Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gulpen verdeeld zijn.

We komen hier al een aantal jaren, het eten is zeer goed en de bediening perfect.
    De uiensoep is aan te raden en de creme brulee is naar mijn mening een van de beste die je kunt krijgen! Houd in de gaten dat je niet teveel een anders ga je tonnetje rond terug naar je hotel/huis!

iris

3. Frans Gulpen

Prima gegeten, geen grote schnitzels maar wat meer verfijnde gerechten in een passende aankleding en met deskundige en vlotte bediening. Het viergangen menu was lekker en precies goed voor onze honger en de tijd waarop de gerechten elkaar opvolgden was eveneens goed. Het restaurant zat op een zaterdagavond, medio december vol met mensen van alle leeftijden, reserveren is dus nodig. Kortom een aanrader.

4. Frans Gulpen

Henk T

5. Grieks Gulpen

Heerlijk, wel veel (maar alles even lekker) en geweldige bediening! Dikke 10!

6. Grieks Gulpen

Heerlijk! Geweldige bediening maar wel veel voor 2 personen 😉

Heerlijk gegeten in een ongedwongen kerstsfeer. De bediening was uitstekend. We kregen als extra voorgerecht een heerlijke pompoensoep van het huis. Echt een aanrader Os Heem. Super lekker eten voor een schappelijke prijs. We komen zeker nog een keer terug.

8. Pannenkoekenhuis Gulpen

Gisteren gaan eten via sociaaldeal en alles was goed. Wij vonden het wel goed, helaas hadden wij geen plaats voor een ijsje meer, maar dat komt hopelijk de volgende keer. Een pluspunt was ook dat ze een extra plaats hebben om een baby te verzorgen.

9. Pannenkoekenhuis Gulpen

Toos Gosens

Wij hadden een voucher via Sociaal deal van € 10, - wat pannenkoek met 3 toppings zou zijn.
    De pannenkoeken zijn minimaal belegd en de prijs is ook de gewone prijs bijna dus van korting geen sprake.
    Weet echt wat een pannenkoek is.
    Bediening van de medewerkster was goed.
    Eigenaresse gezien en bij eerdere recensies kan ik me aansluiten komt niet klantvriendelijk over.
    Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
    Klein glaasje [Gulpener] kraanwater € 0,95

Wij hebben 17 november met de familie genoten van het wildmenu. Alles was overheerlijk en verrassend, lekkere wijnen erbij, mooi gepresenteerd, zalige amuses, zalige uitgebreide koffie/thee. Fijne bediening, lekker ontspannen. Houden zo! Voor iedereen een aanrader zo een verwennerij verdient iedereen op zijn tijd.

Zeer gezellig restaurant met eerlijk eten. Gastvrije bediening met oprechte belangstelling voor de klant.

12. Nederlands Gulpen

Yvonne Dirker

Zeer aardige, hardwerkende mensen. Prachtig uitzicht. Alles ziet er heel schoon uit en het is super dat men een open keuken heeft, dat zegt op zich al genoeg.

Lekker Italiaanse bol en panini gegeten en als toetje een van de heerlijke zelfgemaakte ijscoupes.

We hebben hier afgelopen zondag heerlijk gegeten, eerste keer wild voor ons dit jaar. Het 3 gangen wild menu was super, heerlijke smaakvolle gerechten. Zeer aardige bediening, goede service een echte aanrader top!

Eten was niet lekker, zat geen smaak aan. De schnitzel was gefrituurd en niet vers gepaneerd. De entrecote was gegrild maar dat was het ook. Flauw van smaak, geen sausje erop alleen wat kruidenboter en ook geen peper en zout op tafel. Diepvries groente waren smaakloos en droog. Tafel kleedjes waren vuil: wij komen hier niet meer terug

Eten, drinken en bediening prima. Tot ik ging betalen… wilde pinnen en dat mocht maar onder gemopper en gesjaggerijn van de eigenaresse. Ik werd er op gewezen dat dit zeer ongebruikelijk was. Ik heb zoiets raars nog nooit meegemaakt. Vooral de manier waarop dit ging vond ik onbehoorlijk. Heel apart voor een eetgelegenheid. Jammer van het eten en de wel vriendelijke serveerster.

Het eten was lekker maar had nog contact gehad om een tafeltje bij het raam te reserveren en dat was oke maar we kregen die tafel niet, ook niet na vragen en de tafel was nog vrij. Een van ons vieren wilde graag tomaten soep maar ook dat kon niet, stond wel op de kaart maar niet bij ons menu.

Maurice Vossen

I.Blanker

Ans en Leo

Heerlijk gegeten bij Os Heem. Echt een aanrader. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Gezellig restaurant en bediening. Alles vers gemaakt en dat proef je! Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.
    Even de Dorpsstraat inlopen, het is zeker de moeite waard.

Heerlijk gegeten.
    Mooie zaak , goede bediening!

22. Grieks Gulpen

Heerlijk gegeten vlotte bediening een aanrader!

Goed gegeten alleen duurde het wat lang (tot 3 uur ).

24. Pannenkoekenhuis Gulpen

Wij hebben heerlijke pannenkoeken gegeten, maar wat een mooi restaurant. Zeker voor een pannenkoeken huis zeer sfeervol. Leuke locatie. Zeker aan te bevelen.

25. Pannenkoekenhuis Gulpen

Heerlijke pannenkoek gegeten samen met mijn vrouw. Zij een vegetarische ik de bounty. Allebeij prima!

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Prima prijzen.

We hebben met 2 personen hier gegeten. We leken wel onzichtbaar. Het duurde erg lang voordat men de drankjes op kwam nemen. Ook moesten we zelf om de menukaart vragen. Het personeel was allesbehalve vriendelijk, behalve de jonge knul. Het eten vonden we ook niet geweldig. Hier gaan we zeker niet meer eten.

Harry Peerboom

Het is altijd goed om als oud Gulpenaar en oud nar bij Karel thuis te komen. Met een bijzondere warme gastvrijheid heerlijk gegeten en gedronken. Os Heem krijgt van mij een meer als ruime voldoende. Een aanrader voor iedereen die dit leest. Bezoek os Heen in Gulpen.

Bianca jos demi en Mike ummels

Eerste keer gegeten met ons allen bij OS HEEM, in Gulpen. Heerlijk gegeten, volle smakelijke borden, leuk personeel en gewoon lekker relax… Een aanrader. Wij gaan hier zeker terugkomen.