Nieuwste foto's in Groote Keeten

Laatste updates in Groote Keeten

1. Regina's profielfoto
    Regina heeft een recensie geschreven voor De Princen Keet

Goede sfeer lekker gegeten, leuk.

2. Vollmers's profielfoto
    Vollmers heeft een recensie geschreven voor De Princen Keet

Vollmers

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Schoene Atmosphäre, sehr gutes Essen und sehr nettes Personal. Haben wieder reserviert.

3. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Brekers
    Internationaal Groote Keeten

Nu met corona anno 2022, is alles anders. De voormalige Vijverhut is een restaurant/ partycentrum/dancing/speeltuin/ dag horeca en avond horeca geworden. Dus vliegen of stilstaan. Je weet nooit waar je aan toe bent, mooi weer veel drukte met gezinnen voor een snelle hap en na 18.00 weer goede menu's op tafel brengen. Dat is niet te doen, zeker nu met gebrek aan vakmensen. De recensies liegen er niet om. Bot personeel en aan hun reacties te zien, al half overwerk. De doelgroep brengen waar je hem hebben wilt. Of je gaat voor een dag zaak met snelle hap of voor avond horeca met kwaliteit. Combineren is ook mogelijk maar kost veel inzet van personeel en hoge loonkosten.

4. Hans B's profielfoto
    Hans B heeft een recensie geschreven voor De Princen Keet

Wij komen graag bij de Princen Keet! Hond-vriendelijk terras, aardig personeel. Zomers eten wij graag hier na een lekkere stranddag, maar ook vaak doen we hier graag een sanitaire stop met koffie voordat we het strand op gaan, als we gaan strand-wandelen in de rest vh seizoen. De toiletten zijn altijd super-schoon en het eten is erg lekker!! Komen hier graag voor uit Groningen.... Hopen dat de corona snel overwaait en iedereen weer lekker kan vertoeven hier!

5. Thomas Münten's profielfoto
    Thomas Münten heeft een recensie geschreven voor De Princen Keet

Thomas Münten

Lenker eten, Leuk Ambiente! Gestoomte Heilbutt en gratin - perfekt.

6. CHICO's profielfoto
    CHICO heeft een recensie geschreven voor Brekers
    Internationaal Groote Keeten

Wij hebben 12 september. BREKERS bezocht Lekker gegeten en gedronken.
    De BOUVIER kreeg een bakje water. Goede service.

7. I. Louer's profielfoto
    I. Louer heeft gereageerd op een recensie van Brekers
    I. Louer
    Van restaurant

Ja de regels zijn heel simpel geen 18 geen alcohol. De bekeuring wanneer wij worden bestraft bedraagt €1400 voor de ondernemer. Logisch dat je er dat wordt uitgezet lijkt mij!

