Napoli laten bezorgen?

1384020155 75
1482040735 64
1492931911 67
1667190720 59

1. Ik heb een pasta aglio besteld met spek. Ik kreeg pasta met aglio, spek én SPAANSE PEPERS. Nu heb ik een darm aandoening dus als ik dit eet kan ik een enkeltje nemen naar het ziekenhuis. Dus ik belde Napoli en kreeg vervolgens te horen dat zij dit ALTIJD in de pasta doen, maar niet vermelden op de website oid!? Hoe dan.. Deze meid kon me niet helpen en niet meer aanbieden dan de helft van m’n geld terug te geven. De helft … Want zei ze: ‘wij doen dit altijd’ maar vermelden dit niet. Asociaal en onbeschoft. Echt geen service.

1,9
  2. Nou kom daar voor de eerst binnen voelde niet op gemak je wordt continue aangestaard door jongeren lijkt wel dat daar mensen werken met gedragsproblemen ieder geval kom daar nooit meer

3. G.Bongers

Waren op 26 april om 1630 uur daar. Kregen een tafel toegewezen en bestelde onze maaltijd. Na 45 minuten wachten gevraagd hoe lang het nog zou duren. Tien minuten zei men. Dat werd later weer aangepast vanwege drukte in de keuken en tegen 17.45 uur werd de helft geserveerd. Eten was aangebrand en werd geserveerd op een beschadigd bord. Andere helft kwam na tien minuten en was veel te zout. Gaf aan dat men bij het bestellen had kunnen aangeven dat het minstens een uur zou duren zodat we dan hadden kunnen vertrekken. Het gespeelde excuus kwam niet spontaan over en een aanpassing van de rekening door een leidinggevende kon niet meer omdat ik al had afgerekend. Ik heb zelden zo’n zwakke klachtenafhandeling meegemaakt. Wie zijn klanten zo behandeld is de naam HORECA onwaardig. Mij zien ze daar NOOIT meer terug.

3,3
  4. Butrint

5. Ik was altijd vaste klant maar de laatste tijd valt het erg tegen, lang wachten, ondanks dat er best veel personeel rondloopt, eten is niet meer zo smaakvol als eerst, maar een ander adres zoeken.

1,6
    1 positieve stem1 negatieve stem
  6. Top bediening en een geweldige keuken, erg lekker een aanrader. Gezellig sfeer..en wij komen zeker weer !!!

7. Ik heb hier onlangs gegeten met mijn vriend en ik heb het hartstikke gezellig gehad. Er heerst een gemoedelijke sfeer en de verse pizza (bijv. nummertje 81) is een aanrader!! Ik kom terug :)

8. Nicole

9. Thomas

10. Marco

11. Kata Eles

Amazing food, cozy ambiance, great prices and service! Perfect place for celebrating birthdays and other events!

12. We komen er regelmatig. Erg tevreden over het eten. Heerlijk! Het eten is iedere keer goed bereid en voor prima prijzen. De meiden kijken er iedere keer weer naar uit. Het leuke hier vinden wij de stijl en sfeer en erg vriendelijk personeel elke keer weer.
    Snap niet de negatieve reacties die hieronder staan.
    Wij komen zeker weer terug. Ga zo door!

1 positieve stem1 negatieve stem
  13. Giel

14. Marit

15. Ik heb een aantal reacties van Napoli gelezen op “klachten”
    Jammer dat de klanten niet serieus genomen worden.
    Het is de laatste keer dat we bij u hebben gegeten.

16. Sarah-Jane

Lippenstift op glas, vlieg in pizza; oplossing: halve pizza betalen! Serieus?? Vervolgens erg geïrriteerde houding door ober.. zeer onprofessioneel opgelost! Ronduit: onhygiënisch!!

17. Ik heb al een aantal keer bij Napoli gegeten. Ondanks dat is er 'altijd wel wat' negatiefs. Ze hebben zo'n star concept en zijn totaal niet flexibel. Een paar voorbeelden:
    - Stokbroodjes met tappenade; het is niet mogelijk om alleen kruidenboter te krijgen ipv de andere tappenades (ivm allergie).
    - We hadden eens gevraagd of het mogelijk was om een ijsje te nemen zonder chocolade. Vervolgens wordt er een ijsje geserveerd met aardbeiensaus maar chocolade bolletjes. Vervolgens doen ze enorm moeilijk, als je aangeeft gevraagd te hebben zonder chocolade. In eerste instantie kon ik geen andere ijsco krijgen.
    - Onlangs wilde ik mijn overgebleven pizza mee naar huis nemen, moest ik extra betalen om de pizza in een doosje mee te mogen nemen!! Wat een service denk ik dan..
    - Tevens doen ze altijd moeilijk als je een glas kraanwater wilt serveren bij de wijn.
    Al met al, vaak negatieve ervaringen wat de sfeer zeker niet ten goede komt. Ondanks dat is het eten altijd wel redelijk oke.

