Ristorante Romantica in Groningen

• do 16:30 - 23:00
  • vr 16:30 - 23:00
  • za 16:30 - 23:00
  • zo 16:30 - 23:00

Wij heten u van harte welkom in ons Ristorante Pizzeria Romantica, waar u de warme en intieme sfeer van Italië ervaart.

Bij Ristorante Pizzeria Romantica kunt u genieten van de Italiaanse gerechten zoals deze in Italië bereid worden, volgens traditionele recepten met gebruik van topingrediënten.

Onder het kopje menukaarten vindt u de 'vaste menukaart' bestaande uit vele specialiteiten. Naast de gerechten uit onze menukaart serveren wij ook smaakvolle seizoensgebonden menu's zodat wij u regelmatig kennis kunnen laten maken met een nieuwe specialiteit.

Als aanvulling op onze gerechten kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan Italiaanse wijnen. Wij geven u graag uitleg over onze dranken en gerechten.

Zoals u ziet en leest, willen wij u graag kennis laten maken met de échte Italiaanse smaak. Wat u ook kiest, elk gerecht staat garant voor een gezellige, geslaagde, maar bovenal smaakvolle avond.

Diëten Glutenvrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in GroningenFoto van Ristorante Romantica in Groningen

Overnachten
Hotels in de buurt »