Op dit adres zit nu: Harbourcafé

Peter Pan in Groningen

• Voor ‘t Voormalig klein Poortje 10-11
  • 9711 RR
  • Groningen
  • Nederland

1. Erg jammer. Er is een nieuwe eigenaar voor deze locatie. De zaak wordt vernieuwd, ondertussen worden wel reserveringen geaccepteerd. Men is er nog niet klaar voor. Ons bezoek liep uit op een teleurstelling. We moesten twee uur wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Dat kwam uiteindelijk koud op tafel. Uiteindelijk hebben we alleen de drankjes afgerekend en een tegoedbon gekregen om te gebruiken wanneer het restaurant vernieuwd is.

1,1
  2. Soms ontdek je een restaurantje dat je het liefst voor jezelf wilt bewaren, zo goed is die bevallen. Dit is daar een van. Leuk concept, vriendelijk personeel, verse producten en zeer goede prijs & kwaliteit verhouding.
    Heerlijk buiten op een terrasje in de zon, voorbij varende boten op de gracht, hebben we eerst genoten van tapas. Alles was vers en met goede ingrediënten. Vervolgens genoten we van een mooi biefstukje, geserveerd op een bedje van zuurkoolstampot met spekjes en een waanzinnig lekkere mosterdsaus. Verrassend maar erg lekker. Daarbij kregen we frieten met mayo en een verse knapperige salade. Het dessert voor 2 was romantisch en smullen! Zie foto. Maar het allermooiste was de rekening: voor-, hoofd- en nagerecht inclusief drankjes en lekker koffie voor een prijs die we al lang niet meer voor zo'n mooie maaltijd hebben gezien.
    Uit eten zoals uit eten bedoeld is. Wij komen zeker terug. P.s. Parkeergarage Damsterdiep ligt slechts op 1 minuut afstand lopen.