Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gronsveld verdeeld zijn.

Prima restaurantje. Mooie gerechten. Prima kwaliteit voor een prima prijs. We hebben ons vermaakt en het eten heeft prima gesmaakt!

Erg lekker gegeten.
    Zeer vriendelijke bedieining.
    Prijs kwaliteit is super.

Heerlijk gegeten en het 3-gangen menu was met zorg klaargemaakt. Prijs kwaliteit prima. Dit restaurant is een echte aanrader en we komen hier zeer zeker nog eens terug.

Tapas zoals tapas horen te zijn, echt Spaans!

Eline

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Niks van de kaart maar gewoon tapas van de chef. Echt een aanrader! Anders dan andere tapas restaurants.
    De gegrilde courgette en aubergine waren erg vet dat was een beetje jammer. Maar voor de rest heerlijk.

Ariana Scheepers

Als we een avond iets speciaals willen gaan eten, gaan wij naar La Barceloneta. Heerlijke authentieke Spaanse tapas. Het verrassingsmenu is een aanrader, maar alles wat op de kaart staat is heerlijk! Vergeet niet te reserveren!

Lanny Schiepers

Alweer lekker gegeten, vriendelijk personeel en leuke ambiance.

Henny van den Beuken

Heerlijk gegeten en een spontane gastvrouw!! We gaan er zeker nog een keer terug!!

yvette&jeroen Franssen

Top eten met super bediening. Rustig gegeten en een zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug

M. Scheffers-Hamelers

We hebben met 7 personen gezellig en lekker gegeten. Bediening vriendelijk, eten, zoals gewoonlijk, goed verzorgd en mooie porties. Het was een heel gezellige avond en voldeed absoluut aan onze verwachtingen.

Spaans zoals Spaans hoort te zijn! Komen hier zeker terug.

Spaans zoals Spaans hoort te zijn! Heerlijke tapas! 😃👍🏼

Jacqueline Simonis

helga

Super eten, vriendelijke bediening, gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

Lekkere friet, het gaat ook heel snel allemaal. Alleen jammer dat het personeel zo chagrijnig kijkt, dat is soms nog wel eens een drempel om te gaan en daar tegenaan te moeten kijken. Ik ben ook van mening dat de klant vriendelijk behandeld mag worden, zij zorgen uiteindelijk wel voor je brood op de plank.

Zoals reeds door eerder aangegeven is het verrassingsmenu een echte aanrader. Helaas hebben ook wij de negatieve ervaring gehad dat de rekening niet klopte en dat de medewerkster raar reageerde na onze opmerking.
    Ondanks dit voorval zullen we zeker terugkeren.

Top avond gehad bij la Barceloneta! Een dikke pluim voor de bediening en voor de keuken! Onze verwachting werd ruim overtroffen. Tip: het verrassingsmenu (voor ieder wat wils).

We komen snel een keer terug!

Afgelopen week met een bevriend stel genoten van een erg lekker en zeer uitgebreid tapas verrassingsmenu. De gerechtjes (warm en koud) volgden elkaar in een goed tempo op, waardoor we de hele avond gezellig getafeld hebben. De porties van de gerechtjes waren bovendien royaal. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed.

De bediening was erg vriendelijk en lekker losjes, waardoor er een ontspannen sfeer hing.

Klein nadeel (detail): het vrij kleine restaurant staat vrij vol met tafeltjes waardoor het allemaal wat krapjes is.

Wij komen zeker terug. Aangezien het erg populair is: ruim op tijd reserveren!

wim de Jong

Prima gegeten voor alleszins redelijke prijs. Vriendelijke bediening

De afgelopen jaren heel vaak bij de Grenedeer gegeten. Naast de kaart is er altijd een 3 gangen menu en vaak nog iets aparts. Het eten smaakt altijd voortreffelijk en wordt met zorg bereid en opgediend. Aanpassen van het menu is altijd mogelijk. Ik hoop hier snel weer van het eten te kunnen genieten.

Ik heb gisteren friet gegeten in de frietuur bij Ans om half zes. Ze waren helemaal bruin, te droog en die meid achter de toonbank was chagrijnig. De jongen was wel vriendelijk. Ik plaats deze reactie omdat ik er af en toe wel eens kom en vind dat het personeel wel vriendelijk moet zijn. En de frieten waren volgens mij al vaker opgebakken. Ik ben dus niet tevreden.

29-03-204 weer wat afgehaald. Ken deze zaak al meer dan
    25 jaar (dochter heeft er haar communie diner gehad, toendertijd ook restaurant).

Tien + Ans

Met een grote groep gaan uiteten, maar het viel mij enorm tegen. Zeer jonge, onprofessionele bediening. Werden geen dienbladen gebruikt, maar alles werd zowat een voor een gebracht. Mijn drinken was alweer op toen iedereen eindelijk zijn drinken had. Ze zijn duidelijk niet gewend om te werken met grote groepen en bezuinigen graag op personeel. Mijn uiensoep was zo gepeperd dat ik hem terug heb laten brengen al moest het meisje wel even vragen of dit mocht? Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Toen ik de bediening vertelde dat mijn vlees doorbakken moest zijn i.v.m. mijn zwangerschap kreeg ik als reactie "Dat hebben ze mij niet verteld hoor?" De rode wijnsaus was erg waterig en de groente leek niet vers. Ik vind het jammer en zonde, want uiteindelijk was het een behoorlijk bedrag dat we moesten betalen en tegenover de kwaliteit die ons erg tegenviel.

Heerlijke frieten! Bediening is vriendelijk en snel!

Ik kom hier regelmatig en ben ook elke keer weer zeer tevreden. Zowel over het eten als de bediening. Vooral de eigenares is een echte gastvrouw! Zo maakt ze speciaal een cocktail zonder alcohol als je in verwachting bent met de woorden "Ik ga wat lekkers voor jou maken!" Dan voel je je toch echt welkom! Het is inderdaad iets rumoerig, maar ik denk dat het vooral ligt aan hoe druk het er is. De gefrituurde ansjovis en de courgettechips zijn een echte aanrader!

Uitzonderlijk snelle bediening. Goede keuzemogelijkheden. Gerechten met aandacht bereid. Gratis kan niet, maar het scheelt niet veel.

Annick Slangen

Een keer of tien goed gegeten en altijd leuk. Echter veel zout en knoflook, hetgeen kan zorgen voor slechte nachtrust. De muziek is druk en staat naar mijn smaak te hard.

Heerlijk gegeten. Goede sfeer en een uitstekende kok. Vriendelijke bediening
    Al verschillende keren gegeten een echte aanrader