Topoli in Groningen

Geniet van de Perzische keuken

Topoli laten bezorgen?

Bij Restaurant Topoli gelooft men in de fusie van smaken uit alle delen van Iran die leiden tot een bijzondere ervaring. Topoli geeft u de mogelijkheid om deze intensiteit te ontdekken. Kom langs en ervaar de keuken en onze Perzische gastvrijheid zelf.

2. Betalen pin Visa American Express

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1520708070 78

1. Altijd verrukkelijk, vers, voldoende en, duidelijk met liefde gekookt, gegrild, gebakken, gestoofd. Kortom, Perzische smaken die verrassen, afkomstig uit een keuken waar werkelijk gekookt wordt en convenience een onbekend begrip is.
    Bij Topoli smaken mijn favoriete menu's, Barg en Khoreste gheymey, opgehaald voor thuis net zo fantastisch -dit is lang niet bij elk restaurant vanzelfsprekend!- ; inclusief het onnavolgbare saffraanijs (Bastani sonati)!
    Het enige wat mist de gastvrije atmosfeer en de voorkomende bediening ...

2. Het eten was uitstekend, complimenten voor de chefkok. We proefden de smaak van Iran met vleugje heimwee. De sfeer was heel gezellig. Veel complimenten voor onze gastheer..

3. Heerlijk eten wat met liefde is klaar gemaakt en dat proef je!
    Het uitzicht is prachtig en de bediening vriendelijk en attent.

4. Gezellig familie restaurant, goede vriendelijke service met een glimlach. Eten is vers bereid, en smaakt heerlijk.

5. Naar aanleiding van een lovend artikel in het Dagblad van het Noorden gegeten bij Tipoli. Het eten en de bediening heeft ons positief verrast. Heerlijk authentiek Perzisch eten en vriendelijke en attente bediening. Een aanrader en zeker de moeite waard om nogmaals een hapje te eten!

6. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening! We waren met een gezelschap van 9 en het restaurant zat zo goed als vol. Desondanks liep alles keurig netjes door - en dat met slechts twee mensen voor de bediening, petje af! De gerechten waren uitstekend bereid, goed gekruid en heerlijk mals (vlees en kip). Er had misschien iets meer groente bij gemogen (en ook wel iets minder vlees). Heb in tijden niet zulke mooi gekookte rijst gegeten! Ook de vegetariërs onder ons waren zeer tevreden. Prijs-kwaliteitsverhouding vonden wij prima. Aanrader!

7. Jan Drenth

Zeer prettige en vriendelijk ontvangst. Gezellig van binnen op zijn oosters. Het eten zowel het voorgerecht en hoofdgerecht...voortreffelijk! Wij gaan er zeker nog eens terug.

8. Super lekker gegeten hier.
    Vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader!

9. Heerlijk gegeten, nieuwe smaken ontdekt, vriendelijke bediening. Wel veel rumoer door andere gasten door akoestiek, meer prijs bij 3-gangen menu kan flink oplopen. Grote porties. Heerlijke avond gehad. Wij komen zeker nog een keer terug om andere gerechten van menu kaart te proberen.

10. Top restaurant. Geen ongeïnteresseerde studentes die met n vlotte babbel je eten komen brengen maar n hele aardige jongeman die zich echt uitsloofde om het je naar de zin te maken. Het eten was goed. Leuke sfeer. De moeite waard!

11. Veel nieuwe smaken ontdekt, waarvan sommige niet voor herhaling vatbaar.

12. Heerlijk gegeten in een warm, sfeervol restaurant met gastvrije mensen.

13. Herry Cornelius

Fantastisch! Moderne omgeving, zonder al te veel exotische poespas. Uiterst verfijnd eten, nog nooit betere ossenhaas gegeten. Veel vegetarische opties. Net een beetje anders (iets zuur en iets zoet). Smaakexplosies. Probeer zeker ook het saffraanijs met pistachenootjes.

