Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

Het eten was voortreffelijk, de wijn prima en het was er aangenaam warm!

Super eten leuke locatie zaten bij het raam 1ste etage alleen erg lawaaierig geluid wil niet weg. Maar eten maakt het wel weer goed.

3. Mexicaans Groningen

Leuke plek! alleen jammer dat je met andere mensen aan een lange tafel wordt geplaatst ipv van een tafel voor 2 personen

4. Mexicaans Groningen

Goede sfeer, lekker eten! Gastvrijheid zoals het hoort!

Het was onze eerste keer dat wij hier gingen eten, het ontvangst was ook goed. Eten was verrukkelijk. Het nagerecht was wel veel, maar een goede afsluiter.
    Wij komen zeker nog eens terug!

Karin Langeslag

We hebben heerlijk gegeten, leuke & goede bediening. Zeker een aanrader!!
    Helaas zaten er 3 mensen naast ons die niet door hadden dat ze in een restaurant zaten, wat een herrie ;-(

8. Internationaal Groningen

Erg lekker eten, goede service en een ruime keuze.

Ik had een nationale dinerbon, echter de eigenaar kende dit niet, was coulant en deed hier verder niet moeilijk over. W.b het eten kwaliteit was matig.

Met z'n viertjes zaterdagavond jl. bij Olympia gegeten. Dochter en vriend gingen voor de giros, zoon ging voor de mixed grill en ikzelf voor de kipspiezen. Kippenvlees botermals en heerlijk gekruid. Alle borden waren schoon toen ze werden afgeruimd, een teken dat iedereen heeft gesmuld van het eten. De gezellige sfeer, sympathieke staff, het heerlijke eten en tot slot nog een warme begroeting met meneer Kounatides maken dat wij zeker gauw weer terugkomen!

Het was zeer goed, goede sfeer en zeer goed eten en een goede bediening.
    Een goede aanrader.

Altijd goed daar, nooit klachten!
    Aanrader voor Grieks eten!
    Top tent!

Besteld om 16.45 En om 18.00 Uur toch maar eens gebeld waar de pizza's bleven, die waren onderweg en zouden er binnen 10 minuten zijn. Om 18.15 Werden de pizza's bezorgd, nog net niet koud, heel erg jammer want de smaak was wel goed. Ik heb toch liever een warme pizza anders kan ik net zo goed een broodje salami-kaas smeren. Voor ons was dit de laatste keer La Scala, de vorige eigenaar deed het toch echt een stuk beter.

Eten was erg lekker. We hebben gebruik gemaakt van de cocktail deal. De service wat goed, het eten was goed. Ondanks dat het erg druk werd was de bediening vlot en hebben we genoten!

15. Internationaal Groningen

Vorige week een heerlijke high wine en beer gehad. De bediening kon het één en ander vertellen over de wijn en bier. De hapjes waren prima. Gezellig sfeer.☺

Prima prijs, lekker eten, gezellige sfeer en snelle service!

Lindsay

Alles was simpel weg gewoon super. Ik was met mijn vriendin uit eten, omdat dat wij een jubileum te vieren hadden. Het eten was zeer smaakvol en de bediening was vlot en vriendelijk. Als dessert had de kok een speciaal dessert klaargemaakt, wat zowel leuk als erg smaakvol was. De prijzen zijn heel erg goed voor wat je krijgt, kortom een mooie avond!

19. Pannenkoekenhuis Groningen

Gezinshuis Stellaluna

Zondagavond met 9 man van het gezinshuis. Ze konden daar zelfs een beetje gebaren en het bestellen ging vlot! Goed gegeten, doen we een andere keer weer!

Heerlijk gegeten. We hadden het plankje om te delen. Heel leuk gedaan en lekker. Leuke sfeer en bediening heel leuk. Top avond.

Heel gezellig en betaalbaar restaurantje. En ook de kwaliteit is echt voortreffelijk. De bediening duurde wel een beetje lang, althans in het begin, voordat we een keer de menukaart kregen.

Het toetje werd juist heel snel geregeld toen we de eigenaar vroegen of het snel kon :)

echt een aanrader!

We zaten boven met mooi uitzicht over schuitendiep, we kregen gelijk een amuse, dus begon prima, toen de kaart met mooie gerechten, en zeer verrassend, niet duur, royale porties, dus wij zijn super tevreden, en komen zeker snel weer.

Janine Zwart

Chocomelk was net water. Ik kreeg een nieuwe maar die was ook niet lekker. Deden ze niet moeilijk over. Broodjes biefstuk leken meer op broodjes sla waar de biefstuk doorheen gerend was. Dit gelijk gezegd waar de vriendelijke serveerster de broodjes terug nam om ze extra te vullen. Het hield nog niet echt over maar oké

Lekker gegeten, super gezellig en geweldig personeel.

Familie A.

Heerlijk gegeten! Erg aardige en vlotte bediening! We komen graag terug!

Zelden zo slecht gegeten. Sushi was onsmakelijk, warme gerechten waren niet warm en de getoonde gerechten leken er al uren te liggen. De koffie was ok.

27. Amerikaans Groningen

Ida dekker

Jammer dat het eten lauw was.
    En al dat snoep vind ik niet kunnen in een restaurant.

28. Italiaans Groningen

Erg lekker gegeten, goede wijn, aardige chef. De dames ontbreekt ervaring maar dat komt we.

Ramona de Bie

Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel!

Op de 1 verdieping. Mooi uitzicht, gezellig, vlotte bediening en een lekker plankje voor 2 met een idem dito toetje. Lekker hoor!