18. Het personeel was niet vriendelijk en het duurde ontzettend lang voordat we de drankjes en het eten kregen. De sfeer was daarnaast ver te zoeken: alles stond te krap op elkaar en het was erg lawaaiig. Ik had een vegetarische pizza, maar die was vrijwel smaakloos en droog. De prijzen van de pizza's waren verder wel prima. Dit restaurant stelt me teleur en ik kom er niet graag terug.

4,5
  19. Er worden wel heerlijke pizza´s geserveerd maar de tafels staan tegenwoordig zo dicht op elkaar dat een normaal gesprek niet meer mogelijk is. Het is er zo´n herrie. Dat was vroeger wel anders toen kon je er nog rustig eten met wat leuke Italiaanse muziek op de achtergrond. Ik betaal liever een paar euro meer voor een pizza en dat ik dan in rust van mijn eten en het gezelschap waarmee ik samen ben kan genieten..

20. Talishja

De avond begon al met een klein incident, waar wij ons makkelijk over heen hebben kunnen zetten. Echter ging het vanuit daar alleen maar bergafwaarts. Voordat we konden bestellen ging er aardig wat tijd voorbij. Dit was allemaal geen probleem geweest, als onze bestelling juist werd opgenomen. Aan een tafeltje met z'n drieën waaronder een met glutenallergie, werd een pizza gebracht in de plaats van een pasta, waarvan ook niet zeker was of deze glutenvrij was. Eenmaal aan het eten, is ons niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken (terwijl er drie lege glazen op tafel stonden) en of alles naar wens was. De communicatie tussen het personeel verliep slecht, waardoor wij dezelfde vraag enkele keren hebben moeten herhalen. Toen het aankwam op het moment van betaling, stonden er dubbele gerechten op onze bon en werd dit met moeite rechtgetrokken. Al met al hebben wij geen fijne avond gehad.

3,7
  21. Zaterdag 15 mei hier wezen eten. We waren er om 17.15 en, na herhaaldelijk vragen, pas om 18.15 onze pizza's gekregen.
    Toegegeven, het werd steeds drukker maar een uur wachten is belachelijk. Het personeel doet op zich z'n best maar echt vriendelijk zijn ze niet. Ook hier ziet men weer: als het goed gaat met de zaken wordt er op service ingeleverd.
    Het beleg van de pizza was te veel en vrij smakeloos. De pizza was zeer nat en slap. Ik kan niet tegen kaas dus ik verwacht was meer kruiden maar helaas, geen aandacht hiervoor.
    Al met al geen aanrader.

22. Wilma 124 punten

Waardeloze pizzeria. Opgepropt zitten, pizza wel groot, maar matig belegd qua hoeveelheid, niet duur maar ook niet lekker. Geen aanbeveling. Er wordt niet met liefde gekookt. Niveau fastfood.

2,8
  23. Marring

We eten hier geregeld en het is het is een goede uitvalsbasis na een dagje winkelen. Eerlijke en goede gerechten voor goede prijs. Afgelopen week weer gegeten en bediend door Carlyn, inmiddels een vast gezicht in de pizzeria. Heerlijk gegeten en super bediend door een topserveerster! We komen snel weer een hapje eten.

24. Vanavond met een gezellige groep bij Napoli Groningen wezen eten, op de bovenverdieping. Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk, maar de bediening ietwat chagrijnig. We moesten helaas lang wachten tot de borden werden weggehaald en zelf om de desertkaart vragen. Verder prettig gegeten.

25. Slecht /vet en niet warme pizzas en arrogant personeel.

26. Heerlijke pizza's. Vlotte bediening. En dat tegen een eerlijke prijs.

27. Prima te eten. Restaurant zit tot de nok toe vol maar alles komt nog optijd en smaakt heerlijk & vers! Aanrader!

28. Nienke Fleur

They seem to not grasp the concept of al dente as my pasta was mushy; the pesto sauce was rather salty and missed complexity of flavours that a good pasta al pesto should have. The pasta came with a piece of old bread and an unfitting garnish. I also had to eat rather quickly in order to not miss my train home at the end of the evening because the order took unnecessarily long. I could make a better pasta al pesto myself for a lower price, which is not what I look for when I go to a restaurant.

1,6
  29. Leuk, gezellig, en heerlijke pizza's

30. chantal&john

We lezen veel slechte recensies over Napoli, echter mijn vriendin en ik hebben altijd een smakelijke verse pizza voorgeschoteld gekregen en zijn daarom dik tevreden.

31. Heel erg smerig, het is net een magnetron maaltijd. Vork kon niet door de pasta en de lasagne is bevroren en ziet er ranzig uit. Kortom totaal geen aanrader

1,4
  32. Eten was niet erg smakelijk en de bediening keek niet echt naar de gasten om meer dan 45 min wachten op t eten. Niet geschikt voor een etentje voor 2 maar misschien wel voor groepen.

