Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. HC van Nijkerk

Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening attent en zeer goed. Was de 1e keer maar dit is voor herhaling vatbaar. Ambiance is erg leuk en gezellig. Prijs kwalitiet is dik in orde.

2. Heel gezellig gegeten buiten, en een prettige bediening. Misschien niet heel professioneel maar lief en vriendelijk . Waar zie je dit nog? Geweldig lekker en gezellig en betaalbaar. Kortom: een aanrader!!!! En volgens mij ook voor mensen die aan hun gewicht moeten denken een prima restaurant!!! Serveerster Celine of Selien , hoe je het ook schrijft, een lieve en hartveroverende persoonlijkheid! Ik kan het iedereen aanraden om daar te gaan eten.

3. Judith Vierdag

Zeer klantvriendelijk! Goed eten!
    Kortom: het eetcafe blijft een aanrader!

4. Jarenlang hier heel vaak gegeten, heerlijke pizza's, goede bediening en een aardige eigenaar.

Vandaag hier weer gegeten, bij aankomst zag ik allemaal Chinees personeel... Enfin, toch maar besteld en het beste hopen. Nou mijn anders altijd heerlijke pizza magherita was een grote teleurstelling, een te krokante en te dunne bodem, de tomatensaus was zuur en ook zat er veel te weinig kaas op. Al met al ook een flauwe hap.

Bij het afrekenen wierp ik een blik in de open keuken en zag dat er Chinees personeel pizza's aan het bakken was...

Niks tegen Chinezen, maar de zaak is blijkbaar overgenomen en er is geen Italiaan meer te vinden. Hier eet ik (helaas) nooit weer.

5,5
  5. In één woord: TOP! Waar veel restaurants een enorme kloof tussen prijs en kwaliteit hebben geeft dit restaurant waar voor je geld. Voor 35,- een heerlijk 5-gangen verassingsdiner, dat is klaargemaakt met verse seizoen producten. Vooraf de mogelijkheid om dieetwensen aan te geven. Wat kan die man toveren met eten. Naast het eten ook heerlijke bijpassende wijnen en een gezellige warme sfeer.

6. Ed van der Graaf

Vriendelijke bediening en ontspannen sfeer.
    Goede kwaliteit en royale hoeveelheid voor een zeer schappelijke prijs.

7. Haal nu al meer dan 10 jaar me roti daar en de kwaliteit blijft goed!

Nu zijn ze ook nog eens de enige in Groningen!

Een echte aanrader mensen!

8. Helaas een uitermate slechte ervaring. 19.00 uur kwamen we binnen. Het duurde al een kwartier voordat we onze drankjes kregen. Meteen een bestelling gedaan voor het eten. Duurde erg lang voordat we wat kregen. Vervolgens kregen we twee van de tien tapasgerechten die we besteld hadden en wat gehaktballetjes die we niet besteld hadden met de mededeling dat we dan in ieder geval wat hadden en de rest zou volgen. Na een half uur was de rest er nog niet. Terwijl tafels om ons heen wel hun tapas kregen. Ook wat betreft het bestellen van drankjes en het uitruimen van de vieze glazen was de bediening erg slecht. Je moest ze echt roepen en het ging niet van harte. Toen we na een half uur de rest ook niet hadden. Zijn we vertrokken. Excuus was de drukte. De zaak was voor een derde gevuld en het was een zaterdagavond. Hoe goed voorbereid ben je dan. Kortom een slechte zaak. Enige pluspunt was dat we niet hoefde te betalen voor de drankjes en de drie tapasgerechtjes die ons zijn toegeschoven. Wij zijn echt de moeilijkste niet en zijn ook allen horecamensen die weten hoe het werkt. Erg jammer. Wij komen er niet weer. Vijf personen waaronder een zwangere en een kind van 1 jaar moesten het restaurant om 21.00 uur met honger verlaten. Schandalig.

