Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grootegast verdeeld zijn.

Heerlijk eten in een hele knusse oriëntaalse sfeer voor weinig geld. Een aanrader!

We hebben uitstekend gegeten en het was een sfeervol restaurant. De eigenaar maakte ons het goed naar de zin !

Heerlijk gegeten, grote porties en vriendelijke bediening.
    De porties waren heel groot, maar gelukkig was er een doggy-bag beschikbaar.
    Aan te bevelen!

Heerlijke, niet vette, pizza's. Verse ingrediënten, knapperige ui en paprika, heerlijk.
    We hebben zeker al vier keer pizza's gehaald.

Zeer, zeer goed! Echt een toppertje. Alle gerechten zijn echt super. Er wordt veel afgehaald, terwijl je ook leuk daar kunt eten. Een echte aanrader!

Zeer goede sfeer en heerlijke pizza's. Echte aanrader wij gaan zeker terug!

Saskia de Graaff

8. Internationaal Grootegast

Erg lekker gegeten in dit gastvrije restaurant! Het buffet is een aanrader!

9. Internationaal Grootegast

Heerlijk gegeten. Erg goed met verrassende amuses tussendoor. En wat de prijs betreft, prima in verhouding met wat werd geserveerd.
    Voor herhaling vatbaar!

10. Internationaal Grootegast

Hier al vaker gegeten en altijd voortreffelijk! Ook het buffet (met de verschillende smaaksensaties) dat we deze keer voor het eerst kregen. Bij binnenkomst komen de heerlijke geuren je al tegemoet.
    Gezellige, warme sfeer door de aankleding, de bediening en de kok die altijd in is voor een praatje.
    Ook voor mensen uit Groningen een aanrader: het is maar hooguit 25 min. rijden en gratis parkeren voor de deur.
    Uitstekende prijs-kwalitiet verhouding.

11. Internationaal Grootegast

Vanwege mijn glutenintolerantie is uit eten gaan niet altijd leuk, door vele slechte ervaringen voel ik me lang niet altijd op mijn gemak in een restaurant. Maar bij Samiramis weet ik dat ik goed zit. Ik voel me 'veilig' en Samir bakt altijd speciaal voor mij glutenvrije broodjes! En dan is het eten ook nog gewoon erg lekker en de bediening vriendelijk.

12. Internationaal Grootegast

heel lekker gegeten! zeer gezellige entourage

13. Internationaal Grootegast

H. van der Wal

Kok is zonder meer goed.
    Zelfgebakken kleine bolletjes brood vooraf, koude voorgerechten, soep en lopend buffet; alles goed verzorgd en ruim aanwezig.
    Voor de liefhebber life cooking; de kok maakte de kok vis, kip, lam en kalf op de grill klaar; zelfgemaakt sausje erbij, erg lekker!
    Toetjes- en ijsbuffet was goed; zelfgemaakt volgens mij.
    Koffie na voor de liefhebber.
    All-in prijs.
    Een gezellige (en lekkere) avond met familie gehad.
    We zijn hier al vaker geweest en komen er zeker nog vaker.

14. Internationaal Grootegast

Heerlijk gegeten op Tweede Kerstdag.
    Genoten van een gevarieerd buffet in een gezellige en warme omgeving.
    Service van het personeel was perfect.

15. Internationaal Grootegast

Superleuke plek. Bijzonder interieur en een heerlijk verrassend buffet met genoeg diversiteit.

16. Internationaal Grootegast

Heerlijk eten in een gezellige sfeer. De kok heeft echt liefde voor zijn vak en is ook ontzettend vriendelijk. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en komen zeker terug!

17. Internationaal Grootegast

G.Dijkstra

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Voor de familie die wij meenamen was het zeer verrassend wat ze kregen voor geschoteld.

