Nieuwste foto's in Grou

Laatste updates in Grou

1. Marchel Toulosee's profielfoto
    Marchel Toulosee heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

Marchel Toulosee

De bediening vanmiddag tussen 15.00-17.00 Was werkelijk onder de maat.
    De dames die rondliepen met een IPad, bakten er niks van. De een liep rond met een gezicht als een eurwurm.
    Bestellingen kwamen niet bij de juiste tafel en bitterballen die je bestelde 20 en je krijgt er maar 10.
    Nachos waren een kleve koude hap, alles kwam een uur na dat we besteld hadden.
    Jammer, inrichting fantasties, maar we proberen het weer een keer.

2. M. Dijkstra's profielfoto
    M. Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

M. Dijkstra

Gebak erg duur, heel klein stukje taart voor 3,80, schandalig.

3. Zijlstra Henk en jitty's profielfoto
    Zijlstra Henk en jitty heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

Zijlstra Henk en jitty

Na pech met de boot kwamen we terecht in het theehuis te grou. Mijn partner wou een leffe, die hadden ze Niet, toen maar voor een Palm. Ook die hadden ze Niet. Uiteindelijk werd het een wieckse witte. Op een gegeven moment besloten om te blijven eten, dit besloten na enig overleg aangezien de prijzen erg hoog zijn. Oa. 19 Euro voor een broodje hamburger, daarop gevraagd aan de ober of dit het wel waard was. Kon hij niet duidelijk met ja of nee beantwoorden. Vervolgens, positief als we zijn, bedacht als de prijzen zo hoog zijn het wel van een uitmuntende kwaliteit moet zijn. Echter, het tegendeel is waar. Entrecote was veel te taai, het broodje hamburger veel en veel te zout. De spareribs daartegen bijna niet gekruidt. Na de maaltijd vroeg de ober ons of het had gesmaakt waarop we bovenstaande hadden benoemd. Zijn opmerking was: dit hadden jullie vooraf al bepaald, vanwege ik had opgemerkt dat het voor die prijs wel uitzonderlijk goed zou moeten zijn. Wij vonden hem zeer arrogant en een drankje of een koffie van de zaak kon er niet vanaf. Het spijt ons theehuis, wij komen niet weer.

4. Leo de Vries's profielfoto
    Leo de Vries heeft een recensie geschreven voor 't Kofschip

Leo de Vries

Meerdere keren heerlijk gegeten. Leuk bediening en kaart.
    Een feest voor een groot gezelschap ook prima geslaagd!

5. B. Gleis's profielfoto
    B. Gleis heeft een recensie geschreven voor Het Theehuis

B. Gleis

Wij waren er voor het eerst weer na de brand en vonden het Theehuis er erg leuk uitzien. Boven was een feest bezig, dus daar hebben we niet gekeken. We begrepen dat het oude noodpaviljoen nog weg zal en dat je dan een mooiere blik over het water hebt. Het eten was goed. We hebben gesmuld van de spareribs. De ontvangst en de bediening was uiterst hartelijk. Kaasplankje lekker gevarieerd en precies genoeg.

6. Luisa Fernanda's profielfoto
    Luisa Fernanda heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tamarinde

Het eten was slecht.
    De milkshake was niet goed, zat veel te veel melk in waardoor je de smaak moeilijk kon proeven heel jammer.
    Dan het eten ik bestelde een braadworst met dubbel curry en ik kreeg een braadworst met enkele curry (blijkbaar is een enkele curry een dubbel portie). De kleine frikandel speciaal smaakte totaal niet, zat helaas geen smaak aan.
    Dan een frietje oorlog, daarbij werd gevraagd of er uitjes erbij moesten waarop ik ja zei maar het helaas niet gekregen heb op het patatje oorlog. Daarna bij het afrekenen zei ze dat ik geen frietje oorlog had besteld terwijl ze aan het begin vroeg of het maar 1 frietje moest zijn. Dus schijnbaar kunnen ze niet werken onder een zware druk.
    Heel erg jammer vind ik dit.

7. Alwin's profielfoto
    Alwin heeft een recensie geschreven voor Oostergoo
    Nederlands Grou

Wij hebben genoten van een heerlijk verzorgde lunch op een prachtige lokatie in Grou!

