De Pannekoekenmolen in Gulpen

Genieten..

Eigen gratis parkeerplaats voor 45 auto's.
    Uitsluitend voor gasten tijdens bezoek.

10 minuten loopafstand van busstation.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Pannekoekenmolen

..Van koffie, vlaai, ambachtelijk Italiaans ijs en natuurlijk onze overheerlijke pannenkoeken.

Genieten, binnen en buiten. Binnen in een sfeervolle ambiance, buiten op een prachtig terras met fascinerend zicht op vijver met fonteinen en het Limburgse Heuvelland. En, keuze uit meer dan 60 verschillende soorten pannenkoeken. Ons vier-granen beslag wordt bereid met o.a. ambachtelijk gemalen molenmeel.

Heeft u speciale wensen, geen probleem.
Pannenkoeken zonder melk, zonder ei of glutenvrij.
Vraag vooraf naar de mogelijkheden en wij regelen het voor u.

Voor de kinderen is er genoeg te doen, zowel binnen als buiten kunnen zij zich goed amuseren.

5. Betalen pin Master Card

1319459972 74
1388819934 54
1420832224 63
1490192186 65
1506198331 68

1. Wij hebben heerlijke pannenkoeken gegeten, maar wat een mooi restaurant. Zeker voor een pannenkoeken huis zeer sfeervol. Leuke locatie. Zeker aan te bevelen.

2. Heerlijke pannenkoek gegeten samen met mijn vrouw. Zij een vegetarische ik de bounty. Allebeij prima!

3. Jolanda Tuinstra Beeks

Was heel gezellig. Lekker eten. Vriendelijke bediening

4. Anita Boer

Wat ik een enorm minpunt vind is dat het niet mogelijk was om een karaf water bij de wijn te bestellen. Wij hadden een lange wandeling achter elkaar rug en hadden erge dorst, maar konden alleen duur bronwater bestellen, naast onze drankjes.

5. Wel een gezellige plek in een leuk dorp. Bediening zit wel snor. Maar pannekoek komt uit een machine denk, te dik stugge pannenkoek suiker mag niet zelf strooien doen hun wel voor je. Ik ga er niet meer heen. Zijn veel betere panne koeken elders te koop.

6. Oeps, foutje socialdeal voucher niet goed gelezen en telefonisch gereserveerd voor een zondag. (Voucher is voor di t/m vrij). Kan gebeuren zou ik zeggen... Maar dat wist ik bij aankomst bij de pannekoekenmolen nog niet. Pas toen we zaten en ik aangaf een socialdeal te hebben werd ons door de serveerster (die later de eigenaresse bleek te zijn) op een bitse en geergerde wijze verteld dat we verkeerd zaten en hadden moeten reserveren via internet. (Op hun website staat dan men enkel telefonisch kan reserveren, wat ik dus ook gedaan had en dit ook aangaf) vervolgens werd ons verweten dat jan en alleman altijd van alles beweerd over het al dan niet reserveren en de geldigheid van de socialdeal. Ondanks dat het mijn slordigheid was, vind ik dat men klanten toch met iets meer respect mag behandelen. We zijn zonder te eten vertrokken. Ik heb 2 vouchers in de aanbieding, ga er niet meer terug. Als ik de les gelezen wil krijgen ga ik wel terug naar de basisschool.

7. Vooraf een heerlijk soepje gegeten, daarna een heerlijke pannenkoek! We waren blij dat we geserveerd hadden want 't was goed druk!

8. Enorm verrast. Goede vriendelijke service, verrassend goed eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

9. In de meivakantie hebben we tweemaal hier heerlijk gegeten. De bediening is vlot, onze pannenkoeken waren snel bereid en goed van smaak. Genoeg keuze op de kaart.

10. Via socialdeal voucher bij Pannekoekmolen. Prima pannenkoek voor bedrag. Bediening kan iets vriendelijker.

11. j.haasnoot

Hebben er erg lekker gegeten. Pannenkoek met spek en rozijnen en pannenkoek met ananas. De bediening was correct en sfeer erg goed. De zaak ziet er gezellig uit.

