Taste and Flavor in Groningen

Gratis

• OV

Lijn 11 Halte Reitdiephaven

Taste and Flavor laten bezorgen?

Online eten bestellen

1519364056 53
1548302090 57
1611965765 58
1687204654 58

1. Erg saai aangeklede wokfabriek waar nepkoks een buitenlandse keuken proberen na te bootsen.

2. Gea teekens

Gewoon waardeloos en werd gewoon weggekeken kon geen vriendelijk woord af kom er al jaren dit was overigens wel de laatste keer betaal meer dan voldoende en het eten was ook niet je van het. Gisteren zo zonde hadden zin in een avond gezellig tafelen maar zijn uiteindelijk maar vertrokken maar zeker niet met een voldaan gevoel!

3. Niet zoals ik gewend ben! Ik ben hier vaker geweest maar nu nee! Geen gezellige avond.

4. bert

5. Henk en Astrid

Gastvrij, klantgericht en klantvriendelijk. Empathie en staat open voor advies. Voor kinderen is het eveneens aangenaam vertoeven. Het eten is vers en van goede kwaliteit. Ruime keuze oftewel voor elk wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Al met al een aanbeveling waard.

6. Wij zijn 12 september bij u geweest. Het viel ons op dat er van de 1-5 mtr beleid heel weinig te zien was in uw restaurant.

Wij hadden gereserveerd voor 20.00 uur en schrokken hoe druk het was en hoe dicht de mensen op elkaar stonden te wachten op hun gerechten.

Gelukkig voor ons werd het al gauw minder druk anders waren wij ook direct weer weggegaan.

Achter ons zaten 10-12 personen aan een tafel (duidelijk niet uit 1 gezin) ze waren erg luidluchtig ( hier werd helaas niets van gezegd) want de bier en sterke drank werden rijkelijk aangevuld. Ook duidelijk geen 1-5 mtr afstand.

Wij hebben besloten om voorlopig niet weer naar u restaurant te gaan.

7. Uistekend, kwaliteit, elk gerecht met liefde en passie, veel keuze, beleefde en enthousiaste beding, schoon, alles naar ons wens.
    Wij komen regelmatig.

8. Ada visscher

Eten was goed alleen bij de barbecue niet daar kwam het vlees er nog rauwe af. Wert veel te snel er af gehaald.

6,1
  9. Christiaan

Reserveren ging super via EET.NU, Taste en Flavor was weer super, het was druk, gezellig en sfeervol. Eten was goed en keuze volop. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

10. Birgit Tieben

Heb gisteravond lekker gegeten met collega's bij u.

11. Afgelopen zondag hebben we heerlijk gegeten met man, vader en zijn zeer slecht ziende vriendin, die toch zelf lekker eten wilde gaan uitzoeken. Ze kwam terug met o.a. rauwe ossenhaas! Bijna tegelijkertijd kwam een kok aangelopen, die zag wat er gebeurde en het bord eten mee terugnam om het verder voor Janny te gaan bereiden... we waren over dit gebeuren zeer verheugd! Daarom hulde voor deze oplettende kok en het verdere vriendelijke personeel! Graag tot een volgende keer,🍽

12. Linda van dekken

Heerlijk eten heel veel keus altijd vers vers. Personeel vriendelijk. Alles keurig schoon en netjes. Keuze in over vloed. Wc keurig netjes en schoon. Drinken eten toetjes ijsjes echt heerlijk. Ik kom en mijn gezin komen hier vaker en zeker een aanrader. Niet de eerste x en zeker niet de laatste x. Andere recensies begrijp ik niks van een dikke 10 top top top restaurant 👍🏼

13. T swijgman

Vies eten slechte bediening. Mooi uitzicht.

14. Jeffrey

De eerste keer en tevens de laatste keer!
    Eten was goed alleen het als het op service/netheid aankomt een dikke onvoldoende.
    Borden werden 1 x in de 45 minuten opgehaald waardoor je vieze borden opgestapeld op je tafel stond met je glazen erbij werd het enorm vol.
    Gasten waren al een half uur weg en de tafels stonden nog vol met etensresten.

15. G.KOrthuis

Voor de eerste keer geweest, tevens de laatste keer.
    Tafels werden sporadisch afgeruimd, liepen slechts 2 meisjes rond voor ongeveer 20a25 tafels.
    Hier mijn beklag over gedaan, kwam 1 personeelslid bij maar die was naar 3minuten al weer weg.
    Onze eerste glazen en flesjes stonden er nog toen we naar 2 uur weggingen. Al met al een zeer teleurstellende uitje.

