Boterdiep en Nieuwe Ebbingestraat

Buslijnen 11, 4 en 2. Allen vanaf CS Groningen Richting Nieuwe Ebbingestraat en Boterdiep.

Bezorgrestaurants in de buurt van Rigoletto

1312075558 79
1519502224 79

1. Ik ben hier geweest met mijn moeder via Groupon. Een leuke manier om restaurantjes te leren kennen en proberen.
    Je verwacht dan dat ze net zo goed hun best doen, want het zou mooi zijn als je nog een terug kwam.. Toch?
    Onverschillig personeel dat nog net niet zuchtte tijdens de bediening (moe? Geen zin? Niet leuk?)
    Kurkdroog (goedkoop?!) wijntje.
    Niets bijzonders aan het eten: pasta bolognese met weinig smaak en niks van opmaak, leek gewoon op een bord gekwakt. Terwijl de pizza werd gebracht, werd er even nonchalant bij verteld: 'hij is wel pittig hoor'. Wij houden beiden niet van erg pittig, dus helaas.. Pizzakorsten ook nog verbrand. En los van vooral pepers weinig smaken te herkennen.

Het was zonde van de avond door hier te gaan eten!
    Wellicht hadden de bediening en de keuken een slechte dag.. Maar: hier komen we niet meer terug.

2. Jo Klamer

Slechtse "pizza" ooit!

Via Groupon shared dining gekocht. Wij eten regelmatig pizza in verschillende restaurants.Dit is de slechtse "pizza" die we ooit hebben gegeten. Het staat tussen haakjes omdat je het eigenlijk geen pizza mag noemen. Jammer dat ik er geen foto van hebt gemaakt. Als ik dat gedaan zou hebben was het waarschijnlijk niet als pizza herkend. De "pizza" maakte deel uit van shared dining. Het was echter niet meer dan een zeer dun en droog crackertje waarbij je heel veel moeite moest doen om ook maar enig beleg waar te nemen; een vaag heel dun rood laagje deed vermoeden dat er een heel klein beetje tomatensap over was gesprenkeld. Één roosje broccoli toegevoegd een een paar blaadjes sla; voila pizza vegetariana. Het zelfde kan ik vertellen over de pasta die we vooraf aten. Net zo'n schertsvertoning dus dat zal ik u besparen. Echt zeer beschamend! Ik kan iedereen alleen maar ten zeerste aanraden hier geen stap binnen te zetten. Gelukkig zijn er genoeg goede pizzeria's in Groningen. Dit "restaurant" verdient het niet om pizzeria te heten. Wat een schijnvertoning!
    Toen mij werd gevraagd of het heeft gesmaakt en ik eerlijk vertelde van niet kreeg ik de uiterst onprofessionele reactie: "Maar u heeft toch alles opgegeten?". Wat een verstand .... Kortom wanneer u geen teleurstelling wilt, zoek een andere pizzeria in Groningen. Dit was echt bagger..

3. Olsthoorn maria

Heel verrassend, leuke discussies, gezellig en lekker gegeten, we komen terug.

4. Before Rigoletto, I never really liked pizzas. Enter Daniel's pizzas, and you know what's good. Perfectly crisp, great variety and flavour. Went here with family, on dates, with friends, always had the best experience. Fair prices too.

5. Jos Kooiker

6. Na een UUR wachten, waren de 2 afhaalpizza's eindelijk klaar! Mijn klacht over het lange wachten heb ik aan de baas(?) doorgegeven. Hij was het helemaal met me eens dat het veel te lang duurde en gaf me m'n geld terug. De pizza's hebben we thuis gegeten en ze smaakten prima.

7. ieke trivani

Ach we zijn er geweest, restaurant of vriendenclubje? Huis tuin en keukengezang 'jam' was niet nodig, niet meer doen hoor! Na zéér lang wachten op onze pizza's bederfde het gezang ook nog eens onze eetlust. Eten een 4 bediening een 4.

8. Erg goed! We hebben het €12 menu genomen en het was perfect. Kleine porties van bruchetta, pasta en pizza naar keuze en ook nog een toetje. Eigenaar erg aardig.

9. Daniëlle

We hebben gisteren heerlijk gegeten. We kozen voor het speciale menu en dat willen we iedereen van harte aanbevelen. Alles smaakte voortreffelijk en dat voor die prijs! Wanneer we weer in de buurt zujn gaan we daar zeker weer eten!