12. Jos adriaans

Wij hebben gisteren met de kinderen pannenkoeken gegeten bij de Pannenkoekenmolen. Ik vond de pannenkoek ( vegetarisch) al direct niet lekker, dus heb deze laten liggen. De kinderen hebben de pannenkoek wel opgegeten. Helaas zijn zij direct daarna misselijk geworden en hebben ze de hele nacht overgegeven. De dag erna waren ze nog ziek.

De volgende dag heb ik telefonisch contact opgenomen met het restaurant. Ik wilde hen aangeven wat er voorgevallen was maar de hele situatie werd omgedraaid. Zij vertelde dat mijn kinderen niet ziek zijn geworden door de pannenkoek. Die conclusie zou onterecht zijn. Persoonlijk meen ik dat - ongeacht of die conclusie juist is of niet - elk zelfrespecterend restaurant op een fatsoenlijke manier omgaat met dergelijke klachten of opmerkingen en probeert om deze te voorkomen. De Pannenkoekenmolen doet dat niet. Er werd geen enkele verontschuldiging of begrip getoond voor de vervelende situatie.

13. van den Dool

Afgelopen zaterdagavond hier pannenkoeken wezen eten. Wij waren vol lof. Heerlijke pannenkoeken, en binnen een kwartier waren we aan het eten. Personeel was vriendelijk.

14. Vriendelijke bediening, sfeervol en de pannenkoeken zijn toppie!!

15. Wat is dit een slecht restaurant zeg! Je zou zeggen, je kan eigenlijk niks verpesten aan een pannenkoek. Maar bij de pannenkoekenmolen kunnen ze dat helaas wel! En als je er iets van zegt dan kunnen ze er niet mee omgaan! Dan worden ze onvriendelijk en kunnen ze blijkbaar niet met kritiek omgaan. Ongelofelijk!! Zo ga je dus niet met je gasten om! Wij komen er dus nooit, nooit, nooit meer.

1,1
  16. e van golde

Wij komen heel vaak in de Gulpenermolen. Hele goede bediening en erg vriendelijk. Wij zijn heel erg tevreden en vinden alles heel lekker en perfect en het is daar zeer schoon. Een keer per maand gaan we altijd voor een goede prijs.

17. Jos.wassercordt

Vandaag pannenkoek gegeten met ons drieën. Pannenkoek was niet lekker en ver kou. Veel herrie en het was erg warm binnen. Wc stonk en was erg vies. Personeel niet klantgericht en onbeleefd. Wij vertelden dat de pannenkoeken niet warm waren, wij kregen als antwoord als het niet bevalt gaat u na het betalen maar ergens anders eten. Wij wisten niet wat wij hoorden met dit antwoord. Buiten aangekomen viel een vrouwelijk personeelslid een klant aan waar wij ons voor moesten schamen naar ons kind toe.
    De buren van twee huizen verder als waar wij wonen waren buiten aan het eten, bij thuiskomst vertelden zij
    ook hoe het personeelslid en de eigenaar deze klant verbaal aan gingen.
    Dat bewijst maar eens dat deze zaak niets met klanten heeft, als het geld maar binnen komt. Wij komen vaker met vrienden in deze zaak, er is vaker wel iets, maar vandaag spant het de kroon. Wij komen na vandaag nooit meer in deze zaak. Wij wonen 5 minuten hier vandaan, maar rij de volgende keer wel een uur naar een goede klantgerichte zaak.

18. Wij zijn in onze vakantie een paar keer geweest en zijn zeer tevreden over dit zeer leuke en gezellige restaurant waar het eten en de service prima is. De lekkerste pannenkoeken ooit! Een echte aanrader!!

19. J. Mans 145 punten

Met twee volwassenen en een kind wezen eten. Begin middag gebeld om te reserveren voor vijf uur; ons werd verteld dat dat 'pas vanaf zes' hoefde. In onze beleving vanaf zes uur maar, bij aankomst, bleek dat men vanaf zes personen bedoelde.

Afijn, restaurant vol dus moesten we buiten ongeveer een kwartiertje wachten. Uiteindelijk binnen een plek gekregen maar de herrie was niet normaal meer. Ik ben gewend dat een pannenkoekenrestaurant normaliter wat luidruchtiger is, maar dit was niet meer aangenaam.

