Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1231959128 79
1319851085 74
1419461968 72
1472197142 72

1. Heerlijk voedsel! Heerlijke sfeer en prima bediening. Een aanrader!

2. Ik zal het kort houden 1 keer maar nooit weer. Eten niet lekker, je moet te lang wachten tot je biefstuk klaar is, drinken mag je zelf niet pakken dus ze komen niet vaak bij je langs en vraag je om drinken kun je 20 minuten wachten. Nee 3 keer niks.

3. Detigelaartjes en Co.

Gisteravond daar gegeten, we hadden voor twee uur gereserveerd. Na een uur al weg gekeken wat absoluut niet fijn voelt. De wc's zijn niet schoon en dat voor een doordeweekse avond. Na het laatste drankje werden we zo'n beetje weggejaagd terwijl het restaurant tot 23:00 uur open is en het was amper 21:30 uur, schandalig dit.

Ons zien ze daar niet weer!

4. Heerlijk gegeten op een dinsdag-avond! Volop keus en het personeel was vriendelijk, voor herhaling vatbaar dus. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er qua vis niet zo veel keus is om te wokken, maar ik heb genoten van de gamba's en garnalen.

5. jip 17 punten

Uitstekende ervaring gehad hier op zondag! Ondanks de drukte al om 17:00 en dat het voor ons (4 volwassenen en 2 kinderen) de eerste keer bij Shufu was, enorm genoten.

Bij binnenkomst krijg je een tafeltje toegewezen en wordt onmiddellijk de eerste drink-bestelling opgenomen; uitleg over het wokken op zich bleef achterwege. Na navraag werd het alsnog keurig uitgelegd.

Ondanks de drukte (alle tafels bezet) zeer korte wachttijden bij het laten wokken van je gerechten;
    veel keuze, heerlijke deserts en drinken inclusief. Mooi, schoon interieur, rookruimte (VIP-ruimte genoemd) vlotte bediening. Was er even geen bediening, dan liep je even naar de bar en liet je bestelling daar achter die prompt bezorgd werd.

6. Ontevreden gast

Ik begrijp werkelijk waar niet waar deze gemiddeld goede recensies en enthousiaste verhalen vandaan komen want ik vond het uitgesproken slecht! Ik ben absoluut geen fan van wokken, als ik voor mijn eten in de rij moet staan bezoek ik net zo lief een gaarkeuken, maar over dit "restaurant" had ik louter goede verhalen gehoord, dus ik was zeer benieuwd en er klaar voor om me aangenaam te laten verrassen. Het had zo mooi kunnen zijn. Maar het begint al met de penetrante stank die op de parkeerplaats hangt. Als je tenminste het dubieuze geluk hebt deze tent te vinden want het is slecht verlicht en staat nergens aangegeven. Het personeel is werkelijk abominabel slecht, je moet of een kwartier wachten tot er eens een keer iemand je bestelling komt opnemen, of er staat 2 tellen nadat je bij de een hebt besteld weer iemand aan je tafel, en 3 seconden daarna weer iemand. Als de drankjes dan worden gebracht wordt er niet fatsoenlijk gevraagd wie wat heeft besteld maar moet er kennelijk geschreeuwd worden "wie heeft de cola besteld?" De stoelen zagen er allemaal uit alsof alle katten in Lewenborg hun nagels eraan hadden gescherpt. Borden bij de buffetten waren niet schoon, toetjes kwamen zo uit de vriezer en waren dus steenkoud. Op een gegeven moment loopt het restaurant leeg en wil het personeel naar huis zodat ze je zo'n beetje de tent uitkijken. Nooit, maar dan ook nooit weer.

7. Vergeleken met alle andere wok restaurants in Groningen vind ik deze echt de beste van de stad. Eten is zeer goed en ze hebben heerlijke bijzondere gerechten naast het standaard assortiment. De sfeer en entourage is altijd goed en gezellig. Bediening is gewoon goed. En je kan doen wat je wil;)

8. Prima gegeten hier op maandagavond. Het was wel wat rustig, maar dat is wel logisch op maandag. Verder een goede sfeer, vriendelijk personeel en lekkere gerechten.

9. E.M. Rademaker

Erg goed tot heerlijk gegeten, op een rustige plek zonder enige last van rondrennende kinderen gezeten, ruime parkeerplek e.d. maar ontevreden over de bediening: kortaf, beetje hautain soms, zet een nieuwe pot thee zonder te vragen neer en een wok-kok die tot 2 maal toe bemoeid met jou keuze van combinatie-sauzen. De 2 maal hebben we de beste man om advies gevraagd en snauwde hij ons ook toe dat het niet bij elkaar past. Jammer, wat maakt het bediening uit wat mensen door elkaar roeren...

