Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grou verdeeld zijn.

1. Internationaal Grou

Komen zeker weer, super bediening met super eten! Klasse.

2. Internationaal Grou

Top restaurant. Echt een aanrader voor iedereen! Goed eten én super goede bedieding. Kom hier zeker eens weer. Hele mooie locatie aan het water trouwens.

3. Internationaal Grou

Fam. Hoeksma

Voor ons geen Theehuis weer, slechte bediening, wij moesten erg lang wachten op ons borrelhapjes, toen ik een bediende zou vragen of ze wist hoelang het nog ging duren wees zij ons op een andere meid in de bediening omdat zij met iets anders bezig was. Toen deze meid na 10 minuten bij ons aan tafel stond, zou ze de borrelhapjes van de rekening halen omdat de bon was kwijtgeraakt. Echter na het afrekenen zagen we later dat we ze alsnog betaald hadden. En dat terwijl het niet eens druk was. Gaf ons niet echt een welkom gevoel.. Erg jammer.

4. Ontzettend lekker gegeten, goede sfeer en bediening was top! Eten kwam snel op tafel, vlees, vegetarisch en vis hebben we geproefd. Iedereen heeft heerlijk gegeten!

5. Op 29 November 2015 een heerlijke avond gehad bij De Vrijheid. Na het plezierige welkom en vriendelijke bediening hebben we van een heerlijk 4 gangen diner genoten met lekkere bijpassende wijnen. Uiteindelijk nog een uur na gezeten met wat koffie en een likeurtje. We komen zeker nog een keer terug!

6. Met de hele familie werd, na gereserveerd te hebben, ons medegedeeld dat er alleen pizza geserveerd kon worden in verband met bezetting. Had ons dan afgebeld. Oude mensen van over de 80 maak je niet blij op deze manier.

2,1
  7. Internationaal Grou

E. Kolkman

Kwaliteit erg matig, porties erg wisselend...of teveel of te weinig. Aardappeltjes smaken echt onsmakelijk... Vlees is te gekruid, groente flauw en te doorgekookt... Patat is goed.
    Toetje is een kleffe suikerbom... Bedankt AH wisten niet dat we slechts de keuze hadden uit een aparte AH menukaart... Mag hopen dat het reguliere menu iets beter is!

4,5
  8. Kom er al jaren, altijd goed. En mocht het wel fout gaan wordt het netjes opgelost. Nu bezorgen ze ook nog, helemaal ideaal. 👍

9. Zojuist gebeld met Oostergoo i.v.m. een streng dieët. Er was reeds betaald voor het Valkweekend en na uitleg van mijn kant is er volledige medewerking toegezegd. Ik krijg een aangepast bord met "goed" eten. Super attent en aardig.

10. Internationaal Grou

Heerlijk eten, goede sfeer en top personeel. In 1 woord geweldig!

11. Henk en Ankie

Tijdens een fietstochtje op 30-8 dachten we even fijn te kunnen bijtanken op het terras met een kop koffie en vruchtenvlaai. Na lang wachten kregen we lauwe koffie en 1(!) stukje vruchtenvlaai waar de slagroom van afdroop. We hadden 2 koffie en 2 vruchtenvlaai besteld! Direct aangegeven dat we 2 besteld hadden en dat we de geserveerde vruchtenvlaai beneden het verwachte niveau vonden. De reactie 'we hebben het druk' schoot bij ons in het verkeerde keelgat. De ontbrekende vruchtenvlaai werd later alsnog gebracht, maar aan het wanstaltige gebakje werd niets gedaan. We kregen het geld voor het gebakje terug, maar de laconiek houding heeft ons doen besluiten om hier niet weer terug te komen.

1,5
  12. de dames uit Ried e.o

Gisteravond van een heerlijke maaltijd genoten op het terras van hotel restaurant Oostergo. Eten, drinken, koffie met heerlijke extra's, allemaal prima in orde.

Wel erg jammer dat je geen gewoon karafje water kunt bestellen; er wordt kraanwater geserveerd in een mooie fles met een leuk verhaal; kost wel 3 euro. Zou aardig zijn als dit vooraf gemeld zou worden.

Verder meer dan prima avond gehad!

13. Heerlijk eerst op het terras genoten van een drankje. Later daar ook uitgebreid gegeten, wat tevens zeer goed smaakte. De afsluiter, koffie, werd vergezeld van een viertal kleine lekkernijen (per persoon) wat ons ook zeer aangenaam verraste. Over de bediening ook niets meer dan lof. Al met al een top avond, dus daar komen we nog wel terug!

14. Diederik Kessels

Wij hebben ontzettend genoten in Hotel Restaurant Oostergoo. De service is ontzettend goed en klantvriendelijk. Het eten is heerlijk. Prijs/kwaliteit is heel erg hoog in Hotel Restaurant Oostergoo.

15. Niek kessels

Op 20-7-2015 hebben wij heerlijk gegeten bij Hotel Restaurant Oostergoo. De service was goed en de Hollandse sfeer beviel mij wel dus op het gebied van prijs kwaliteit was dit dik in orde. Bedankt Oostergoo!!!👍🏻

16. Internationaal Grou

john kruythof

17. Italiaans Grou

Pizza gorgonzola speciale besteld. Super service en een heerlijke pizza. Een echte aanrader deze pizzeria!

