Bezorgrestaurants in de buurt van Il Lago

1305519803 85
1319235778 72

1. Fijn restaurant, lekker eten en super vriendelijk personeel👌🏻

2. Hetty Annema

Helaas was het eten niet allemaal even warm, de lasagne van 1 van ons moest 2x terug naar de keuken! Mijn calzonepizza was in het midden ook niet echt warm helaas

3. Anoniempje

Ik kom hier al jaren en ik vind het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten is echt ontzettend lekker. 1 keer iets fout gegaan, maar dat was ook zo opgelost. Met Kerst ga ik hier dan ook gewoon weer heen. Het is gewoon een onzettend goed restaurant

4. r janssens van der lee

Heel lekker gegeten!
    Er werd snel geserveerd, goed geluisterd, heel aardige bediening!
    Top, onze complimenten!

5. Het restaurant was Top! De Bediening was vriendelijk en wisten wat ze deden je werd verwelkomd en snel geholpen. Het eten was heerlijk en duurde niet lang. Er was een gezellige en goede sfeer in het restaurant het zag er modern en strak uit met een Italiaanse sfeer. Het is zeker een aanrader als je voor een gezellige en lekkere avond gaat.

6. Diny 7 punten

We waren mooi op tijd daar aangekomen. We kregen een mooie plek bij het raam.
    Meteen een drank besteld, vlotte bediening, leuk en aardig personeel

Maar we werden na 45 minuten pas geholpen voor volgende bestelling.
    Te weinig personeel?

Verder is het prima en gezellig!

7. Genieters

8. Positief:
    Mijn favoriete restaurant aller tijden, ook als je het buitenland meetelt. Ik ben nu 18, en wij komen hier al minstens 10 jaar. Het eten is fantastisch, geweldige eigenaar, fantastische rustige sfeer, mooi restaurant.

Negatief
    Een klein nadeel is dat het steeds drukker wordt in het restaurant. Het kan soms wel een uur duren voor je je eten hebt. De pasta's zijn oké, maar niks speciaals. Het is redelijk duur, maar niet afschrikbaar veel.

Als je hier heen gaat, garandeer ik je dat je een goeie tijd zal hebben.

9. Afgelopen zaterdag hier gegeten! We komen hier al vele malen maar afgelopen zaterdag was het zo druk nog nooit gezien. Maar wat blijft dit restaurant goed. Je hebt het niet door dat er meer mensen zijn. Bediening blijft volledige aandacht voor je hebben. Vooraf de carpaccio gehad. Heerlijk. Daarna had ik een pizza. Rijkelijk belegd en ik vind het de beste pizza's van Groningen. Daarna grand dessert gehad. Allemaal lekkere hapjes vooral het ijs. De wijnen maken het helemaal af. Wat een feest. Bedank voor weer een fijne avond.

10. Lekker eten, heel vriendelijk personeel en een eigenaar die altijd wat extra voor je wil doen.

Een plek waar we met veel plezier vaker naar toe komen.

Bedankt Pino!

11. Jan torens

Super lekkere pizza margherita.

12. Deze week heerlijk gegeten bij restaurant Il Lago! Ik kom vaker bij Il Lago en het is er altijd heerlijk eten. Altijd gewoon lekker vers eten. Deze week voor het eerst gebruik gemaakt van één van de specialiteiten. Ook een enorme aanrader! Heerlijke pasta die niet op het normale menu staat. Achteraf een heerlijke proeverij gehad van allemaal verschillend Italiaans ijs. Ook smullen! De bediening is professioneel en weet wat ze aanbieden. Leuke sfeer en een hele goeie prijs kwaliteit verhouding! Kortom ik kan het iedereen aanbevelen en ik kom hier zeker weer genieten!

13. Ivar

14. Gastvrij, sfeervol, origineel, gezellig, ontzettend lekker eten, goede bediening, geïnteresseerd in de gasten. Just perfect.

15. Laatst kreeg ik familie op bezoek vanuit het zuiden van het land. Ik ben op zoek gegaan naar een goed restaurant waar we konden gaan eten met een groep van 10 mensen. Ben uitgekomen bij Il Lago. Dit is mij en mijn familie zeer goed bevallen.