33. Met ons 4en even gezellig een pizza eten dachten wel. Allen de bestelling door gegeven, ik de pizza nummer 46 zonder champignons maar met olijven. Alle pizza's komen en ik zie al dat die van mij behoorlijk sompig is. Vol goede moed snijd ik toch een punt en til de punt op, je raadt het al, alles glijdt van de punt af. Nog maar een puntje proberen, wederom glijdt alles van de pizza. Ik laat een serveerster weten dat ik niet blij ben met mijn pizza, ze neemt hem mee. Niet veel later komt er een oudere dame (de bazin) aan de tafel met de vraag wat er mis is met de pizza. Ik vertel haar dat alles van de pizza valt en dat deze dus veel te sompig is. Als antwoord krijg ik dat mevrouw deze pizza al 21 jaar maakt en nog nooit deze klacht heeft gekregen (het vreemde is dat een andere tafelgenoot dezelfde pizza had alleen niet sompig, maar hij had ook de orginele van de kaart, misschien bedoelt de bazin ook dat ze die pizza al 21 jaar bakt en dat het daarom ook niet in 1 keer goed was gegaan met mijn afwijkende pizza) #cursusprofessioneelpizzabakken

Daarna werd mij op moederlijke toon verteld dat ik dan geen pizza uit moet zoeken waar zoveel op zit. Vervolgens stormt ze weg en roept in het bijzijn van allemaal klanten dat er niks mis is met de pizza. Dan verwacht je, ik althans, dat er wel een oplossing komt, maar nee. Het was druk dus ik had verwacht dat ik even moest wachten, maar toen iedereen aan mijn tafel zijn eten op had, heb ik de mogelijkheid gekregen om te vragen waar mijn pizza bleef. Door de serveerster werd verteld dat er een streep door mijn pizza was gezet door de bazin, daarbij vroeg ze of dat was overlegd. Nou uhmm nee, enige communicatie met de bazin was niet mogelijk.

Ik ben bij het weggaan nog op zoek gegaan naar de bazin, zij stond bij de afhaalbalie. Hier hoorde ik dat er ook al het een en ander mis ging. Ik kan de bazin dan ook een aantal cursussen adviseren:
    - Hoe om te gaan met ontevreden klanten/ assertiviteitstraining
    - Training communicatie
    - Cursus professioneel pizza bakken
    En misschien moeten de andere recensies eens goed gelezen worden, want de negatieve recensies overheersen de positieve dusdanig. Jammer dat er uiteindelijk nog teveel op de rekening stond. Mijn glaasje port heeft me wel goed gesmaakt, waarvoor dank. #arregatmienpizzawastenatenwerdvervolgensvanhetbonnetjegeschrapt #lekkerbezig

1,9
  34. Pietje Puk

Deskundig personeel, ahum. Lieve serveersters die helaas worden overruled door een iets te zelfingenomen bazin. Feedback geven is niet aan de orde en bedenk zeker niet om te vragen of je pizza of pasta iets anders bereid kan worden. Dan krijg je immers niets! Tot zover.

35. Het motto veel voor weinig? Dat is ook aan de service te zien! Ben maar weggelopen na 30 minuten te moeten wachten voor het opnemen van drinken. Laat staan eten!

36. Ik heb hier vorige week gegeten met mijn gezin. We hebben er heerlijk gegeten, de pizza's zijn rijk belegd met verse ingrediënten, het vleesgerecht was ook heerlijk, de service was prima, de kinderen kregen een kleurboekje en mochten bij de pizzabakkers kijken, geweldig vonden ze dit, zeker een aanrader!

We komen vaker terug bij Pizzeria Napoli

37. Marijke de Vries

Van de week heerlijk uit eten geweest in deze pizzeria! Altijd als we er komen is het vol en druk maar toch zijn de pizza's snel klaar en werkt de bediening samen als een team, hele leuke meiden. Vooral de pizza's achterin de menukaart zijn aan te raden maar ook de pasta's en andere gerechten smaken goed. Wij komen hier graag weer een keer terug als we weer in Groningen zijn.
    1 puntje, ga er niet van uit dat u hier urenlang kan zitten met meerdere gangen en drankjes na, het is druk en het concept is daar dan ook niet per se voor gemaakt. Maar snel en lekker eten, kies Napoli!

38. Annemiek

Vandaag hebben wij hier 2 pizza's gegeten, die heerlijk waren. De service daarintegen was slecht. Achteraf blijkt dat er een drankje besteld moest worden. Ons werd verteld dat dit van te voren genoemd was (dit is niet gebeurd, was dit wel gemeld dan was het geen probleem geweest). Beiden hadden we geen dorst en zaten propvol. Van het meisje in de bediening kregen we een grote mond. Er zouden sowieso 2 drankjes op de rekening gezet worden. Dit alles werd met een nare toon gezegd. Uiteindelijk is er iemand anders bij gekomen die zei dat het zo goed was. Maar je klanten met zo'n grote mond aanspreken kan gewoon niet.

39. Jacob 330 punten

Wij hebben deze pizzeria nu drie keer bezocht en ik kan niet anders zeggen, de pizza's zijn voortreffelijk, groot en bijzonder gevarieerd belegd met heerlijke ingrediënten. Ondanks dat het druk was hoefde je niet lang te wachten, en was de sfeer erg gezellig.

