Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Ik heb een uur moeten wachten voor 2 saoto’s. (Wel op zaterdag rond etenstijd dus dat speelt ook wel mee denk ik). Ik ben Rotterdam gewend dus misschien ben ik enigzins bevooroordeeld!
    Er zat geen ei bij de soep en er zat ook geen aardappelchips en gefrituurde vermicelli bij (dit ben ik wel gewend) de smaak was oké maar niet geweldig! De rest van het menu niet geprobeerd dus misschien is dat wel beter! Het was wel erg druk, dus er zijn genoeg mensen die wel tevreden zijn! Maar wij komen niet meer terug!

2,8
  2. Caren Hector

Lekker gegeten, goede service en bediening en niet duur

3. We komen hier al jaren en altijd goed!
    Echt heerlijk kwaliteit eten en zoveel keuze!
    We rijden er graag 20 minuten voor want dan heb je ook echt iets goeds!! Veel lekkerder dan buffetrestaurants in de buurt..

4. Ik heb voor het eerst in mijn leven eten terug gegeven aan de keuken. Er zat geen smaak aan de vis. Bediening erg aardig en probeerden ons alsnog lekker te laten eten. Die meiden hebben hun best gedaan maar de avond is niet zo gelopen als we hadden verwacht. Erg jammer.

3,3
  5. mendy

6. Heerlijk ongedwongen, het personeel besteedt echt aandacht aan zijn klanten en het eten is heerlijk en goed verzorgd. Hier kom ik graag nog eens eten!

7. Frans Fränzel

We hebben heel gezellig en heerlijk gegeten.

8. Gusto wine & bar, niet wat je van een wijnbar verwacht.

Afgelopen zaterdag op het terras met vriendinnen een high wine gereserveerd. Ondanks dat Gusto een wine bar is was er weinig kennis van wijnen. Het personeel kent de wijnen niet, een uitleg van een witte wijn was ondermeer "... gemaakt van drie soorten druiven gerijpt in een wijnvat". Het soort druiven was niet bekend, enkel het land van de wijn wordt genoemd. Van de wijnstreek geen kennis. We kregen twee wit, een cava en twee rood met begeleidende matige hapjes.

Wij vinden eigenlijk dat je bij elke wijn een nieuw glas hoort te krijgen, zodat de wijn niet mixt met het restant van een andere wijn in het glas. De witte wijnen werden in hetzelfde glas geschonken en de rode ook in hetzelfde glas. De cava kwam in een flute.

Bij het uithalen van de borden werd ons bestek op tafel gelegd met het verzoek deze nog een keer te gebruiken. Na de derde gang vroegen wij om nieuw bestek daarop werd nadrukkelijk meegedeeld dat dit niet gebruikelijk is.

Tips: Wij adviseren bij elke ronde nieuw bestek te geven en elke nieuwe wijnsoort in een nieuw schoon glas uit te schenken en meer verdieping in het soort wijn dat er wordt geschonken.

3,7
  9. Heel fijn en knus eetcafé!

10. Gisteren met 4 personen hier wat gedronken, 3 x weissen bier 0,5!!!!! Prijs €13,00 per stuk!!!
    Ik heb het nog nagevraagd! Klopt helaas wel. Record prijs.

2,1
  11. De beste pizza ooit gegeten in Nederland; 100 % traditionele italiaanse pizza!

12. Tonny Stierhout

13. Je krijgt je eten daar gewoon op een kartonnetje terwijl je daar gaat eten, het is gewoon een beestenboel daar geen goed woord voor over.

2,3
  14. We hebben super gezellig gezeten en gegeten.
    Bediening was heel snel en heel vriendelijk.
    Het eten was super lekker.

15. Openingsdag; Ik heb lekker gegeten,
    Weer eens iets anders dan Patat met.

16. De pizza kwam meer dan een half uur te laat. Ik heb er achteraan gebeld. Ik heb hem niet opgegeten was het was inmiddels koud. Ik bestel voorlopig niet weer.

17. Normale prijzen, geen gehaast.
    Men laat je rustig de tijd nemen.
    De borrelplank was minder goed helaas.
    4 Verschillende bakjes met een "smeersel"
    Brokken kaas met de parrafine er nog aan.
    De metworst gewoon te dik gesneden.
    Wanneer dat met meer aandacht wordt bereid en geserveerd, is het een prima gerecht.

Blokjes kaas van gelijke dikte. Net als de worst.

Eten was prima van smaak.
    Bediening vriendelijk en met aandacht.

4,7
  18. Fam. Switters

Heerlijk gegeten. De bediening is gastvrij en vriendelijk!

19. Ans Flentge

Heel sfeervol, gekozen voor Gruppa Menu. Was super lekker en heel verrassend. Gezellig gezamenlijk smullen zonder keuze stress.

20. H.Oostland

Het was weer heel verrukkelijk.

21. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar, maar ze moeten helaas stoppen.

22. Wij hebben gisteren weer heerlijk gegeten bij Olympia! Lekkere gerechten, fijne bediening en persoonlijke aandacht. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Janny Berg

Laat je niet in de war maken door de half dooie planten op de kast! Zo onverzorgd als die planten eruitzien zo goed verzorgd is het eten en de service.
    Zalig soepje als amuse!
    Prima plekje om even lekker te eten!
    Aanrader!

24. F. van der Schuur

Vanaf het begin tot en met de rekening was het een feestje, we hadden gelukkig het weer mee, dus we zaten buiten.
    De smederij is een gezellige sfeervolle plek met gelukkig niet al te veel zitplaatsen zodat je die aandacht krijgt die meedraagt aan de gezelligheid die zo belangrijk is om er een fijn gevoel aan over te houden.
    De jongeman die ons bediende had al heel snel een klik met zijn klanten, een fijne kerel die zijn aanbevelingen met overtuiging kon brengen.
    En het was allemaal heerlijk!!!
    Kortom een aanrader, niet verder kijken, gewoon reserveren.

25. G.Bruinsma

We hebben gezellig gezeten met prima eten.

26. Via thuisbezorgd kreeg je de melding dat ze gesloten waren via hun site kon je wel bestellen. Ze zijn hoogstwaarschijnlijk vergeten deze mogelijkheid uit te zetten. Bestelling gedaan 2 en half uur tevergeefs gewacht de trek was inmiddels al over. Hoop op beterschap voor de toekomst nu mijn geld terugvragen hoop dat dat vlekkeloos gaat. Eten en sfeer niks mis mee maar nu even wel

27. Albert Fokkema

Prima Grieks restaurant. Krijgt genoeg voor je geld en vlotte en vrolijke bediening. Hebben tijd en oog voor de klant

28. Familie Woltjes

We hebben heerlijk gegeten. En komen graag een keer terug. We misten alleen een extra ijslepel bij de toetjes. 1 ijslepel is echt te weinig en moet je te lang wachten voordat je aan de beurt bent. Het ijs was wel super lekker.

29. Geen idee hoe het eten was.
    Bij telefonisch reserveren werd mij als verteld dat ik niet welkom was, omdat ik n hulphond bij mij had. Geprobeerd uit te leggen wat n hulphond is en dat ze deze volgens de europese richtlijnen niet mogen weigeren.
    Ik mocht wel buiten zitten.
    Nou heb ik geen probleem met buiten zitten, maar niet omdat ik gebruik maak van een hulphond.
    Jammer dat mensen hier n restaurant hebben zonder de wet te kennen.