Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

Met 8 personen gegeten in Pizzeria Italia. Iedereen vond de pizza overheerlijk. De spaghetti was in eerste instantie iets te droog, maar dit werd onmiddellijk opgelost door een schaaltje extra saus te brengen. De smaak was heerlijk. Bediening en service waren ook dik in orde. Komen hier zeker nog eens terug.

2. Chinees-Indisch Groningen

Moesten lang wachten, onze bestelling is niet goed geleverd, hebben terug gebeld, persoon aan de telefoon wou eerst onze bestelling niet goed naleveren, hadden twee keer sate saus besteld (5 eu) kregen uit eindelijk een uur later 1 bakje… Zat geen goede smaak aan het eten.

Nooit meer bestellen hier, verschrikkelijk! Ellendig dit!

3. Pannenkoekenhuis Groningen

Een paar jaar geleden hebben we heerlijk gegeten aan boord van dit schip. Helaas werd ons etentje afgelopen zaterdag een dieptepunt. We kregen een tafeltje in het tweede gedeelte van het schip, daar waar bijvoorbeeld ook een tafel is voor 20 personen. Het begon gezellig, we kregen vlot ons drinken. Maar helaas, tegen de tijd dat wij onze pannenkoeken kregen, was er ook een grote groep (40 personen?) binnengekomen, die ontzettend veel kabaal maakten, grof taalgebruik hadden, vloekten en geen enkele rekening hielden met de andere gasten. We vroegen om een tafel in het voorste gedeelte, maar daar was geen plek meer vrij. We konden elkaar (3 volwassenen, 2 kinderen) aan tafel niet verstaan. Onze lol verging. De bediening zei dat de groep groter was dan verwacht en dat ze hadden gevraagd of ze stiller wilden doen. Toen er uiteindelijk (bij het nagerecht) wel een tafeltje voorin vrij was, zijn we daar naar verhuisd. Maar helaas, ondertussen was een deel van de groep voorin gaan zitten, want ze kregen uitleg over een 'speurtocht' die ze door de stad gingen houden. En zij hadden net zoveel kabaal als de groep achterin. Pas de laatste minuten werd het rustig en konden we nog even genieten. Geen enkele compensatie gehad. Het is makkelijk verdienen zo voor het restaurant. Ons etentje was verpest!

Hier heerlijk gegeten met mijn man en dochter. Vriendelijke personeel. Nette zaak en schone zaak. Eten was heerlijk, en snel klaar. Kom hier zeker terug.

Freek Scholma

Wij hebben er heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer.
    Veel aandacht voor de klant, bediening prima.
    Gastvrijheid geweldig.

Ondanks de extreme drukte goed geholpen. Vriendelijk en rustig personeel.
    Gezellige entourage. Na het eerste drankje kwamen de gerechten mooi achter elkaar geserveerd.
    Het eten was zeer smakelijk en goed verzorgd.
    Prijs kwaliteit verhouding prima in balans.

7. Italiaans Groningen

Heerlijk gegeten! Het hoofdgerecht (ravioli asperge en tagliatelle gekookt in rode wijn) was geweldig en de wijn was zalig. Ook het personeel was erg vriendelijk. Het is wel wat aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat. Wij hadden in ieder geval een top avond en komen zeker weer terug!

We hebben echt heerlijk gegeten, zowel de quesadilla als de 2jongensxxxl plank waren zeer smaakvol en voldoende.
    We hebben boven in de zaak gezeten, leuk uitzicht over het diep en simpele maar leuke inrichting. Het zat vol boven en dat was erg goed te merken qua lawaai.
    Goedkoop en heerlijk eten, een aanrader!

Een restaurant waar gewoon alles klopt.

Perfecte ontvangst, authentieke Italiaanse gerechten met dagverse producten en uitstekende prijs/ kwaliteit. Een restaurant voor uitgebreid dineren en lang na zitten.

10. Regionaal Groningen

Altijd weer een klein feestje hier te mogen aanschuiven.

Het restaurant ademt een beetje ouderwetse grandeur uit, bediening uit het boekje. Eten is qua prijs/ kwaliteit goed. Goede biefstuk en nette aanbiedingen van de dag. Aanrader.

11. Kleine eetwaren Groningen

Alles was goed op 1 bak na, de ei was bedorven.
    Echter een nieuwe bak gekregen en dit was ook niet goed erg jammer.
    We halen hier vaker en normaal gesproken is het altijd goed.
    Jammer dat ze niet wilde luisteren en ons weg snauwde.

Jemig wat baal ik hier van zeg. Krijg ons eten ruim na een uur bezorgd en dan is het ook nog eens steenkoud. Dit keer was het niet te eten sorry. Zou graag een reactie van jullie willen vernemen! Want jullie dragen wel een bekende naam dus mag je verwachten dat je goed eten krijgt. Voor mijn portemonnee vind ik het echt weggegooid geld. Had ik net zo goed bij een ander bedrijf kunnen bestellen. Had veel meer van jullie verwacht.

Fros van der Maden

Lekker, gemoedelijk, gezellig en goed!

14. Amerikaans Groningen

Het eten leek allemaal zeer goed te zijn en we hadden ook goed gegeten.

