service. Wij komen snel weer!

29. Vanavond met mijn vrouw en 3 meiden heerlijk gegeten bij Buffalo Bill. Voor de dames spareribs en zelf duo spies met lekker mals vlees met kruidenboter. Uiteraard frietjes, appelmoes, mayo, meloen, gestoofde peer en als warme groente overheerlijke spruitjes. Zelfs de kinderen vonden ze lekker. Voor de kinderen kleinere porties is kindermenu, ruim voldoende. De normale portie spareribs is zelfs teveel, dus gewoon in doggybag mee voor thuis.
    Dessert dit keer maar overgeslagen.
    Gezellige sfeer en dito bediening. We komen hier meestal 1 soms 2 keer per jaar en dat zullen we zeker voortzetten.

30. Leuk restaurant, leuke inrichting heerlijk eten vooral de Annie's filet steak was erg mals en de kwaliteit was goed. De chefs weten wat ze doen! Bediening is uitstekend, leuk vriendelijk team.
    Echt een aanrader. Mijn vrouw en ik komen hier zeker vaker.

31. Het restaurant ziet er van buiten en van binnen verzorgd en gezellig uit. Mijn partner had de zalm met garnalen. Daarbij patat en salade. Voor de € 15,00 zag het er verzorgd uit maar het blonk niet uit qua smaak. Een standaard hap. Ik had de salade met spekjes en kaas. De kaas moest je met een vergrootglas zoeken, flinterdunne schaafsels,wel veel spekjes. De serveersters waren vriendelijk maar kwamen te weinig langs en zodoende liepen ze de drankjes bestellingen mis. Toen we hadden afgerekend en weggingen kon er geen gedag af.

32. Voorgerecht Gamba's. Heerlijk, goed van smaak en lekker sausje.
    Hoofdgerecht Lamsrack. Heerlijk korstje, van binnen zoals het hoort, rood en lekker gebraden. Prima van smaak
    Toetje, Dame blanche, normaal met verwarmde chocsaus. Prima.
    Huiswijntjes waren ook heerlijk.
    We hebben daar gegeten met 2 kinderen en 2 volwassenen.

33. Voorgerecht: gamba's. Er zat weinig tot geen smaak aan de gamba's. De chilisaus moest dit goed maken. Bij het stokbrood werd geen saus of boter uitgeserveerd. Alleen nadat ik ernaar gevraagd had.

Hoofdgerecht: lamsrack. Zag redelijk zwart aan de buitenkant. Toen ik er mee aan het eten kwam was de smaak verbrand. Als je de zwarte stukken er afsneed was het lekker. Maar ik had medium besteld, het was meer rare. Dit vind ik overigens niet erg. Bij de bediening aangegeven dat het verbrand smaakte. Hierop werd niet gereageerd.