Nieuwste foto's in Grou

Laatste updates in Grou

1. daarom's profielfoto
    daarom heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tamarinde

beter dan de de roeff straat er daarnaast zijn ze ook oplichten kwa kosten.

wiet lucht van de baas die gewoon van boven na beneden komt en gewoon asociaal de auto precies voor de zaak parkeert

2. Lennart Fernee's profielfoto
    Lennart Fernee heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Lennart Fernee

Laaste zaterdag hier heerlijk gegeten met de familie. De bediening was echt top en het eten was heerlijk. Het is hier zeer gezellig, ik raad het iedereen aan om hier te eten!

3. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Grou

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en vlotte service. Zeker een aanrader!

4. Quinn's profielfoto
    Quinn heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Vertaal van English naar Nederlands

Delicious food! There is great variety in the menus and the staff is friendly and helpful!

5. J.Troost's profielfoto
    J.Troost heeft een recensie geschreven voor Mio Amore
    Italiaans Grou

Zeer goed restaurant, erg gastvrij. Vriendelijke en snelle bediening! Het eten was fantastisch, echte aanrader! Voor herhaling vatbaar! Ook voor kinderen erg geschikt!
    In een woord : TOP!

6. W.Reitsema's profielfoto
    W.Reitsema heeft een recensie geschreven voor Oostergoo

W.Reitsema

Gezeten aan een tafeltje op het terras met uitzicht over het water. In de rook vanwege eten wat vlakbij werd bereid maar goed, daar zitten was eigen keus.
    Vriendelijke serveerster, onverwacht verrassend aperitiefje.
    Rode poon geserveerd met wat groente in dichtgevouwen aluminiumfolie. De goed gegaarde visjes zagen er goed uit maar hadden weinig smaak.
    Voor twee personen geserveerd met 1 klein kommetje friet, schaaltje mayonaise en een kommetje sla met niet passende dressing. Kortom: De service prima, het eten zeer matig.

7. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis
    Internationaal Grou

Vaak kwamen we in het oude Theehuis. Later in het tijdelijke paviljoen, wat ook heel gezellig zat aan het water. Nu weer naar het nieuwe Paviljoen. Wat een prachtige pand, alleen maar lof. Binnen schrokken we heel erg, binnen lijkt het een cafetaria. De inrichting deed ons aan Mc Donalds denken. Helaas slechte akoestiek dus veel herrie. We zaten ook bijna bovenop onze buren, weinig privacy. Het eten was prima en de bediening ook. We hopen dat het interieur ooit nog verandert.

8. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Het Theehuis

Hey Mathilde,

Komt voor elkaar! Het cijfer is nu aangepast naar een 10.

Groetjes,

Die 2 moet een 10 zijn. Graag aanpassen

10. Mathilde Slump's profielfoto
    Mathilde Slump heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis
    Internationaal Grou

Geweldige ligging aan het meer en heerlijk eten! Super!

11. Ed Hakbijl's profielfoto
    Ed Hakbijl heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

Ed Hakbijl

Afgelopen week twee keer gegeten op het terras. Maaltijden waren uitstekend. Voldoende vlotte bediening aanwezig en straalde plezier uit in het werk.

12. Gilgil's profielfoto
    Gilgil heeft gereageerd op een recensie van Mio Amore

Kijk jullie zaten heel lang aan die tafel terwijl het druk was en hadden 1 keer gedronken dan is het logisch dat jullie worden gevraagd om weg te gaan en het is ook netjes gebeurd niet zoals jij zecht want ik stond er naast maar hoe jij het hebt beleefd is gewoon jou mening

13. Tina's profielfoto
    Tina heeft een recensie geschreven voor Mio Amore
    Italiaans Grou

Absoluut geen aanrader..
    We zijn vlot geholpen en kregen ook al snel onze bestelling. Het eten was ook oké.
    Zodra we het op hadden werden we zeer onvriendelijk behandeld door de eigenaar.
    Hij heeft ons letterlijk weggestuurd.
    Omdat wij te lang met zn 2 een 4 persoons tafel bezet hielden (geen 2 pers tafels aanwezig)
    Voor 3 uur met een bestelling van 20 euro dat kon niet. We hadden ons drinken nog geen eens op! En toen werd er gemeld dat we op moesten schieten omdat andere mensen stonden te wachten. En dat terwijl er nog een tafeltje vrij was en we er maximaal 1,5 uur hebben gezeten.
    Wij komen absoluut niet terug en zal het zeker niemand aanraden!

14. Marchel Toulosee's profielfoto
    Marchel Toulosee heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

Marchel Toulosee

De bediening vanmiddag tussen 15.00-17.00 Was werkelijk onder de maat.
    De dames die rondliepen met een IPad, bakten er niks van. De een liep rond met een gezicht als een eurwurm.
    Bestellingen kwamen niet bij de juiste tafel en bitterballen die je bestelde 20 en je krijgt er maar 10.
    Nachos waren een kleve koude hap, alles kwam een uur na dat we besteld hadden.
    Jammer, inrichting fantasties, maar we proberen het weer een keer.

15. M. Dijkstra's profielfoto
    M. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

M. Dijkstra

Gebak erg duur, heel klein stukje taart voor 3,80, schandalig.