De organisatie voor een grotere groep eters is goed geregeld. De service vinden we perfect te noemen, zeer gastvrij. De prijs kwaliteit verhouding is iets waar we ook erg over te spreken zijn. Ik vroeg naar de bereidingswijze van het eten en mij werd verteld dat er dagelijks word gewerkt met verse producten, dit is goed terug te proeven in de gerechten! Ik schrijf niet vaak een recentie maar de manier waarop wij ontvangen en bediend werden vind ik dat dit wel gezegd mag worden.

16. jan buringa

17. Vorige week hebben mijn man en ik hier voortreffelijk gegeten! Ik begon met voorgerecht royal, een echte aanrader! Zo pik je van alles een beetje mee. Daarna pasta gamba, nog nooit zo'n lekkere pasta gehad. Helaas heb ik geen toetje kunnen proeven omdat ik prop vol zat. Kortom een zeer goed restaurant, leuke sfeer met aardige en echte Italiaanse eigenaren. En de bediening was ook top, wij hadden Jara een leuke meid die veel kennis had en ons een heerlijke wijn had aangeraden. Volgende week kom ik zeker weer en dan neem ik mijn schoonouders mee.

18. Heerlijk gegeten op valentijnsdag bij Il Lago.. Het was weliswaar enorm druk, maar het eten en de drankjes stonden snel op tafel, complimenten hier voor! Het personeel liep de benen uit hun lijf maar ze bleven ondanks de drukte aardig en beleefd. Wij komen vaak eten bij Il Lago, omdat het altijd gezellig is daar en de kwaliteit van het eten erg goed is! Daarnaast heeft het restaurant een mooie uitstraling en regelmatig worden er dingen vernieuwd om de sfeer beter te maken... We worden altijd warm ontvangen en gaan na een gezellige en smaakvolle avond met een prettig gevoel weer naar huis!

19. Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin uit eten geweest in restaurant il lago. Ben zeer te spreken over het restaurant dat ik het een recentie waard vind. Bij binnenkomst een zeer hartelijk onthaal en vriendelijk personeel aanwezig. Ik moet zeggen dat ik nooit eerder italiaans heb gegeten van deze kwaliteit. Perfect voorgerecht gevolgd door een heerlijke pasta. Echt een aanrader! Alles bij elkaar (personeel, uitstraling van het restaurant en het eten) is het top!

20. marcello

1 punt
  21. Op Valentijnsdag niet eten in dit restaurant. Reservering was wel aangenomen, maar het was zo vol dat het erop lijkt dat ze de reserveringen niet inplannen. Bomvol met aan de kant wachtende mensen dus. Die allemaal gereserveerd hadden...
    Uur op pizza gewacht, die wel goed smaakte overigens. Tot twee keer toe drinken besteld dat niet kwam. Pas na herhaalde bestelling. Eigenaar is bijzonder dominant aanwezig in de zaak en brulde door de zaak. Nam zelfs de microfoon in zijn hand om iedereen erop te wijzen dat het wel heel erg druk was en vroeg om begrip voor het lange wachten. Niet erg klantvriendelijk omdat hij dit zelf veroorzaakt.

22. johan m

23. Binnen 5 dagen twee keer gegeten in dit gezellig en sfeervol restaurant met een prettige bediening. De menukaart biedt een ruime keuze uit diverse smaakvolle gerechten. Een aanrader!

24. Afgelopen zaterdag zijn we gaan eten bij Il Lago. Bij binnenkomst merk je meteen de leuke en gezellige sfeer op. Het restaurant is erg stijlvol ingericht en dan nog eens de Vespa, een prachtige toevoeging aan dit restaurant! Je krijgt werkelijk overal het 'la dolce vita' gevoel van!

De kaart heeft veel te bieden, er is voor ieder wat wils. Daarnaast staat het personeel meteen voor je klaar mocht je vragen hebben over een gerecht of drank. Het viel erg op hoe attent en vriendelijk iedereen is. Top tent!

