Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groot-Ammers verdeeld zijn.

lia lagendijk

Heerlijk eten, gezellig personeel, gezellige sfeer. Voor iedere gelegenheid ben je daar welkom.

2. Afhaal en bezorg Groot-Ammers

Reinout de leeuw

Zeer goed en je hoef nooit langer dan 10 min te wachten op je eten

Aangename verassing. Kwamen hier terecht voor het AH menu. Prima gegeten, top sate, Leuke combi van snackbar en eethuis. Terras aan de weg, en men is bezig om ook de tuin erbij te betrekken.
    Presentatie van de gerechten op een houten (gescheurde) plank is bedenkelijk. Erg onhygiënisch. Frites was nogal vet en hard. Waarschijnlijk 2 x gebakken. Jammer. Vriendelijke vlotte en attente bediening. Het kan beter, maar we komen zeker terug.

Prima kaart en eten. Goede en gezellige bediening. En mooie een plek om op zondagochtend (ook dan is men open) op het terras een kopje koffie te drinken.

Dirk

7. Internationaal Groot-Ammers

Gezellige gelegenheid. Dames achter de toonbank hebben het duidelijk erg gezellig met elkaar, maar dat doet niet af van de service, sterker nog, het verbetert de sfeer aanzienlijk. Service is snel en accuraat. Al met al een geweldige ambiance en een top team achter de toonbank. Ergo hier kom ik vaker!

8. Internationaal Groot-Ammers

Ik heb heel lekker gegeten in etenstijd. Je kunt er lekkere friet halen maar ook fijn zitten, je hebt als je zit te eten geen last van het afhaal gedeelte. De mensen die er werken zijn erg aardig. De sfeer is top, de houten tafels zorgen voor een gezellige sfeer. Het is dus een echte aanrader!

9. Italiaans Groot-Ammers

Supergezellige eigenaar, goede service en eten is kwalitatief goed voor heel weinig geld. Leuk ook dat je tussendoor vaak wat te proeven krijgt terwijl je wacht.

Ziet er uit als een zeer saaie bedoening, tafeltjes, paar campingstoeltjes en klaar.

Eten was redelijk, maar beter kan makkelijk.
    Als ik 1,40 betaal voor een kroket verwacht ik wel een mora of kwekkeboom en niet een kroket van 40 voor 12€ ...

Voor de rest niks op aan te merken

11. Italiaans Groot-Ammers

pascalle

Ik vind het heel goed eten en het is niet te duur.Alleen het interieur is aan vernieuwing toe.

Goede zaak met dito service en bediening. Personeel is erg vriendelijk ook, en er was een leuk terras bij.

streefkerker

Goede cafetaria met een goed kwaliteits product en vriendelijk personeel. Wij eten daar sporadisch wel eens in het kroeg gedeelte en er valt niets op aan te merken.

Goede zaak, lekkere patat. Service kan wat beter zoals vorkjes en servetjes vergeten, maar voor de rest een goede dorpssnackbar.

15. Afhaal en bezorg Groot-Ammers

Regelmatig bestellen we een maaltijd voor 2 personen. Menu A tm F (hangt in de zaak tegen de muur). Een kwalitatief goede maaltijd, grote portie.

Ook veel specialiteiten op de kaart, prima eten.

Nadeel: Je kunt er volgens mij niet pinnen. Duurt altijd 10 minuten, bij drukte soms een kwartiertje.

Sfeer vind ik niet echt van toepassing, omdat het een afhaalrestaurant is.

16. Italiaans Groot-Ammers

Supergezellige mensen en heerlijke pizza's. Niet te duur en echt lekker eten. Soms ziet niet alles er schoon uit (de vloer bv.) maar de ongedwongen sfeer maakt het weer helemaal goed!

17. Afhaal en bezorg Groot-Ammers

Roos

Aardige mensen en heerlijk eten. Het duurt altijd '10 minuutjes' zeggen ze aan de telefoon en het is nooit langer.

Kom hier wekelijks en heb nog nooit klachten gehad over de bediening, de patat of het vet. Is gewoon een goede dorpssnackbar en geen hippe lunchroom.
    Thuis staat de frituurpan nooit meer aan omdat hun patat veel lekkerder is.

Onbeschofte bediening, slechte kwaliteit eten. Frituurvet bijna zwart! Wij gaan hier liever niet meer terug.

Ik heb gemerkt dat er verschillende mensen zijn die bedienen. De man die ik trof was de vriendelijkheid zelf, daar is niets op aan te merken. De zaak is inderdaad wat achenebisch, maar voor een eenvoudige snack nog niet eens echt onaardig.

21. Afhaal en bezorg Groot-Ammers

Jan arie vd heijden

Wij eten wekelijks bij de Fat Kee, een echte aanrader voor fijnproevers! Een uitgebreide keuken en super vriendelijk personeel! Mvg Jan arie.

wandelaar

Hopeloze bediening, zeer onfrisse zaak, patat klef en niet te eten. Terras is een beetje een ononderhouden bende.

Ze hebben geen eens softijs hoe kan de temperatuur dan te hoog zijn.

24. Afhaal en bezorg Groot-Ammers

Toerist Limburg

Vriendelijke mensen, zeer uitgebreide keuken met o.a. heerlijke patat met echte Chinese pindasaus.
    Goed gegeten, een aanrader voor iedereen!

Fietsvereniging

Zeer slechte bediening, patat met oud vet gebakken en de temperatuur van het softijs was veel te hoog.