40. ijtse hummel

Gisteravond weer bij onze favoriete pizzeria gegeten. Het was zoals elke keer dik in orde. Niet voor niets staat Napoli bovenaan in een landelijk onderzoek. Het is er druk. En niet duur. Wij vroegen om een andere plek en kregen een ruime plaats op de verdieping. Gewoon behulpzame bediening, die het af en toe over de schoenen loopt. Dikke pluim.

41. Afgelopen weken lekker wezen eten met mijn vriendin. Het was een erg drukke avond, maar er werd ons verteld dat we plaats konden nemen tot 19 uur aangezien we niet hadden gereserveerd.

Het personeel was heel behulpzaam en bediende snel, zodat we lekker de tijd hadden alsnog even een kopje koffie na te drinken! De pizza's waren erg lekker (en groot!). We komen zeker nog eens terug!

42. Een aantal weken geleden met een vriendin besloten wat te gaan eten in de stad. We kozen voor Napoli, omdat we er al een keer eerder hebben gegeten en het ons toen goed beviel. Dit keer viel het heel zwaar tegen. We hadden niet gereserveerd maar ze hadden nog een plekje vrij, waar we konden zitten tot half 8, omdat dan de volgende gasten kwamen. We hadden op dat moment voldoende tijd om te eten. Het eten was verder goed, maar het drinken kreeg je alleen in kleine glazen. Omdat het al kwart over 7 was, toen we het toetje kregen, zei een serveerster dat we ergens anders konden gaan zitten, zodat we rustig onze toetje op konden gaan eten.

Toen we moesten afrekenen vonden we het eind bedrag al raar, maar dachten dat het wel goed zat. Eenmaal op de terugweg hebben we het nagerekend en kwamen we erachter dat we 20 euro teveel betaald hebben. We hebben meteen heengebeld en daar werd gezegd dat we helemaal niet betaald hadden. Waarop wij zeiden dat we voor het toetje naar een andere tafel moesten, waar ook andere mensen aan zaten. De vrouw aan de telefoon zei dat we de rekening van die andere mensen betaald hebben en als we zo nog langskwamen om de bon te laten zien, dat we dan het geld terug konden krijgen.

Wij waren al bijna thuis en wonen zelf niet in Groningen dus we vroegen of we de volgende dag terug konden komen, kon dat niet. Toen we vervolgens zeiden dat we 20 euro wel heel veel geld vonden werd de vrouw aan de telefoon chagrijnig en werd er opgehangen. Wij gaan hier niet meer zo snel heen. Geen vriendelijke service en de serveersters overleggen niet goed met elkaar als gasten ergens anders gaan zitten.

2,6
  43. Zeer goede ervaring tijdens mijn studie in Groningen! Het eten was heerlijk, vooral de lasagne, tomatensoep, pizza's, kruidenboter en aardappelen. Geen aan/of opmerkingen, het is echt de moeite waard om een bezoek te brengen mocht je ooit in Groningen zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is ook helemaal prima.

44. Ik eet erg graag bij Napoli, de pizza's zijn altijd lekker, het is heel erg betaalbaar en het personeel is hartstikke vriendelijk. Als het druk is kan het inderdaad wat langer duren, maar dat is overal zo, en op weinig andere plekken zie je de serveersters rennen om alles goed te laten verlopen. dikke pluim van mij!

45. Lekker eten. Veelste warm 26 graden binnen terwijl het buiten bijna vroor. Aanrader verder.

46. Al meerdere keren bij Napoli uit eten geweest en iedere keer is het weer een top restaurant! Menu met veel keuze en zeer veel lekkere pizza's. Pizza's zijn altijd groot en goed belegd. De service is daarnaast ook goed. Zelfs als het helemaal vol zit blijven de serveersters snel. Ik kom hier nog vaak terug!

47. Kennissen raadde ons vaak aan om eens te gaan eten bij Napoli. Wij hebben dit gedaan en het beviel ons super goed! De menukaart biedt vele pizza's, deze waren heerlijk. Ook hebben wij de pasta's geprobeerd, grote porties + lekker! Klantvriendelijkheid is top en vind het vanaf nu de beste pizzeria in Groningen. Het is er niet voor niks erg druk, dus een aanrader: reserveer wel op tijd.

48. Ik kom er vaak. Heerlijke pizza's maar de bediening... Tjonge jonge.. Je zit hutje mutje op elkaar, het is een zweet hok. En dan wordt je ook iedere keer afgesnauwd. Bij een pizza afhalen krijg je duidelijk minder dan daar opeten. Drinkglazen zijn klein dus duur. Ik at er eens en ik wilde een halve pizza mee nemen. Ik vroeg aan de serveerster of ik het mee naar huis kon nemen. Ze zei dat dat kon en vroeg daarop of ze de pizza's mee mocht nemen. We dachten prima, ze pakt het in voor ons.. Niet dus. Weg gegooid. Geen excuus van het meisje en ook niet van de eigenaresse, het was onze fout want we vonden het goed dat ze de pizza's meenam. Geen tegemoetkoming of iets dergelijks. Kom hier alleen voor het eten want de rest is bagger!!!