14. Al 2 keer heerlijk gegeten! Een mooi kijkje in de Perzische keuken. Zeer vriendelijk personeel.

15. Wij hebben uitstekend gegeten. De sfeer was prima, de bediening uitmuntend.

16. Heerlijk gegeten, mooie ruime kaart en alles even smakelijk. Aardige, zeer bescheiden bediening. Aankleding van de zaak wat eenvoudig, maar verder prima sfeer. Erg lekker eten voor een prima prijs. Zeker nog eens een bezoek waard.

17. jan hindriks

Heerlijke avond beleeft met heerlijk eten, vriendelijke bediening en sfeervolle locatie. We komen zeer zeker terug om te genieten.

18. Anne-Marie

Eenvoudige ambiance, maar heel lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Aanrader

19. Vriendelijke ontvangst met een prima bediening. Het eten was voortreffelijk/smaakvol incl het nagerecht. Zeer aan te bevelen!

20. Heerlijke mixed grill gegeten met een smakelijk toetje van saffraanijs. Vriendelijke en snelle bediening.

21. Heerlijk gegeten, excellent bereid en opgediend. Uiterst gastvrije en relaxte sfeer. Prijs-kwaliteit is bijzonder gunstig.

22. De zoete verlokking van geuren en kleuren in een menu waarin het beste van de Perzische keuken wordt aangeboden, bereid op hoog niveau. Sappig vlees aan de spies, gegrilde kruidige groenten vol smaak opgediend met kleurige bijgerechtjes die je doen verlangen naar een zwoele avond in plaatsen als Isfahan of Tabriz.
    Wij gaan de Perzische keuken verder ontdekken aan de hand van onze eetervaring van Topoli!

23. Freddy Beekhuis

Voor ons de eerste keer en ik moet heel eerlijk zeggen dat we heerlijk hebben gegeten. Leuke gevarieerde kaart, vriendelijk, goed van gaarheid en smaak en ruim voldoende. We aten een 3 gangen menu, met hier en daar een kleine toelage. De 2 soorten rijst als bijlage waren erg goed bereid. Zeker een aanrader en wij gaan vast weer een keer komen.

24. Heerlijk gegeten. Werkt net een nieuw meisje daardoor ging de bediening net wat trager maar zo vriendelijk dus dat maakte een hoop goed. Het zelfgemaakte saffraanijs is echt een aanrader!!!

25. Met ons gezelschap erg lekker gegeten. Gevarierde Iraanse/Perzische maaltijden; echte aanraders. De bediening is ook erg vriendelijk. Kortom, een restaurant om vaker heen te gaan.

26. Sami Faltas

Wij waren met zijn tweeën en het was ons eerste bezoek. Vrienden hadden ons Topoli aangeraden. Ik wist dat de Perzische keuken heel verfijnd is maar was er niet mee vertrouwd. Wij kwamen om zaterdagavond kort voor zessen aan, en toen was het restaurant bijna leeg, maar een uur later waren alle tafels bezet, met aan de middelste tafel een groep van zo'n 12 mensen. Toch bleef de bediening efficiënt, rustig en vriendelijk. Wij vonden het eten buitengewoon lekker en goed verzorgd. Onze hoofdgerechten waren kalkoen in een saus van walnoten en granaatappelpitten en gebakken zalmforel, gevuld met een groene groentepap. De Perzische namen weet ik niet meer. Een driegangenmenu kost zo'n 25 euro, maar voor sommige gerechten moet je wat bijbetalen. Wij waren in totaal 75 euro kwijt, wat niet veel is voor de kwaliteit van Topoli. Warm aanbevolen.

