Taverne De Kade in Grou

1. Mijn vrouw en ik hebben er heerlijk gegeten en werden gastvrij ontvangen. De kaart is overzichtelijk en wordt persoonlijk gepresenteerd. Het concept van Beer&Burger sprak me erg aan en smaakte voortreffelijk. De langzaam gegaarde dikke karbonade, was eveneens voortreffelijk. De gebakken Roseval aardappelpartjes smaakten er goed bij. Het schaaltje frites was overbodig. Tijdens de dessertronde ontstond een kleine portproeverij. De oude port smaakte goed en de roséport smaakte bijzonder lekker. Dank jullie wel voor de fijne avond! Als we in de buurt zijn, komen we zeker weer terug!

2. Wat een super ervaring om hier te kunnen eten! Gezellig en lekker is niet voor niks het motto. In een gezellige en mooie setting aan het water word je gastvrij ontvangen. De kaart heeft voor ieder wat wils en de combinatie van sfeer en de constante perfecte kwaliteit van het eten (we blijven hier maar terug komen) hebben ervoor gezorgd dat wij fantastische avonden hebben gehad. De soep en de stokbroodjes met tapenades zijn van het huis en staan voor je klaar. De prijzen zijn super. Zo is het ook leuk om uit eten te gaan.