16. Toen de zaak net open was, ik gok 2 a 3 jaar geleden, was de kwaliteit super goed. Het eten smaakte vers en er was ruime diversiteit voedsel.

Heelaas is dat veranderd:
    De ene ster heb ik gegeven omdat het glaasje cola en de mini pizza van mijn zoon prima was. De rest, sushi, lams koteletten, spek was smaakeloos, taai en niet vers.

Bedienin was verser prima aardig en behulpzaam.

Laat me weten als dit veranderd, anders ga ik er niet meer vrijwillig heen, ook niet gratis.

2,3
  17. Khue Khue

De eerste keer was heerlijk al een paar jaartjes terug.
    Daarna een paar keer terug geweest de kwaliteit was matig. Vandaag op verzoek van mijn mam om moederdag te vieren maar weer eens geprobeerd. Zo wat viel dat tegen! TTpan Teriyaki was smakeloos en ik had verschillende soorten vlees/vis genomen. De meeste ook erg taai!
    Veel laten staan omdat er totaal geen smaak zat of het onmogelijk was om weg te kauwen. Vol frustratie maar de wok genomen. De smaak oestersaus genomen dat ik dacht je kunt het haast niet verprutsen. Wat heb ik mij vergist. Het was smaakte zoetig! Kortom geen combinatie!
    Waarom ik 1 ster heb gegeven is dat ik genoot van het uitzicht. Conclusie niet voor herhaling vatbaar! Iedereen die met mij mee was deelde dezellfde mening erover! Absoluut niet aan te raden!

18. Het begon al met een tafel waar achter de vieze borden worden neergezet. En petsoneel dus steeds achter je staat en vieze etenslucht. Gevraagd om een andere plek en deze gekregen. Het eten was bijna overal op incl mayonaise. Bij vragen om aanvulling amper contact, al werd het toen wel gedaan. Maar dan moet je dus eerst weer wachten. Ook word Nederlands niet begrepen. Bij het scheppen uit de bakken staat de warmhouder erboven zo warm dat je de lepels amper aan kunt rakem die zijn gloeiend heet. Ook voelt het alsof je hand aam de bovenkant verbrand door te warme lucht. Vervolgens liggen er dan twee te vies om aan te raken oven handschoenen die je kan gebruiken. Maar waar iedereen dus ook zijn handen in stopt.
    Schaaltjes voor de soep zaten etens resten op. Zelfs bij de wcs waren twee kranen stuk en waren de papieren om je handen mee af te drogen op. Ik vond het erg tegen vallen.

4,1
  19. Na het eten wou mijn vrouw een warme choco nemen maar die hebben ze weg gehaald. Ze nam toen een cappuccino maar behalve wat gesputter kwam er niet veel soeps uit (alle 2 de machine's hetzelfde) gezien het aantal koppen half gevuld waren we niet de enige die een poging hadden gedaan. Ook de latte was een mislukking. Het ergste was nog toen we het meldden bij vertrek Woordelijk zei de verantwoordelijke "hahaha, dat komt door de Duitse melk hahahaha" Dat was voor ons de druppel om te zeggen "hier komen we dus niet weer"

3,9
  20. klant

21. A heidstra

Laaste tijd zeer slecht voorheen top zaak kom hier vanaf het begin en ben hier al 17 keer geweest maar de laatste tijd wordt er op alles bezuinigd. Borden koud dus eten koud eierballen koud. Bami nasi te koud. En heel veel gerechten zijn er niet meer .dit was de laaste keer...

3,1
  22. Eten is goed, mooie locatie aan de haven.
    Koks mogen wel wat vriendelijker zijn, die zijn een beetje onbeholpen.

23. Wij komen er voor de vierde keer al bij Taste&Flavor.
    Twee keer per jaar gaan we heerlijk eten met 5 personen met ons gezin.
    We vieren ieder jaar met een etentje op ons huwelijksdag 21 mei.
    En op eerste kerstdag 25 Dec.
    Vooral de variatie is uitstekend voor elk wat wils.
    Bij ons gezin hebben allemaal verschillende menu's.
    De ene eet piza de andere alleen chinees.
    De andere veel groente met vis.
    Zodoende heb iedereen wat hij of zij eten.
    Daarom komen we graag weer terug ieder jaar.
    Een een welgemeende dank voor alle koks en personeel.