8. I. Louer's profielfoto
    I. Louer heeft gereageerd op een recensie van Brekers
    I. Louer
    Van restaurant

Hoe moet je hier nu op reageren? Gasten die de reserveringsetiketten van een actie niet respecteren en ervan uitgaan dat wat ze zelf willen ook dient te worden ingevuld. Wij doen mee met de restaurantactie van Vomar en we mogen zeggen met veel succes. Echter voor het reserveren dient je telefonisch contact met ons op te nemen en dan leggen we uit dat deze actie alleen geldig is van dinsdag t/m vrijdag en niet in het weekend! tevens is deze actie alleen maar telefonisch te reserveren i.v.m. de extra kosten waanneer je online een tafel hiervoor boekt. We geven per slot van rekening al een volledig 3-gangen diner gratis weg!
    Deze gasten is dus direct bij het aankomst aan tafel uitgelegd dat het nu op zaterdagavond niet mogelijk is gebruik te maken van de Vomaractie. Echter hier werd geen genoegen mee genomen en onze eigen regels werden compleet van tafel geveegd door deze mensen. We hebben direct laten zien dat we over een heerlijke dinerkaart beschikken en een al even mooie kinderkaart. Dit was niet de bedoeling want ze hadden zich volledig op het gebruik van de Vomaractie "verheugd"? Als je kunt spreken over verheugen? De verheuging ging niet over het 3-gangen diner maar over de korting die ze nu niet konden genieten. We kregen vanaf het terras wederom bezoek en hier werd ons wederom duidelijk gemaakt dat we hier gewoon een uitzondering voor moesten maken en het begrip op de actie zoals wij hem al enkele maanden serveren was er totaal niet. We MOESTEN het regelen! Er werd zelfs aangegeven het is nu nog niet druk dus het kan makkelijk?? Het fatsoen om op deze manier druk uit te oefenen om maar korting te kunnen krijgen? (waar gaat dit over? zegeltjes die je gratis kunt sparen en daarvoor wordt je nog beloont ook) dat is niet genoeg het moet zoals ze dat zelf zien en vinden. Echt onbeschoft werd het toen er op het terras weer een discussie werd gezocht maar dit maal met de dame (die overigens de reservering had gemaakt) niet met excuses voor het foutieve lezen van het systeem, nee wederom over het feit dat wij voor een oplossing moeten zorgen. Wij moeten ons gastvrij opstellen, korting geven wanneer iemand daar behoefte aan heeft. Dit kan niet waar zijn? En dan wordt ons mede gedeeld dat ze de drankjes nuttigen en dan vertrekken. Oké jammer maar we respecteren dit besluit uiteraard. Dan vind de afrekening plaats van €6,00 aan de bar en ja hoor weer moet er een mening worden gegeven en worden wij in een kwaaddaglicht gesteld. Toen was ook bij mij het geduld op en gaf ik in duidelijke taal aan dat we uitgesproken waren en dat een vertrek erg gewenst was. Dit was weer niet gastvrij (klopt overigens) maar het houdt een keer op dat je netjes blijft als je tot 5 keer toe onbeschoft en incorrect wordt toegesproken omdat iemand niet krijgt wat hij hebben wil. Mijn advies was uiteindelijk aan de dame om gewoon eerst te gaan sparen alvorens uit eten te gaan want je moet nooit iets doen waar je geen geld voor wilt uitgeven! dit alles heeft niet met de mooie speeltuin te maken maar gewoon met hebberig zijn en via sociale media iemand te belachelijk maken.

9. Ligthart's profielfoto
    Ligthart heeft een recensie geschreven voor Brekers

Geschrokken en teleurgesteld!

Wij zijn al eerder met een groep bij Brekers geweest en ook al vonden wij de service niet geweldig het is wel leuk voor kinderen ( dankzij de speeltuin). Nu hadden wij een Vomar bon waarbij we het 2e diner gratis zouden hebben. Deze bleek echter niet geldig op zaterdag/zondag. Wij hadden aangegeven dat wij er ons zo op verheugd hadden maar er was helaas niets aan te doen ze konden hier geen mouw aanpassen. Wij besloten om het drinken wat wij besteld hadden gelijk af te rekenen en weg te gaan. Mijn man ging betalen en gaf nogmaals aan de eigenaresse aan dat hij het jammer vond dat het zo liep. Vervolgens kwam de eigenaar naar hem toe en werd behoorlijk agressief. Hij wilde hem aanvliegen en gaf aan dat hij op moest sodemieteren. Mijn man stond te trillen op zijn benen. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt en zijn erg geschrokken. Helaas geen Brekers meer voor ons.

Jammer aangezien deze tent zo’n succes zou kunnen zijn dankzij de kinderspeeltuin.

10. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor Brekers

Slechte zaak.
    Werd eruit gestuurd omdat ik zogenaamd een biertje had gehad.

11. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Brekers
    Internationaal Groote Keeten

Het eten was matig. De manier hoe daarmee om werd gegaan was niet professioneel. Zorgde ervoor dat de rest van de ambiance ook als minder goed werd ervaren.

4,1
  12. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Brekers
    Internationaal Groote Keeten

Ondanks de buitentemperatuur was het binnen erg warm en bedompt. Later ging er een deur open en werd het dragelijk. De tafels plakte en voelde niet schoon. Prijs kwaliteit erg mager. Brood met kruidenboter kwam pas na het voorgerecht, dus afbesteld. Voorgerechten en desserts waren goed wel aan de prijs. Hoofdgerecht was qua prijs kwaliteit heel mager. Groenten bij het vlees of de vis niet Okay, op 6 pers twee hele kleine schaaltjes salade en twee puntzakken keiharde patat. De bediening maakte wat foutjes in de bestelling. Al met al geen aanbeveling waard.