5,7
  49. Ik ben hier laatste met een groep vrienden van 16 a 17 jaar wezen eten en we werden voor ons gevoel niet serieus genomen. En wat ik nog wel het ergste vond, was dat de serveersters achter de bar over ons stonden te roddelen.

Het eten was lekker, maar door de onaardige houding van het personeel en en gedoe met apart afreken kom ik hier niet snel meer.

50. Napoli is een prima pizzeria/restaurant.. Ik kom er geregeld en ben altijd heel tevreden, we worden leuk bediend door de serveersters, en het eten is dan ook heerlijk, vooral de vleesgerechten zijn een aanrader.. 1 tip als je een leuk plekje wilt hebben, dan wel reserveren.

51. Het personeel is verschrikkelijk! Totaal niet klantvriendelijk. Glazen drinken zijn piepklein en relatief prijzig. Pizza's zijn vet en zout, zodat men meer drinken bestelt. Pasta's die duurder zijn, zijn zout. Goedkope pasta's zijn smakeloos. De pastasaus smaakte naar een blikje tomatenpuree die bij de supermarkt 0,07 cent kost. Weinig parmezaanse kaas, droog en hard brood. Prijzen staan niet correct aangegeven op de menukaart en vervolgens word je afgebekt als je er naar informeert!! Niet netjes! De goedkoopste gerechten smaken nergens naar en de duurdere gerechten zijn ook echt niet goedkoper dan in andere pizzeria's! Puur bedrog, een pizza van 24 euro nu voor 12 euro. Zo kan ik het ook. Blijkbaar trappen veel mensen er in, vooral studenten, wat erg jammer is, want het stelt niks voor en je wordt zo onvriendelijk behandeld. Nog een groot minpunt: Je kan zogenaamd niet apart pinnen of contant betalen. Dit is natuurlijk onzin, want natuurlijk kunnen zij een bedrag invoeren wat jij graag wilt pinnen! Zij willen gewoon geen gedoe. Vervolgens raken zij weer geïrriteerd en snauwen ze je af. Afrader.

1,3
  52. Vandaag met drie vriendinnen uiteten geweest bij Napoli. Toen we binnenkwamen moesten we lang wachten tot iemand naar ons toe kwam om een tafel te wijzen. Toen we eenmaal zaten, weer lang wachten tot we de pizza's mochten bestellen. De serveerster was toen al erg onvriendelijk. Na lng wachten de pizza's gekregen, terwijl het niet druk was. De pizza's waren wel oke, maar niet heel erg lekker. Ik had bij veel ingrediënten het idee dat ze niet vers waren. Toen we de pizza's op hadden, duurde het lang voordat de borden werden afgeruimd. Daarna weer lang wachten tot we het toetje konden bestellen.

En dan het TOPPUNT:
    Wij waren met z'n vieren, het was niet druk in het restaurant. Wij vroegen of we apart mochten afrekenen. We werden afgesnauwd door het meisje achter de bar. Kon niet en we moesten niet zeuren. Toen we de bon kregen en uit wilden rekenen hoeveel we dan allemaal moesten inleggen, werd tegen ons gesnauwd: 'doe dat maar aan tafel!' terwijl we nota bene bijna wilden betalen en daarom aan de bar stonden.

Na veel boze blikken van de serveersters hebben we betaald. Ik heb tegen het meisje achter de bar gezegd dat ik dit geen service vind, geen manier van omgaan met mensen. En al helemaal niet van omgaan met klanten! Kreeg boze, korte antwoorden. Heb gezegd hier nooit weer te komen.

Zeker geen aanrader!!!

53. Prima pizzeria! Wij gaan hier al jaren eten en vinden de pizza's heerlijk. Over de service zijn we altijd te spreken. De pizza's zijn goed belegd en de prijs is super! We gaan regelmatig ff spontaan na een dagje shoppen bij Napoli een pizza eten en er is altijd wel een tafeltje voor 2.

54. Pizza's zijn prima en fors. Voldoende keus, goede smaak. De rest is niet goed. Service is slecht, veelal lang wachten op drinken en dan is de levering nog niet eens compleet. Wanneer je dit aankaart wordt er geen stap extra gezet om de mensen zonder het bestelde alsnog te voorzien, je kunt weer net zo lang wachten en hopen dat nu wel alles geleverd wordt. Bier is soms goed, soms minder goed. Af en toe zit er een koper smaak aan. In principe is het gewoon een vreetschuur. Niets meer, niets minder. Ga er heen als je veel honger hebt. Zoek je gezelligheid en goede service? Zoek verder.

55. Lekkere pizza's voor weinig geld, daardoor is de service en de sfeer natuurlijk ook minder goed, je betaalt er ook niet voor.

