Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Goed en lekker gegeten bij deze pizzeria!
    Aardige bediening. Sfeervol, wel wat gedateerde
    inrichting, maar doet niks af aan de gezellige tijd
    die we gehad hebben daar!

2. Pietgein

Heb na 30 jaar bezoek gebracht aan het broodjeshuis, in vroeger tijden kwam ik hier iedere dag, en genoot van een broodje hamburger speciaal, gezien de toendertijd vermaarde specialiteit dacht ik weder om te smullen, wat een tegenvaller. Een keiharde bijna verbrande homp gehakt? De ontvangst door de gezellige bedienning verzachtte de tegevalller enigzins.

3. Vanmiddag geluncht. Melk en de vegaclubsandwich besteld. Snelle service, vriendelijke bediendes. De melk was echter lauw. Bij teruggeven bleek dat de koeling niet goed werkte. Ze hadden dus geen koude melk. Ik mocht de lauwe melk gratis houden. De vegaclubsandwich was smakeloos: warme mozzarella en koude geitenkaas op dezelfde sandwich smaakt gewoon raar en vies, daarnaast zat er een groene smurrie bij die niets toevoegde aan het geheel. Grote teleurstelling voor toch wel hoge prijzen. Daarnaast was het bankje oud en vies en de tafel vol met oude etensresten toen we plaatsnamen. Dit werd wel schoongemaakt toen ze de bestelling kwamen opnemen.

2,2
  4. Internationaal Groningen

Kim

Super ervaring!
    We stapten bij toeval dit eetcafé binnen en absoluut geen spijt van gekregen, hele goeie service, vooraf kregen we een amuse (kosteloos). Eten is heerlijk, goed bereid en afwisselend door verschillende bereidingen van het vlees en de groenten, zelfs de patat en aardappelen waren perfect! Ook een heerlijk toetje gegeten, alles word zo geserveerd dat het een lust is voor het oog om te zien.
    Ik kom hier zeker terug!

5. We zijn er al enkele malen wezen eten en gisteravond weer voor het examen wat mijn dochter er moest doen voor het serveren. Weer was het eten lekker en werd er vol plezier geserveerd door de jongelui die toch een klein beetje gespannen waren door de examens, maar enorm hun best deden en er een geslaagde avond van maakten.

6. Laurens Visser

Goed eten, snelle bediening, leuk praatje. Jammer dat hun pand een beetje is verzakt. Heb er bijna elke dag gegeten toen we daar aan het bouwen waren, echt super!!

7. Internationaal Groningen

Mark N

8. Mark N

9. Mark N

10. Mark N

11. Mark N

12. Je voelt je welkom, het eten is goed, het restaurant is gezellig ingericht en er hangt een goede sfeer, goede bediening.
    Prijs is heel prima, zeker als je het zelf samen te stellen 3-gangen menu kiest.

13. Zeer goede pizzeria. Snelle bezorging, hoge kwaliteit, en vers.

14. Scarbir

Aardig om te eten, maar op geen enkel vlak een uitschieter. Eigenlijk precies de gemiddelde Groningse studenteske eettent. Niet al te bijzondere hoofdgerechten voor de standaardprijs van 13-20 euro.

6,5
  15. Uitstekend. Deskundige, vriendelijke en hoffelijke bediening. Hierbij ook nog eens heerlijk eten en goede wijnen.

16. J.mijering

Lekker eten, vriendelijk personeel, maar niet te vergeten een schone zaak.
    Echt een aanrader.

17. Harm-Jan

We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten! Prijzen zijn goed voor een 5 gangen menu. Wijn was heerlijk. De gerechten en de smaken waren goed en pasten prima bij elkaar. Ben zelf een goede eter en had na 5 gangen nog wel iets meer gelust. Misschien wat meer brood op tafel erbij laten, of een aardappel gerechtje of iets dergelijks bij het hoofdgerecht. Het woonkamer gevoel is prettig en niet te veel tafels. Leuk de muziek via platenspeler! Het zou nog iets gezelliger in de aankleding kunnen met leuke foto's of prentjes misschien? Kopje koffie was er klein, en koekjes kan echt beter( zelf gemaakt had ik begrepen) zit zelf in de patisserie vandaar. Al met al zeker wel de moeite waard!

18. Merlijn

Lekker eten, leuke eigenaars en goede prijzen. Geen minpunt te benoemen.

19. Op deze troosteloze zondag toch nog een zonnestraal op de Grote Markt in Groningen waar we een weekendje verblijven. Wat een bijzonder leuk en gezellig café. Zeer uitgebreide bierkaart en voor een café ook een prettige lunchkaart. Voor de wat uitgebreidere lunchkaart kun je ook in het bovengelegen brasserie Bij van Boven plaatsnemen. Maar wij hadden onze plek wel gevonden in het café waar de heren met ouderwetse gastvrijheid ons verblijf zeer aangenaam wisten te veraangenamen. Heerlijk gegeten en een aantal bijzondere biertjes genuttigd. Aanrader: de maallust uit de regio.
    Wij komen hier bij een volgend bezoek aan Groningen zeer zeker terug. Maar we hopen dan op wat beter weer. Kunnen we misschien gebruik maken van het terras voor de deur.