27. Dit was ons tweede bezoek, en weer waren wij onder de indruk van het heerlijke eten! Een echte aanrader.

28. Dh. N.R. Alizadeh

Uitstekend restaurant met zalig erg lekker Perzisch eten met een extra fijne beschaafde touch! Iraanse keuken van het fijnste zoals ik het van thuis ook en van mijn kokende tanten uit Iran ook gewend ben! Moeder en de zonen zijn de ziel van deze zaak en dat merk je aan alles. De enige nadeel is soms de vrouwelijke bediening die soms wat afstandelijk of sacherijnig overkomt ook verdwijnt dat snel weer als je probeert contact met ze leggen. Dat zie je bij het mannelijke personeel(mn. De zoons) überhaupt niet! Altijd weer een feest om bij Topoli te komen eten! Ik hoop dat ze de palette van gerechten nog proberen uit te breiden want er is nog veel meer in de Iraanse keuken dan dat er op de kaart staat waarvan ik denk dat moeders(een hartstikke ontzettend lieve vrouw!) ook kan bereiden! Maar nogmaals bij Topoli eet je als de "Shah van Persie! "

29. Heerlijk gegeten in een relaxte en vriendelijke sfeer. Ook voor vegetariërs en zeker voor visliefhebbers aan te bevelen.

Eén vorige recensie
  30. Verrassend lekker eten, en erg vriendelijke en behulpzame mensen. mensen. Wat wil je nog meer!? Trouwens, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

31. Er waren hoge verwachtingen vooraf, die deels werden bevestigd.
    De gerechten bevielen goed en voldeden zeker aan die verwachtingen.
    Door de drukte en beperkte ruimte van het restaurant viel bezoek tegen.
    Ook ontstonden problemen na een uur zitten op de harde stoelzittingen.

32. AANRADER!
    Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Moeder in de keuken heeft zichzelf overtroffen, en ja, neem het saffraanijs na.

33. Sudhir Chentasingh

Goede service en lekker eten.

34. Echt Iraanse gastvrijheid met zeer goed eten in Iraanse overvloedigheid.
    Wat meer licht op tafel zou het nog beter maken.
    Enthousiaste bediening, mooie muziek.

35. Heerlijke gegeten en de service was ook super, zeker voor herhaling vatbaar.

36. De Iraanse keuken is verrukkelijk. Heb hier de lekkerste soep ever op ( ash) Mana staat hoe zelf in de keuken en dat proef je. Kom hier zeker terug als ik weer in Groningen ben. Kind regards Piet Andes

37. Gisteren met mijn partner en vrienden bij Topoli gegeten. Ik heb er al vaker gegeten en vind het eten heerlijk. Mijn partner vond zijn hoofdgerecht niet zo lekker en kreeg gelijk een nieuw gerecht, wat hij wel erg lekker vond. Wat een topservice! We zijn heel vriendelijk bediend in dit fijne familiebedrijf. Iranees eten met bijzondere smaakcombinaties en kruiden. Wat ons betreft een aanrader!

38. Familiair persoonlijke service. Fijne ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening alsof je bij een familie te gast bent. Heerlijk eten.

39. Amazing delicious Persian food. That saffran - pistachio home made icecream is to die for. Mouth watering mix of food. Cant wait to return and try out more stuff.
    Family owned place that has it's personal touch. Ambience is classy and cosy, airy, calm decors and soft music.

40. Heerlijk gegeten. Alles vers en er werd prima rekening gehouden met eventuele dieet wensen.

41. Heerlijk Iraans eten voor een nette prijs in informeel familierestaurant, meestal gezellig gevuld maar blijft toch een rustige setting om goed met elkaar bij te praten.

42. C. Conen

Heerlijk gegeten bij Topoli. Moeilijk om een keuze te maken, want er staat zoveel lekkers op de kaart. Het 3 gangenmenu was bijzonder smaakvol en de porties waren flink. Goede wijn ook. Gelukkig nog ruimte voor een toetje: saffraan ijs. Nog nooit van gehoord, het was echt goddelijk! Uiterst prettige en vriendelijke bediening. Ik kan dit echt aanbevelen. Leuk om eens niet alledaagse gerechten te eten, ik kom zeker terug!

43. Amir Safaei

Heerlijk eten, goeie sfeer en top service.