16. Zijlstra Henk en jitty's profielfoto
    Zijlstra Henk en jitty heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

Zijlstra Henk en jitty

Na pech met de boot kwamen we terecht in het theehuis te grou. Mijn partner wou een leffe, die hadden ze Niet, toen maar voor een Palm. Ook die hadden ze Niet. Uiteindelijk werd het een wieckse witte. Op een gegeven moment besloten om te blijven eten, dit besloten na enig overleg aangezien de prijzen erg hoog zijn. Oa. 19 Euro voor een broodje hamburger, daarop gevraagd aan de ober of dit het wel waard was. Kon hij niet duidelijk met ja of nee beantwoorden. Vervolgens, positief als we zijn, bedacht als de prijzen zo hoog zijn het wel van een uitmuntende kwaliteit moet zijn. Echter, het tegendeel is waar. Entrecote was veel te taai, het broodje hamburger veel en veel te zout. De spareribs daartegen bijna niet gekruidt. Na de maaltijd vroeg de ober ons of het had gesmaakt waarop we bovenstaande hadden benoemd. Zijn opmerking was: dit hadden jullie vooraf al bepaald, vanwege ik had opgemerkt dat het voor die prijs wel uitzonderlijk goed zou moeten zijn. Wij vonden hem zeer arrogant en een drankje of een koffie van de zaak kon er niet vanaf. Het spijt ons theehuis, wij komen niet weer.

17. Leo de Vries's profielfoto
    Leo de Vries heeft een recensie geschreven voor 't Kofschip

Leo de Vries

Meerdere keren heerlijk gegeten. Leuk bediening en kaart.
    Een feest voor een groot gezelschap ook prima geslaagd!

18. B. Gleis's profielfoto
    B. Gleis heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

B. Gleis

Wij waren er voor het eerst weer na de brand en vonden het Theehuis er erg leuk uitzien. Boven was een feest bezig, dus daar hebben we niet gekeken. We begrepen dat het oude noodpaviljoen nog weg zal en dat je dan een mooiere blik over het water hebt. Het eten was goed. We hebben gesmuld van de spareribs. De ontvangst en de bediening was uiterst hartelijk. Kaasplankje lekker gevarieerd en precies genoeg.

19. Luisa Fernanda's profielfoto
    Luisa Fernanda heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tamarinde

Het eten was slecht.
    De milkshake was niet goed, zat veel te veel melk in waardoor je de smaak moeilijk kon proeven heel jammer.
    Dan het eten ik bestelde een braadworst met dubbel curry en ik kreeg een braadworst met enkele curry (blijkbaar is een enkele curry een dubbel portie). De kleine frikandel speciaal smaakte totaal niet, zat helaas geen smaak aan.
    Dan een frietje oorlog, daarbij werd gevraagd of er uitjes erbij moesten waarop ik ja zei maar het helaas niet gekregen heb op het patatje oorlog. Daarna bij het afrekenen zei ze dat ik geen frietje oorlog had besteld terwijl ze aan het begin vroeg of het maar 1 frietje moest zijn. Dus schijnbaar kunnen ze niet werken onder een zware druk.
    Heel erg jammer vind ik dit.

20. Alwin's profielfoto
    Alwin heeft een recensie geschreven voor Oostergoo
    Nederlands Grou

Wij hebben genoten van een heerlijk verzorgde lunch op een prachtige lokatie in Grou!

21. Rietje van Dijk - Bentschap Knook's profielfoto
    Rietje van Dijk - Bentschap Knook heeft een recensie geschreven voor Oostergoo

Rietje van Dijk - Bentschap Knook

Aardige, leuke serveerster, eten heel matig, de biefstuk was prima, maar de frites slap, de paté niet lekker, de vis te gaar, de rauwkost een onherkenbaar prutje in een kommetje.
    Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen. Ook ontvingen wij geen bevestiging van Oostergoo dat er een tafeltje was gereserveerd, zelfs niet nadat we via e-mail hierom hadden verzocht.

22. Kokkie's profielfoto
    Kokkie heeft een recensie geschreven voor Amicaal
    Internationaal Grou

Wederom aten wij in dit restaurant.
    Deze keer met een groep van 7 personen en op een avond dat het druk was.

Aan de kwaliteit van het eten was niet te merken dat de keuken druk was: de eendenbouten waren super en ook de kalfsnek was goed qua gering en smaak.

Rondom het nagerecht ging het even mis maar dat is, met een vol restaurant, te vergeven.

Dikke pluim voor de bediening die snel zaken regelt en ach ja, er valt wel eens wat van een dienblad: het heeft onze beleving niet negatief beïnvloed!

23. johannes's profielfoto
    johannes heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Roef

Eten besteld en zou om 16:50 klaar staan, kom je daar 16:53 moet hij er nog aan beginnen wat is dan het nut van bestellen, vervolgens wordt gevraag "wat heb je besteld" ik geef de bestelling nogmaals door en bij thuiskomst blijkt dat de saus ontbrak… kortom niet echt een aanrader voor mensen die service belangrijk vinden.

24. Meint's profielfoto
    Meint heeft een recensie geschreven voor Oostergoo
    Nederlands Grou

Uitstekend gegeten in oostergo! Zeer vriendelijke en service gerichte bediening. Alles is mogelijk als je vraagt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Alleen houdt er rekening mee dat de porties niet echt Fries van omvang zijn. 😁

25. p.p's profielfoto
    p.p heeft een recensie geschreven voor Amicaal
    Internationaal Grou

Gisterenavond hier gegeten met vrienden. Heerlijk. Gezellig resaurant. Leuke avond gehad.

26. p.p's profielfoto
    p.p heeft een recensie geschreven voor Herman Serveert

Heerlijk en goed gegeten. Inrichting en sfeer gezellig. Leuk dat Herman ook wat aan tafel bracht, dit is een pluspunt. De heer in de bediening aardig en vriendelijk, niks om aan te merken. We komen zeker terug!

27. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Roef

Altijd goed eten maar scherpte gaat eraf bij personeel, stondat net te wachten kwam iemand geïrriteerd terug ivm incomplete bestelling, wordt bijna niet op gereageerd, kom ikzelf thuis is mijn bestelling ook niet compleet… en druk wassen het niet.