Personeel kwam enthousiasme tekort (heb er geen één zien lachen) en had ook weinig aandacht tussendoor. Lege glazen werden niet opgemerkt en bij het bezorgen van de pannenkoeken lag een theedoek deels over de pannenkoek. Bij een andere tafel viel er tijdens het uitserveren een bord met pannenkoek op de grond. Naar mijn idee personeel zonder ervaring in de horeca.

Pannenkoek was wel lekker. Kinderpannenkoek zou met verrassing zijn maar die zat er niet bij (Las in een andere recensie dat het een lollie was dus al met al niets bijzonders).

Voor ons eens en nooit weer.

20. Vandaag weer bij de pannekoekenmolen geweest. De nieuwe wildragout pannenkoek was erg lekker en mooie presentatie. Mijn man en ik zijn al vaker geweest en altijd netjes en correct behandeld. De nieuwe stoelen en tafels zijn er mooi en comfortabel! Tot de volgende keer.

21. Gisteren met 12 personen wezen eten bij de pannenkoekenmolen in gulpen. Allemaal een menu'tje gegeten. Echte aanrader: menu zalm!! Leuke en vriendelijke bediening in een sfeervolle zaak:) Ons zien jullie vaker terug!

22. We waren met 4 zussen in gulpen voor een weekend. We zijn 24 oktober hier wezen eten. We doen dit nu al 6 jaar, weg met de zussen, maar dit is voor ons de 1ste keer dat we zo slecht hebben gegeten voor zo veel geld. We hebben een zogenaamde molenaars pannenkoek besteld, deze was erg klef en vochtig en laf. De serveerder erbij geroepen. We waren het er alle 4 er over eens als 50 plussers dat dit geen goede en lekkere pannenkoek was en het personeel, een jongen van plusminus 20/25, die wilde ons vertellen dat dit normaal was en dat ze wel goed waren en dat het niet voor niks zo druk was. Gewoon vies, ik kom in deze tent nooit weer, zonde van mijn geld. Je kunt het beter dumpen voor een goed doel want dit was echt niet te eten. Zo dat is eruit.
    De zussen uut twente

23. Lekker gegeten. Het was niet zo druk. Pannekoek kwam vrij snel en was erg lekker.

24. Gisteren als afsluiter van een weekend weg zijn we wezen eten bij de molen. We waren met een grote groep (8 volwassenen en 6 kinderen) en werden achterin geplaatst bij de doorgang naar het toilet. Op zicht niks mis mee maar op een gegeven moment gaat de deur (naar het toilet toe) die hard dicht slaat wel ergeren. Ook moesten er 4 van ons al aan een andere tafel zitten. Bij reservering hadden we aangegeven dat er 2 kinderen in een kinderstoel zaten, helaas was dit teveel moeite om dit al klaar te zetten.

Mijn jongste moest ik verschonen op het invalide toilet maar een normale verschoningstafel is er niet. Het aankleedkussen moest ik in het venster bij het raam (wat behoorlijk laag was) leggen nadat ik het raam had gesloten en vervolgens stoot ik mijn hoofd aan de hendel van het raam.

Nadat we allemaal de pannenkoeken hadden waren de eerste die geserveerd werden alweer koud. Het duurde te lang voordat we allemaal wat voor ons hadden liggen. Ook komt daarbij dat bij sommige pannenkoeken ingrediënten misten en bij andere behoorlijk veel ingrediënten werden opgegooid. Verder vond ik de pannenkoek behoorlijk dun.

Mijn kinderen hadden als toetje een kindercoupe genomen, op zich prima als het in een laag schaaltje geserveerd wordt, nu moest mijn dochter van 5 er bijna met haar knieën op de stoel bij gaan zitten om haar ijs uit het hoge coupe schaaltje te lepelen.

Ik vind het geen pannenkoekhuis waar ik snel nog eens naar toe zal gaan.