8. Rietje van Dijk - Bentschap Knook's profielfoto
    Rietje van Dijk - Bentschap Knook heeft een recensie geschreven voor Oostergoo

Rietje van Dijk - Bentschap Knook

Aardige, leuke serveerster, eten heel matig, de biefstuk was prima, maar de frites slap, de paté niet lekker, de vis te gaar, de rauwkost een onherkenbaar prutje in een kommetje.
    Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen. Ook ontvingen wij geen bevestiging van Oostergoo dat er een tafeltje was gereserveerd, zelfs niet nadat we via e-mail hierom hadden verzocht.

9. Kokkie's profielfoto
    Kokkie heeft een recensie geschreven voor Amicaal
    Internationaal Grou

Wederom aten wij in dit restaurant.
    Deze keer met een groep van 7 personen en op een avond dat het druk was.

Aan de kwaliteit van het eten was niet te merken dat de keuken druk was: de eendenbouten waren super en ook de kalfsnek was goed qua gering en smaak.

Rondom het nagerecht ging het even mis maar dat is, met een vol restaurant, te vergeven.

Dikke pluim voor de bediening die snel zaken regelt en ach ja, er valt wel eens wat van een dienblad: het heeft onze beleving niet negatief beïnvloed!

10. johannes's profielfoto
    johannes heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Roef

Eten besteld en zou om 16:50 klaar staan, kom je daar 16:53 moet hij er nog aan beginnen wat is dan het nut van bestellen, vervolgens wordt gevraag "wat heb je besteld" ik geef de bestelling nogmaals door en bij thuiskomst blijkt dat de saus ontbrak… kortom niet echt een aanrader voor mensen die service belangrijk vinden.

11. Meint's profielfoto
    Meint heeft een recensie geschreven voor Oostergoo
    Nederlands Grou

Uitstekend gegeten in oostergo! Zeer vriendelijke en service gerichte bediening. Alles is mogelijk als je vraagt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Alleen houdt er rekening mee dat de porties niet echt Fries van omvang zijn. 😁

12. p.p's profielfoto
    p.p heeft een recensie geschreven voor Amicaal
    Internationaal Grou

Gisterenavond hier gegeten met vrienden. Heerlijk. Gezellig resaurant. Leuke avond gehad.

13. p.p's profielfoto
    p.p heeft een recensie geschreven voor Herman Serveert

Heerlijk en goed gegeten. Inrichting en sfeer gezellig. Leuk dat Herman ook wat aan tafel bracht, dit is een pluspunt. De heer in de bediening aardig en vriendelijk, niks om aan te merken. We komen zeker terug!

14. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Roef

Altijd goed eten maar scherpte gaat eraf bij personeel, stondat net te wachten kwam iemand geïrriteerd terug ivm incomplete bestelling, wordt bijna niet op gereageerd, kom ikzelf thuis is mijn bestelling ook niet compleet… en druk wassen het niet.

15. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Amicaal
    Internationaal Grou

Essen war sehr gut. Die Portionen sind nicht zu groß.
    Tolles Ambiente und äußerst freundliche Bedienungen.

Vrije vertaling Eet.nu

Eten was zeer goed. De porties zijn niet te groot. De ambiance is fijn en uiterst vriendelijke bediening.

16. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Vrijheid

Nb. Zomers dus een van de wel allermooiste terrassen van Friesland/Nl/EU/Heelal.. Grru..

Ja, ook wij hebben alhier op deze werkelijk waar schitterende locatie aan het Pikmeer nabij Grou culinair hoogstaand en meer dan gewoon geweldig goed mogen toeven en tafelen. Ja hoor, zeer wel smakelijke en prachtig opgemaakte creaties met mooie, zeer welpassende begeleidende wijnen. Bijzonder plezierige ambiance, fijne sfeer en uitstekende service.
    Uit goed voor U en dat gaat onsinziens dus ook zeker zeker op voor een avondje in alle opzichten heerlijk mogen genieten in de Vrijheid dus.
    Enfin, niet bepaald goedkoop (zonder Groupon, haha.) en helaas ook niet echt makkelijk te bereiken zonder auto, maar overigens wat ons betrof dus toppie.
    Reuze bedankt en hopelijk (ooit) tot ziens.

18. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Vrijheid

Reuze bedankt en hopelijk (ooit) tot ziens.

19. Oostergoo heeft een nieuwe foto
  20. Oostergoo heeft een nieuwe foto