24. Het eten is van mindere kwaliteit. De woksauzen zijn flauw van smaak. De ossenhaas op de plaat is taai echter op de bbq wel lekker van smaak en mals. Sushi is te koud. Jammer dat er geen softijs is. Dessert verder prima Ik zou niet zo snel nog een keer gaan als ze niets veranderen.

4,9
  25. Zondag 12 aug. 2018 van18 - 21 uur genoten van de aangeboden waar. Alles was voldoende aanwezig. De koks waren zeer actief evenals de afruimbrigade. Dranken waren goed gekoeld. Ook de temperaturen van de opslagvoorraad waren oké.
    Producten die je tegenwoordig niet (meer) in de supermarkt kunt kopen, zijn hier te nuttigen; zoals bijvoorbeeld PALINGMOOTJES, SLIPTONG, KIKKERBILLETJES etc. Wij, als vijf gasten waren zeer tevreden over het geheel en geven een gemiddelde waardering van 9 op de schaal van 0 tot 10.

26. Prima gegeten. Het is echt geen "vreetschuur" zoals het bij sommige "all you can eat" gelegenheden is. Het is mooi ruim opgezet en ziet er modern en netjes uit. We zijn met een groep van 14 personen gaan eten en kregen (voorkeursopgave bij reserveren) 2 ronde tafels aan het raam met uitzicht op de haven.
    Het eten was lekker en vers. Een mooie gelegenheid om eens wat nieuwe gerechtjes uit te proberen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

27. Vandaag met 7 personen heerlijk gegeten bij ‘taste and flavour’. We hadden een ‘early bird arrangement’ geboekt. Het eten was werkelijk fantastisch. Goed warm en voor elk wat wils. Van pizza tot BBQ gerechten en van sushi tot ‘gewone’ Chinese gerechten. Werkelijk super. Ook voor de kinderen is er genoeg keuze. Als nagerecht wafels of pannenkoekjes, ijs en van allerlei soorten kleine nagerechtjes. En niet te vergeten de chocolade fonteinen. De koffie was ook lekker. Als afsluiting was zelfs nog een suiker spin voor de liefhebber. Kortom, we hebben genoten. Oja en het personeel was vriendelijk, niets op aan te merken!

28. Reint J. Kasteleijn

We kwamen met 7 mensen eten.

Het was in de ogen van onze groep, heel goed.

Er was ontzettend veel keuze en het was zeer gevarieerd. Het eten was goed op temperatuur en heerlijk van smaak.

Ik heb naar de personen van onze groep gekeken tijdens het eten en iedereen was echt enthousiast.

In mijn ogen verdient dit restaurant een 8.
    Dank ook voor de service en het feit dat ik op mijn verjaardag gratis mocht eten.

Wij komen zeker een keer terug.

29. 2e Paasdagen heerlijk gegeten met familie. We hadden bij de reservering gevraagd bij de indeling rekening te houden met een kinderstoel, plaats voor een kinderwagen en een rollator. Bij aankomst was alles perfect geregeld. Het eten was weer tot ieders tevredenheid (8 personen).
    Een goed bedoeld advies aan de barman is wat vrolijker en klantvriendelijker te zijn. Met name naar de kinderen die vol spanning een "gratis ijsje" kunnen halen.

30. Bij aankomst leek het erg goed, maar toen ´t erop aan kwam zaten we met 7 man aan een klein rond tafeltje, dus je zat gewoon té dicht bij elkaar je had niet enorm veel ruimte, personeel keek een beetje droevig/boos/chagrijnig, en er is zo´ń man die heletijd als een dictator rond loopt, Het vlees was gewoon niet gaar en er word teveel saus bij gedaan waardoor het vlees helemaal soppig was van het saus, Het ijs werd niet bijgevult en het is een nadeel dat je bij heel veel dingen niet zelf bedienen kan, je moet echt vragen om een bolletje ijs, en dan krijg je een klein bolletje ijs, After all, niet mijn ding.

31. Streunding

Lekker eten, veel aanbod en goede kwaliteit.
    Groot minpunt: personeel straalt negativiteit uit. Niet vriendelijk! Van serveersters tot kok, reageren kortaf en onvriendelijk.