56. Van Dijk

Gisteren met 6 personen gegeten bij Napoli voor ruim 126 euro. Toen we een glas kraanwater bij de koffie aan het eind vroegen voor 1 persoon, om medicijnen in te nemen, kregen we dat niet. We konden alleen een flesje Spa Blauw bestellen. Regels van de directie werd gezegd. Wij vinden dit echt niet kunnen.
    De bediening was daarna niet meer om te genieten.
    Een grote schande vinden wij!

4,9
  57. L.insebroek

Geen restaurant waar ik nog eens terug wil komen. Ik heb hier vanavond met mijn gezin gegeten. Het personeel was erg gehaast en kwam toen wij de kaart nog net in handen hadden al twee keer langs voor een keuze. Klonk flink geirriteerd toen wij aangaven onze keuze nog niet hadden gemaakt. Er werd niet even kraanwater geschonken voor mijn medicatie en de meisjes uit de bediening hadden een arrogante houding. Geen tweede keer waard dus!

58. Sara 431 punten

Prima pizzeria! Open keuken, schept een stuk vertrouwen. Heb er in korte tijd twee keer gegeten, en moet zeggen dat de pizza beide keren heerlijk was. Je krijgt zeker waar voor je geld, alhoewel ik een significant grotere pizza kreeg dan mijn vader (we hadden beide dezelfde, gelijke prijs); we hebben toen maar geruild. Bediening is erg snel, je pizza staat binnen een half uur op tafel, ongekend... grote nadeel van deze pizzeria is de drukte en de bijna verstikkende volheid, ook de bovenverdieping. Geen sprinkler, branduitgang via klein trappetje is nooit voldoende om gasten + personeel te laten vluchten in geval van nood.

59. Zeer grote pizzaria. Maar door de vele verdiepingen en kleine zalen voelt het minder massaal dan het is.

Qua eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een echte nederlandse pizza. Groot/dik en overdadig belegd.

Bediening is prima en de sfeer ongedwongen en prettig.

60. Je kan er pizza eten en daar is alles mee gezegd. Ga er naartoe als je honger hebt als een paard en geen tijd meer hebt om verder te zoeken. Anders zoek even verder voor een Italiaan.

4,9
  61. Nou ik heb er vandaag gegeten met een grote groep.

Het was allemaal heel slecht geregeld.

Ondanks dat we tijdig gereserveerd hadden, moesten we apart aan tafels zitten.

Dus ook niet even gezellig bij elkaar.

Later werd er een oplossing gezocht, met veel moeite.

Erg chagarijnige bediening, tijdens het uitzoeken van een toetje werd de menukaart weggehaald want we moesten vertrekken want de tijd was om.
    Terwijl we nog makkelijk de tijd hadden.

Toen we daar wat van zeiden werd de rekening er neer gegooid, en dat was het.

Al met al niet zo gezellig en zeker niet voor herhaling vatbaar en ook geen aanrader!

62. Heerlijke, goedkope en enorme pizza's!

Super!

63. Erg onvriendelijke bediening. Erg luidruchtig. Heb er niet zoals dat in een restaurant hoort te zijn, rustig kunnen eten. Mensen liepen van alle kanten langs me tegen mijn elleboog aan, erg frustrerend. Daar komt bij dat de pizza's niet sterk van smaak zijn en dat het deeg niet lekker is.

1,8
  64. We waren met een grote groep, wel gereserveerd, maar we moesten toch nog ong. 20 minuten wachten voordat we uiteindelijk konden zitten. Wegens allergie, konden enkelen geen pizza eten en moesten dus uitwijken naar een pasta. Dat was ronduit slecht.

Bediening was ook uitermate onvriendelijk. We werden er uitgezet terwijl we nog een volle karaf wijn op tafel hadden staan.

Voor de prijs mag je niet veel verwachten maar alles bij elkaar gezien wil ik hier geen cent meer uitgeven.

65. Lekker eten, en goedkoop, maar altijd super druk! Zonder reservering is er vaak geen plek. Eén keer met een grote groep gereserveerd, gebeld dat we later zouden komen maar dit was niet doorgegeven waardoor onze tafel weg was. Hele restaurant verbouwd zodat we alsnog konden eten.

66. eetster

Heerlijke pizza's; ook de calzone heerlijk. Bijna altijd druk, daarom ook snelle bediening. Iets teveel tafeltjes hutje mutje op elkaar; als je even loopt (naar kassa of wc), loop je steeds in de weg.

We nemen de drukte voor lief en genieten van de goedkope pizza's.

67. Ik heb de afgelopen keer absoluut niet lekker gegeten! Het eten was megavettig, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n natte pizza gegeten, zelfs na meerdere malen deppen met een tissue.

De keer hiervoor heb ik echter heerlijk gegeten vandaar dat het mij ook enorm verbaasde dat er een enorm verschil in kan zitten.

Hopenlijk de volgende keer weer zoals voorheen.

5,1
  68. Lekker gegeten, gezellig restaurant. Bediening was niet erg vriendelijk en behulpzaam.

