Rotishop Magdalena in Groningen

0 positieve stemmen1 negatieve stem

Rotishop Magdalena laten bezorgen?

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Vanmiddag een hele slechte ervaring gehad. Samen met nog 2 andere klanten, die ik niet ken.
    Ik vroeg op een vriendelijke toon iets over het eten (ik wil tóch weten wat ik bestel toch?)
    met haar rug naar mij toe, wijst zij met een zeer onvriendelijk gezicht naar een briefje. (Mijn vraag werd dus niet beantwoord)

vervolgens komen er 2 nieuwe klanten binnen, na 5 minuten snauwt ze hun toe: jullie mogen er niet in. Mogen maar 2 mensen in de winkel. Dat staat op de deur!
    Wij kijken… helemaal geen enkele info over het aantal mensen.

We zijn met z'n allen weggegaan. Jammer van jullie omzet.
    Klantvriendelijkheid staat niet op nummer 1 bij jullie. Dit was onze eerste keer, maar ook onze laatste keer. Ik zal ook zeker geen positieve reclame maken over deze rotshop, sorry rotishop.
    Wij gaan dus volgende keer weer naar de concurent. Daar word je namelijk wél vriendelijk en attend geholpen.

2. Normaal bestel ik bij een concurrent maar omdat het dicht was dacht ik even maar bij Magdalena te bestellen. We hebben een roti besteld en een rijst kip kerrie. De kip kerrie kwam uit de magnetron bleek gelijk, er zat zo goed als geen jus bij en het was 1 grote brok! Ik belde hierna gelijk het restaurant van wat de mogelijkheden zijn, ik wou het geld terug voor de rijst kip Kerry want ik had geen honger/zin meer in het eten. Diegene die ik aan de lijn had moest eerst overleggen met de keuken. Na 5 min werd ik terug gebeld en de eigenaar/medewerker met de boodschap dat er jus bij de kip kerrie moest zitten volgens de kok, nadat ik meerdere malen aangaf dat dit niet het geval was. Hij wou me alleen wat extra geven als ik volgende keer bestelde. Ik gaf aan dat ik dit niet ging doen omdat ik normaal bij een andere zaak bestelde en dat het blijkbaar met een reden was. Mr. Zei ook dat hij nog helemaal geen klachten heeft gehad dus dat hij daarom niet mijn geld kon terug geven. Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord maar dit werd een doodlopend gesprek. Nou, ik zie wel of hij mij terugbelt als iemand anders belt met een klacht. Denk het niet. Ik werk zelf in de horeca en ik weet precies hoe kip eruit moet zien en proeft. Dankjullie wel voor het eten!

Ik bestel hier niet meer!