Taj Mahal in Groningen

Er is gratis parkeergelegenheid bij het restaurant.

Het restaurant ligt op loopafstand van Centraal Station/ grote markt/ Ikea Groningen.

Taj Mahal laten bezorgen?

1196558457 90
1203753905 90
1254122039 60
1333271965 62
1362053756 85
1419617338 83
1441203681 84

1. De bestelling kwam op tijd. Vervolgens bleek dat er hele andere producten in de saus zaten als dat er op de menukaart staan. Na telefonisch contact hebben ze een nieuwe gemaakt en bezorgd een uur later. Ook dit x ontbrak er een product in de saus. Dit was aangevuld met producten die niet worden vermeld en ik persoonlijk ook geen fan van ben. Het meest vreemde vond ik dat ze bij de 2e bezorging geen rijst leverde. Ik heb de rijst van de eerste bezorging maar even in de magnetron gedaan.

Wij gaan opzoek naar een ander indiaas restaurant

2. Renske van der Zee

Niet geweldig gegeten, prijs/kwaliteit verhouding slecht. Ik had vooraf gevraagd of het verse tropische fruit echt vers was. Ja dat was zo. Kreeg een bordje met partjes mandarijn, banaan en verder vruchtjes uit blik met een beetje chocoladesaus. Voor 5,50. Dat kan echt niet... Betaald voor naan brood dat we niet kregen.

Kortom een keer maar nooit weer. Wel vriendelijke bediening.

3. Slecht gegeten, kom hier nooit meer. Van binnen is het erg vies en plakkerig.

4. I eet quite regular there. Curry and grill foods are perfect in test. Indian beer and lassie my favorite drinks. Hospitable people and cossey place. Really recommended.

5. Ik heb anderhalf uur moeten wachten tot dat mijn eten aankwam. Eenmaal aangekomen bleek het dat er een gerecht miste. Terug gebeld naar het restaurant, werd erg bot beantwoord en niet geholpen. Het gerecht werd niet meer geleverd want ze hebben maar een bezorger met een kapotte brommer zo te zien, belachelijk excuus. Ik heb betaald voor eten dat niet werd geleverd, mijn geld heb ik ook niet terug kunnen krijgen. Ik kon het gerecht krijgen bij de volgende bestelling werd er gezegd, het eten was ok maar hier bestel ik dus nooit meer. Slechtste service die ik ooit heb gehad.

7. Uitstekende curies en tandoori grill gerechten. Altijd lekker gegeten. Bediening is super attent, sfeer is echt Indiaas. Aanrader.

8. Margrietenfrank

Heel lekker authentiek Indiaas restaurant gelegen na bij de centrum Groningen. Ik heb madras besteld, heerlijk. Mijn vriendin besteld kasmiri met nan. Sfeer is gezellig en bediening is attent. Aanrader!!

9. Het was reuze gezellig. Prima maaltijden voor een redelijke prijs, van wijn weten ze hier echter niets, dus niet bestellen. Bediening is vriendelijk en klantgericht.

10. Gratis parkeren klopt niet.. je kunt er echt niet je auto kwijt. Het eten was redelijk maar beslist niet zo geweldig als al die opmerkingen je doen geloven.

11. Heel leuk authentiek restaurantje. Goede bediening en lekker eten. Op loopafstand van het station en dicht bij de Oosterpoort. Heel gemakkelijk besteld via de uitgebreide menu kaart. Eten kwam snel en was goed gekruid. Kip Palak medium heet is echt een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding en de sfeer is uitstekend. Ik kom zeker nog een keer langs!

