Taste and Flavor in Groningen

Welkom bij Wereldrestaurant Taste and Flavor

Gratis

Lijn 11 Halte Reitdiephaven

Onbeperkt genieten in een heerlijke ambiance. Met een prachtig uitzicht op de Reitdiephaven kunt u genieten van de vele keukens die de wereld te bieden heeft. U kunt bij ons onbeperkt eten en drinken voor één prijs. Taste and Flavor is een restaurant voor iedereen, van jong tot oud, met z’n tweeën of met een groep. In het restaurant waant u zich in een andere wereld. U gaat op culinaire wereldreis met de vele variaties en verse producten die wij bieden. Italiaans, Japans, Vietnamees, Thais, Chinees, Amerikaans, Nederlands en veel meer. U kunt zelf bepalen wat u eet. Er is dus voor elk wat wils.

Voor de visliefhebbers hebben onder andere Fruits de Mer, Sushi, gerookte paling, haring, makreel en huisgerookte zalm. We hebben meerdere keukens met live cooking, waar u allemaal van mag genieten. Behalve van teppanyaki, houtskool barbecue en pizza hebben we ook een gedeelte waar u uw verse ingrediënten kunt laten wokken. In het weekend hebben hebben we varken aan ’t spit, uniek in Nederland. De maaltijd moet uiteraard goed afgesloten worden. Daarvoor kunt u terecht bij ons uitgebreide patisseriebuffet, met vers fruit, ijs, twee chocoladefonteinen en slagroom.

• Buffet: € 28,50

1464719943 73
1475072015 71
1481973396 70

1. Zeer slecht
    Saus over datum van mei!
    Garnalen niet schoongemaakt
    Eerst geen stokbrood bij de soep...
    Slappe koude patat bij melding verantwoording naar boven geschoven geen enkele compensatie

2. janneke sinninghe

Wat een nare ervaring, bij binnenkomst gelijk een baas die tegen je tekeer gaat, wat een nare man. Dan krijg je een bordje mee, met op de minuut de tijd dat je mag starten met eten en wanneer je moet stoppen. En dan het personeel, de man achter de wok was te beroerd om zijn arm uit te steken en ropte vervolgens je bord uit je hand!
    En alles was vies, vies vies. Vieze borden, natte borden.
    Echt nog nooit zo vies gegeten, wat een teleurstelling.

3. Eten altijd erg lekker. Vind de lamskoteletten echt lekker (mits ze de goede hebben). Personeel moet nog wel een hoop leren. Gastvrouwen/-heren bij de ingang en kassa zijn belangrijk voor het zetten van de toon.
    Zijn kinderen tot 3 jaar nog gratis, bij 4 betalen ze gelijk de volle mep per levensjaar. Terugwerkende kracht of zo?

4. ciska 53 punten

Wij zijn best kritisch en na de gelezen recensies gaven wij het voordeel van de twijfel. Gelukkig pakte het positief uit. Eten, sfeer was goed. Geen drukte. Kids hebben zich prima vermaakt, uitzicht op haven was haast al voldoende. Wel viezigheid gezien op de (binnenkant) naamkaartjes bij de koelvitrine. Wat ik zeer jammer vond was dat een paar koks zich niet stil konden houden tijdens dodenherdenking terwijl de andere medewerkers er zich goed voor in hadden gezet. Een opstapje bij de wasbakken voor de kids zou mooi zijn. En goed dat de eigenaar soms reageert op recensies maar wie er dan gelijk heeft...?

5. We zijn hier gisteravond gaan eten, helaas was de soep lauw, slecht begin. Ook de bakken die klaar stonden met warm eten waren koud, heb dit gemeld. De mihoen was niet warm, de biefstuk van de bakplaat was zo dik en er werd niet gevraagd hoe je hem wou eten. Helaas dus rood en rauw..niet lekker. Ook bij de wok was er een persoon bij ons gezelschap die geen saus wilde, werd gewoon in de pan water gekookt en op bord gelegd, erg onsmakelijk... Personeel verstaat je nauwelijks of staat met de rug naar de klant toe, wij vonden het erg slordig naast de sapmachine stonden de dozen sinaasappels in zicht, de suikerspinmachine stond niet aan voor de kids, en er werd zelfs bijgevuld toen wij aankwamen, had al klaar moeten zijn, voor ons was dit eenmalig, wij komen hier niet weer, erg jammer...

6. Wat slecht. Koud eten en bij een tweede ronde is alles op. Bakken werden gewoonweg niet meer gevuld. Personeel zeer onvriendelijk. Bij mijn vraag of de bakken nog weer gevuld konden worden kreeg ik het antwoord; komt zo... maar alles wat kwam, geen eten. Ik kom hier nooit weer. Geen aanrader!

7. Weekje bezoek in groningen dus dacht probeer ik hier ook maar eens een wereldrestaurant. Nou echt wat heb ik de plank misgeslagen. Bij binnenkomst was ik nog aangenaam verrast door de grote maar qua eten? Nou sorry op de sate grill na is het geen eten te noemen. Voor dit geld kan je beter naar een Indo restaurant gaan en daar lekker dineren.
    Zou dit niet aan mensen aanraden.