1,7
  25. R. Vermeer

Onze laatste dag van de vakantie afgesloten bij de pannenkoekenmolen in Gulpen. Het heeft ons ten zeerste gesmaakt vanavond! 4 verschillende pannenkoeken gehad en alle 4 even lekker. Zelfs onze kinderen kregen een grote pannenkoek helemaal op! Leuk kinderhoekje en leuke verrassing bij de pannenkoek, ook als de kinderen een grote bestellen. Snelle en vriendelijke bediening bij dit restaurant inbegrepen. Wij komen volgend jaar zeker terug, om ook de andere pannenkoeken uit te proberen!

26. John Goossens

Tijdens onze vakantie gegeten bij de Pannenkoekenmolen met ons gezin met jonge kinderen (1,5 en 4) op een woensdag avond, het was lekker weer en we hebben lekker buiten gezeten. De Pannenkoeken smaakten prima en ook de ambiance was goed, het geheel sprong er ook niet echt uit.
    Een pannenkoeken restaurant is in onze beleving een plek bij uitstek voor jonge kinderen, een verbeterpunt zou kunnen zijn om hier meer op toe te leggen. De kinderen kregen bij de pannenkoek (veel keuze trouwens uit kinderpannekoeken) een doosje kleurkrijtjes (helaas niet in de wachttijdvoor het eten) en er was een klein speeltuintje buiten, de bediening kwam wat nors over, probeer de kinderen wat meer aan te spreken en wellicht toch de kleurpotloden op tafel.

Kortom lekker gegeten, maar nog wel wat ruimte voor verbetering.

27. Fam. Schoenmakers.

Na een weekendje zuid-limburg weer thuis.. De kinderen hebben gister echt bij jullie genoten. Mama waarom maak jij de pannenkoeken niet op deze manier, werd me dan ook gevraagd. We hebben een zaak zelden zo gezellig aangekleed gezien, hele warme sfeer. Nette bediening die zeker de nodige aandacht aan de gasten besteed.
    Tot volgend jaar!

28. We waren teleurgesteld, met name vanwege de bediening, het lange wachten, de drukte. Een kinderpannenkoek met verrassing, leuk, maar als het een lolly is die met de maaltijd wordt geserveerd, dan is dat niet handig. Mijn kinderen hadden een lolly in hun mond al voor ik het kon tegenhouden, en de pannenkoek kreeg geen aandacht meer.
    Voor een karaf water wil ik eventueel 80 cent betalen, maar niet voor een glas. Geen tweede drankje aangeboden, de kinderen hebben zelfs geroepen dat ze dorst hadden, prachtige omgeving, buitenkant, ambiance, maar geen hartelijke ontvangst, bediening, we zijn voortijdig vertrokken en hebben elders in Gulpen een ijsje gegeten. Het was druk, maar als gast hoor ik liever dat er geen plaats voor me is dan dat ik niet als gast behandeld wordt. Zelfs onze kinderen van 4 en 9 waren zeer verbolgen over de service; onze kinderen zijn gauw tevreden.

Tip: om de kinderen te vermaken zijn er kleurplaten, maar de potloden hadden nauwelijks punten en waren onbruikbaar; er was als het ware een run op de potloden. Ik kom regelmatig tegen dat kinderen een kleurplaat als placemat krijgen en daarbij een klein doosje potloodjes bij gegeven wordt.

29. Met 5 personen gaan eten. Het was druk en de wachttijd was lang. Eenmaal het eten op tafel bleek de kaas pannenkoek maar liefst voorzien te zijn van 1 plak, de perzik koud erop gegooid (zo zag het er uit) en had de bananenpannenkoek stukjes spek. (?) Netjes aangegeven en een grote mond terug met smoesjes dat het druk is. 2 pannenkoeken vervangen waardoor we dubbel lang in de herrie hebben moeten zitten.

Pannenkoeken doen vet aan en de pannen worden tussen bakken door niet schoongemaakt. In ieder geval niet gezien, nadat ik er op ging letten.

We hebben hier een vakantie vijf jaar geleden ook gegeten en toen geen klachten. Misschien was het toen rustiger?

O ja, kinderstoeltjes van de bediening op een plek moeten zetten en dan als ober er 3 keer tegenaan schoppen lijkt me ook niet de bedoeling.

