Op dit adres zit nu: Il Gusto

• Veganistisch

• Honden toegestaan
  6. Betalen pin

1. Rob en Els

We hebben begrepen dat dit restaurant helaas gesloten is. Klopt dit eet.nu?

2. Heerlijk gegeten bij deze sfeervolle Italiaan. De bediening is prima en erg vriendelijk. We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

3. 2 grote pizza's besteld en een salade. De pizza's waren voor een grote pizza aan de kleine kant. De gebruikte ingrediënten op de pizza en voor de salade waren lekker en duidelijk vers!!! Erg vriendelijk telefonisch te woord gestaan en behulpzaam met het samenstellen van een pizza.

4. Elly en Lowie

Er gisteren geweest en zelden zo'n lekkere pizza gegeten!

5. C. Jongmans

Heerlijk gegeten, en niet duur

6. Christian Steevens

Top eten en bediening, prijs kwaliteit uitstekend, gastvrouw vriendelijk en correct, toppie

7. martijn heringa

Zeer goed eten. Echt heerlijk, porties flink. Sfeer goed, maar klein etablissement. Gastvrouw heeft smaak, ze brengt het succesvol over. Dank!

8. Op het moment dat we aankwamen was er geen plaats meer vrij, ze verontschuldigde zich en vroeg of we een half uur wilden wachten.
    Ik had bijna 1.5 week van te voren gereserveerd, maar ook dit biedt geen garantie... Jammer maar helaas. Dit hebben we niet gedaan en zijn elders gaan eten.

9. Herman Schoonaard

La Bruscetta Gulpen: Bovengemiddeld goed, gastvrije ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten. De prijsstelling is alleszins redelijk.
    Kortom: een aanrader!! Wij komen er weer eten.
    Herman en Ria Schoonaard

10. Op doordeweekse dinsdag na Koningsdag hier gegeten. Hartelijke ontvangst met amuse van diverse bruschetta's en Italiaanse worst. Prima tonijnsalade vooraf en tomaat/mozarellasalade met verse gebakken kleine broodjes/kruidenboter. De huiswijn uit karaf was heerlijk, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Heerlijke pasta met zalm en gewoon goede pizza. We lieten ons eerst afschrikken door een recensie, maar gelukkig is onze ervaring top! We komen hier vast nog eens terug als we weer in de streek zijn!

11. Afgaande op de recensies heb ik afgelopen dinsdag hier gegeten met vrouw en 2 kinderen. Het feit dat mijn klacht niet naar behoren is afgehandeld, enkel maar met "..ik zal het doorgeven.." draagt mede toe aan het ontstaan van dit bericht.

Bij binnenkomst werd door de gastvrouw al ietwat overdreven onze naam gecontroleerd, alsof een reservering van 2 volwassenen + 2 kinderen niet duidelijk genoeg is.

De amuses van kleine bruchette waren vers en smakelijk en gaf in eerste instantie een goede indruk.
    De voorgerechten, een combinatie van 2 soorten carpaccio met Vitello tonato en voor mij krokante risotto met kabeljauw in een tomatensaus (hetgeen gepresenteerd werd als een soort nasi schijf) waren flauw van smaak. De kabeljauw was ver te zoeken. Aan alle gerechten was nauwelijks of geen zout toegevoegd.
    Als hoofdgerecht had mijn vrouw een pizza, die erg veel leek op een kartonnen kant en klaar product met wat extra toegevoegde kaas. Mijn hoofdgerecht een entrecote was kwalitatief goed vlees, maar weer te vlak van smaak. Onze hoofdgerechten stonden reeds voor onze neus, terwijl de gastvrouw noch de bediening niet eens was opgevallen dat wij geen bestek hadden, ik heb daar voor nog moeten vragen.

Alle warme gerechten zijn aan onze tafel die avond geserveerd op ijskoude borden, waardoor in mum van tijd de gerechten ook koud waren, de borden waren overigens niet gepoleerd en er zaten nog behoorlijk wat water- en vingervlekken op. De rijdende rechter zou zeggen: "Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen", ons ziet u in ieder geval niet meer terug!

4,1
  12. Toen ik overdag naar binnen keek twijfelde ik. Maar 's avonds eenmaal binnen (vol!) hadden we geen spijt dat we naar La Bruschetta gegaan zijn. Zeer vriendelijke bediening. Mooie kaart en heerlijke (rode) huiswijn. Buiten de kaart om was er vanavond een voorgerecht: gefrituurde ansjovis op een bedje van frisse salade, Bijzonder lekker, met balsamico en gefrituurde uienringetjes. Mooi opgemaakt bord! De pasta carbonara volgens echt Italiaans recept! Het is jammer dat we niet in de omgeving van Gulpen wonen, anders zou ik het wel weten. Niet twijfelen, reserveer een tafeltje!

