Imono in Groningen

All You Can Eat

Parkeergarages Casino, Naberpassage, Haddingestraat, Rademarkt of op straat aan het Zuiderdiep.

Alle lijnen richting centrum.

Imono laten bezorgen?

Bij ons kunt u onbeperkt genieten van onze geheel menukaart voor een vaste prijs.
v. a. E 23,50
(Sushi- Fingerfoods- soep - salade - Gegrilled "zalm-entrecote-lams-garnalen")

4. Betalen Visa Master Card pin American Express

1361970224 61
1494120640 59
1499203349 57
1519534182 68

1. Heerlijk gegeten! All you can eat sushi! Goed en vriendelijk personeel. Vooral de tempura garnalen waren super.

2. Al met al weinig om erg blij mee te zijn. Heb online besteld. Was netjes op tijd. Maar de warme gerechtjes waren al erg lauw, vooral de Ha Kau. Bij de Ha Kau en de Gyoza zat ook geen saus, wat de Ha Kau toch wel nodig heeft omdat het verder niet genoeg smaak heeft. De Gunkan Sarade van krab had vooral veel (mayo) saus en leek uit een krabsalade bakje te komen. Klein detail om aan te passen op de website: coca cola aanpassen in de Pepsi die je krijgt (voor sommigen een groot verschil).

3. Twee weken geleden hier met mijn vrouw wezen eten. De sushi was smakelijk maar het vlees daarentegen was erg taai. De bediening was niet erg vriendelijk en kwam chaotisch over.

We hebben wel een gezellige avond gehad maar wij zouden hier niet snel weer gaan eten.

Groeten,

Freddie

4. Wij rijden met alle plezier 40 kilometer om bij Imono sushi te eten. We zijn er nu zo'n vier keer geweest en iedere keer is het geweldig. De sfeer is heel plezierig, de bediening is vlot en vriendelijk. Ik lees opmerkingen over het slechte Nederlands van de eigenaresse; wij hebben ondertussen een aantal keren met haar gesproken en ze spreekt gewoon prima Nederlands. En het eten... We zijn ondertussen sushi-liefhebbers en we hebben verschillende restaurants uitgeprobeerd met wisselend succes, maar tot nu toe steekt Imono er voor ons met kop en schouders bovenuit. De Kimchi vinden we voortreffelijk! Absolute aanrader.

5. Wij zijn hier nu 1 keer wezen eten.

Bij binnenkomst was het overvol en we hadden niet gereserveerd. Gelukkig hebben ze ons nog een tafel gewezen naast de bar.

De sushi is hier erg lekker, de gefrituurde gerechten vond ik wat minder. Ook de bediening vond ik wat minder, ze keken bijna allemaal erg chagrijnig.. Dat stoort mij dan wel..

Maar over het algemeen vind ik het dus een matig restaurant.

6. Just de Bel

Super! De bediening is gastvrij en snel. T eten is vers en heerlijk.

7. Angela Pasterkamp

9. Wij hebben heerlijk gegeten bij Imono, de beste sushi die ik tot nu toe gegeten heb!

10. lovefood

11. Toen ik voor het eerst naar Imono ging was ik verbaasd door de recensie's. Dus ging ik daar met een groepje eten. Het was wel een beetje raar. Als je al vol zat en je had per ongeluk sushi besteld dan kreeg je dat niet op dus moest je €1,00 betalen. De bediening was onvriendelijk en de lam leek wel van rubber. De bediening zei toen tegen me zijn jullie al klaar met eten? De kleding was niet zo mooi.

Kortom: Niet wat ik echt verwacht had
    Geen Aanrader!!!!

12. Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, rustige en moderne sfeer. Gewoon super!
    Ik ga er zeker vaker heen.

13. Regelmatig bij Imono gegeten. Lekkere sushi, ook veel keuze in allerlei fingerfoods als je niet zo van vis houdt. Bediening is vlot en vriendelijk. Enige minpuntje vind ik dat ze soms wel erg vaak komen vragen of het smaakt en lege schaaltjes al weghalen terwijl je aan het eten bent.

14. Samen met en paar vriendinnen uit eten geweest bij Imono.
    Als student zijnde vonden wij het best wel wat prijzig voor alleen sushi en wat vet eten.
    Ze zeggen dat je 5 rondes mag doen in 2,5 uur, maar je krijgt maar 3 rondes vol omdat de bediening zo traag is.
    Ik ga voor wat ik krijg voor hetzelfde bedrag geld liever naar een ander restaurant en in Groningen zijn er genoeg te vinden naar mijn mening.
    Er was een stel naast ons die wel 5 rondes op kreeg door alles naar binnen te schransen en het personeel leek zelfs dat niet echt te waarderen.
    Wij hadden hetzelfde meisje voor de bediening en tegen ons was ze ook niet al te professioneel.
    Ze heeft zelfs een glas over een van ons laten vallen en we moesten lang wachten op ons eten.
    Voor een studentenstad zijn er weinig tot geen studenten te vinden.
    Misschien is het ook niet hun doelgroep, maar voor mij zegt dat toch wel veel.
    Het intérieur oogt eerst luxe, maar daarna zit je met z'n allen op bankjes en te dicht op je buren.
    Ik ga liever niet meer naar Imono met mijn vriendinnen, weinig sfeer en best wel prijzig voor weinig.