30. Nou niet echt wat je van een pannenkoeken restaurant verwacht
    Soep komt uit een blik en de menu's kunnen ze niet aanpassen als je bijvoorbeeld geen champignons lust
    De groenten worden smorgens al gemengd zodat ze er alleen erop hoeven te leggen
    En de prijsen zijn eerlijk gezegd ook aan de hoge kant
    12 euro voor een pannekoek met tacco of gyros die ook nog veel kleiner is als een pizza tacco vind ik niet kunnen
    Dit is de eerste en laatste keer dat hier ben geweest

31. In het verleden ben ik vaker hier komen eten. Toen ik deze keer hier kwam bleek dat er nieuwe uitbaters in zitten. Dit was te merken, het was namelijk erg rustig.
    Ik heb een zogenaamde molenaars pannenkoek besteld, deze was erg klef en vochtig, niet erg smakelijk. De bediening was niet duidelijk te herkennen, niet iedereen had een uniform aan. Erg vriendelijk waren ze ook niet.

32. Wauw!! heerlijk gegeten afgelopen week in deze prachtig gelegen pannekoekenmolen. We zijn er al enkele keren geweest omdat onze kinderen graag pannekoeken eten maar wat is het veranderd! Dat vond in wel even een complimentje waard! Pannekoeken worden zelfs nog mooier gepresenteerd en het nieuwe ijs is subliem. Dan werkt er nog een meisje wat zoveel aandacht heeft voor de kinderen! Zo een heb ik nog niet gezien! Blijkt ze de dochter te zijn van de nieuwe eigenaren! Meid, mijn complimenten en tot volgende keer.

33. Wat jammer dat de sfeer van een authentieke maaltijd door het plasmascherm met haardvuur , glasplaat op tafel zonder placemat, harde Engelse muziek, contactarme bediening die zelfs bij het afrekenen niet vraagt of het gesmaakt heeft. In het zwartgeklede bediening, de sfeer minimaal is. Troep van vuurwerk op de parkeerplaats en de 'bazin' met de neus in de lucht maar door de tent rennen.

De spelt wordt gemalen, de witbestoven molenaar levert het meel aan de keuken en een heerlijk product wordt op tafel gezet. Op de placemat lees ik een verhaal dat mij meeneemt waar wij aan tafel over praten, aandacht bij de gast als je open bent.bij ontvangst en afscheid een hartelijk gesprek.

Op de mededeling dat ons zoontje die dag zijn verjaardag van vier jaar vierde is geen enkele plezierig aandacht aanbesteed.

Jammer dat de nieuwe eigenaren geen horeca ervaring hebben, leer eerst het vak voordat je de gasten teleur stelt

34. Hier gegeten tijdens een vakantie in Zuid-Limburg. Ik koos voor het menu: soep + pannekoek + dessert. Keuze uit 2 soorten soep: tomaten en prei. Gekozen voor tomatensoep. Wat een vieze soep, het leek wel zo'n waterig poedersoepje en er zaten stukjes prei in, waardoor de soep meer naar prei dan naar tomaat smaakte. De pannekoek was redelijk, heb ze zeker lekkerder gegeten! Daarna het dessert. In het menu stond 'ijsdessert'. Op tafel stond de dessertkaart dus daar een ijsdessert uitgekozen. Toen we de rekening kregen bleek dat de gerechten allemaal apart geteld waren en niet het menu. Ben navraag gaan doen en toen werd mij verteld dat het dessert dat ik gekozen had niet bij het menu hoorde! Dit is mij toen ik het bestelde helemaal niet verteld en ook in de menukaart niets over te vinden. Op mijn vraag aan de ober waarom hij dat dan niet vertelde bij het opnemen van de bestelling zei hij dat hij daar niet aan gedacht had. Geen excuses en men weigerde het menu te berekenen. Nu was ik veel duurder uit en dat geld was het absoluut niet waard. Erg klantonvriendelijk! Dit was voor mij één keer en nooit meer!!

35. Je kunt hier voor niet te veel geld heel goed eten. Pannekoeken smaken erg lekker en zijn goed voedzaam. Onze dochter is altijd een langzame eter maar dit keer had zij het eten als eerste op. Super pannekoeken. Het is dat het niet in de buurt is van onze woonplaats anders gingen we zeker om de paar maanden hier eten.