10. Als je me voor een jaar terug had gevraagd wat is het bestte wokrestaurant van het Noorden dan had ik gezegd het is Sufu State. Maar vanaf vandaag ben ik daar heel anders over gaan denken!!!! We hadden gereseveerd en erbij vermeld dat we graag bij de 'speelhoek' willen zitten. Dit in verband met onze kinderen van 4 en 1.5 jaar.
    We wilden graag naar een restaurant waar onze kinderen het ook fijn zouden hebben. Dit was geen enkel probleem!
    Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen dat beloofd wat.. Tot we bij onze tafel aankwamen. We zaten aan de andere kant van de zaal en konden onze kinderen zo niet in de gaten houden. Mijn man vroeg vriendelijk of er een mogelijkheid was om een tafel te krijgen dichter bij de speelhoek dit was ook aangegeven bij reservering. Dit was niet mogelijk omdat alle tafels gereseveerd waren. Toen bood de bediende een tafel aan voor 4 personen terwijl wij met 7 personen waren!
    Toen mijn man vroeg of er een tafel bij kon was dit niet mogelijk ivm de doorgang. Dan moesten we het zelf maar weten aldus de bediende.
    Toen bemoeide er een tweede pers zich ermee en zei dat alles vol was en dat de enige mogelijkheid was om daar te zitten. Waarop mijn man antwoorde waarom hadden jullie dit niet gezegd bij de resevering dan hadden we een ander restaurant uitzocht.
    Een serveerster probeerde nog een tafel voor ons te regelen maar dit was absoluut niet mogelijk. Ook werd ons niet gevraagd of we eerder gewokt hadden. Slordig.
    We zijn maar aan de aangewezen tafel gaan zitten aan de andere kant van de speelhoek en deze tafel was erg dicht op de piano met als gevolg dat we bijna niet konden communiceren met elkaar. Mijn dochter was aan het spelen en mocht niet 'rennen' (begrijpelijk) dit was gevaarlijk voor de bedienden aldus een serveerder. Terwijl een serveerster had gezegd dat ze daar wel mochten spelen 'rennen' als ze dat wouden. Dan nog maar over de speelhoek te zwijgen deze was echt heel klein en weggepropt in een hoek met een loeihete radiator levensgevaarlijk! Ook hadden ze een spelcomputer met een sega vechtspel? Dit vind ik niet geschikt voor kinderen. Het eten ging wel maar dit is echt heel veel beter geweest ze hadden niet veel keus in vleessoorten om te wokken. Groentes waren er genoeg alleen was er vorig jaar veel meer keuze. Het voorgerechten waren prima.
    Er was niet veel keus in de nagerechten dit was er beperkt en niet te eten! De glazen waren vies kortom het was erg slecht geregeld.
    Wel wil ik mijn complimenten geven aan de serveerster die ons geholpen heeft en erg veel begrip toonde super!

11. Veruit één van de beste Wok-restaurant van het Noorden.

Ben zelf niet echt gecharmeerd van buffet/wok restaurants, maar met name door de (ruimere) opzet in vergelijking met andere zelfsoortige restaurants, en de inrichting, is dit een aanrader.

Het eten is gewoon goed. Voorgerechten (palingsalade), wokken (keuze genoeg) en de toetjes zijn prima. Alleen de ijsliefhebber komt er wat bekaaid vanaf.

De bediening is, ook als het druk is, adequaat en vriendelijk. De prijs/kwaliteiverhouding is meer dan uitstekend, beter gezegd, voor wat geleverd wordt is het zelfs goedkoop.

12. Nog nooit eerder en nergens anders zo slecht gegeten! Echt alles op mijn bord was niet te eten: van de voorgerechtjes tot de toetjes en alles er tussen in. En ik ben iemand die gewoon kan smullen van macaroni uit een pak, dus echt niet haute cuisine standaard. Moet wel een slechte dag zijn geweest, want waarom gaan mensen er anders nog heen?

13. GJ 391 punten

Zeer goed Wok-restaurant. 1 nadeel, het is er soms te druk. Voor de rest super. Mooie meubels, vriendelijk personeel, lekker eten. Wel jammer dat ze kikkerbilletjes maken, zie hier het nut niet van en is schadelijk voor milieu.

Maar nogmaals, top restaurant.

14. Smulpaap

Het eten is erg lekker, maar de borden en de glazen mogen wel wat schoner.

15. Erwin 20 punten

Zeer goed, meerdere keren geweest, goede bediening, goede uitleg en alles is echt goed vers, alleen het ijsgebeuren verdient wat meer aandacht. Verder is het inderdaad af en toe te druk en lang wachten bij het wokken, maar de sfeer en de kwaliteit van het eten maken dit ruimschoots goed.

16. Erg goed wok restaurant met zeer vriendelijke en gezellige bediening en koks. Veel variatie en keuze. Ga zo door, een dikke pluim.