10. J.Oostland

De lekkerste Italiaan die wij kennen!!! Wij gaan graag op maandag want dan is de kok ook gastheer en verwent hij je met heerlijke gerechten. Absoluut hoogtepunt is het dessert, ik wil blijven eten en nooit meer stoppen maar dat kan natuurlijk niet. Wat kookt deze man heerlijk en wat een passie voor lekker en puur eten!!! Wij komen hier graag en regelmatig.

11. Prima gegeten! Alles vers bereid. Italiaans eten zoals het hoort te zijn, je waant je even in Rome.. Zelden zo'n lekkere pizza gegeten maar ook de voorgerechten en het nagerecht waren heerlijk. Zeer gastvriendelijke eigenaar en dito bedieningsmedewerkster. Ik miste een Italiaans koekje bij de koffie. En peper/zout/olie op tafel. Bloemenvaasje water was wat troebel. Verder niets op aan te merken!

12. Niet de eerste, zeer zeker niet de laatste keer dat we in alle opzichten ronduit tevreden de avond bij Rigoletto doorbrengen. Anti pasti met o.m. uitstekende bruchetta, gespieste olijf bovenop een in chorizovariant gewikkeld broodverrassinkje. De ovenhete garnaaltjes in -uiteraard, verse- knoflookolie met brood, de flinterdunne spaghetti die met verse parmezaan en zwarte peper een ultiem geslaagd huwelijk vormt (duidelijk voorbeeld van 'less is more'!), de entrecote met rucola en tomaat, de zelfgemaakte pannacotta met een flinke drup Spaanse 43. Een en ander vergezeld door witte Torres en Orvieto en rode Siciliaanse Corvo. De verleidelijk lange aanloop naar het hoogtepunt langzaam afgebouwd door espresso met Mirto di Sardegna, geserveerd door Daniel, die behalve kok ook gastheer en behalve gastheer ook kok is en zo gigantisch veel weet over eten en drinken dat je jezelf betrapt op de overweging om nog meer lekkers te bestellen. Alleen zou dat een beetje gek zijn met een zo aangenaam gevulde maag... Gewoon snel weer een aanleiding zoeken voor volgend bezoek. Overigens, prijs/kwaliteit echt prima.

13. Wij hadden gereserveerd voor 7 personen. Het duurde 1 uur voordat we het voorgerecht geserveerd kregen en toen we het op hadden moesten we anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. We kregen de gerechten niet tegelijk geserveerd met het verwijt dat wij een grote groep zijn en niet kunnen verwachten dat we dan samen kunnen eten, belachelijk!
    Daarbij kwam nog dat de serveerster tien euro boven op de rekening had gegooid. We kwamen erachter toen we al betaald hadden. Zijn terug gegaan en we hadden nog niks gezegd of ze zei; oh ja jullie hebben 10€ teveel betaald!! Als wij niks hadden gezegd had ze het waarschijnlijk in haar eigen zak gestoken. Dit was één keer maar nooit weer.

14. Syl en Albert

Wij hebben zelden zoveel plezier gehad van een Groupon-bon. Heerlijk gegeten: knapperige bruschetta's met geurige verse tomaat en mozzarella met ansjovis, sappige garnalen die geserveerd werden in een bakje bruisendhete verrukkelijk gekruide olie met daarbij heerlijke Italiaanse broodjes. Daarna verse pasta met room en zalm en vervolgens een schotel met rucola en in plakjes gesneden entrecote, bestrooid met parmesan en olijfolie. Het dessert was een heerlijke hazelnootmousse op een laagje chocoladelikeur. Bediening vriendelijk en attent. Enig minpuntje was de rode huiswijn. Complimenten, wij komen hier vaak terug.

15. Een geweldig restaurant, een aanwinst voor Groningen. Heerlijk relaxed gegeten, vijf smaakvolle gangen in een mooi en sfeervol Italiaans interieur. Alles vers en super bereid en een uitstekende persoonlijke bediening. Wij komen terug!

16. Goed eten voor een goeie prijs!

17. Theo-Henk

Prima pizza voor een prima prijs nu nog een paar scherpe messen bij de pizza. Maar daar had ik om kunnen vragen. ook voor vegetariërs

Het Dessert was heel lekker een combinatie van tiramisu een stukje cake/taart en Panna cotta met een klein beetje ijs. geserveerd op een leuk bord wat lijkt als drie kleine bordjes maar dan aan elkaar.