20. Ik vond de smaken erg vlak. Toilet erg onverzorgd.
    Het eten was een jaar terug veel beter. Lange wachttijd door drukte. Ambiance matig.

21. Michael

Hadden voor 5 personen via internet besteld, bedrag op de aflevering klopte precies echter was er bij het uitpakken 1 broodje Doner te weinig. Wat er geleverd was was niet echt warm. Gebeld over het éne broodje en er afgesproken dat deze geleverd zou worden.. na 1,5 uur hebben we de hoop maar opgegeven. Nooit weer !

3,3
  22. Anna-Marie

Wat een leuk restaurant, heerlijk gegeten en leuke bediening. Service was ook heel goed. We wilde een saus en jawel hoor de kok Dennis had het speciaal voor ons bereid, dat noem ik attent en aandacht voor de gast.
    Er is voor ieder wat wils op de kaart, proeverij de stadstuin geeft mooi palet van voor gerechten. Hoofd gerechten allemaal zeer smakelijk. Wij komen graag terug.

23. Zaterdag jl hebben wij met 4 personen uitstekend gegeten bij restaurant Tekinev. De gerechten waren echt zeer fijntjes en van verse producten bereid. De Meze vooraf is een aanrader en geeft meteen een goede indruk van de Turkse keuken. De hoofdgerechten, waarvan één vegetarisch, waren ook zeer smakelijk en we hebben genoten. De eigenaar, een zeer vriendelijke en bevlogen man, geeft prima uitleg over de samenstelling van de gerechten en adviseert waar nodig. In een woord prima.
    Zeker een restaurant dat aanbeveling verdient en wij zullen er zeker, met vele anderen, terugkomen

24. J.Boele

Tijdens een vrijgezellenfeest genoten van het tapas menu. Uitstekend goed verzorgd! Van te voren goed contact en onze wensen werden mee genomen. Goede gastheer en erg lekker gegeten. Echt een aanrader!!

25. Met groep vrienden gegeten, 1e ronder ribbetjes lekker mals goed te eten, bediening was vlot. Duurde lang voor 2e ronde, deze ronde was taai en redelijk smakeloos. Geen drinken bijgevuld, hadden het erg druk met een tafel chinese gasten. Na 40min kwamen ze vragen voor een 3e ronde, die was weer super mals.

5,9
  26. Schuring

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en verder was de bediening erg snel en vriendelijk. Zowel de maaltijdsalade met reuze garnalen, de erg grote hamburger, het kindermenu en het onbeperkt spareribs eten was erg lekker. De rekening aan het eind viel ons ontzettend mee. Wij zullen hier zeker vaker komen.

27. Een restaurant waar de Italiaanse kwaliteit volledig tot zijn recht komt.
    De gastvrouw Gea en haar partner Hans geven nog een een extra cachet aan het totaal.
    Voortreffelijk gegeten en kom zeker terug.

28. Wij hebben al heel vaak hier ons avondeten afgehaald, Cafetaria A-weg heeft de lekkerste patat, je kunt dat op de spitstijden ook merken want dan staat het binnen vol met geduldig wachtende klanten en soms nog mensen op de stoep. De sfeer is dan prima omdat iedereen weet dat je de lekkerste patat van Groningen krijgt. Echt heel lang hoef je ook niet te wachten en als je de bestelling van tevoren doorbelt scheelt dat natuurlijk.

29. Tijdens ons dagje Groningen wilden we ook graag wat eten. Dit restaurant herinnerde we ons nog van het programma mijn tent is top. Toen leek het ons een leuk restaurant maar helaas veel te ver weg voor ons.
    Maar nu we toch in Groningen waren wilden we het wel even uit proberen.
    We waren wat vroeg en daarom werd ons aangeraden om eerst even wat te drinken op het dakterras te nemen.
    Dat was echt super lekker relax even bijkomen van ons dagje Groningen met wat drinken en een mandje brood van het huis.
    Toen we naar binnen gingen stond onze tafel al klaar. En kregen we gelijk ons voorgerecht.
    De kaart was gevarieerd en er stonden lekkere dingen op. We hebben heerlijk gegeten. Als we ooit nog eens in Groningen zijn komen we terug.

30. Ik heb er afgelopen vrijdag zowel tussen de middag gelunched en s'avonds gegeten.

De lunch was perfect. Heerlijk broodje voor een goede prijs.
    Locatie is echt mooi.

S'avonds teruggekomen voor te eten.
    Het eten zelf was toen redelijk, maar voor een lage prijs.
    Dagschotel voor tien euro.
    Personeel was overigens niet echt handig.
    De serveerders kwamen met eten langs en wisten niet zeker of dit voor onze tafel bedoeld was.
    Maar we werden snel geholpen en hoefden niet lang te wachten.