1,7
  9. Voor een lunch plaats genomen in de stadstuin die zich achter het pand bevindt. Gezien de aanduiding 'tuin' had ik verwacht wat meer groen verwacht maar de ruimte is niet meer dan een opgeknapte binnenplaats. Niet erg, maar had daardoor achteraf liever binnen in de zaak plaats genomen waar het aanzienlijk sfeervoller is. Verder een goede bediening waarover ik alleen op kan merken dat het soms leek alsof het personeel het overzicht kwijt was. Gekozen voor de mosterdsoep en die smaakte prima, de cappuccino ook dus ook wat dat betreft geen klagen.

10. Heel gezellig en knus. Kogelbiefstuk was droog en iets te hard gegaan maar werd direct opnieuw gemaakt en was toen heerlijk. Lekkere biertjes en heerlijk eten.

11. Ik heb nog nooit zo'n goede service waar dan ook gehad dan bij de Aweg. Kwaliteit en prijs zijn ontzettend goed en je krijgt altijd lachende medewerkers te zien. Ze zijn ontzettend snel en doen veel extraatjes voor de klant. De sfeer is ook heerlijk want het lijkt wel of er alleen maar vrolijke mensen komen. Sinds ik weet van het bestaan, halen wij altijd het patat hier op.

12. Yke Toepoel

De Weeva is een prima restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding ,uitstekend personeel, etc. Het heeft een minpuntje, de akoestiek. Als het druk is, dan is het onmogelijk elkaar te verstaan en dat is erg vermoeiend.

13. Heerlijk (stok) broodje geitenkaas gegeten! En mijn tafelgenoten hebben ook erg genoten, van hun broodje carpaccio.

14. Leuke tent, lekker rustig op het terras kunnen eten. De kaart is simpel maar het eten was heerlijk bereidt! Bediening ook netjes. Prijs - kwaliteit verhouding prima.

15. Aan de buitenkant is niet te zien hoe leuk het er aan de binnenkant uitziet.
    Eten is prima. Personeel is attent en vriendelijk.
    Aanrader!

16. 5 Aug bij jullie gegeten. Ik vond het aanbod bij de Teppanjakiplaat te weinig, maar 2 soorten vlees en vis. De bediening kan een stuk beter. Er waren te weinig koks aanwezig dat was ook jammer. Het eten was heerlijk dat wel! Succes met de tips.

Grts Katinga

17. Ben visser

Heerlijk gegeten in dit restaurant van amuse tot dessert werkelijk fantastisch!! De bediening is er erg bekwaam en vrolijk en het decor modern maar toch eigentijds. Voor ons een echte aanrader

18. Internationaal Groningen

Ben er verleden jaar 2 keer geweest. 2 keer niet gereserveerd moesten even wachten, gezellig aan de bar gezeten. We waren zo aan de buurt, dat was de eerste keer. 2e keer konden we zo zitten. Maar zou wel zeggen van reserveer wel op tijd want het is daar altijd druk. Sfeer uitstekend, prijs uitstekend. Eten en drinken hartstikke goed. Top restaurant. Heerlijk en gezellig zitten daar. Aankleding niks mis mee.

klaziena

19. Heb er 2 jaar geleden gegeten met een clubje. Was super daar. Je moet alles wel zelf pakken er is geen bediening aan tafel. Je kunt er geen vis of vlees uitzoeken. Dat is wat mij op viel. En dat is nog steeds zo. Je zit bij mensen haast op schoot.

20. Fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk. Echt een aanrader en wij komen zeer zeker nog een keer terug.

21. Mediterraans Groningen

Door de recensies wilden we er graag eten. Dat viel tegen. Voor 22,50 euro een plate eten aan de rand van een drukke straat is te duur! Op een langwerpig bord kregen we links een handvol sla met komkommer en tomaat, in het midden rijst die gevuld zou zijn maar waarin we 2 kikkererwten en 1 amandel vonden, bovenop de rijst frites! Aan de rechterkant een homp lamsvlees.
    Jammer maar dit geheel deed volstrekt niet aan onze verwachtingen. En je kon niet eens pinnen, moesten er nog een heel eind voor lopen om een pinautomaat te vinden!