17. Gisteren, op zondagavond, hier gegeten.

Het was echt ontzettend druk! Je loopt elkaar allemaal in de weg terwijl je iets te eten op je bord probeert te krijgen. Bij binnenkomst wordt niets uitgelegd, dus zelf maar uitzoeken wat de bedoeling was.

De tomatensoep en het stokbrood was op. Toen ik dit aangaf werd er wat gestressd gekeken en kreeg ik te horen dat er nog wel mosterdsoep was (daar vroeg ik niet om) en het stokbrood kon wel een 15 minuten duren (dan is de soep al koud).

Eten op zich is niets op aan te merken, al moet je volgens mij wel gewoon om 18.00u komen anders zit je restjes uit lege bakken te schrapen.....

Dames toiletten waren erg vies.

Niet voor herhaling vatbaar!

18. Vanavond, op een zaterdagavond, gegeten met de familie bij Shufu State.

Hoewel ik eerder erg positief bij Shufu State vandaan kwam, was het vanavond echt minder. Het was superdruk in het restaurant, te druk. Maar erger nog was de zeer slechte, onvriendelijke bediening. Wij waren met een grote groep mensen en de bediening schoot steeds in de stress. Wilde bijvoorbeeld dat we op de plaats bleven zitten zodat iedereen geteld kon worden en was erg onvriendelijk met het uitdelen van de drankjes 'Hallo! Wie heeft Bitter Lemon besteld? Hallo! Kan iemand reageren?!' enz. Bediening was duidelijk erg gestressed, en vlak voor achten werden we echt de deur uitgewerkt; volgende groep stond alweer klaar. Een tafel ging 'zomaar' kapot, waarbij iemand van de familie boos werd aangekeken. Erg naar.

Eten is wel goed en gevarieerd. Maar voor een rustige/romantische/sfeervolle/gastvrije omgeving moet je bij Shufu State niet zijn.

19. Björn en Jolanda

Wij hebben vanavond bij wokrestaurant Shufu State gegeten. Bij binnenkomst werd ons niet uitgelegd wat de gang van zaken was. We moesten dus zelf een beetje wegwijs worden, wat gelukkig niet erg moeilijk was. We begonnen het gerecht met salades en sushi. Dit was erg lekker, vooral de palingsalade. Daarna zijn we met de hoofdgerechten begonnen. Er waren lekkere dingen te krijgen, maar niet zoveel keuze als wij bij andere wokrestaurants gewend waren. Vooral wat vlees betreft was er niet veel keuze. Wat we erg goed vonden is dat je zelf sauzen kunt kiezen voor de gerechten van de bakplaat. Zo heeft ieder wat wils en kun je ook zonder saus kiezen. Wat we niet zo goed vonden is dat er nooit wordt gevraagd of we iets te drinken wilden. Je moet hiervoor zelf iemand roepen. In andere wokrestaurants is hiervoor vaak een systeem, waarbij je een koker andersom kunt zetten om aan te geven dat je iets wilt drinken. Dit is misschien een handige tip. Ook erg jammer vonden wij dat er geen drankenkaart is. We wisten zo niet wat de keuze was, en ze bleken sommige dingen die we vroegen ook niet te hebben. Verder was het er erg koud! Het waaide ook wat vanwege de (lawaaierige) afzuigkappen. Al met al was het wel een erg gezellige avond.

20. Het eten is heerlijk, veel keus in vis/vlees, nagerechten.

Minpuntje vond ik de vieze dames wc en spinnewebben hangen bij de lampen naar beneden.

Het was er erg lawaaierig.

21. Afgelopen week hier twee keer gegeten (waaronder een keer met meer dan twintig mensen): "uitstekend": vers, veel keus en op een lekkere manier klaargemaakt. Bovendien zit je er prettig.

Behalve de koks verdient ook de bediening een pluimpje.

22. Eduard 805 punten

Ik heb hier voor het eerst gegeten op een huwelijksjubileum van mijn schoonouders. Toen ik binnenkwam was ik verrast over hoe alles aangekleed was, en hoe chique en ruim alles opgezet was. Ik was tot dan toe gewend van wokrestaurants dat alles opeengepropt zit om zoveel mogelijk mensen binnen te krijgen, maar dit was het tegenovergestelde.

Ik heb van alles wat geproefd, het leuke is ook dat het niet alleen wokken is maar veel breder. Je hebt een Mongoolse gril, Javaanse fondue, Japanse grill en nog wat "gewone" gerechtjes. En allemaal smaakte het heerlijk.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam en je kunt er relaxed zitten. Je bent niet aan tijd gebonden zoals in andere wokrestaurants waar je bijvoorbeeld in 2 uur klaar moet zijn. Perfecte plek voor een lekker avondje uit dus, ik ben er inmiddels al meerdere keren geweest want het bevalt me goed.