12. Ik hou wel van de indiaase keuken, en heb inmiddels dit uitstekende restaurantje vanaf het station zeer nabij de oosterpoort al vaker bezocht voor een voorstelling. En ik moet zeggen, dat ik telkens weer zeer voldaan, goedgevuld en goedgeluimd richting schouwburg ging voor de aanvang van een meestal wel fraai concert. Kortom, de altijd weer bijzonder plezierige prelude alhier in dit leuk aangeklede, knusse eettentje begint een goede gewoonte (dan wel verslavinkje..) te worden. Bediening doorgaans attent, plezierig en aangenaam, de nan vind ik wel wat aan de prijzige kant, de huiswijn daarentegen juist weer lekker gunstig geprijsd. De papadam met de dipjes van het huis als voorafje verrukkelijk, vooral het heerlijk pittige groene ietsje. Gelukkig nog steeds prettig geprijsd, wel wat jammer dat als je alleen komt, dat je dan geen menutje kunt nemen.. enfin, tot ziens dan maar..

13. Het eten was makkelijk te bestellen en kwam al snel, goed heet, aan bij de deur. Het was veel eten voor een lage prijs en erg lekker! (We hebben besteld en weten dus niet hoe de sfeer daar is)

14. wladimir

Reeds meermalen hier zeer lekker gegeten. Vriendelijke attente bediening, eten is smaakvol, zelden zo goed Indiaas geproefd! Daarbij zijn de prijzen zeer acceptabel. Goede kwaliteit, prima sfeer, kortom een aanrader!

15. Dilyana

This Tuesday I was in Taj Mahal with some friends. The food we ate was very delicious - lams biryani with peswari nan and drinking mango lassie. The service personnel was kind and friendly. The atmosphere was also nice and cozy :) We will definitely come back to Taj Mahal!

16. Tina 10 punten

Met 2 vrienden hier gegeten. Het eten was uitstekend. Bediening was goed en de sfeer is ook gezellig. Wij komen weer terug.

17. Ik heb hier vaker gegeten en het eten is altijd prima in orde, gezellig restaurant en leuke mensen. Ook voor vegetariërs is er voldoende op de kaart te vinden. Op verzoek kan het zo pittig gemaakt worden als je wilt (of juist zonder peper).

18. Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Taj Mahal. Alles was even lekker en vers. De sfeer is heel gezellig en ervaren bediening. Echte aanrader.

19. Ik heb gisteravond weer bij de Taj Mahal gegeten en ik heb mijn favoriete Chicken tikka massala met peswari nan besteld en mijn vrouw King prawn Jhalferizi met een Garlick nan, en was weer heerlijk. We hebben een geslaagde avond gehad!

20. Afgelopen vrijdag hebben we gereserveerd bij dit restaurant voor een groep van 10 collegas, we kregen een warm welkom in het restaurant en hadden het meest heerlijke Indisch eten ooit. Ik zou iedereen die gek is op chicken tikka, lams kashmiri of pittig eten aanraden om een keer hier te eten. Bovendien, was het toetje absoluut lekker. Toppie!!

21. pataan

22. Geweldig eten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer! Je voelt je hier erg welkom. Perfect voor een leuk avondje uit eten! De lekker pittige chicken dhansak en de heerlijke zoete peswari naan (met o.a. kokos en vruchten) en de zoete chicken kashmiri smaakten heerlijk. Ook van de mango-lassie en het toetje (bhadam geer; rijstpudding), heb ik erg genoten. Ik kom hier zeker snel weer eens eten! :-)

23. Door de zeer sfeervolle verlichting vandaag met alle 8 familie leden gaan we eten in het Taj Mahal. Eten waren verrukkelijk. Heel gezellige sfeer. Bediening heel goed. Prijs is ook te doen.
    Echte aanrader.

24. Heerlijk met zijn tweetjes gegeten. Heb mijn vriend op zijn verjaardag verast met een etentje bij dit restaurant en het was een geslaagde avond geworden. Heerlijk eten, goede sfeer en uitstekende bediening.

Dit raad ik zeker aan bij al mijn vrienden.

25. Wat een verrsassing!
    Wij hebben vorig week vrijdag in dit restaurant gegeten samen met mijn 5 collega's. Op advies van onze buurman gingen wij Taj Mahal proberen. De gerechten waren uitstekend en de bediening was super. Muziek, ambiance en kleuren combinatie is erg smaakvol.
    Wij komen zeker terug, echte aanrader!