32. Ooit vaste klant, inmiddels zien ze ons hier niet meer verschijnen. Laatst nog eens geprobeerd na een lange tijd maar wat is dit bedrijf verziekt zeg. De leiding/barpersoneel zijn chagrijnig en willen je zo snel mogelijk naar huis hebben, een aantal van de bediening is leuk en sociaal maar er lopen er zat rond met een chagrijnig hoofd... wij hebben het hier wel gezien

33. Zeer slecht
    Saus over datum van mei!
    Garnalen niet schoongemaakt
    Eerst geen stokbrood bij de soep...
    Slappe koude patat bij melding verantwoording naar boven geschoven geen enkele compensatie

34. janneke sinninghe

Wat een nare ervaring, bij binnenkomst gelijk een baas die tegen je tekeer gaat, wat een nare man. Dan krijg je een bordje mee, met op de minuut de tijd dat je mag starten met eten en wanneer je moet stoppen. En dan het personeel, de man achter de wok was te beroerd om zijn arm uit te steken en ropte vervolgens je bord uit je hand!
    En alles was vies, vies vies. Vieze borden, natte borden.
    Echt nog nooit zo vies gegeten, wat een teleurstelling.

1,8
  35. Eten altijd erg lekker. Vind de lamskoteletten echt lekker (mits ze de goede hebben). Personeel moet nog wel een hoop leren. Gastvrouwen/-heren bij de ingang en kassa zijn belangrijk voor het zetten van de toon.
    Zijn kinderen tot 3 jaar nog gratis, bij 4 betalen ze gelijk de volle mep per levensjaar. Terugwerkende kracht of zo?

36. ciska 53 punten

Wij zijn best kritisch en na de gelezen recensies gaven wij het voordeel van de twijfel. Gelukkig pakte het positief uit. Eten, sfeer was goed. Geen drukte. Kids hebben zich prima vermaakt, uitzicht op haven was haast al voldoende. Wel viezigheid gezien op de (binnenkant) naamkaartjes bij de koelvitrine. Wat ik zeer jammer vond was dat een paar koks zich niet stil konden houden tijdens dodenherdenking terwijl de andere medewerkers er zich goed voor in hadden gezet. Een opstapje bij de wasbakken voor de kids zou mooi zijn. En goed dat de eigenaar soms reageert op recensies maar wie er dan gelijk heeft...?

37. We zijn hier gisteravond gaan eten, helaas was de soep lauw, slecht begin. Ook de bakken die klaar stonden met warm eten waren koud, heb dit gemeld. De mihoen was niet warm, de biefstuk van de bakplaat was zo dik en er werd niet gevraagd hoe je hem wou eten. Helaas dus rood en rauw..niet lekker. Ook bij de wok was er een persoon bij ons gezelschap die geen saus wilde, werd gewoon in de pan water gekookt en op bord gelegd, erg onsmakelijk... Personeel verstaat je nauwelijks of staat met de rug naar de klant toe, wij vonden het erg slordig naast de sapmachine stonden de dozen sinaasappels in zicht, de suikerspinmachine stond niet aan voor de kids, en er werd zelfs bijgevuld toen wij aankwamen, had al klaar moeten zijn, voor ons was dit eenmalig, wij komen hier niet weer, erg jammer...

38. Wat slecht. Koud eten en bij een tweede ronde is alles op. Bakken werden gewoonweg niet meer gevuld. Personeel zeer onvriendelijk. Bij mijn vraag of de bakken nog weer gevuld konden worden kreeg ik het antwoord; komt zo... maar alles wat kwam, geen eten. Ik kom hier nooit weer. Geen aanrader!

1,8
  39. Weekje bezoek in groningen dus dacht probeer ik hier ook maar eens een wereldrestaurant. Nou echt wat heb ik de plank misgeslagen. Bij binnenkomst was ik nog aangenaam verrast door de grote maar qua eten? Nou sorry op de sate grill na is het geen eten te noemen. Voor dit geld kan je beter naar een Indo restaurant gaan en daar lekker dineren.
    Zou dit niet aan mensen aanraden.

40. Ga niet op zondagavond!! Zeer onvriendelijk personeel!
    Schappen leeg en werden niet bijgevuld! Tot 22.00 uur geboekt en men kwam om 21.25 uur te vragen of we nog wat eten gingen!

Wij zijn hier vaker geweest, maar zo slecht hebben wij het nog niet eerder ervaren, wel volledig geld innen, maar lege schappen. Wij waren niet de enige met klachten!!

2,8
  41. Eten zeer goed. Onvriendelijk personeel.

42. Ik vond het erg mooi restaurant, leuk ingericht op een mooie locatie.
    Veel keuze in eten.

43. Wij werden snel geholpen en kregen een duidelijke uitleg waar we het eten konden vinden en wat voor soort eten er allemaal is. Verder vonden wij het heerlijk en hebben wij erg genoten. De borden werden snel opgehaald!