8. Ga niet op zondagavond!! Zeer onvriendelijk personeel!
    Schappen leeg en werden niet bijgevuld! Tot 22.00 uur geboekt en men kwam om 21.25 uur te vragen of we nog wat eten gingen!

Wij zijn hier vaker geweest, maar zo slecht hebben wij het nog niet eerder ervaren, wel volledig geld innen, maar lege schappen. Wij waren niet de enige met klachten!!

9. Eten zeer goed. Onvriendelijk personeel.

10. Ik vond het erg mooi restaurant, leuk ingericht op een mooie locatie.
    Veel keuze in eten.

11. Wij werden snel geholpen en kregen een duidelijke uitleg waar we het eten konden vinden en wat voor soort eten er allemaal is. Verder vonden wij het heerlijk en hebben wij erg genoten. De borden werden snel opgehaald!

12. Zondagavond de 16e hier gegeten. om de verjaardag van mij man te vieren. Al vaker geweest hier, maar dit was dan w.s ook de laatste keer. Het was erg druk en dat kon je overal in terug vinden. Er was zoveel niet aanwezig (veel lege bakken, vitrines) en werd niet op tijd bijgevuld. Ben 4 x naar de soep gelopen, met geen resultaat. Ook 1 van de koks vertelde dat het erg druk was. Tja, ik als klant/gast heb daar natuurlijk niets mee te maken. Ik betaal voor het eten, druk of niet druk! Als het restaurant dit niet aan kan, is er mijns inziens iets mis. Te weinig personeel/ teveel gasten/ keuken loopt achter etc. Hamburgers, rib eye, t bone steak leken ook allemaal geschrapt van " kaart ". Jammer, maar op deze manier komen wij hier niet weer.

13. A.hardenberg

Het was geweldig. Een leuke avond om een verjaardag te vieren. Voor mij was het de tweede keer en voor de anderen de eerste keer. Mooie plek waar ik ben opgegroeid.

14. Voordat wij hierheen gingen een aantal recensies gelezen. Wij kwamen er op een redelijke drukke woensdagavond en wij troffen geen chagerijnige medewerkers, lange wachtrijen of koud eten. Wij zagen juist professionele, trotse mensen die een prachtig concept hebben neergezet en de eigenaar die de kinderen bij vertrek nog een muntje geeft om iets leuks uit een snoepautomaat te halen. Bij dit restaurant is werkelijk aan alles gedacht, van de drankjes tot aan snoepjes die vrij te pakken zijn voor de kinderen tot aan een 'lang zal je leven' van de bediening aan tafel bij jarigen. Zo veel keuze en lekker eten. Ik was het meest onder de indruk van de gerookte zalm bij de koude visgerechten en de pekingeend. Het uitzicht op de haven is fantastisch, we kregen wel van de bediening door dat als je daar wilt zitten je minstens twee weken van te voren moet reserveren :O Het enige wat ik minder vond waren de toetjes, ik vond de chocaladecakejes allemaal te droog en als ik uit eten ga heb ik ook geen zin in gewone bosvruchtenyoghurt of chocoladevla. Daarentegen kon je zoveel ijs krijgen als je wilt & koffie/muntthee/cappuccino/espresso. Ook vond ik het jammer dat de pittigste saus van wok verre van pittig was (Szechuan zou toch je mond uit moeten branden? haha) maar dat zal wel aangepast zijn aan de Hollandse smaak. Helaas wonen we 200 km van Groningen maar misschien zijn we ooit nog in de buurt...

15. Afgelopen tijd twee keer hier wezen eten. Één keer op een vrijdagavond. Het was toen lekker rustig en een keertje op zaterdagavond. Het zat toen erg vol. Je hebt erg veel keuze. De gerechten die warm moeten zijn, zijn dit ook. De gerechten die koud moeten zijn, zijn ook echt koud. Smaken zijn goed. Personeel is vriendelijk, ruimt snel de tafels af. Fantastisch dat je uit zoveel soorten vers ijs kunt kiezen, net een ijssalon. Hip en meubilair van deze tijd. De prijs is ook nog eens prima!

16. Prima gegeten bij Taste and Flavor. Mijn vriendin heeft een noten- en pinda allergie en hier is perfect mee omgegaan. Ze zijn een paar keer gaan uitzoeken of het nergens in verwerkt zat en bij elk product staat een allergenenkaart.

Uitzicht op de haven is ook mooi. Alleen is het interieur niet echt mijn smaak.

17. dina 30 punten

Ik vond het hier niet leuk en ook niet lekker. Veel te druk, net een grote kantine. Het eten bereiden duurde heel erg lang. De smaak van de tepan was wel goed, maar het buffet was slecht. Niet warm en zag er niet schoon uit. De sushi en de toetjes waren niet goed gekoeld.
    Ik vond het ook erg onfris dat die eenden in een vitrine hingen met bloed op de bodem. Erg onsmakelijk.

