Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Ik kom hier zo'n 6 keer per jaar. Het is absoluut mijn lievelingsrestaurant! Ik ben helemaal weg van het eten wat ze daar verzorgen. In 1 woord top!

2. Willemijn

Via Groupon zijn we bij dit knusse restaurant terecht gekomen.
    Het ontvangst was vriendelijk.
    We hebben diverse lekkernijen gehad voordat we ons voorgerecht kregen.
    Het waren pure smaaksensaties!
    Het hoofdgerecht was verrukkelijk; malse sukade, polenta en spruitjes.
    Als nagerecht kregen we diverse lekkernijen van sinaasappel.

De sfeer was gemoedelijk en gezellig. Zeker een aanrader voor mensen die ontspannen en lekker willen eten.

3. Ik had vegetarische lasagne met spinazie, kaas en amandelen dacht ik. Hemels wat lekker! Mijn man had zeebaars op de vel gebakken ook zeer goed. Zelfs de salade was lekker. Dat proeven we ook wel eens anders. Goed gedaan Matthijs en kok, servering e.d. We komen nog een keer weer. Bart en Erna Doornbos

4. Het was er erg druk en lawaaierig. Amateuristische en niet echt professionele bediening, we moesten steeds vragen om aanvulling, zowel voor de drankjes, als brood ed. De bediening kon het duidelijk niet aan. Eten was redelijk, frieten verbrand, zouden eigenlijk niet op tafel mogen, gezien de slechte kwaliteit. Te vet. Er zijn betere restaurants in Groningen in hetzelfde prijssegment.

6,5
  5. Laatst hier met z'n drieën gegeten, plaatsje aan het raam met prachtig uitzicht. Het eten was voortreffelijk: vooraf de linzensoep, daarna de eend en ook nog een stukje hert geproefd. Heerlijke smaakcombinaties. We zaten helemaal vol (stevige eters, maar de soep vult goed) dus geen dessert meer kunnen nemen. De bediening was goed, niets op aan te merken.
    Al met al een heerlijk restaurant in het centrum van Groningen, waar ik zeker vaker naar toe zal gaan!

6. Jessica Mulder

Ik kom met enige regelmaat een hapje eten bij 'T Koetshuys. Prima eetcafe. Mijn favorieten zijn de spare-ribs en sindskort de Ossobuco! Toetje chocolademouse met walnotenijs is ook zeeer aan te raden!

7. Vandaag eten besteld. Was zo slecht dat we het weggegooid hebben! Aangebrande nasi, smakeloze roti vega waarvan de rotiplaat hard was, bah. Zou niemand aanraden om hier te bestellen.

Barbera.

8. Absoluut favoriet, altijd goed. Top gerechten voor een vriendelijke prijs. Constante kwaliteit.

9. Begin januari 2013 gedineerd door de aanbeveling in de Lekker. Van te voren allergie informatie doorgegeven bij de reservering. Spijtig dat eenmaal in het restaurant, niemand er iets van af wist en daardoor vielen er veel gerechten af. Prachtige locatie aan het Noorderplantsoen. Het restaurant was nog in de kerstsfeer en de sfeer was erg warm en intiem. Vooraf een flauwe pompoencrèmesoep met heerlijke paddenstoelen met daarnaast met chaumes gevulde soesjes die erg overheersend waren. Daarop volgend gesauteerde coquilles met uitgebakken kinnebakspek, groene asperges en grape fruit op een bedje van een frisse mayonaise. De combinatie van smaken was netjes, helaas dat de coquilles iets aan de rauwe kant waren. Een te grote, gelukkig wel smakende portie hertenbiefstuk met kalfsjus, marsala, ahornsiroop en koffie met een hintje cacao geserveerd met pastinaak-aardappelmoussine. Weinig creativiteit bij het dessert, 2 grote bakjes crème brûlée, met daarnaast een frisse mousse van vruchten die de pijn wat verzachtte. Bediening was niet altijd even oplettend en niet volgens etiquette, verder wel beleefd en behulpzaam.

5,7
  10. Ik heb een week geleden daar gegeten, de sfeer vond ik ook wel gezellig. Lekker eten, goede service de kwaliteit is daar wel goed.
    Wel goed restaurant.

11. Verreweg de beste cafetaria die ik ken (heb in heel Nederland gewoond). Ze hanteren de meest redelijke prijzen, gewoon ouderwetse prijzen, hun produkten zijn allemaal even lekker, hun eigengemaakte gehaktballen en eierballen zijn subliem!

12. Super pizzeria! Ben hier al erg vaak uit eten geweest, super aardig personeel en een snelle service. Ook krijg ik altijd de kans om nog na het eten wat door te kletsen. Ook zijn de prijzen totaal niet hoog en is de sfeer altijd super gezellig. Kortom de beste pizzeria van Nederland.

13. Omdat ik geen zin had mn verjaardag groots te vieren, gingen we in plaats daarvan naar De Stadstuin in Groningen met ons gezin.
    We zijn daar gastvrij onthaald en van alle egards voorzien.
    Vier van de zes namen de spare-ribs (die door een mede-gast aan een ander tafeltje werden geroemd!) Ze zagen er prachig uit, maar belangrijker.. ze waren heel erg lekker!! We kregen zelfs nog een tweede portie! Het was een superleuke avond voor mij.. (inclusief vuurwerk!).
    Bedankt lui!