13. Henk timmers's profielfoto
    Henk timmers heeft een recensie geschreven voor Brekers

Henk timmers

Bij binnen komst werden we zo goed als genegeerd. Uit eindelijk hebben we onze eigen tafel kunnen uitzoeken. Toen we eenmaal een tafel hadden leek het alsof wij niet gezien werden. We hebben meerdere malen onze hand opgestoken, oogcontact proberen te maken En geroepen maar ook dat mocht niet baten. Na lange tijd wachten is ons om drinken gevraagt, maar we kregen overigens niet direct de menu kaart. Ook op de menukaart hebben wij zeker 10 minuten extra moeten wachten. Wij waren in overweging op te stappen, dit hebben wij helaas niet gedaan. Vervolgens heb ik mij spareribs gekregen (overgens erg droog) en hebben wij meerdere malen om de saus moeten vragen en de doekjes voor bij de sparibs, uiteindelijk kregen we voor 1 persoon aan saus en doekje, terwijl 2 van ons sparibs had besteld.
    Al met al een leuke avond gehad, ondanks het onvriendelijke personeel. Maar gelukkig had ik zelf gezellige mensen mee gebracht waardoor het nog een goed avond is geworden.
    Op de vraag of ik het iemand zou aanraden hoef ik denk ik geen antwoord te geven.

1,8
  14. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Brekers
    Internationaal Groote Keeten

2 Serveersters op het hele restaurant die ook nog een bruiloft moesten verzorgen.
    Broodjes waren uitgedroogd met drie botersmaakjes.
    Eten alleen hoofdgerecht kwam afgekoeld op het bord werd niet bij verteld dat de sausjes niet werden bijgeleverd.
    Salade was al een hele tijd terug gemaakt was smaakloos.
    Dessert besteld hebben op vier koffie en twee kinderijsjes ruim een uur moeten wachten twee koffie weer retour gestuurd waren maar voor een kwart gevuld dit beaamde ook de serveerster.
    Een zeer teleurgestelde serveerster die het in haar eentje niet meer kon bolwerken.
    Niet te geloven dat men in vakantie tijd niet wat extra personeel inhuurt die appart de bruiloft verzorgen en en een ander team de gasten die komen eten het naar de zin kunnen maken.
    Op deze manier krijgt dit restaurant wel een hele slechte naam.
    Tip een andere kok en een andere bar medewerker die ervoor moeten zorgen dat hun producten goed de keuken en de bar verlaten zij hebben geen gevoel voor hun vak laat staan dat zij vakkennis hebben.

15. Audrey's profielfoto
    Audrey heeft een recensie geschreven voor Brekers
    Internationaal Groote Keeten

Al jaren komen we, naar tevredenheid, bij Brekers. Helaas staat er nu onervaren personeel, totaal niet stressbestending zonder plezier te werken. Voor het laatste wordt niet eens moeite gedaan. Dit is nu de hele zomer al zo en echt heel jammer. Voor de keukenbrigade, die wel zijn best doet om het de klant naar zijn zin te maken. Maar ook voor de goede naam die het restaurant heeft opgebouwd. Dat wordt door een chagrijnige ongemotiveerde dame teniet gedaan. Zonde! Hopelijk zoekt ze snel een andere baan die wel bij haar past.

16. Gre's profielfoto
    Gre heeft een recensie geschreven voor De Princen Keet

Tafels staan vlak bij elkaar en gesprek voeren aan tafel nauwelijks mogelijk . Fish and chips viel tegen, te hard gebakken en veel slierten deeg ipv vis. Toetje was heerlijk

5,7
  17. yvonne van lohuizen's profielfoto
    yvonne van lohuizen heeft een recensie geschreven voor Brekers

yvonne van lohuizen

Gisteravond daar gegeten met kinderen en schoonzoon. Alles prima totdat onze zoon zijn hamburger op ging eten. Zit er een stuk zwart plastic in van drie cm!! Excuus van de bediening, maar de kok zelf niet gezien! Schandalig! Ga er ook niet meer heen!

2,6
  18. De Princen Keet heeft een nieuwe foto