Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gytsjerk verdeeld zijn.

Veel te duur, patat bijna altijd veel teveel zout, en je wordt standaard in het Fries aangesproken alsof iedereen zich maar aan hun moet aanpassen, eigenaar onvriendelijk naar klanten die hij niet kent, en bekende klanten loopt hij overdreven tegen te slijmen.

2. Chinees-Indisch Gytsjerk

Erg lekker en goedkoop, chinees restaurant, vriendelijke mensen.

J. Kooistra

Als vaste klant van de Canterlanden ben ik extreem teleurgesteld door dit bedrijf. Sowieso was de kwaliteit erg wisselend de laatste tijd, maar dat is niet het allerergste. Op bevrijdingsdag bel ik naar de Canterlanden om mijn bestelling door te geven. Tijdens het gesprek ben ik halverwege met het doorgeven van de bestelling en toen werd de verbinding verbroken. Ik ben naar het restaurant gereden en vraag of ze een technisch probleem hebben. Nee, was het antwoord, het was te druk dus we hebben maar opgehangen werd mij verteld. Ik heb gevraagd of dit een normale manier is om klanten te behandelen. En normaal antwoord kreeg ik niet. Super slecht! We zijn nu een aantal weken verder en nog steeds ben ik niet terug geweest en zal ook niet weer terug komen. Voel me zo slecht behandeld.

4. Chinees-Indisch Gytsjerk

auke visser

Super lekker gegeten, Chinees-Indisch buffet en ruim voldoende eten. Super aardige gastvrouw / bediening.
    Een aanrader deze Chinees.

Postema

Een bal gehakt wat paneermeel was met gehakt smaak, te ver doorgebakken patat, droge sla zonder dressing samen met een blikje drinken, €11,85!! Schandalig!
    Eens maar niet weer.

Vanmiddag even een tussenstop gemaakt bij de Canterlanden in Gytsjerk, een aangename verassing. De zaak ziet er in alle aspecten tiptop uit. Alles is netjes en schoon en keurig onderhouden. Wij vonden de bediening erg voorkomend, op een vriendelijke en prettig informele manier. Eten was uitstekend te noemen, porties zijn aan de ruime kant. Wij vonden de prijzen zeer redelijk. Aanrader!

Hanneke van foeken

Het thuisbuffet van de Canterlanden was prima, de vegetarische pastasalade verrukkelijk! Bedankt lieve Frank en bedankt Arjen!

8. Chinees-Indisch Gytsjerk

Een prima Chinees. Het is er bijna altijd druk. Dat moet iets zeggen over de kwaliteit. De prijzen zijn stevig voor de porties die je krijgt. Dit heb ik elders beter gezien. De smaak is dan wel weer prima. In het weekend kan je voordelig buffet nemen. Veel voor weinig. Bediening is prima. Altijd vriendelijk en werken hard.

Prima snackbar. Netjes, modern en voldoende zitplaatsen zowel binnen als buiten. Is gecombineerd met een pizzeria en een bar. De friet is vaak goed. De snacks zijn ook wel goed. Een paar keer een koude hamburger gehad op een drukke zondag avond. Na een belletje werd een nieuwe langs gebracht. Kwaliteit is goed, maar daar betaal je ook meer dan genoeg voor. Kortom, eigenlijk te duur.

Vandaag zijn we in Gytsjerk geweest, om te gaan eten bij Canterlanden. Dit viel ons overigens erg tegen. Er werden te hoge prijzen gerekend voor dat wat we hadden bestelt. Twee grote patat oorlog, een blikje royal club casis en een rivella en 3 sate kroketten. Hier werd voor gerekend 20 euro en 15 cent. We kwamen er al gauw achter, hier klopt iets niet. Ik ging met een chagrijnig gevoel weer weg. Service van niks, afzetterij. Heb dit nog nooit zo eerder meegemaakt.

Jelbrich

Vandaag gingen we naar de canterlanden in gytsjerk. Zij bestelde een patatje en moest €1,70 betalen i.p.v. €1,60. Daarna bestelde ik een patatje (€1,60) met saté (€0,70) en een kroket (€1,70) en moest €4,20 betalen (??!!) Ook zaten er bijna geen mensen, maar we moesten bijna een half uur wachten... De patat en kroket waren wel heeerlijk!

Piet

Op 30 juni 2012 bezochten wij de snackbar. We bestelden 2 grote ras patat met mayonaise en gingen lekker buiten op het prima terras zitten.
    We kregen vervolgens 2 grote bakjes met ras patat geserveerd(1 bakje met veel ras patat en de andere met duidelijk minder inhoud) en 2 cupjes met mayonaise werden er los bijgeleverd. Het was heerlijk met de juiste hoeveelheid kruiden over de ras patat. De prijs daar en tegen vonden wij te hoog: €8,80.
    Conclusie: uitstekende kwaliteit maar uiterst prijzig. Zodanig prijzig dat het ons eerste maar tevens laatste bezoek is/was aan Snackbar De Canterlanden in Giekerk.

13. Chinees-Indisch Gytsjerk

Een uitstekende Chinees! Door de weeks is het rustig in het restaurant, dus haast altijd wel plaats. Je kan er op zaterdag en zondag lopend buffet doen voor 10.75 inclusief soepje vooraf. Heerlijke soep, heerlijk lopend buffet. Goede kwaliteit. Ook afhalen is super. Goede bediening, niet opdringerig.

Niets mis met goudeerlijke snack. Niet goedkoop. Keurige zaak. En altijd druk. Zegt ook iets.

Zeer goed cafetaria, heerlijke raspatat. Veel eigen gemaakte snacks, zeer netjes en schoon. Niet echt goedkoop maar wel goed!

Heerlijke pizza's.
    Vriendelijk personeel.

prima

Heerlijke gevulde pizza gehad en alles vers