14. Zeer goed gegeten hier op 17 januari 2013. Het eten was zeer goed en ook de service was direct en aardig. Zeker aan te raden voor een lekker avondje uit of om gewoon een hapje te eten. Prijs/kwaliteit was ook zeer goed waardoor je zelfs op een kleine beurs nog heerlijk kunt tafelen.

15. Kom hier geregeld met groepen en individueel. Bediening is zeer vriendelijk, eten van goede kwaliteit.

16. Ik heb gisteravond weer bij de Taj Mahal gegeten en ik heb mijn favoriete Chicken tikka massala met peswari nan besteld en mijn vrouw King prawn Jhalferizi met een Garlick nan, en was weer heerlijk. We hebben een geslaagde avond gehad!

17. Chinees-Indisch Groningen

Ingrid Bolhuis

Mevrouw Ping is een erg goede gastvrouw, die haar klanten kent. Het eten is er erg goed!

18. Michiel de Sterke

Dit is ons lievelings restaurant voor Indiaas eten. Wij zijn vegetariërs en heel kritisch als het op eten in een restaurant aankomt. Doordat ik musicus ben heb ik in veel plaatsen in Nederland Indiaas gegeten. Samen met één Indiaas restaurant bij de Westerkerk in Amsterdam is dit het béste Indiase restaurant waar ik ooit gegeten heb in Nederland.

19. Het eten was zeker niet slecht, maar ook nergens echt goed. Mijn vrouw vond haar eten wel goed, met name het dessert Hemelse Modder. Ik had als dessert Stoofpeertjes met kaneelijs besteld en kreeg 1 klein peertje, die overigens wel lekker was, en veel kaneelijs. Ik had de verhoudingen op basis van de beschrijving anders verwacht.
    Totaal prijs twee personen, drie gangen en speciaal bier: €72.

20. Een geweldig restaurant, een aanwinst voor Groningen. Heerlijk relaxed gegeten, vijf smaakvolle gangen in een mooi en sfeervol Italiaans interieur. Alles vers en super bereid en een uitstekende persoonlijke bediening. Wij komen terug!

21. Lekker eten, in vers vet gebakken. Niet duur.
    Vriendelijke mensen.

22. Afgelopen vrijdag hebben we gereserveerd bij dit restaurant voor een groep van 10 collegas, we kregen een warm welkom in het restaurant en hadden het meest heerlijke Indisch eten ooit. Ik zou iedereen die gek is op chicken tikka, lams kashmiri of pittig eten aanraden om een keer hier te eten. Bovendien, was het toetje absoluut lekker. Toppie!!

23. Ik had een notitie achtergelaten over het eten van Julia's dat de pasta gaar is en dat het saus niet veel is. Mijn collega heeft Julia's opgebeld en Julia's heeft ons een gratis maaltijd belooft. Goede benadering voor het probleem. Ze gaven aan dat ze met meldingen hun kwaliteit voor het eten kunnen verbeteren.

24. Vandaag 14 januari over half 6 pasta gekocht samen met mijn collega. De pasta van mijn collega was gaar en mijn pasta was bijna gaar. Ook de saus was weining. Kwaliteit van het eten en de prijs van het eten is niet in verhouding. Ik had spijt dat ik niet naar de alber theijn was gegaan, waar ik voor 6 euro een goed maaltijd zou hebben gehad. 75 cent goedkoper dan bij julia's. Het verzoek aan de medewerkers van Julia's om op het kwaliteit van het eten te letten met name de gaarheid en de saus.

25. Vanmiddag heerlijk gewandeld in het stadspark.
    Even gezellig een kop koffie drinken bij Ni Hao.
    Wat een domper, onvriendelijk personeel.
    Appelgebak was op, hiervoor kregen wij naar lang wachten een puntje kersen vlaai.
    Kersen vlaai was niet om aan te zien kwam waarschijnlijk uit de vriezer en dus zonder smaak.
    Koffie hebben we niet gehad ondanks dat het niet druk was geen aandacht voor de gasten.
    Wij zijn na een muizen hap te hebben gehad van de vlaai en zonder koffie naar huis gegaan.
    De gastvrouw verwees ons naar de kassa om te betalen, daar hebben wij ons ongenoegen geuit!!
    Dit team moet nog veel leren.

26. Via Groupon hier geboekt voor een 4 gangen menu. De mosterdsoep was heerlijk romig en erg lekker! De 2de gang was een keuze uit bruschetta of een salade. De salade was prima, de bruschetta matig.
    Dan vervolgens het hoofdmenu, wij hadden de ossenhaas op een spies en een kennis van ons had de heekfilet. Beiden heerlijk! De souvlaki van ossenhaas erg mals en lekker van smaak. Het nagerecht: de witte slagroomtaart was hemels! Van de bediening waren ze allemaal erg vriendelijk! Al met al voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

27. roelof roelofs

Met hoge verwachtingen een pizza besteld.
    Helaas een giga afknapper,
    enorme dikke brede deegrand.
    Binnenin een natte, niet te herkennen substantie.
    Bovendien smaakloos.

28. A Huiting

3 heel kleine stukjes varkenshaas voor 18,50 en nog lauw ook. Ze zou het doorgeven aan de kok, maar heb er niets meer van gehoord.

3,3
  29. pataan

30. Eten is heerlijk! Bezorging uitstekend! Genoeg keuze, op de menu kaart!