Aan hygiene kunnen ze hier nog heel wat verbeteren. Als de keuringsdienst langs was geweest konden ze de boel denk ik wel sluiten met die warme sushi.

18. Deze recensie had ik 10 maanden geleden al geschreven voor de Facebook pagina van dit restaurant, maar ik sta er nog steeds achter. Taste & Flavor is een leuk nieuw restaurant, mooi ruim van opzet en fantastisch uitzicht. De bediening is vriendelijk en heeft echt aandacht voor de gasten. Het eten was heerlijk, en ook wanneer er dingen misgaan (zoals er een avond was toen de stroom uitviel door wegwerkzaamheden) wordt er alles aan gedaan om de gast een goede avond te bezorgen. Het leuke van Taste and Flavor vind ik dat je overal op je gemak wat van kunt proeven.

We komen hier al van voordat het restaurant officieel open is, en we komen regelmatig terug met ons gezin om even te genieten. Ik kan Taste and Flavor van harte aanbevelen.

19. Bedrijfsleider past beter bij een gevangenis. Op onze verjaardag presteert hij het de sfeer direct te verpesten vanwege discussie welke tafel wij hadden gereserveerd. Maakt je uit voor leugenaar, op welke horeca school leer je dit? Wat een arrogante man, denkt dat het een gunst is te mogen eten. Loopt als een dictator rond, dat merk je aan het personeel. Personeel is niet openhartig. Eten was verder oké alleen moet je veel te lang wachten in de rij. Deze tent is gewoon te groot.

20. Eduard

21. Wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen (4 en 7). We hebben lekker gegeten en hebben lang niet alles kunnen proberen. We hadden 2 uur gereserveerd want, zo dachten we, met de kids erbij zouden we wel snel weer thuis zijn. Niets was minder waar! Na 2 uur zei mijn man dat het tijd was om te gaan. Voor de kinderen was namelijk genoeg te doen/eten. Ze hebben genoten van de heerlijke "Mickey mouse" pannenkoeken, je kon zelf je pizza met verse ingrediënten beleggen, er werden suikerspinnen gemaakt, er was een speelhoek.... Voor ons was er ook genoeg te eten en wist je niet wat het was, dan legde het personeel maar al te graag uit wat je at. Ik heb zelfs een heleboel dingen niet gehad, zoveel keus was er.
    Wat ik wel jammer vond was, dat ik geen varken aan spit heb gezien. Ik bedoel, als je er wel reclame voor maakt, moet het er ook zijn.
    Het enige wat nog een aandachtspunt kan zijn is de fabriekshalachtige sfeer, die ik vind komen door de hoge plafond waar je alle buizen ziet lopen.

Al met al de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

22. Gereserveerd voor 17 personen aan 1 tafel, krijgen we twee ronde tafels.Reactie personeel: heeft mijn baas waarschijnlijk veranderd😡

23. Dat doen we dus niet weer...

Op aanraden van vrienden Taste & Flavour geprobeerd vanavond, het scheen namelijk "super leuk te zijn".

Bij binnenkomst wordt je aangekeken alsof je net een kruis verbrand hebt waardoor we eigenlijk gelijk weg wilden, maar je geeft het toch een kans. En dat was nou net wat we niet hadden moeten doen. We werden door een sympathieke meid naar de tafel geleid, alles werd best prima uitgelegd. Maar dan begin je te eten.

De mensen die het eten staan te bereiden hadden het blijkbaar net zo naar hun zin als wij, want door bijna allen word je met de nek aangekeken.
    Het eten is vlak en simpel, het enige waardoor je weet dat je op een garnaal zit te kauwen is de structuur. Al het vlees wordt op dezelfde manier bereid waardoor de smaken allerminst verschillen.

De sfeer is daarnaast oprecht waardeloos, het voelt alsof je in een markthal zit te 'vreten'. Vreten inderdaad, niet eten, want dat is helaas waar deze toko op neer komt, een vreetschuur.

Kort om: spaar je geld en de moeite, en ga naar een leuk eetcafé!

Ps. De rijpheid van de onderstaande aardbeien zegt volgens mij voldoende.

24. Eten was koud, drinken was net water in plaats van bier en cola. Bami en nasi was koud. Kip niet gaar, wok groente niet gaar, toetje warm/lauw. Dus geen goed begin, ga er nooit weer heen. Waardeloos. En de chef moet zich schamen, die doet er geen zak aan ook al kom je met klachten.

25. Jorrit

26. Eten was heerlijk! Voornamelijk de grill en de saté van de bbq!

27. Nav advertentie een reservering gemaakt. Prima ontvangst. Goede/duidelijke rondleiding gehad. Grote keuze in gerechten. Alles heerlijk. Biefstuk rood, is ook rood en warm. Van alles is ruim voldoende. Zeker een aanrader om heen te gaan! Wij komen zeker vaker!