18. In 2014 stonden nog lekkere bijzondere gerechten op het lunchmenu. Nu naar het vivo van 2 kroketten op brood. Ze noemen dat "Dutch Quisine". Wel gevoel voor humor.
    Eigenaar selectief aardig tegen de gasten. Heeft duidelijk zijn voorkeuren en laat dat ook duidelijk blijken. Een eerder telefonisch gereserveerde tafel, bleek plots niet meer beschikbaar en werd aan een ander "chique" gezelschap gegeven. Slechte gastheer dus. Zijn personeel doet haar best. Kan de eigenaar voorbeeld aannemen.
    In verband met een duidelijk handicap, heeft hij een methode gevonden om wijn te serveren. Daarbij plaatst hij de wijnglazen op zijn onderarm en het glas (drinkgedeelte) tegen zijn bezwete shirt. Zeer onhygiënisch.
    Voor aankomende gasten: hoe groter de boot, hoe aardiger de baas.

5,1
  19. Internationaal Grou

C. Kuipers

Een aantal weken terug, hebben wij Grou voor het eerst dit jaar weer bezocht. Vorig jaar waren wij geregeld bij het Theehuis te vinden, wat een toplocatie! De boot aangelegd aan de steiger die tot het Theehuis behoort, en eenmaal binnen werden we vriendelijk begroet. Het runderstoofpotje was goed op smaak, en niet onbelangrijk: ook goed gevuld! Ook de entrecote viel in de smaak, zoals gewenst Rare/Medium doorbakken. Bediening was scherp en alert, leuke vlotte meiden die graag een praatje maken. De wat oudere dame, ook bediende was daarentegen nogal nors en erg formeel. Maar wij komen zeker weer langs!

20. annemarie postma

O my wat een teleurstelling. Eten zonder enige aandacht - laat staan liefde en creativiteit- gemaakt. De thaise keuken lan zo mooi zijn! Ergste vind ik dan altijd dat mensen zelf maar tegen de klant blijven volhouden dat het goed is. Nooit doen. Want, nee dit was, ondanks 2 eerdere wel redelijke ervaringen, echt belabberd eten voor veel teveel geld. Minachting voor je klanten om zulk eten zonder ook maar met je wimpers te knipperen mee te geven. Minachting voor je klanten.

21. Kees en Lonneke

Lekker ruim opgezet, lekker eten voor een goede prijs! Heel goede service, flexibel en meedenken zodat het ons en onze 11-maanden oude dochter aan niets ontbrak. Echte aanrader!

22. Clazina van Balen

Een leuk gezellig restaurantje met een verrassende kaart. Wij hebben steeds kleine gerechtjes gehad, totdat we niets meer op konden. Er werd bij elk gerecht verteld wat er was klaargemaakt en bij bepaalde gerechten zelfs waar het vandaan kwam.
    Wij hadden er die avond ook nog live muziek bij!

23. Internationaal Grou

Marjon Everts

Vandaag voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Het was een geweldige ervaring! Super vriendelijke bediening en een gezellige, ongedwongen sfeer! Ze kwamen steeds vragen of we nog wat wilden.

Het eten was heel erg goed en je kon frites en sla bijbestellen!

Echt een aanrader dit restaurant, wij komen zeker terug als we weer in Grou zijn!

24. Italiaans Grou

arnoud

25. Italiaans Grou

Hans Zwierenberg.

Ze hebben een speciale aanbieding op woensdag. Alle pizza's 6 euro. Behalve als je er iets extra's op wil, dan betaal je 50 ct. extra. Bestel dus de duurste pizza met alles erop, en vraag of ze er veel aflaten, dan krijg je hem wel voor 6 euro. Redenatie klopte volgens hen, maar toch extra betalen. Wat een waardeloze mensen daar. Nooit meer heengaan!

3,9
  26. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij t Kofschip. Goed belegen pizza met allemaal verse ingrediënten. Kom hier snel weer terug voor een volgende!

27. Afgelopen zondag heerlijk in de zon op het terras gezeten lekker biertje gedronken met wat hapjes erbij. Zeer vriendelijke bediening. Rond half 6 een pizza besteld en mee genomen naar huis, de pizza was overheerlijk!! Ik kom zeker terug om hier een pizza te halen. Toptop!(:

28. T.v.d.Meulen

We hebben heerlijk gegeten in 't Kofschip in Grouw. De pizza was overheerlijk en vers gemaakt. De vis was voortreffelijk, evenals de biefstuk en de spareribs.
    Goede sfeer en bediening, kortom een voortreffelijk restaurant en een voortreffelijke kok.

29. Zeer goede ervaring. Laatst uit eten geweest met familie. Sfeer was zeer goed, eten was goed. Service was prima. Een hele leuke avond gehad. Ga er zeker weer een keer uit eten. Zal 't Kofschip ook aanraden bij familie en vrienden. Kortom Gezellig!

30. Frans Stegeman