Familie Dijkstra

18. Internationaal Grootegast

We hebben heerlijk gegeten bij Samiramis. We hebben gebruik gemaakt van het 4 gangenbuffet. Er hangt een gezellige sfeer, de bediening is vlot en een ruime keuze van het buffet. De kok maakt met liefde en passie graag een stukje vlees/vis voor je klaar incl. een sausje wat daar prima bij past.

Kortom: we komen zeker weer eens terug!!

19. Internationaal Grootegast

Heerlijk gegeten bij Samiramis. We wilden eens wat anders proberen en kwamen daardoor bij dit Mediterraanse restaurant uit. We kozen voor het buffet, hierdoor konden we overal van alles een beetje proberen. Heerlijk gegeten en gedronken. Alles wordt met kwaliteit bereid. Bediening was goed, vriendelijk en snel. We komen graag nog eens een hapje eten!

20. Internationaal Grootegast

Het is altijd fijn als een kok creatief is, hetgeen naast de kookkunst een 1e vereiste is, deze kok heeft dat en tevens passie voor zijn vak.
    Als ik toch een minpuntje moet noemen: de inrichting van het buffet zou wat meer sfeer mogen hebben de stalen warmhouders bakken zijn wat kil. misschien wat minder prominent in het midden?

21. Internationaal Grootegast

Jacqueline

Mooi en sfeervol ingericht, verrukkelijk gegeten en ontzettend aardige mensen, heerlijk relaxte sfeer. Aanrader!

22. Internationaal Grootegast

Fantastisch, wat een heerlijk lopend buffet. We waren met 5 volwassenen meer dan tevreden. Ook de grote keuze aan toetjes was verrukkelijk.

23. Internationaal Grootegast

A. Zijlstrs

Gastvrij ontvangst. Vriendelijke service. Het eten was goed bereid en smaakvol.

24. Internationaal Grootegast

Ook vanavond weer uitstekend gegeten in dit gezellige restaurant. We komen hier zeker terug!

25. Internationaal Grootegast

Jasper Bergwerff

Erg lekker gegeten na de gastvrije ontvangst. Tussen de gerechten door verwend met 2 extra amuses. Je proeft dat er aandacht besteed wordt aan de bereiding van de gerechten. Echt heerlijk!

26. Internationaal Grootegast

Wij waren er om ons 12 ½ jarig huwelijk te vieren met zijn vijven. De ontvangst was warm en de ambiance is gezellig. Het nieuwe concept is een mediterraan buffet begeleid door heerlijke warme broodjes. Voorgerechten waren divers en heerlijk. Hoofdgerechten waren ook heel verschillend en allemaal even smakelijk net als de live cooking van het vlees of vis. Zelf kon ik niet veel meer van het nagerecht proeven, zo goed was alles ervoor, maar de andere hebben zich ook hier tegoed aan gedaan. Een hele dikke pluim voor Samir en de gastheer en gastvrouw van de avond.

27. Internationaal Grootegast

Het is altijd een feest om bij Samiramis te eten. Dit keer was er een lopend buffet. Daardoor konden we van alle heerlijkheden proeven en dat hebben we gedaan! Ook de bediening was erg relaxed en hulpvaardig. Wat ook altijd zo heerlijk is, is dat het restaurant zo mooi is aangekleed met zachte stoffen wanden, vloer en plafond waardoor geluiden gedempt worden. Daardoor kun je heel rustig gesprekken voeren aan tafel zonder dat anderen daarvan hoeven mee te genieten.

28. Internationaal Grootegast
  29. Internationaal Grootegast

Het was heerlijk vertoeven bij jullie en zowel het eten, als de bediening was een heerlijkheid. Succes voor dit overheerlijke restaurant.

30. Internationaal Grootegast

Familie Kuiper

Prima gegeten. Goed gevarieerd buffet en hele gastvrije mensen. Aanrader: linzensoep met gebakken uitjes, de saladbar en gegrilde zalm met pesto-tomatensaus. Wel wat mager in de vegetarische hoek (= klein verbeterpuntje).