44. Zondagavond de 16e hier gegeten. om de verjaardag van mij man te vieren. Al vaker geweest hier, maar dit was dan w.s ook de laatste keer. Het was erg druk en dat kon je overal in terug vinden. Er was zoveel niet aanwezig (veel lege bakken, vitrines) en werd niet op tijd bijgevuld. Ben 4 x naar de soep gelopen, met geen resultaat. Ook 1 van de koks vertelde dat het erg druk was. Tja, ik als klant/gast heb daar natuurlijk niets mee te maken. Ik betaal voor het eten, druk of niet druk! Als het restaurant dit niet aan kan, is er mijns inziens iets mis. Te weinig personeel/ teveel gasten/ keuken loopt achter etc. Hamburgers, rib eye, t bone steak leken ook allemaal geschrapt van " kaart ". Jammer, maar op deze manier komen wij hier niet weer.

3,1
  45. A.hardenberg

Het was geweldig. Een leuke avond om een verjaardag te vieren. Voor mij was het de tweede keer en voor de anderen de eerste keer. Mooie plek waar ik ben opgegroeid.

46. Voordat wij hierheen gingen een aantal recensies gelezen. Wij kwamen er op een redelijke drukke woensdagavond en wij troffen geen chagerijnige medewerkers, lange wachtrijen of koud eten. Wij zagen juist professionele, trotse mensen die een prachtig concept hebben neergezet en de eigenaar die de kinderen bij vertrek nog een muntje geeft om iets leuks uit een snoepautomaat te halen. Bij dit restaurant is werkelijk aan alles gedacht, van de drankjes tot aan snoepjes die vrij te pakken zijn voor de kinderen tot aan een 'lang zal je leven' van de bediening aan tafel bij jarigen. Zo veel keuze en lekker eten. Ik was het meest onder de indruk van de gerookte zalm bij de koude visgerechten en de pekingeend. Het uitzicht op de haven is fantastisch, we kregen wel van de bediening door dat als je daar wilt zitten je minstens twee weken van te voren moet reserveren :O Het enige wat ik minder vond waren de toetjes, ik vond de chocaladecakejes allemaal te droog en als ik uit eten ga heb ik ook geen zin in gewone bosvruchtenyoghurt of chocoladevla. Daarentegen kon je zoveel ijs krijgen als je wilt & koffie/muntthee/cappuccino/espresso. Ook vond ik het jammer dat de pittigste saus van wok verre van pittig was (Szechuan zou toch je mond uit moeten branden? haha) maar dat zal wel aangepast zijn aan de Hollandse smaak. Helaas wonen we 200 km van Groningen maar misschien zijn we ooit nog in de buurt...

47. Afgelopen tijd twee keer hier wezen eten. Één keer op een vrijdagavond. Het was toen lekker rustig en een keertje op zaterdagavond. Het zat toen erg vol. Je hebt erg veel keuze. De gerechten die warm moeten zijn, zijn dit ook. De gerechten die koud moeten zijn, zijn ook echt koud. Smaken zijn goed. Personeel is vriendelijk, ruimt snel de tafels af. Fantastisch dat je uit zoveel soorten vers ijs kunt kiezen, net een ijssalon. Hip en meubilair van deze tijd. De prijs is ook nog eens prima!

48. Prima gegeten bij Taste and Flavor. Mijn vriendin heeft een noten- en pinda allergie en hier is perfect mee omgegaan. Ze zijn een paar keer gaan uitzoeken of het nergens in verwerkt zat en bij elk product staat een allergenenkaart.

Uitzicht op de haven is ook mooi. Alleen is het interieur niet echt mijn smaak.

49. dina 34 punten

Ik vond het hier niet leuk en ook niet lekker. Veel te druk, net een grote kantine. Het eten bereiden duurde heel erg lang. De smaak van de tepan was wel goed, maar het buffet was slecht. Niet warm en zag er niet schoon uit. De sushi en de toetjes waren niet goed gekoeld.
    Ik vond het ook erg onfris dat die eenden in een vitrine hingen met bloed op de bodem. Erg onsmakelijk.

Aan hygiene kunnen ze hier nog heel wat verbeteren. Als de keuringsdienst langs was geweest konden ze de boel denk ik wel sluiten met die warme sushi.