18. Op uitnodiging van familie heb ik hier gegeten. De carpaccio voor vier personen liet lang op zich wachten. Verhouding salade/vlees was ook niet echt je van het en er zat heel erg veel citroensap op. Desondanks was het vlees heerlijk mals en goed op temperatuur. ( bij andere Italiaanse restaurants vaak genoeg ervaren dat de plakjes vlees van een bevroren stuk af werden gesneden waardoor ze heel koud en vol vocht op het bord kwamen) de pizza's waren mooi dun en aan de randen krokant zoals een Napolitaanse pizza hoort te zijn. Geen overvette toestanden of dikke lagen kaas. De smaak was eveneens prima. Wel jammer dat er geen pepermolen of olie met pepertjes op tafel kwam. De service was vriendelijk en correct. De zaak zelf is vrij strak ingericht. De tafeltjes zijn wat aan de kleine kant. De zwaardere mensen onder ons kunnen denk ik niet echt lekker zitten als ze met meer dan twee zijn.

19. Wij hebben gisteravond (4-6-11) voor de 3e keer bij Rigoletto gegeten, met tussenpozen van 3 maanden - 1 maand. Onze ervaring: onveranderlijk goed! Persoonlijke, erg plezierige aandacht van de maitre zelf, zelfs de Toscaanse chefkok kwam gisteren even aan ons tafeltje kijken hoe de spigola al cartoccio (in folie gaargestoomde zeebaars, een aanrader!) beviel. Ik durf rustig te zeggen dat in Groningen geen Italiaans restaurant is met een betere prijs-kwaliteit-verhouding als Rigoletto. De gerechten worden met kunde en liefde bereid, gewoon pretentieloos goed, echt Italiaans eten. De eigenaar heeft een eigen, unieke stijl - geen doorsnee Nederlands-Italiaans restaurantconcept dus - en denkt 'out -of-the-box'. Een garantie voor een avondje echt plezierig en lekker uit, dus.

20. Gisteren weer eens na lange tijd bij Rigoletto geweest, we vonden de kwaliteit van Rigoletto de laatste jaren hard minder.

Maar....nieuwe eigenaar en...

Wat een goede pizza's hebben wij gisteren gegeten!

Mooi gevuld en toch geen druipende natte vette meel schijven met bulten vulling zoals je helaas toch vaak ziet bij pizzeria's.

Super!

Mochten de eigenaren nu net zo veel warmte krijgen in het interieur als dat ze al hebben in de manier van bedienen dan doet Rigoletto het hartstikke goed!

21. Nu een aantal malen gegeten. De inrichting van het restaurant is vele malen beter dan toen het nog van de vorige eigenaar was. Het eten eveneens. Ik eet maar in zeer weinig Italiaanse restaurants zulke lekkere pasta met verse vis als bij Rigoletto. Ook de pizza's zijn naar wens. Veel beleg en vers! Vooral de vispizza is heerlijk rijk belegd. Maar zelfs een simpele mozzarella pizza smaakt heerlijk. Goed op smaak en goed gekruid. Eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijke mensen. Verse Italiaanse koek bij de koffie en een goede ijskoffie op smaak doen je even in Italië wanen. Echt een aanrader. Vooral wanneer er een pianist live speelt. Genieten dus:). Groeten, Daisy Smit.

22. Bezoeker Groningen

Het eten is aan te raden. Personeel vond ik wat minder. We hadden het eten besteld en 45 min daarna was er nog niets gebracht!

Er werkt een meneer die ons de deur wees nadat we hadden geklaagd over de bediening. Dit vond ik erg onbeschoft!

Jammer!

Gr. Roberto.

23. Uitstekende pizza's. Sinds een klein jaar een nieuwe eigenaar. Hij heeft er een toptent van gemaakt. Heerlijke bodem en verse ingrediënten. In 10 jaar niet zo'n lekkere pizza gehad. De bediening was heel keurig.

24. Goededag allen,
    Jammer van zo'n bericht onder deze... zou graag wat meer details willen weten over deze ervaring, kunt u 1 ding doen en gewoon langs komen! Tot morgen!

Daniel.

25. Een paar keer geprobeerd maar de pizza's zijn niet om over naar huis te schrijven. Ze zijn heel dun en slap.

Over de bediening en de prijs is niet veel aan te merken maar echt gezellig vind ik het niet.

De soep was wel redelijk maar al met al geen reden voor mij om er nog eens heen te gaan.

26. Lekkere pizza's, fijne sfeer! Gewoon een goede pizzeria. De prijzen liggen hoog maar daar is de kwaliteit dan ook naar.

27. Heerlijk gegeten, een aanrader! Vraag vooral naar het toetje!

Leuke bediening trouwens!

28. Lekkere pizza's, wij komen hier regelmatig, altijd lekker eten en vriendelijke bediening.