Vlaamse Goesting in Gulpen

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

1. Dag team Vlaamse Goesting, hoi Veronique. Zoals ik op LinkedIn heb beloofd is jullie zaak inmiddels toegevoegd op eet.nu. Veronique heeft de Inmail nog niet gelezen :-) Als het goed is wordt onze recensie op jullie bedrijfs e-mail adres gestuurd. Een restaurateurs account op eet.nu moeten jullie zelf overwegen c.q. beslissen.

We hebben afgelopen vrijdag heel lekker gegeten bij jullie. Mooie vers gemaakte producten werden modern op bordjes geplaatst en de geur, smaak en hoeveelheden waren uitermate goed in balans. Heerlijk. Daarnaast goede wijnen en verrukkelijke biertjes op de tap. Vooral ik ben gek van Brugse Zot. Lekker bloemig bier dat bij jullie mooie borden met vlaamse touch past. Beer en wine paring dus een dikke wow!

Wat ons meteen opviel was de prachtig aangeklede tafels binnen. Dit nodigde heel erg uit en dat moeten jullie absoluut blijven doen. Sommige tafeltjes (buiten vooral) stonden tegen de muur. Dat is erg onhandig en niet prettig om te gaan zitten, maar ook om te bewegen als je aan tafel zit en ook niet handig als je bediend moet worden vanaf de juiste kant.

Zoals ik ook al liet weten aan Veronique, is dat er wellicht een lounge ingericht kan worden op het stukje buitenverblijf c.q. terras. Dat lijkt ons van de winter perfect om een aperitief zoals jullie cava met aardbeilikeur of dat Brugse Zotje te drinken. Geen standaard bankje maar een mooie lounge zit area die past bij het interieur. Dit zou ook het probleem met het storende kabaal van het verkeer meteen oplossen.

Wij gaan jullie vaker de kans geven om ons te verassen. Dus we zouden graag regelmatig eens bij jullie willen binnen wippen en ons vlaams 'culinair' laten verwennen. Tot gauw!!