13. helene langebeeke

Wij zijn hier maandagavond 23 december wezen eten. Een heel vriendelijk ontvangst, en ondanks dat het toch wel druk was hadden ze gelijk een plekje voor ons. Het is er niet groot, maar de dames zijn heel vriendelijk en relaxed! Vooraf had ik een carpaccio en mijn man een groentesoep, heerlijk! Daarna had ik tagliatelle fungi en mijn man gevulde aubergine. Ik vond de tagliatelle erg flauw, ik miste echt een pittig smaakje ofzo. Mijn man vond zijn eten wel goed. Daarna nog een heerlijke coupe caramel.we hebben hier dus heerlijk gegeten en kunnen La Bruchetta.. zeker aanraden.

14. We zijn er twee keer geweest. De eerste keer overtrof de sfeer en de gast vrouw zelfs het geweldige eten, maar het was toen Italiaans voetbal en ze wonnen, heel leuk die avond, geweldig!
    Twee weken geleden zijn we nog eens geweest. Het was de nieuwe gastvrouw deze keer. Het eten en de gastvrouw waren weer geweldig echt geweldig,
    vandaag gaan we weer, het eten is gewoon geweldig!
    Groet uit Lommel Jac en Rudi

15. Maurice Henssen

We hebben tot nu toe tijdens onze vakantie twee keer bij la Bruschetta gegeten en beide keren zeer tevreden. Lekkere pasta's vers gemaakt, lekkere pizza's en goede limoncello. Een aanrader als je in de buurt van Gulpen bent.

16. ingrid en cees

Helaas de fout gemaakt om niet de eerste avond bij La Bruschetta te gaan eten, hadden we 4 avonden kunnen genieten i.p.v. 3.
    Heerlijke Italiaanse gerechten voor een redelijke prijs en ook een lekkere pinot grigio.
    Leuke bediening, zeer attent.

Groetjes uit het verre Brabant, we komen zeker terug!

Ingrid en Cees

17. Prima restaurant. Ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel. Eten was goed voor prijs/kwaliteit verhouding. Sfeer en inrichting erg kitsch, maar was absoluut niet storend.

18. Lekker Italiaans eten voor een mooie prijs!

19. Aardig en attent personeel. Eten was erg goed. Echt een aanrader ondanks dat het intererieur ons minder aanstond. Wanneer wij hier weer komen zullen wij zeker terugkomen!

Verbeterpunten:
    - ingang afschermen van ruimte vanwege kou inlaat.

Met vriendelijke groet,

Nick Janssens

20. mike cretier

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, zeer attente service en een kok die met liefde kookt. Een restaurant met volgens ons nog veel meer potentie.

21. Watteny Marc

Perfecte italiaanse keuken voor zijn prijs en goede bediening. Ook lekker zelf gemaakte Gelato.

22. Jl. Zaterdag daar een pizza gehaald! Had hier speciale wensen voor, en deze werden gehonoreerd! Verder smaakte de pizza prima!

23. Vorige week heerlijk gegeten. Bediening uitstekend, geen probleem. Wij komen zeker terug.

24. Lekkere ijsjes hebben we er al eerder gehad, vandaag eens binnen pizza en salade geprobeerd. Uitstekend! Vriendelijke bediening, goed getapt bier en voor een toeristenoord als Gulpen toch is, zeer nette prijzen. Ga er gerust heen als u toch in de buurt bent.

25. Zoals eerder al gezegd, oogt niet als een restaurant van buitenaf en mist dan ook de sfeer van een restaurant. Echter dit doet niets af aan de kwaliteit en hoeveelheid van het eten.
    Goede bediening, vriendelijk. Wordt alleen een beetje maf van dat ge-bonna-sera. Gewoon goeden avond mag ook.

26. Gisteren gegeten bij La Bruschetta we liepen er inderdaad bijna voorbij we dachten een ijssalon maar niets was minder waar achterin de zaak konden we eten.Vriendelijke bediening kwamen direct vragen om iets te drinken normale prijzen.Daarna bestelling gedaan was zorg aanbesteed en erg lekker.En daarna liet helaas de bediening het afweten net niet af hadden heel graag nog een dessert genomen maar na een half uur niemand gezien te hebben zijn we opgestapt dit was een smetje op onze avond helaas vandar dit lage cijfer we hadden het graag anders gezien.Ook zagen we dat ze de afhaal pizza voorrang geven.Maar mensen let ook op de mensen in de zaak dat is ook omzet en mond op mond reclame.

27. Heerlijke maaltijdsalades, leuke bediening en super lekkere espresso!

28. henriëtte en paul

Gisteren lekker gegeten in gulpen bij la bruschetta.
    Je zou er bijna langs lopen omdat het uit ziet als een ijssalon, maar schijn bedriegt.
    Binnen is het een beetje sober en klein maar wat mij meteen opviel; super schoon.
    De gast vrouw was een beetje kort af maar dat maakte de twee italiaans ogende schoonheden (tweeling?) helemaal goed.
    Zo beleefd en netjes wordt je zelden bediend die meisjes zijn super personeel. Het eten was ook geweldig we zijn echte italofielen en hebben al veel italiaanse restaurants bezocht maar wij waren het er allebij mee eens gewoon heerlijk. Je proeft dat alles vers is en met liefde gemaakt.
    Top restaurant.