69. Dick en Angie

Super! Bediening is vriendelijk, werkt hard, sfeer is gezellig, eten is prima, prijs is goed.

70. Heerlijke pizza's, mooie ambiance en zeer betaalbaar. Het enige minpuntje is dat het de laatste tijd zo druk is dat je wel eens het gevoel hebt "weggekeken" te worden. Verder zeker een restaurant om heen te gaan!

71. De pizza's en pasta's zijn altijd van prima kwaliteit. Niets dan lof. De Napoli gaat een beetje gebukt onder haar succes, serveersters hebben net te weinig tijd voor de gast. De sfeer is uitstekend, het zit atijd vol en de studenten maken het erg gezellig. De kaart is erg uitgebreid, maar kan wel een vernieuwing gebruiken, pasta pesto zou een goede aanvulling zijn. Prijzen zijn prima te doen.

72. Erg jammer dat je niet eens een glaasje kraanwater bij de rest van je bestelling mag bestellen. Vrij standaard verder, maar er wordt niet bijzonder hun best voor je gedaan...

73. Geweldig lekkere pizza's! Ken het restaurant al meer dan 10 jaar! Gezellig met veel studenten/jongeren. Al woon ik al jaren niet meer in Groningen, als ik er ben, dan eet ik hier.

74. De beste pizzeria die er is, zelfs als we in het buitenland zijn zijn de pizza's nooit zo goed als bij Napoli.

Jammer dat het een beetje verslavend is, zo lekker, zeer goedkoop en gezellig. We komen heel vaak ook al is het voor ons een half uur rijden. Het is maar goed dat we er niet naast wonen. Nog nooit problemen gehad met bediening of een slechte pizza ofzo.

75. Napoli is een prima tent voor een lekkere; " last minute" hap. Ik kom hier al een aantal jaren met veel plezier. Napoli zal men moeten zien als een soort snackbar met Italiaanse pizza's en niet als een restaurant waar men lekker rustig of romantisch kan eten, daarmee is ook de lage prijs bepaald voor de gerechten.

De bediening is soms wat onpersoonlijk, maar zeker niet onbeschoft of ongeïnteresseerd.

76. Meeste keren wel tevreden over m'n pizza, soms wat minder over de rommelige sfeer in combinatie met de service.

77. De beste pizza van Groningen kun je hier eten.

Lekkere betaalbare pizza's.

78. Super resultaat voor Napoli: http://www. Anwb. Nl/binaries/pdf/vrije-tijd/pizzatest. Pdf.

Als de kaas goed was geweest was er geen punt afgetrokken en waren ze de beste van NL geworden! Dit kan ik alleen maar beamen.

Je komt hier niet voor de 'zakelijke' sfeer, maar voor lekker eten voor een goede prijs. Het personeel ben ik prima tevreden over; het zijn ook maar mensen!

Ik blijf hier graag komen!

79. Egbert

80. Sharon 198 punten

Lekkere pizza's maar over de service niet echt te spreken. Bestel je een voorgerecht, dan krijg je hem tegelijk met je pizza. Of 1 minuut eerder.

Heb er eens een keer gezeten en een vriend van me had een fruit pizza besteld. Nooit aangekomen?
    We hadden die avond ook nog iets anders op de planning.
    Dus heeft hij maar van ons allen meegegeten.
    Achteraf niet voor betaald (waar ze wel om vroegen).

Prijzen van de pizza's vallen mee.
    Het drinken is duur!
    Sfeer is rumoerig.. veel studenten..

81. Over het algemeen goed, al ben ik het niet eens met de recensies hier.
    Ik eet hier zeer regelmatig, maar dat is meer uit gemakzucht en voor de prijs, dan om de kwaliteit van het personeel.
    Het eten verder is prima.

Ik vind echter het personeel niet klantvriendelijk.
    Ik ben meerdere keren geweest, en het valt me op dat veel mannelijke vrienden die hier ook eten juist heel erg te spreken zijn over de service.

Bovendien oog ik student (wat ik dus niet ben) en ik denk dat ik daarom toch ook wat gemakkelijker behandeld wordt, iets waar ik niet over te spreken ben want ik betaal evengoed voor mijn eten.

Bovendien ben ik de vorige keer flink uitgekafferd toen ik per ongeluk naar de verkeerde wc ging (er zijn er 2, wist ik niet), volgens mij door de eigenaar zelf. Een personeelslid (lief meisje overigens) heeft daar zelfs nog haar excuses voor aangeboden.

De keer daarvoor kreeg ik lauw eten, maar ik heb daar verder niets over gezegd omdat ik stierf van de honger. Dus ik weet ook niet hoe ze dit zouden aanpakken.

Al met al heb ik het even gehad met dit restaurant, maar waarschijnlijk zijn dit wel geisoleerde gebeurtenissen geweest.

82. Ik kom al van kinds af aan bij deze pizzeria. Heb vele pizzeria / ristorante bezocht, maar verlang daarentegen altijd naar de goede pizza die je krijgt bij Napoli. Goed gevuld, verse produkten.