15. Italiaans Groningen

Een restaurant waar je verrast wordt doordat je niet weet wat je te eten krijgt. De service is fantastisch, vol passie wordt er verteld wat je te eten krijgt en hoe het is klaargemaakt waarbij je echt de tijd krijgt om rustig te eten (de tafel is de gehele avond voor je gereserveerd). Het eten smaakt heerlijk net als de wijnen welke geschonken worden. Laat je niet misleiden door de inrichting… ;-)

Meer dan een uur gewacht op het eten. Belachelijk! Als je het niet aankan moet je niet gaan bezorgen..

17. Zuid-Amerikaans Groningen

Het eten was zeer matig, eigenlijk was het enige wat echt lekker was van de mixxed grill de kipspiesjes en de friet. Nachos waren ook een aanfluiting eerste icethee was lauw en de pils was dood zodra die op tafel stond. Snap werkelijk waar niet waar dit restaurant zo'n hoge beoordeling vandaan haalt.
    Bediening kwam onrustig en zenuwachtig over... alsof het hun eerste week was.

A.M. van Keulen

Vanavond héérlijk gegeten met mijn partner om ons 5-jarige relatiejubileum te vieren. Vriendelijk personeel met veel aandacht voor ons en andere gasten. We hebben genoten van een fantastische maaltijd; mals gekruid vlees met frisse salade, fijne groenten en tot slot een superlekker toetje. Zeker een aanrader!

Hans Kremer

Gisterenavond letterlijk in de buurt gegeten bij Uit de Buurt met vrienden. Werkelijk enorm genoten van het verrassingsmenu. Geen opdringerige bediening, maar gewoon puur en echt. Vincent is een kok die echt heerlijke gerechten op tafel zet.
    Kijken enorm uit naar de volgende keer.

Dit is echt een aanrader in de stad.

20. Snackbar Groningen

meerdere keren bij de kfc te sontplein geweest voor kip.

meerdere keren kip gehad waar je gewoon aan kon ruiken dat de olie waarin het gefrituurd is ECHT ECHT veel te ver heen is.

het ruikt muf smerig en gewoon oud, ook de smaak is daardoor compleet verpest en proef je dus niks meer van de 11 herbs en spices.

dit nu al meerdere keren meegemaakt en ook meerdere kennissen vrienden en familie hebben dit nu opgemerkt.

tot jullie de olie op orde hebben komen wij niet weer terug.

2,1

De 2jongens-plank gehad, hoofd - en nagerecht. Lekkere hapjes met een prima huiswijn. Goed gesmaakt en fijne sfeer.

In een woord, een geweldig restaurant, heerlijk gegeten voor een lage prijs, complimenten aan de bediening, die ons tot in de puntjes bediend heeft. Wij komen hier zeker snel terug en zullen dit restaurant ook aanbevelen bij onze vriendenkring.

Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs...

24. Italiaans Groningen

We hebben heerlijk gegeten en de gerechten werden met veel persoonlijke aandacht en liefde voor het vak door de eigenaar uitgeserveerd. Een heerlijke beleving in een knus restaurant.
    Een aanrader en gaan we zeker vaker naar toe!

25. Amerikaans Groningen

We vonden het erg gezellig. Eten was erg lekker en zag er ook goed uit!

26. Eetcafé Groningen

Dinsdagavond gegeten, goed dat we gereserveerd hadden, het zat goed vol.
    Na ons geweldige diner en hapjes snap ik wel waarom.
    Bij binnenkomst waan je je meteen in een Franse grandeur bistro, prachtig sfeervol restaurant, heel knus en een schitterende bar met beetje kijk in de keuken. Aan deze bar hebben we eerst even lekkere oesters en hammen gegeten. Daarna vervolgt aan tafel met gamba in krokant jasje, stoofpotje met extra eendenlever en truffel, lekker Frans zoals het hoort, warm chocolade taartje na met PX sherry, mmmm, de wijn wordt goed verzorgt bij de spijs, ze hebben hier verstand van zaken, dat is duidelijk.
    Kortom, wij hebben er weer een favoriet restaurant bij. Top.
    Bedankt voor de fijne avond.

Heerlijk gegeten in leuke niet te massaale omgeving.

28. Vegetarisch Groningen

Superleuke avond gehad met 3 vriendinnen bij Bla Bla! Heerlijk gegeten en heel verrassend. Een echte aanrader. Heerlijke smaken en niet te veel. We komen graag een keer terug.

29. Chinees-Indisch Groningen

Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel. Het eten is heerlijk en altijd van dezelfde kwaliteit.

30. Amerikaans Groningen

Mijn man en ik zijn op de zaterdagavond geweest.
    Het was echt veel te druk, aangezien het looppad naar het eten niet heel breed is kon je eigenlijk nergens bij.
    Ik had liever gezien dat het lopend buffet rondom gemaakt was, dan loop je elkaar minder in de weg en je kunt overal beter bij.
    Plus dat we rond half 8 gingen, het gefrituurde eten was erg droog en taai, vooral de frietjes, je kon zien en proeven dat het er al even lag, ook de nacho's, die waren ook erg droog en taai.
    Als je lekker wil eten moet je door de week heen gaan, het is dan vers en minder druk.
    Natuurlijk snap ik dat het weekend daar druk is, maar dit was echt niet meer leuk.