22. Laatst hier gegeten met mijn vriend. Aan de telefoon klonk het al erg opgewekt en gastvrij. We werden verrast met een ruim dakterras waar we zelf konden kiezen waar we wilden zitten. Binnen ook erg gezellig ingericht met een mooie bar en kaarsjes op de tafels. Op een gegeven moment dreigde het te gaan regenen en kregen we een briefje met een tafelnummer erop voor binnen, mocht het gaan regenen. Bediening was erg goed, konden we mee lachen en ondanks de drukte was het eten er steeds mooi op tijd. Lekker gegeten, ruime keus uit vegetarische en vis- en vleesgerechten. Onze voorkeur ging uit naar de toastjes en paddenstoelen. Goede porties, zeker niet teveel.
    Wij gaan hier zeker terugkomen, aanrader dus!

23. Arie Knol

Heerlijk gegeten op het terras, bediening aardig en zeer attent. Eten was van uitstekende kwaliteit maar had voor mij iets pittiger gemogen. Een plek om terug te komen.

24. Anco

25. Anco

26. Internationaal Groningen

Anco

27. Internationaal Groningen

Peter & Michelle

Zeer leuk en gezellig gegeten. Het eten overtrof zeker de enigszins simpele kaart. Zeker leuk om met een aantal mensen wat te drinken of te eten.

28. Snackbar Groningen

Geen zin om te koken door het warme weer en dus kozen mijn lief en ik voor een maaltijd bij KFC Groningen.
    Voor het gemak gingen we door de drive through, waar al 2 auto's voor ons stonden. We vroegen ons af waarom e.e.a zo lang duurde voor we konden bestellen, maar wat bleek; de dame die de bestelling aannam, herhaalde alles nadat de bestelling was doorgegeven en bij afgifte door het raam werd dit nogmaals gedaan. Wij moesten even wachten in het vluchthaventje en toen onze bestelling werd gebracht ratelde dezelfde dame de hele bestelling nogmaals op.
    Dit was hilarisch! Ze zat zo in haar werkritme, dat ze riep; "welkom bij, o nee dat heb ik al gezegd...(bestelling).. En uiteraard 4 cupjes fritessaus" Daarbij was ze echt ontzettend vriendelijk en beleefd. SUPER! Hier kan de KFC uit een van mijn oudere recensies nog een hoop van leren.
    Voor een fastfood-maal was de kwaliteit ook prima in orde. Geen zompige burger die al geruime tijd in het rekje ligt om te verkopen, maar alles vers! Zelfs de stukjes kip waren vers en knapperig ipv slap en oudbakken.

29. De mosterdsoep met acht karige spekreepjes was enorm zuur, de boter (net uit de ijskast) niet te smeren, de afbakbroodjes loeihard, de bierglazen roken naar natte hond, de kroketten waren koud, de bediening was chaotisch, doch enorm vriendelijk. Het was niet druk. Ik begrijp het niet. Tot een paar jaar terug kwam ik er zeker tweemaal per week en toen was het geweldig.
    Zo jammer! Toplocatie en het pand ademt een heerlijke sfeer.

3,7
  30. De service was beroerd! Het was niet erg druk en toen ons eerste drankje werd gebracht bestelden we brood met pestoboter vooraf. Toen we de pizza's bestelden nogmaals op het brood geattendeerd. Dit kwam uiteindelijk na lang wachten eindelijk. Echter kwamen de pizza's geen minuut later ook op tafel. Helaas was de bediening niet erg oplettend, ook om het 2e drankje moest nogmaals gevraagd worden. Gelukkig waren de pizza's wel erg lekker, dat verzacht de belabberde service een beetje.