50. Deze recensie had ik 10 maanden geleden al geschreven voor de Facebook pagina van dit restaurant, maar ik sta er nog steeds achter. Taste & Flavor is een leuk nieuw restaurant, mooi ruim van opzet en fantastisch uitzicht. De bediening is vriendelijk en heeft echt aandacht voor de gasten. Het eten was heerlijk, en ook wanneer er dingen misgaan (zoals er een avond was toen de stroom uitviel door wegwerkzaamheden) wordt er alles aan gedaan om de gast een goede avond te bezorgen. Het leuke van Taste and Flavor vind ik dat je overal op je gemak wat van kunt proeven.

We komen hier al van voordat het restaurant officieel open is, en we komen regelmatig terug met ons gezin om even te genieten. Ik kan Taste and Flavor van harte aanbevelen.

51. Bedrijfsleider past beter bij een gevangenis. Op onze verjaardag presteert hij het de sfeer direct te verpesten vanwege discussie welke tafel wij hadden gereserveerd. Maakt je uit voor leugenaar, op welke horeca school leer je dit? Wat een arrogante man, denkt dat het een gunst is te mogen eten. Loopt als een dictator rond, dat merk je aan het personeel. Personeel is niet openhartig. Eten was verder oké alleen moet je veel te lang wachten in de rij. Deze tent is gewoon te groot.

52. Wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen (4 en 7). We hebben lekker gegeten en hebben lang niet alles kunnen proberen. We hadden 2 uur gereserveerd want, zo dachten we, met de kids erbij zouden we wel snel weer thuis zijn. Niets was minder waar! Na 2 uur zei mijn man dat het tijd was om te gaan. Voor de kinderen was namelijk genoeg te doen/eten. Ze hebben genoten van de heerlijke "Mickey mouse" pannenkoeken, je kon zelf je pizza met verse ingrediënten beleggen, er werden suikerspinnen gemaakt, er was een speelhoek.... Voor ons was er ook genoeg te eten en wist je niet wat het was, dan legde het personeel maar al te graag uit wat je at. Ik heb zelfs een heleboel dingen niet gehad, zoveel keus was er.
    Wat ik wel jammer vond was, dat ik geen varken aan spit heb gezien. Ik bedoel, als je er wel reclame voor maakt, moet het er ook zijn.
    Het enige wat nog een aandachtspunt kan zijn is de fabriekshalachtige sfeer, die ik vind komen door de hoge plafond waar je alle buizen ziet lopen.

Al met al de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

53. Gereserveerd voor 17 personen aan 1 tafel, krijgen we twee ronde tafels.Reactie personeel: heeft mijn baas waarschijnlijk veranderd😡

54. Dat doen we dus niet weer...

Op aanraden van vrienden Taste & Flavour geprobeerd vanavond, het scheen namelijk "super leuk te zijn".

Bij binnenkomst wordt je aangekeken alsof je net een kruis verbrand hebt waardoor we eigenlijk gelijk weg wilden, maar je geeft het toch een kans. En dat was nou net wat we niet hadden moeten doen. We werden door een sympathieke meid naar de tafel geleid, alles werd best prima uitgelegd. Maar dan begin je te eten.

De mensen die het eten staan te bereiden hadden het blijkbaar net zo naar hun zin als wij, want door bijna allen word je met de nek aangekeken.
    Het eten is vlak en simpel, het enige waardoor je weet dat je op een garnaal zit te kauwen is de structuur. Al het vlees wordt op dezelfde manier bereid waardoor de smaken allerminst verschillen.

De sfeer is daarnaast oprecht waardeloos, het voelt alsof je in een markthal zit te 'vreten'. Vreten inderdaad, niet eten, want dat is helaas waar deze toko op neer komt, een vreetschuur.

Kort om: spaar je geld en de moeite, en ga naar een leuk eetcafé!

Ps. De rijpheid van de onderstaande aardbeien zegt volgens mij voldoende.

2,4
  55. Eten was koud, drinken was net water in plaats van bier en cola. Bami en nasi was koud. Kip niet gaar, wok groente niet gaar, toetje warm/lauw. Dus geen goed begin, ga er nooit weer heen. Waardeloos. En de chef moet zich schamen, die doet er geen zak aan ook al kom je met klachten.

56. Eten was heerlijk! Voornamelijk de grill en de saté van de bbq!

57. Nav advertentie een reservering gemaakt. Prima ontvangst. Goede/duidelijke rondleiding gehad. Grote keuze in gerechten. Alles heerlijk. Biefstuk rood, is ook rood en warm. Van alles is ruim voldoende. Zeker een aanrader om heen te gaan! Wij komen zeker vaker!