26. Heerlijk gegeten. De sfeer en de bediening waren prima. Het eten was goed op tijd en alleen al de geur van het eten was om van te dromen, laat staan de smaak ervan. Ze hebben veel verschillende gerechten, grill, kip/lamscurry's, maar ook vegetarische curry's. En natuurlijk niet te vergeten, de prijs is goed te doen. Kortom, een zeer geslaagd uitje. Wij komen vast weer een keertje langs!

27. Bestelling grote groep, dure bestelling. 3 v.d. groep bestelde hier vaker (vaste klant) Bezorgt na meer dan een uur. Miste van alles. Gebeld, super slecht behandeld aan de telefoon. Zeer onbeschoft en beledigend. Nooit weer, 3 vaste klanten kwijt.

28. Ik ben afgelopen zondag uit eten geweest bij dit restaurant samen met 7 anderen, wij hebben met zijn allen overheerlijk gegeten.

Wij werden zeer goed bediend terwijl het nog redelijk druk was, wij hebben niet heel lang op ons eten hoeven wachten terwijl gezien de drukte ik dit wel had verwacht, top dus.

De sfeer was goed in het restaurant, de muziek was vermakelijk en je kon echt de indiase kruiden goed ruiken, heerlijk :).

Wij hadden allemaal verschillende gerechten genomen, ik had zelf de kip tikka genomen deze kreeg ik samen met een bakje groente curry waarvan ik er meer had willen hebben, mijn vrienden waren ook blij verast hoe lekker indiaans eten kon zijn en we hebben met zijn allen afgesproken dat wij hier vaker zullen gaan eten

Na ons hoofdgerecht hebben wij als dessert een indiaanse rijstpudding gehad ( naam ben ik vergeten ) in 1 woord heerlijk

Aan het eind van ons etentje kregen wij nog een drankje aangeboden van de eigenaar/baas, vriendelijke man in mijn ogen.

Ik kom hier zeker vaker eten, top tokko :)

29. Vorige week heb ik samen met mijn vriendin gegeten in de taj mahal. We waren twee jaar bij mekaar en hadden dus iets te vieren. We werden uitstekend bediend en het eten was lekker, al met al een onvergetelijke avond!

30. Vorige week een Byriani met garnalen en een Tikka met lamsvlees besteld en laten bezorgen door Taj Mahal.
    Het eten was adembenemend slecht. De garnalen waren, zo leek het, meerdere keren ingevroren geweest en dreven in een natte plomp rijst. De bijbehorende curry smaakte naar koffiemelk met bouillonblokjes van het een af ander. De tikka van mijn partner was van eenzelfde slechte kwaliteit : smakeloos lam, de curry, een salade van oude sla. De bijgeleverde rijst was goed maar daar kan niet zoveel aan fout gaan.
    We hebben besloten een andere Indiaas restaurant te zoeken.

31. patrick

Vond het personeel zeer slecht en onervaren. Duurde lang voordat ik mijn eten kreeg en bovendien waren er de hele tijd gillende kinderen in het restaurant wat de avond goed heeft verziekt! Zelfs na vragen om een beter plek heb ik deze niet gekregen! Zeer slecht naar mijn ervaring en zal het restaurant niet voor een 2e keer bezoeken.

32. anoniem !

Heel lang gewacht op mijn eten! En het smaakte nergens naar! Te scherp niet om te eten.

33. mitch

34. Het was weer uitstekend. Eten was lekker op tijd en de sfeer was goed.

35. Hoezo smakeloos? Snap ik niet. Al een paar keer heerlijk gegeten hier en als ik weer een keer in Groningen ben ga ik zeker hier heen om een avondje te smullen. Ik vind het een prima restaurant.

36. Prima restaurant, met vriendelijke bediening alleen een beetje onhandig in hun doen en laten, mag wat professioneler. Eten was lekker, en gevarieerd. Inrichting mag nog wat aandacht krijgen, tis een beetje rommelig.