23. Dit restaurant is echt de moeite waard. Van buiten een boerderij, van binnen gezellig en sfeervol in stijl. We hebben echt genoten van alle gerechten. De sushi vonden we niet echt lekker, de Japanse gril en de fondue heerlijk. En dan de toetjes : de cake en de appeltaart waren echte toppers.

24. Een heerlijke culinaire ontdekkingsreis! Wat een keuze hebben ze hier! Oosters, een beetje westers, authentiek Chinees, werkelijk voor elk wat wils en naast het bekende wokken ook heerlijke, meer verrassende Oosterse gerechten. Eindelijk Peking eend geserveerd zoals deze hoort: met een warm flensje, saus, lente-ui en komkommer en vers voor je neus bereid door de kok (met stokjes opgerold, leuk om te zien). Ook hebben we meer dan genoten van de heerlijk pikante Malatang, een traditionele bereidingswijze die je in China veel ziet, maar dit is de allereerste keer dat wij dit in Nederland hebben gegeten. Superheet, maar heerlijk. De buffetten waren prachtig opgemaakt en bleven maar aangevuld worden en als het er ook maar een beetje rommelig begon uit te zien, werd het al meegenomen. De ijssculpturen waarmee de voorgerechten versierd waren vonden we ook prachtig. Het was druk, maar wij vonden dit niet hinderlijk omdat iedereen vlot geholpen werd door de koks en omdat er zo veel verschillende buffetten waren dat het altijd wel ergens rustig was. We hebben nergens gezien dat iets op was. De medewerkers waren heel attent hierop. De drankjes waren ook goed, niet te duur, goede kwaliteit wijn en op de juiste temperatuur en in het juiste glas geserveerd, dit zie je niet vaak als het ergens druk is. Toen we in het begin van de avond aangaven graag wat uitleg te willen, kregen we meteen een hele rondleiding. Ondanks de drukte werden de borden steeds meteen weggehaald en als we iets wilden drinken werden we snel geholpen. Goede service, ook met de jassen in de garderobe.

Top, wij hopen nog heel vaak hier te komen eten.

25. Jo 717 punten

Al een aantal keren gegeten en iedere keer weer lekker, bediening is vlot.

De bakplaat voor de groentes is zeker het proberen waard.

Laatste keer ontdekt dat er ijs als toetje is, je moet wel even zoeken maar dat staat bij de soep.

26. Wij zijn hier al een paar keer geweest. En dit is zeker het beste wok restaurant van Groningen! Een echte aanrader!

27. Mooie entourage, lekker eten. Leuke koks die wel in waren voor een geintje! Bediening mag wel iets beter letten op het afruimen van de tafels, verder prima. Jammer dat het best ver buiten Groningen centrum ligt.

28. Met een groep collega's hebben we alle Chinese restaurants in Groningen bezocht en dit is naar onze mening de beste!

Gezellig, niet te massaal en er komen overheerlijke stukjes vlees/vis van de grillplaat!

29. Het beste wokrestaurant in Groningen!

30. Marc vd Meer

Heerlijk! Een woord super! Leuke wokkoks en heerlijk eten! Alleen voor een rustig avondje eten kan je beter naar iets anders gaan maar meer minpunten heb ik niet!

31. Leuke locatie, grappige wok-koks, live piano-muziek, genoeg variatie voor vegetariërs, en de meest pittig gekruide woks zijn heerlijk. Het is groot, druk bezocht en rumoerig. Door het massale krijg ik een beetje het "Pretpark Nederland" consument gevoel. Mensen zijn er vaak gericht op zich vol te eten, het maximale uit de entree te halen. Altijd een beetje dezelfde taferelen, en ik maak me er zelf net zo hard schuldig aan. Nog een rondje dan... niet zeuren, maar eten.

32. In een woord top. Het is niet voor niks dat er mensen van verre voor komen.

33. Yvonne

Heerlijk eten, zowel wok als bakplaat. Vlees, vis, garnalen, heerlijke bijgerechten, heerlijk chinees bier.

Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. Jammer dat er geen ijs als dessert is..... Maar verder prima! Gratis parkeren op ruime parkeerplaats.

De stoelen zitten ook lekker.

34. Geweldig eten, vriendelijke en goede bediening. Kom nog graag eens terug. Parkeergelegenheid is absoluut een pre; is gratis en ruim. Aan rokers is zelfs gedacht een mooie en leuk aangeklede plaats buiten met haard. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en het eten en keus erin is ruimer en luxer dan bij andere wokrestaurants.

35. Gewoon lekker eten. Op verschillende bak- cq wok manieren kan je je eten laten bereiden. En een hele pré is, dat je voor de zaak zeer ruime parkeergelegenheid hebt.