29. Griotje 160 punten

Heerlijk gegeten samen met mijn man.
    Inderdaad: je zit achterin een ijssalon en de sfeer is niet heel geweldig maar dat maakt het eten en de goede wijn méér dan goed!
    Wat hebben we heerlijk gegeten: Italiaans zoals het hoort...
    De rekening hebben we 2 keer moeten bekijken omdat we het zo goedkoop vonden!
    Echt wel een aanrader.
    Puntje voor de bediening: als je gasten een tafeltje wijst vraag dan gelijk of je wat te drinken in kunt schenken en wacht daar geen 15 minuten mee....we waren namelijk al op het punt om te gaan (maar dat hebben we gelukkig niet gedaan!!!) en...de afhaalpizza's gaan voor: dat is jammer want zelfs terwijl de serveerster onze bestelling aan het opnemen was, onderbrak ze dat om de pizza's naar voren te brengen, dat vonden we op z'n minst asociaal!

30. Ruim een uur moeten wachten totdat het eerste gerecht kwam. Toen kwam er lasagne i.p.v. het bestelde gerecht, want dat gerecht was helaas op? Geen overleg hierover of niks.
    Kan natuurlijk echt niet.
    Het zit er nogal krap en niet bijster gezellig. Je zit achter in een ijssalon en de afhaalpizzas vliegen langs je heen richting de kassa aan de voorkant.
    Het eten was lekker, maar dat weegt niet op tegen de andere tegenvallers.

6,7
  31. Ondertussen mag ik me wel tot de vaste klantenkring tellen en wel om het feit dat mijn favoriete eten het Italiaanse is. Als vakantieland Italië, doorkruist van noord naar zuid en oost en west, weet ik onderhand wel hoe de Italiaanse keuken smaakt. Aanschuiven bij La Bruschetta in Gulpen is voor mij "thuiskomen" in Italië. Mijn favorieten insalata di mare, penne- of spaghetti arrabiata (met verse tomatensaus en niks met room...) met een heerlijk Italiaans wijntje en als afsluiter een overheerlijke grappa. Ervaar het zelf en het beste oordeel kun je naar mijn mening geven als je in Italië zelf de keuken hebt geproeft.
    Buon appetito.

32. Een prima eetgelegenheid. De entree doet vermoeden dat je in een ijssalon komt. Doe je smaakpapillen een plezier en loop de zaak binnen. Een menukaart met heerlijk Italiaans eten is je beloning. Een goede prijs-kwaliteitverhouding met vriendelijk personeel. Je hebt vanuit je zitplaats een kijkje in de keuken waar je de gemotiveerde eigenaar het eten ziet bereiden. Doe jezelf en lol als je in Gulpen bent en als je echt goed Italiaans wil eten, ga naar La Bruschetta!!

33. marina en fred

34. conny mullenders

Heel gezellig, goede vriendelijke bediening. Wij komen er graag. Eten is heerlijk alleen soms wat kleine porties.

35. Www.remcohoman.nl

Het restaurant doet van buiten aan als een soort van cafetaria/ijssalon. Binnen oogt het sober tot gezellig. Het eten is super. Echt een italiaanse verassing met louter verse producten. We hebben heerlijk gegeten. De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk. Wil je echt italiaans eten dan ben je hier zeker op je plek

36. Wat een heerlijk no-nonsens restaurant. Hier is eten nog gewoon eerlijk en heerlijk. Zoals eten bedoeld. Vol passie en overgave van een kok. Die kookt zoals koken bedoeld is. Het is net als je Italie voelt smelten op je tong. Zeer goede natuurlijke producten met weinig opsmuk maar wel puur natuur. Ook een geweldige gastvrouw en bediening van de andere leden van het team. Je kan hier rustig eten zonder je te haasten. In tijden niet in zo'n geweldig Italiaans restaurant gegeten. In 1 woord Top!

37. Diner op19-07. Wat een heelijk zaakje, klein maar fijn. Uitermate gastvrij ontvangen een heerlijke huisrose, pinot grigio. Heerlijke voorgerechten en lekkere kalfslever zoals die hoort. Complimenten voor zowel de kok als de gastvrouw, geen gehaast en kwaliteit staat voorop.

38. Heerlijk. Vriendelijk en super schoon!

De kwaliteit van het eten is dus, echt Italiaans!

Een aanrader voor het gehele gezin en je moet zeker de overbakken aubergine proeven dit is een echte aanrader.

39. Een perfect italiaans restaurant. De beste Italiaan waar wij ooit gegeten hebben (in deze prijsklasse). Het eten is van zeer goede kwaliteit, vrijwel alles is zelf bereid, men gebruikt verse producten en je proeft dat het eten met liefde door de gepassioneerde kok is bereid. De bediening is perfect. De prijs-kwaliteit verhouding is super, de gerechten zijn relatief goedkoop.

De inrichting van het restaurant is zeer eenvoudig, maar de sfeer is desalniettemin goed want deze wordt bepaald door de warme en gepassioneerde benadering van de eigenaren. Als gast voel je je zeer welkom. Een echte aanrader voor de fijnproever!

40. Caroline en Lex

Fantastisch eten in een vriendelijke en gezellige sfeer. Porties zijn ruim en kwaliteit voortreffelijk. Een aanrader, ook voor het hele gezin.