36. Koemelkvrij

De Pannekoekenmolen in Gulpen blijkt een flinke tegenvaller... Om te beginnen is het lang wachten voordat je mag bestellen als je niet meteen bij binnenkomst weet wat je wilt. Verder pronken ze op de website met koemelkvrije pannenkoeken; die bieden ze ook maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Het enige voorgerecht dat je er kunt bestellen is de soep van de dag, in ons geval een met melk/room gebonden aspergesoep; geen optie dus voor iemand met een koemelkallergie.
    Een pannenkoek zonder spek (te vet) maar mét champignons blijkt onmogelijk en een koemelkvrij dessert wordt niet geboden; er is alleen een ijskaart. Kortom, geen voorgerecht, geen toetje, alleen een pannenkoek zónder champignons!
    Dat men er voor een pannenkoek op water- i.p.v. melkbasis bovendien € 1,50 in rekening brengt, wordt nergens vooraf vermeld, ook niet op de menukaart (in ieder geval niet duidelijk zichtbaar) of bij bestelling. Je ontdekt het pas als je de rekening krijgt gepresenteerd.
    Echt teleurstellend om steeds 'nee' op je bordje te krijgen in een eetgelegenheid dat de schijn wekt ingesteld te zijn op 'moeilijke' gevallen zoals ik...

37. Van Maastricht naar Brunssum via Gulpen gereden maar de omweg heeft zich geloond. Prima gegeten, niet duur, vriendelijke bediening. Aan de buitenkant verwachte ik iets sjiekers maar inrichting past bij pannekoekrestaurant.

38. Wij als gezin komen bijna iedere zondag een pannekoek eten.

Altijd is het daar gezellig druk en je kunt er heerlijk buiten zitten op het terras en binnen is er genoeg ruimte om te zitten.

De prijs kwaliteit is daar goed in orde, de bediening is snel en vriendelijk tegen de gasten snelle service is daar een pre.

De pannekoeken worden met zorg gebakken en zijn altijd goed op smaak.

Dieeten zoals melkallergie en lactose wordt rekening mee gehouden dit vinden wij een goed punt vele zaken zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen!

Verder genoeg keuze aan pannekoeken meer dan 60 stuks en leuke menu's die je kan kiezen voor een zeer schappelijke prijs.

Pluspunten: kindvriendelijk, goede en snelle service. Verse pannkoeken, prijs kwaliteit dik in orde.

Minpunten: Hebben we niet.

Ga zo door en tot snel weer (aanstaande zondag)

39. De pannekoekenmolen!

Hier krijg je de lekkerste pannekoeken, zelfs die van rob geus komen niet eens in de buurt van deze pannekoeken!

Ik heb ze nog nooit zo lekker gegeten als hier!

Alleen de ober kan wel eens wat vriendelijker kijken!

Maar de pannekoeke bakkers! Doen echt wel hun uiterste best en maken ze met veel liefde dat proef je gewoon! Deze mensen hebben verstand van pannekoeken.

En zoveel soorten pannekoeken, ik wist niet eens dat er zoveel bestonden haha geweldig.

Echt een aanrader! Super en voor herhaling vatbaar!

Groetjes kelly.

40. Afgelopen week bij de Pannekoekenmolen gegeten. Eerst zaten we heerlijk op het terras. Er vielen drie spatjes regen en we moesten verplaatsen naar binnen. Er zouden geen pannenkoeken meer buiten gegeten kunnen worden.

Twee ingrediënten nml. appel en banaan is ook niet mogelijk!

De banaan was zwart van binnen en ik heb twee keer de bediening hier op aangesproken. Geen woord van excuus!

Er stond een fout op de rekening en de stoelen en tafels staan binnen verschrikkelijk dicht op elkaar. Mensen met een kinderwagen werd te verstaan gegeven dat ze moesten zorgen dat de kinderwagen niet in de weg stond voor andere gasten. Waar moet je naar toe als de tafels en stoelen zo dicht op elkaar staan.

Toen we naar buiten gingen bleek het hele buitenterras vol te zitten met pannenkoeken etende mensen!