En een vriendelijke bediening. De prijs is ook altijd goed bij extra aanvulling krijg je ook weer waar voor je geld. Een bolognese pizza is lekker met gehaktsaus en mozzerella. Deze pizza is bij veel pizzeria's veel te droog en taai. Bij Napoli niet.

Bij grote drukte moet je begrijpen dat er veel mensen bedient moeten worden en dat ze daarom niet altijd veel tijd voor je hebben. Maar je word altijd bedient met een lach.

83. Student

Prachtige pizzeria voor de student, je krijgt een kwalitatief goede pizza voor een uitstekende prijs, ook andere doelgroepen kunnen hier trouwens van profiteren...

84. De lasagna hier is echt heerlijk. De prijzen zijn erg laag voor goed en veel (echt te veel ) eten. Hier en daar is het wel krap zitten binnen.

85. Ik heb hier meerdere keren gegeten. De ene keer was de pizza heerlijk en de andere keer was het echt een megavette pizza die je niet op kon eten want het was gewoon praktisch alleen maar vet en water.. Erg zonde, want de vorige keer heb ik hier heerlijk gegeten. Stokbrood vooraf is lekker. Bediening over het algemeen goed..

86. laiverdje

Super pizzaria... Heeerlijk pizza voor een goede prijs!!!

87. Gezellig maar druk restaurant, zeker de moeite waard om er wat te gaan eten

88. Gezellig ingerichte pizzeria met goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening altijd vriendelijk! Een aanrader!

89. callista

mijn favourite pizzeria in groningen. lekker, goedkoop en een gezellige sfeer :)

90. Voedsel voor de massa, vettige pizza's maar ze zijn tenminste groot...

91. Ben er gisteren wezen eten en wat een grote pizza's! Heerlijk :) Het personeel was vriendelijk al moest je af en toe wel flink zwaaien om hun aandacht te krijgen. Maar verder op en top :)

92. Erg goed eten. Gruwelijk veel ook. Daarnaast is de bediening ook erg attent. Heel erg fijn is dat. Een aanrader!

93. Een leuk en gezellig restaurant, met zeer goede pizza's voor een leuke prijs. Ga er vanavond weer heen...

94. Laatst erg gezellig gegeten bij deze pizzeria. Het eten was erg lekker, zeker voor deze prijs. Ook werden we de hele avond uitstekend bediend door een zeer vriendelijke donkere serveester.

95. Ik heb er laatst gezeten en vond het super. Het eten was erg lekker en de wijn ook:-)! De bediening was ook goed. De pizzas waren zo dik belegd dat ik het niet op kon!

96. Kwam er regelmatig wat afhalen. Pizza's en of pasta's, vooral de spagetti Carbonara smaakte erg goed. Hoezo pizza's karig belegd?? Vind juist dat deze royaal belegd zijn ben ook wel eens anders gewend.

97. Iemand die best vaak komt

Ik vind het er erg lekker eten... Inderdaad de indeling van de tafels vind ik ook raar, als je gezellig met zn tweeen zit, zit er gewoon aan jou tafel vast een gezin ofzo.. Verder zijn de serveersters echt verschrikkelijk, wat een arrogantie.. Ze negeren je hand om hoog soms gewoon. Nee qua personeel een rare toko.. maar dat zal wel komen om dat het zo goedkoop is. Wel een compliment aan de koks wat het eten is erg lekker!

98. Ik heb laatst voor het eerst in napoli gegeten en ik vind het een geweldig restaurant. Er word door verschillende serveersters gevraagd of alles naar wens is en de prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend.

groetjes

99. Bij deze wil ik reageren op fam. Janse(zie recensie 27 dec.)

Deze avond heb ik dit voorval in napoli van dichtbij meegemaakt. Ik zat aan een tafeltje vlakbij met een vriendin te eten.

Mevrouw Janse reageerde zelf erg fel en ging erg moeilijk lopen doen en wilde korting terwijl er helemaal geen fout was gemaakt! Het enige wat er was gebeurd was dat de pizza's verkeerd voor hun neus stonden. Nadat de serveerster de pizza's had terug genomen en het even in de keuken had bekeken was alles opgelost!! Familie Janse vroeg vervolgens om korting wat natuurlijk nogal kinderachtig is!!En mochten de pizza's koud zijn, kan je toch vragen ze nog even in de oven te doen?? De bediening had gelijk, en zoveel stampij maken in een restaurant, het is maar wat je je kinderen wil leren!!

groet Kim

100. De pizza's zijn ontzettend mager belegd, hangt misschien van de pizza af, maar wij hebben het met afhalen ook al een keer geconstateerd. Veel hapjes die je neemt heb je alleen saus en kaas. De bediening is niet echt vriendelijk, op automatische piloot. Wij vinden de tafeltjes ook raar geplaatst, naast de 4-tjes nog een 2-tje. Meer omzet natuurlijk, maar het wordt er niet gezelliger van.

Volgende pagina