37. Ik laat regelmatig het eten bezorgen en ik kan niet begrijpen dat een aantal mensen het eten slecht vinden. Koud is het nooit en wordt snel bezorgd. Over het restaurant op zich en de sfeer kan ik natuurlijk geen mening vormen, maar het eten is geweldig en je kunt er altijd 2 dagen van eten zoveel is het. Je krijgt er standaard een bakje met salade bij, wat ook heerlijk is. Een echte aanrader dus wat mij betreft!

38. Super slecht eten en geen goede bediening. Eten smaakloos en vreselijk!

39. - Slechte bediening, ook aan de telefoon.

- Brood (naan) veel te hard!

- Hoofdgerechten, smakeloos en eentonig.

- Salade 1/ 2 dagen oud.

- Prijs veel te duur vergeleken met andere Indiaanse restaurants.

Hun chef heeft blijkbaar geen verstand van Indiaanse gerechten.

Wij hebben verder klacht in gediend bij de eigenaar van het restaurant en ook hij beweerde dat wij het fout hadden, terwijl wij het hebben gegeten.

Verder bood hij zijn excuses niet aan en hing op.

Dus in 1 woord : 1 x en nooit weer!

40. Excellent quality Indian food. I lived in Los Angeles for 20 years and am very picky about Indian restaurants. It's all about the freshness of ingredients and not over cooking. Most everything I've had in the Netherlands hasn't been fresh and was horribly overcooked or was sitting around all day on warmers. Here the ingredients are so fresh and it's cooked perfectly to order with such great flavor. The atmosphere is so gezellig too. If you want real quality Indian food very economically priced I highly recommend this place.

41. K & J

42. Een plek om regelmatig terug te komen. Heerlijke vegetarische gerechten, ook kwantitatief dik in orde.

43. 1x maar nooit weer

Wat een drama!

- Koud/lauw eten.

- alles een en dezelfde smaak lees als: totaal geen smaak.

- slechte bediening.

- ongezellig hok.

Mensen die het eten hier wel lekker vinden, zijn niks gewend qua etentjes en vinden al gauw iets lekker.

Enige pluspunt was de cola, want die kwam uit een flesje.

44. jeannette

Ik vond het eten niet erg lekker, een beetje flauwe hap en dunne saus. Bediening ook niet geweldig. De prijzen zijn wel ok.

45. Bediening was niks, eten was niks, sfeer was niks kortom.... Taj Mahal restaurant is niks.

Eten was te gekruid, personeel was niet vriendelijk, eten kwam te laat, soms koud, in de zomer veel vliegen.

Tja, je kan niet alles hebben he ;).

46. Annemiek en Jan

Erg lekker gegeten, beide gerechten waren prima bereid. De bediening was redelijk vlot. Alle tafels waren bezet en de sfeer was gezellig.

47. Hadden goede verhalen gehoord, maar zijn enorm teleurgesteld, zowel over bediening als het eten.
    Na een uur het voorgerecht gekregen, na bijna twee uur hoofdgerecht. Andere klanten zijn weggegaan omdat ze naar een voorstelling moesten (geef ze groot gelijk). Eten dat op de vloer bleef liggen. En het eten zelf was niet bijzonder, smakeloos en sommige gerechten smaakten aangebrand. Kulfi ijs was wel lekker.
    Ze stuurden verschillende nieuwe klanten weg omdat de leeggekomen tafels gereserveerd zouden zijn, echter de rest van de avond kwam er niemand daarvoor opdagen.
    De achtergrond muziek (cd) heeft op een gegeven moment een half uur niet gespeeld. Wanneer de zaak dan al redelijk leeg is, komt dat erg ongezellig over.
    Jammer van zo'n restaurant: met goede bediening en goede kok kun je veel meer omzet draaien. Pluspunt: bediening was wel vriendelijk.

48. heel lekker eten. wijn en indiase bier is heel goed.

49. Heerlijk eten, en zeker het beste Indiase restaurant van het Noorden.

50. De bediening liet aan het einde van de avond helaas te wensen over (we zaten in een hoekje) Maar het eten was heel erg lekker! En de sfeer was ook goed.

51. Jan Steenstra

Wat een ontzettend lekker eten in dit restaurant. Samen met de kleine mogul een van de beste indiase restaurants van het noorden!