Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Heerlijk.

2. Diana A

Ontzettend leuk en kindvriendelijk restaurant! Heerlijk gegeten met z’n allen. Komen zeker weer langs.

3. We kregen vooraf een heerlijk mosterdsoepje. Deze was zo smakelijk dat we deze wilden als voorgerecht. Stond niet op de kaart, maar konden hem wel bestellen.
    Als hoofdgerecht de plank voor 2 personen. Was een prima keuze.

4. Superleuk om te eten! Uitgebreide kaart van kleine hapjes, waar je er elke ronde 2 per persoon besteld. Gezellig samen uitkiezen:vegetarisch, vis, vlees, alles is er! Leuke en gezellige bediening. Je voelt je er echt thuis. Komen vaker terug!

5. Bij binnenkomst kregen we niet gelijk contact voor ontvangst, stonden er al even voordat we gesignaleerd werden. Op dat moment, 18.00 Uur, was het nog rustig. Later waren ze met zn drieen en leek t wat hectisch. Eten was echt heerlijk, aanrader.

6. Het eten was heerlijk en zeer goed en vriendelijk we komen wel weer terug.

7. Internationaal Groningen

Vandaag de blauwe kaas fondue geprobeerd, erg lekker in combinatie met de groente, brood, zelfgemaakte grote frieten en we hadden het vleesplankje erbij, aanrader!
    Fijne bediening en ongedwongen sfeer.

8. Super goede service en super eten. Iets aan de prijzige kant maar je krijgt zeker waar voor je geld.

9. Het Pakhuis

10. Remco, Hannah en Loes

Eetcafé De Twee Jongens, gezellig midden in het centrum aan het Schuitendiep. Goede en vriendelijke bediening en goed eten voor een goede prijs. Wat vooral opviel was de goede uitleg over de gerechten, als je erom vroeg! En bij binnenkomst krijg je een typische Groningse amuse als welkom!

11. Maandmenu en 2 loempia's voor 35.50. Niet te hachelen. Loempia's verbrand van buiten, droog en van binnen laf, weeeig, en zeker niet vers. Babi pangang droog erg kleine stukjes. Saté die witter was als rijst, droog smakeloos en ook niet vers. Dan een bak met kipfilet en wat groente. Alsof het restanten van de vorige dag was. De gerechten met Maggie en soja bewerken was een optie en dan nog niet te eten. Dit was mijn laatste bestelling. Voor mij een 3

12. Prima eten, erg gezellig

13. Goed eten en erg goed personeel!

14. Een erg gezellig restaurant. Snelle service en heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

15. Kapsalon te zout frieten niet gaar vlees droog en te laat bezorgd niet aan te raden

1,4
  16. Internationaal Groningen

Chris

17. We hebben lekker gegeten. Maar mijn partner en ik hadden de borrelplank 2 jongens XXXXL besteld die 21,50 per persoon kost. Dan verwacht je dat je overladen wordt met eten (het is immers X X X X!!!! L), dat was niet het geval. Het was een prima borrelplank, maar veel veel veel te duur voor wat je er daadwerkelijk voor krijgt.

5,3
  18. Heerlijk gegeten met vrienden, altijd een gezellige sfeer en personeel heel vriendelijk. Aan te bevelen.

19. Anneke Rienks

Het eten was oke, de glazen wijn zeer beperkt ingeschonken… de bediening was erg slecht [bestond uit 3 jonge meisjes) ze zagen het werk niet liggen… van afruimen hadden ze nog nooit gehoord… de kopjes vd amuse stonden nog tot na de hoofdmaaltijd op tafel. Kortom we hebben ons toetje elders gegeten.

20. Wilhelmien

Na een lange reis samen geluncht. Broodje tonijnsalade, heerlijk. Door de reservering hadden we gelukkig een plaats. Erg druk maar desondanks een snelle en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar👍

21. Afhaal en bezorg Groningen

Alles was goed en snel bezorgt!

22. Wat een waardeloze zaak, na 2 uur niets geleverd en telefoon word niet opgenomen.
    Tip; bestel hier niet

23. R. Goede

Perfecte ligging naast een grote parkeergarage met een groot plein en terras ervoor. Gezellige sfeer binnen met hoekjes waar je fijn kan zitten. Kleine kaart maar genoeg keus. Vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk gegeten en….het bloempotje als dessert is een echte aanrader!

24. Is niet meer wat het geweest is.
    Niet alles wat op de kaart staat wordt na gekomen.
    Eigenaar durft niet uit de keuken te komen en zadelt een serveerster met het probleem op terwijl zei er niets aan kan doen.
    Wij zijn er vaak geweest, dat je dan zo wordt afgescheept, erg laag. Wij komen er zeker niet weer.
    Terwijl we in het verleden veel mensen hebben mee genomen naar dir restaurant.
    Tevens waren de gebakken noedels alleen maar gekookt.

2,1
  25. Slechte ervaring qua eten. Startend met 2 gratis plakjes stokbrood pp. Volgens ons kant en klaar gesneden uit de supermarkt en een dag oud. Tot zogenaamd gegrild varkensvlees, dat gewoon gekookt was. Kortom geen aanrader en zwaar teleurgesteld.

1,7
  26. Ben Kremer

27. Wij (moeder/dochter) hadden een leuke avond met een heel gevarieerd en heerlijk 4 gangen menu, het (op verzoek) vegan menu was heel verrassend en super lekker.

28. Tijdens mijn bezoek aan het Nieuwscafé Groningen hebben we geluncht met een vriendin. Ze vertelde me dat ze hier graag koffiedrinkt vanwege de gezellige sfeer midden in het centrum.
    Ik wilde haar graag iets cadeau doen en vroeg aan een medewerker of ze cadeaubonnen hadden voor bijvoorbeeld vijf kopjes koffie. Helaas hadden ze geen standaard cadeaubonnen, maar hij was zo vriendelijk om er speciaal voor mij één te maken. Aangezien ik ver weg woon van Groningen, kon ik het geld aan hen overmaken en hoefde ik zelfs geen extra kosten te betalen. Ik ben erg onder de indruk van de fantastische service van het Nieuwscafé en vooral van de man die mij geholpen heeft, die de tijd en energie heeft genomen om een vaste klant blij te maken.

29. Alles was kwalitatief dik in orde. Goed van smaak en leuk gepresenteerd. Leuke bediening en fijne sfeer/setting.

30. VEGETARIËRS OPGELET!!! Niets hier bestellen. Ik heb vandaag, gelukkig ter plekke, een vegetarische frikandel en patat besteld, op de balie staat een mooie flyer met frikandel zero meat. Ik lette even op en ik zag dat de vrouw mijn frikandel zonder nadenken gewoon bij een berenhap in gooide. Toen ik er wat van zei ging ze met me in discussie en gooide ze zo de vega frikandel, die al bij de berenhap (vlees) had liggen pruttelen, bij mijn patat in. Ze snapte er helemaal niks van dat het hele vegetarische aspect weg was zodra je het bij iets van vlees in gooit, ze vertelde me dat ze dat nooit zo deden en ging met me in discussie. Uiteindelijk na een lange discussie, die ik uiteindelijk heb afgekapt vanwege het feit dat ze me echt niet snapte, kreeg ik m’n geld terug en heeft ze nieuwe patat voor me gemaakt, want ze snapte ook niet dat de patat verpest was toen ze de frikandel erbij gooide. Dus kortom, als je vegetarisch bent hier niks bestellen!!! Het is niet vegetarisch!! Vond de patat overigens ook niet goed doorbakken en weinig saus, maar wellicht kwam dit doordat ze wat nerveus was door onze discussie.