Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grubbenvorst verdeeld zijn.

Eten is super lekker. Kom er graag en ook best vaak omdat het zo lekker is. Vooral de vis is super lekker.

W. Offermans

Uitstekend gegeten in een geweldige ambiance.

Marjolein

Vanavond hier gegeten met mijn moeder. We werden snel geholpen. Vriendelijk personeel. Brood met Aioli en kruidenboter was van het huis. Ik had sate van de varkenshaas en mijn moeder de black angus burger.

Het vlees was erg lekker en mals. Salade en frietjes en frietsaus waren lekker.
    Leuke ambiance. Maar dat was ook omdat het heerlijk weer was en we lekker buiten konden zitten. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

Tjebbe

Bediening heel correct, snel en spontaan. Asperges waren voortreffelijk klaargemaakt. Bij het nagerecht gekozen voor zoet. Niet teveel, precies goed. Voor ons een verrassing dit restaurant. We wonen in de buurt maar nooit binnen geweest. Onterecht blijkt nu. Aanrader!

Gisteren hier gegeten. Het eten was heerlijk en lekker veel, dus voor de prijs krijg je genoeg te eten. Heerlijk dat het brood voorbij het voorgerecht vers word afgebakken. Het restaurant heeft een mooie uitstraling, Mooie donkere meubels. Personeel is vriendelijk, de schuifdeur om binnen te lopen is verrassend, Wat ik wel vervelend vind is de muziek. In plaats van een mooi rustig muziekje door de hele zaak, hoor je in de open keuken keihard de radio aanstaan op een standaard zender. Dit is een minpuntje. Maar verder een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Jack janssen

Netjes, redelijk, maar niets byzonders. Heeft meer status dan daadwerkelijk iets speciaals. Het ijs is van goede kwaliteit maar verre van supreme.

Online 2 gerechten besteld. Shoarma en Kebab met friet en 2 pitabroodjes en salade. Ik heb ervan genoten. Ruim voldoende eten en gewoon lekker. En heel snel qua bezorgtijd, dat is een pluspunt. En vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de bezorger

Heerlijk ijs. Zeer uitgebreide kaart. Eigenlijk altijd wel druk. Personeel is vriendelijk.

Marjolein

Goed eten. We hadden een 3 gangen menu besteld, helaas moesten we op ons dessert wel heel lang wachten, de dame die de borden van het hoofdmenu had opgeruimd was vergeten aan de keuken door te geven dat het dessert gemaakt kon worden. Ze hebben netjes hun excuses aangeboden, dat we zolang hebben moeten wachten is een minpunt. En op zijn minst hadden ze ons wel een drankje van het huis kunnen aanbieden!

Wij komen al jaren bij Clevers maar we gaan kiezen voor een andere ijssalon. De ijscoupes zijn belachelijk veel duurder geworden en de coupes die wij al jaren bestelden zijn van de kaart. Ik heb 't idee dat alles wat bewerkelijk is geschrapt is.Jammer, dus voegt het voor ons niets meer toe om daar een stuk voor te rijden.

Verberne

Zeer lang wachten op gerechten, herhaaldelijk moeten vragen om menu kaart te mogen inzien alsook meerdere keren moeten vragen onze drankjes bestelling te volledigen. Personeel maakt onverschillige indruk en levert foutieve bestelling. Personeel acteert ruw en onbeleefd tijdens betaling door creditcard terug te gooien op tafel en weg te lopen. Hier kom ik niet meer terug!!

Wat een geweldige ijssalon met super vriendelijke en attente bedienende jongeman. Ijs was gewoon geweldig en leuk samengesteld en super lekker. Chapeau!!

Via happen en trappen het voorgerecht bij jullie gegeten. Was heerlijk, mooi opgemaakte borden, vriendelijk personeel en gezellig terras. We komen zeker een keertje terug 👍👍

Gisteravond heel erg lekker gegeten. Als vegetariër keuze hoofdmenu uit 1 gerecht. Dit smaakte wel super lekker.

Een top restaurant dat ik iedereen kan aanraden!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Wij hadden de spareribs en deze zijn echt aan te bevelen! Handig ook die speelruimte voor de kids met tv voor een dvd en wat speelgoed.

karin en Loes

Gisteravond Heerlijk gegeten met een wow deal samen met dochter. Was Super, kleine gerechtjes, avondvullend, leuk muziekje, leuke enthousiaste bediening daar kan men een voorbeeld aan nemen (vooral de kok zag erg goed uit).
    Het eten smaakte heerlijk wij vonden de topper stukjes varkenshaas met een pepersausje maar ook de mosterdsoep en stukjes champignons op brood. Zéker voor herhaling vatbaar.Leuke moderne zaak.

Elly Ritman

Wij hadden een Social Deal van Lekker Gewoën. Door omstandigheden zouden we deze pas de laatste week kunnen gebruiken. Echter al de hele week volgeboekt! Ze hebben maar een beperkt aantal plaatsen voor zo'n deal, dus weggegooid geld.

Stephanie

Altijd lekker hier, aparte gerechtjes, allemaal mals en smaakvol! Goed gedekte tafel met echte tafelkleden en servetten. Wij snappen niet dat het er soms wellens rustig is.

Hendrickx

Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit👍

Vandaag voor het eerst geluncht bij Lekker Gewoën, een bijzonder fijne ervaring! Ten eerste een heel mooie tent, smaakvol ingericht en de tafels niet te dicht op elkaar. Er stond een lekker muziekje aan en de bediening was erg aardig. De hazelnut cappuccino was lekker en ook de vegetarische salade smaakte heerlijk. Een lekkere vanille-caramel-rooibos-thee als afsluiter en ik ging helemaal gelukkig weer naar buiten. Zeker een aanrader!!

Voor de grote, lekkere porties moet je beslist hier zijn. Echt bourgondisch! Ook voor kleinere buikjes genoeg te kiezen. Gezellige sfeer, alles super schoon. Prima bediening en koks! Wij zijn fan!

Altijd super hier! Lekkere oriëntaalse menu's en heerlijk tafelen aan met tafelkleed en katoenen servetten. Veel oog voor detail. Zeer vriendelijke gastvrouw. Jonge onervaren maar beschaafde serveersters.

We hebben weer heerlijk gegeten, echt een aanrader. Menu van de chef.

Prima kaart, prima keuken. Pretentieloos genieten. Juist geschikt voor de spontane 'laten we even uit gaan eten' acties.

M. Derks

Met familie en kinderen wezen eten. Behoorlijk tegen gevallen. 3 kindermenu's à € 5,95 en er wordt een zeer groot bord met een frikandel opgediend (ziet dus niet uit) en de friet moesten we maar met 6 personen delen uit 2 kleine schaaltjes. Wel 3 volwassen menu's à ongeveer €17 per menu betaald. Bij alle volwassen menu's wordt er friet en salade geserveerd... ja, in het sprookjesparadijs; 1 lullig schaaltje met sla. 1 woord = schandalig! Als je je geld over de balk wilt smijten, dan is dat de place to be!
    Chagrijnig personeel wat daar aanwezig is omdat het moet, maar straalt werkelijk niets uit behalve negativiteit. Dit was dus ook de laatste 130,- euro die wij daar hebben uitgegeven.

2,1

Door de jaren heen altijd genoten van de ambiance en de kwaliteit bij Clevers.
    Dit weekend echter de slechtste milkshake ooit gekocht bij Clevers in Grubbenvorst.
    Clevers onwaardig: geen ijs en lauwe dunne melk.
    EU 3,75 weggegooid geld.