Ze kunnen qua klantvriendelijkheid nog heel veel leren. Ook de bediening lijkt weinig lol te hebben in het werk. We eten met ons gezin regelmatig in verschillende pannenkoekenhuizen, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

41. Richard 224 punten

Lekkere pannenkoeken. Goed getapt neubourg pils op het teras in de zon. Wat wil je nog meer! Goed adres voor een goede pannenkoek.

42. Ik ben al vaker bij de Pannekoekenmolen gaan eten, de pannenkoeken zijn altijd even lekker! Soms is het wat druk, maar dat zegt iets over de pannenkoeken! Het restaurant ligt in een mooie omgeving in de natuur, hier kun je mooi wandelen. Leuk restaurant om te gaan eten na een dagje in het Heuvelland.

43. Lekker, vlot en voordelig!

44. Ik ben gisteren bij de pannekoekenmolen gaan eten. Heerlijk!

Er was een goede en snelle service.

Er zijn meer dan 60 soorten pannekoeken verkrijgbaar. Dus voor iedereen wel wat.

Een goede aanrader dus!

45. Goede en klant vriendelijke bediening. Overheerlijke pannekoeken.

Rustige omgeving langs het water en mooie natuur. Zeker een aanrader om eens te gaan eten met het hele gezin. Voldoende zit ruimte, zowel binnen als buiten.

46. Snel, lekker en gezellig! Na een dagje zwemmen met de kids ben je blij als je zo snel bediend wordt en er een heerlijke pannenkoek voor je neus gezet wordt. Echt een aanrader!

47. Wij gingen gezellig met ons 3tjes eten.

Vegetarische pannenkoek besteld, want we zijn al ons hele leven vegetarisch. Opeens vliegt mijn zus naar de wc, omdat er een stuk ham in haar pannenkoek zat.

Enorm smerig als je dit niet gewend bent, en al sinds je geboorte vegetarisch bent. Nou zei de eigenaresse wij kunnen nooit garanderen dat er niks verkeerds tussen de pannenkoeken zit. Nou na dit wc drama heb je dus geen zin in een nieuwe pannenkoek, deze werd aangeboden. Met als risico dat je weer een stuk ham opeet uiteraard. De eigenaresse begrijpt dit niet en ging ook nog aardig in discussie. Ik ben rustig gebleven ondanks het feit dat ze weigerde de pannenkoek van de rekening af te halen. Echt niet klantvriendelijk en blijkbaar ook niet hygiënisch. Vlees bij groente en fruit door elkaar. Yukh! Nou wij waren dus totaal niet tevreden. Niet over de pannenkoeken, niet over de behandeling en niet over de eigenaresse.

Niet heen gaan dus als je lekker eten wilt.

48. Fam Smeets

We zijn met z'n 3tjes eens naar de Pannekoekemolen te Gulpen gegaan na een dagje uit. De omgeving is mooi, maar na 20min waren we nog niet geholpen ( beetje jammer ). Toen ik met mijn dochter naar de wc ging waren die niet al te fris, het stonk er erg en was niet schoon (excuus van de bazin was : personeel was niet komen opdagen ).
    Eten was matig....

Nee voor ons 1x, nooit meer.

49. Lekkere pannekoek, leuke vlotte bediening. De kinderen kunnen met lekker weer buiten spelen en ik zag dat er binnen ook het een en ander lag om de kinderen bezig te houden.

De molen zelf vind ik wat tegenvallen als je daar echt binnen gaat kijken tegen betaling.

50. Erg sfeervol gebouw, mooi gelegen.

Bediening is erg snel. Binnen 10 minuten zit je al te eten. Ideaal met kids.

Ook voldoende vermaak voor (jonge) kids.

Pannekoeken ook prima kwaliteit!

51. Ik eet hier regelmatig een pannenkoek.
    Altijd even lekker. Zelfs als het druk is heb je snel je pannenkoek op tafel en even goed alsof je de enigste klant bent.

Zeer de moeite waard als je zin in pannenkoek hebt.

52. We hebben hier nu al meerdere malen pannekoeken gegeten, en het heeft ons altijd prima gesmaakt.

De bediening is vriendelijk en attent en de ambiance is gezellig, mooi in het prachtige Limburgse heuvelland.

Kortom lekker.