Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grubbenvorst verdeeld zijn.

Online 2 gerechten besteld. Shoarma en Kebab met friet en 2 pitabroodjes en salade. Ik heb ervan genoten. Ruim voldoende eten en gewoon lekker. En heel snel qua bezorgtijd, dat is een pluspunt. En vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de bezorger

Heerlijk ijs. Zeer uitgebreide kaart. Eigenlijk altijd wel druk. Personeel is vriendelijk.

Marjolein

Goed eten. We hadden een 3 gangen menu besteld, helaas moesten we op ons dessert wel heel lang wachten, de dame die de borden van het hoofdmenu had opgeruimd was vergeten aan de keuken door te geven dat het dessert gemaakt kon worden. Ze hebben netjes hun excuses aangeboden, dat we zolang hebben moeten wachten is een minpunt. En op zijn minst hadden ze ons wel een drankje van het huis kunnen aanbieden!

Wij komen al jaren bij Clevers maar we gaan kiezen voor een andere ijssalon. De ijscoupes zijn belachelijk veel duurder geworden en de coupes die wij al jaren bestelden zijn van de kaart. Ik heb 't idee dat alles wat bewerkelijk is geschrapt is.Jammer, dus voegt het voor ons niets meer toe om daar een stuk voor te rijden.

Verberne

Zeer lang wachten op gerechten, herhaaldelijk moeten vragen om menu kaart te mogen inzien alsook meerdere keren moeten vragen onze drankjes bestelling te volledigen. Personeel maakt onverschillige indruk en levert foutieve bestelling. Personeel acteert ruw en onbeleefd tijdens betaling door creditcard terug te gooien op tafel en weg te lopen. Hier kom ik niet meer terug!!

Wat een geweldige ijssalon met super vriendelijke en attente bedienende jongeman. Ijs was gewoon geweldig en leuk samengesteld en super lekker. Chapeau!!

Via happen en trappen het voorgerecht bij jullie gegeten. Was heerlijk, mooi opgemaakte borden, vriendelijk personeel en gezellig terras. We komen zeker een keertje terug 👍👍

Gisteravond heel erg lekker gegeten. Als vegetariër keuze hoofdmenu uit 1 gerecht. Dit smaakte wel super lekker.

Een top restaurant dat ik iedereen kan aanraden!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Wij hadden de spareribs en deze zijn echt aan te bevelen! Handig ook die speelruimte voor de kids met tv voor een dvd en wat speelgoed.

karin en Loes

Gisteravond Heerlijk gegeten met een wow deal samen met dochter. Was Super, kleine gerechtjes, avondvullend, leuk muziekje, leuke enthousiaste bediening daar kan men een voorbeeld aan nemen (vooral de kok zag erg goed uit).
    Het eten smaakte heerlijk wij vonden de topper stukjes varkenshaas met een pepersausje maar ook de mosterdsoep en stukjes champignons op brood. Zéker voor herhaling vatbaar.Leuke moderne zaak.

Elly Ritman

Wij hadden een Social Deal van Lekker Gewoën. Door omstandigheden zouden we deze pas de laatste week kunnen gebruiken. Echter al de hele week volgeboekt! Ze hebben maar een beperkt aantal plaatsen voor zo'n deal, dus weggegooid geld.

Altijd lekker hier, aparte gerechtjes, allemaal mals en smaakvol! Goed gedekte tafel met echte tafelkleden en servetten. Wij snappen niet dat het er soms wellens rustig is.

Hendrickx

Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit👍

Vandaag voor het eerst geluncht bij Lekker Gewoën, een bijzonder fijne ervaring! Ten eerste een heel mooie tent, smaakvol ingericht en de tafels niet te dicht op elkaar. Er stond een lekker muziekje aan en de bediening was erg aardig. De hazelnut cappuccino was lekker en ook de vegetarische salade smaakte heerlijk. Een lekkere vanille-caramel-rooibos-thee als afsluiter en ik ging helemaal gelukkig weer naar buiten. Zeker een aanrader!!

Voor de grote, lekkere porties moet je beslist hier zijn. Echt bourgondisch! Ook voor kleinere buikjes genoeg te kiezen. Gezellige sfeer, alles super schoon. Prima bediening en koks! Wij zijn fan!

Altijd super hier! Lekkere oriëntaalse menu's en heerlijk tafelen aan met tafelkleed en katoenen servetten. Veel oog voor detail. Zeer vriendelijke gastvrouw. Jonge onervaren maar beschaafde serveersters.

We hebben weer heerlijk gegeten, echt een aanrader. Menu van de chef.

Prima kaart, prima keuken. Pretentieloos genieten. Juist geschikt voor de spontane 'laten we even uit gaan eten' acties.

M. Derks

Met familie en kinderen wezen eten. Behoorlijk tegen gevallen. 3 kindermenu's à € 5,95 en er wordt een zeer groot bord met een frikandel opgediend (ziet dus niet uit) en de friet moesten we maar met 6 personen delen uit 2 kleine schaaltjes. Wel 3 volwassen menu's à ongeveer €17 per menu betaald. Bij alle volwassen menu's wordt er friet en salade geserveerd... ja, in het sprookjesparadijs; 1 lullig schaaltje met sla. 1 woord = schandalig! Als je je geld over de balk wilt smijten, dan is dat de place to be!
    Chagrijnig personeel wat daar aanwezig is omdat het moet, maar straalt werkelijk niets uit behalve negativiteit. Dit was dus ook de laatste 130,- euro die wij daar hebben uitgegeven.

2,1

Door de jaren heen altijd genoten van de ambiance en de kwaliteit bij Clevers.
    Dit weekend echter de slechtste milkshake ooit gekocht bij Clevers in Grubbenvorst.
    Clevers onwaardig: geen ijs en lauwe dunne melk.
    EU 3,75 weggegooid geld.

whpoot

Heerlijk gegeten, compliment voor de bereidingswijze van de kok.. Alle sauzen met verschillende smaken behorend bij de gerechten. Onderscheid met de standaard Chinese restaurants. Werkt met verse producten waardoor het wel enige tijd kost voordat alles geserveerd wordt.

Met één woord super.

We hebben hier prima gegeten. De locatie is mooi, 'wacht'tijden zijn goed en het eten is erg lekker! Enige puntje: er is speelgoed voor de kinderen, maar zit in zo'n grote kist dat kleinere kinderen het niet kunnen pakken en het ligt allemaal door elkaar en merendeel is niet compleet.

Vandaag een 4-gangen menu gegeten op het buitenterras. Ondanks de drukte vanwege de aspergefeesten, wat wij niet wisten, super goed gegeten. Het eten was uitstekend, verrassend lekkere gerechten, prima bediening. Prijs-kwaliteit top. Echt een aanrader! Niets maar dan ook helemaal niets aan te merken.

Het was toppie en zeer goed verzorgd en lekker. Een dikke pluim voor de kok, maar ook voor de bediening: zeer correct en attent. Voor herhaling vatbaar!

Twan en thea

Na de Venloop een hapje gegeten, gebruik gemaakt van de wowdeal. Het was bijzonder lekker en het was gezellig! Chapeau voor het team in de witte dame.

Gister met 6 personen gegeten via een Wowdeal. Geweldige avond gehad. Heerlijke gerechten en een meer dan prima sevice. Deze mensen snappen het concept van Wowdeal. Gasten kennis te laten maken met hun restaurant voor een zeer vriendelijke prijs zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.

Niet lekker gegeten, eten was erg droog. De bediening beetje onbeschoft. De ene had zelfs een dikke wrat op zijn hand, nou niet echt fris! We gaan daar echt niet meer naartoe.

1,3