1,3
  15. Tot nu toe alleen voor de afhaal/bezorging geweest. Eten was prima op tijd en smaakt heerlijk! Zowel de sushi als andere gerechten. Nu nog het restaurant proberen, maar het ziet er altijd gezellig uit.

16. - In de periode sep 2012 - jan2013 zijn wij ongeveer 6x bij Imono geweest.
    - De eerste 3 keren was het eten goed bevallen, maar daarna wordt het eigenlijk al snel eentonig. Maar we kwamen op een gegeven moment vooral om de sushi, maar die kunnen we nu al zelf maken.
    - Een groot deel van het personeel is erg onvriendelijk. Met 2e kerstdag werd ons gevraagd of we al klaar waren met eten, terwijl wij nog maar 2 van de 5 rondes hadden gehad en er vanaf half 8 al niemand meer in de tent was. Blijkbaar iedereen weggejaagd.
    - Aan het vlees proef je dat het eten ook niet gewassen is. Vooral de lam en entrecote proeven heel bloederig. Alleen 2x toen ik er ben geweest heb ik het 'gewassen' gekregen. De kleine vleesgerechtjes in bladerdeeg zijn verzopen door de olie.
    - Aan de meeste tafels heb je aan de ene kant stoelen en de andere helft van de tafel zit op een bank. Als je op de bank zit, zit je aanzienlijk lager dan je tafelgenoot tegenover je. Je voelt je net een kind en het is ook nog eens super onhandig, omdat alle gerechten worden verspreid op een te kleine tafel. Vaak merk ik dan ook op dat de vrouwen op de bank zitten. Want als man lijkt het echt heel raar. Ik heb zelfs de eerste keer met mijn vriend van plek moeten ruilen en zat ik maar op een gegeven moment op de bank. Moet je maar van houden. Gelukkig hebben wij 3 van 6 keer aan een normale tafel kunnen zitten. 1 keer was zelf onze schuld, want toen hadden we niet gereserveerd. Ook zit je heel erg dicht op je buren. Verder zit je bij het gedeelte die vlak bij de deur zit je snel op de tocht, omdat de deur steeds op en dicht gaat.
    - De laatste keer dat we er waren was echt het toppunt. We hadden van te voren gereserveerd. We hadden zelfs 2 keer gebeld. Eerste keer gezegd dat we om 16:30 zouden komen. Hebben we toch veranderd naar 17:00. Komen wij daar aan kunnen ze ons niet vinden op de reserveringslijst. Achternaam verkeerd geschreven, terwijl we het tot 3 keer toe voor hun hadden gespeld. We houden er rekening mee dat de eigenaresse van Japanse afkomst is, maar ga niet doen of wij het verkeerd hebben doorgegeven. We houden er al rekening mee dat de gastvrouw best slecht Nederlands spreekt, maar uit fatsoen zeg je daar natuurlijk niets van.
    Ook had ze de verkeerde tijd opgeschreven 17:30 ipv 16:30 of in dit geval 17:00. Nu snap ik eigenlijk ook waarom je bij hun online kan reserveren.
    Ze hebben wel een goede en mooie site, maar dat is ook alles. Goede promotie. Maar als je daar komt valt het wel tegen.
    Stuurt de eigenaresse ons daarna naar een tafel waar geen bordje met gereserveerd op staat en zegt ze dat de andere tafels al eerder gereserveerd zijn, terwijl die gasten pas om 19:30 kwamen toen wij dus al weggingen. En wat ook raar was, want we hadden wel gereserveerd. Waarschijnlijk boos toen ik zei dat we de achternaam zelfs hadden gespeld en dat dus raar vonden.
    Met het bestellen van het drinken zei ik dat ik een Pepsi wilde. Had ze me het lef om mij te verbeteren door te zeggen Cola.
    Daarna hebben we nog om bestek gevraagd, kwam ze er pas mee totdat het eten van de eerste ronde koud was. We hadden er 2 keer naar gevraagd. Eerst de eigenaresse en toen nog iemand van de bediening.
    Ook heeft ze ons gepositioneerd bij een hele luidruchtige groep. De vorige keer zaten we ook al naast een stel met hun kind die hevig op de ramen ging tikken toen ze een bekende voorbij zag lopen. Kwam die bekend met haar kind binnen zitten en een drankje doen. Super asociaal en lekker luidruchtig toen ook weer. Maar zegt ook weer wat voor mensen het blijkbaar aantrekt. Zo waren er wel meer voorbeelden: mensen die met hun hond binnen komen(geen blindegeleidehond of zoiets), vaak kinderen die de restaurant als speelzaal gebruiken...
    De jassen worden op elkaar gepropt met goedkope hangertjes. Maar de laatste keer hingen onze jassen helemaal scheef en op een hoekje.
    Het afrekenen ging ook al heel erg slecht. Staan er 2 dames, kunnen ze niet afrekenen omdat ze niet weten hoe de pin werkt. Moesten we wachten op een andere dame die dat blijkbaar wel kon, maar het was druk dus ze kon niet snel komen. En de andere twee staan maar niets te doen. Het arme kind moest de hele zaal alleen doen.
    - Imono is leuk voor 1 of 2 keer. Dan wordt je nogal overdonderd door de smaaksensatie van de verschillende kleine gerechten door elkaar heen. Maar naarmate je vaker komt wordt dat al snel eentonig, maar dat is dus niet het ergste. De bediening is slecht, de Japanse eigenaresse is onbeleefd, spreekt slecht Nederlands en je zit uitermate slecht. Alleen een paar tafels hebben allemaal een normale stoel en die niet bij de hoofdingang zijn gepositioneerd dat je niet op de toch zit. Maar die tafels geeft ze blijkbaar weg, niet eens voor de vaste klanten, maar voor mensen die haar voorkeur hebben.

17. Slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest qua service. Ik heb een sesamzaad allergie. Dit heb ik doorgegeven bij de reservering via internet. Dus er kon al van te voren rekening er mee gehouden worden. Aangekomen bij het restaurant, heb ik nogmaals doorgegeven dat ik allergisch ben. Na een discussie van een halfuur konden we uiteindelijk gaan eten. 1 ronde zijn ze vergeten onze bestellingen af te geven. En er is een keer sushi gereserveerd met sesamzaad. Ik hoef er nooit meer te eten. En zal dit ook niet iemand aanraden.

18. Lekker gegeten, prima bediening. We wisten eerst niet dat het kaartje waar we onze bestelling opnieuw door konden geven onder de menu kaart gelegd was, dus we hebben voor niets lang gewacht op de volgende "gang", verder prima!

19. Lekker en erg goed eten, wel prijzig..

20. Sushi Fan

Niet in het restaurant gegeten, maar eten thuis laten bezorgen. Erg goede service van het restaurant. Binnen 20 minuten had ik het in huis, kreeg er een blikje drinken bij en de sushi was heerlijk! Absoluut voor herhaling vatbaar.

21. petra de haan

Gisteren hier voor het eerst gegeten.
    We vonden het eten heerlijk en zeer goed verzorgd.
    Het personeel was ook heel aardig. Het is er sfeervol en we hebben echt genoten van al de lekkere gerechtjes op de kaart.
    Hier gaan we zeker naar terug.
    Petra uit Emmen.

22. Geweldige plek om op een originele manier te gaan uiteten! De slogan 'all you can eat' is meer dan ooit van toepassing, veel variatie in een mooi concept, echt een aanrader!

23. Vanavond gegeten bij Imono. Leuk modern sfeervol restaurant met heerlijk eten. Totaal 2.5 uur tijd om 5 rondes met verschillende gerechtjes te bestellen. Allemaal even lekker. Maar de pekingeend was echt voortreffelijk. Vorig jaar in Beijing echt authentiek pekingeend gegeten. Deze was zeker net zo lekker. Complimenten! Een aanrader!

24. Marian Asselman

Vorige week vrijdag bij Imono gegeten. Bediening was uitmuntend. Eten was heel goed. Er werd met ons meegedacht en we hebben het verder aan de kok overgelaten. Erg lekker bereid. We waren met zeven personen en iedereen was vol lof zowel over het eten als de bediening. Drie van de zeven tafelgenoten hebben een oosterse achtergrond, dus dat spreekt boekdelen lijkt mij.

Echt een aanrader.

25. We hebben gisteravond met 6 personen bij Imono gegeten.

Het is een mooie zaak en de bediening is goed. Het eten was toch wel erg goed. We moesten even zoeken op de kaart maar met dank voor de hulp van de bediening hebben we onze keuzes gemaakt. Het eten was verrassend goed.

26. lekkerbek

Afgelopen weekend bij Imono gegeten.

Trendy interieur maar dat was het dan ook.

Wij bestelden vooraf een Chinese tomatensoep die erg smaakvol was.

Vervolgens bestelden we een varkenshaas in gembersaus die de naam varkenshaas niet mocht hebben. Nog nooit zoveel vet in een varkenshaas gezien, en een Yakitori (saté van kip in soyasaus). Weet niet wat ik gegeten heb maar het was zeker geen kip.

Geen aanrader!