25. Na een dag toerist in eigen stad te zijn geweest beland ik op een zaterdag op de bonnefooi met mijn gezin in De Italiaan. We hebben geluk omdat we vroeg zijn: er is nog een tafel vrij! Terwijl we ons installeren en door een aardige dame meteen van een drankje worden voorzien, stroomt de zaak vol. Er is een gezellige drukte.
    We worden blij verrast door de kaart. Er is een ruime keuze uit allerlei lekkers. De pizza’s bestaan uit verse producten, maar mocht je daar geen zin in hebben, dan zijn er goede alternatieven in pasta, vlees of vis. De dame die ons helpt neemt de tijd om de verschillende gerechten aan mijn kinderen uit te leggen zonder enige spoor van haast of ergernis. Dat is knap want het is druk en mijn kinderen kunnen nog al eens hinken op tien gedachten als het om eten gaat.
    Wij gaan uiteindelijk ‘gewoon’ voor pizza en pasta. Maar uitgehongerd als dat we zijn, kiezen we vooraf voor verschillende hapjes: bruschetta, antipasti misti en de carpaccio. Allemaal even heerlijk, maar de anti pasti zijn een extra melding waard! De pizza’s zijn lekker krokant en in mijn pasta van de dag (linquine) proef ik de lente. Alles weggespoeld met een heerlijke Pinot grigio. Wel een kleine kanttekening bij de pizza Dinamite, die had voor ons nog wat pittiger gemogen. Misschien een kwestie van smaak aangezien we doorgaans zeer spicy eten. Voor een dessert is geen ruimte, want de porties zijn voor ons royaal. We sluiten de boel af met espresso. Al met al een hele fijne avond gehad in De Italiaan en lekkerder gegeten dan ik thuis had kunnen maken. We komen zeker terug! Top zaak

26. Gisteren bij Il lago om iets te vieren met het gezin. Ik had hoge verwachtingen naar aanleiding van de recensies op meerdere site's, die ten delen zijn waargemaakt. Man en kinderen hadden pizza- een pizza rugola, pizza met zeevruchten die prima smaakten, zoals een pizza hoort te zijn. Dochter een pizza monti (specialiteit), heerlijk en eerlijk vers. Zelf een verrukkelijke pasta gamba's gegeten, met een heerlijke saus. Toetje grand dessert door 2 tafelgenoten gekozen en ruim goedgekeurd. Wij dronken de rode huiswijn die prima was. Het eten krijgt dan ook een dikke 9.
    Dan de bediening: vriendelijk, vrolijk en hadden kennis van zaken. Overal werd snel en attent op gereageerd.

27. Heb hier al een paar keer gegeten, vanaf buiten heb je geen idee hoe groot en sfeervol het binnen is. Ik heb niet veel te besteden dus eet gewoon alleen een overheerlijke pizza en dan voel je je net zo welkom. Wat een aardig en voorkomend personeel, iedere keer weer. Alleen daarvoor kom ik al terug, je voelt je echt een gast ook al bestel je alleen maar een pizza..En wat ik zo fijn vind is dat mijn hondje gewoon mee mag en niet buiten in de auto hoeft te zitten blaffen, ze kreeg nog bakje water onder tafel gezet. Voor mij geen andere pizzeria meer. Ook al gaat er misschien iets mis in de drukte, de vriendelijke sfeer maakt zoveel goed.

28. Ontzettend leuke valentijnsdag avond beleefd hier! Eten smaakte erg goed en we hoefden ook niet lang te wachten. Bediening was top en ook de manager en eigenaar waren bijzonder vriendelijk. Een absolute aanrader! Ik kom hier vaker!

29. Wij eten hier regelmatig en gister oma meegenomen, alles was werkelijk zeer goed geregeld en zelfs oma mocht haar eigen menu samenstellen. Eten bij Il lago is eten op goed niveau en het leuke is dat alles kan en ze houden rekening met al je eisen en vragen, helemaal top. Gerrit en Liesbeth

30. Ik kan het niet laten om een recensie achter te laten. Ik ben zo'n fan geworden van dit restaurant dat ik er het liefst elke dag eet. Ik hou het bij 1 keer per week maar het blijft heerlijk.
    De service is helemaaltop, leuke meiden in de bediening en goede gastheren waaraan je ziet dat zij het ook naar hun zin hebben. Deze week heb ik me laten verrassen door de papperdelle, een nieuwe specialiteit buiten de kaart om. Was zoals gewoonlijk weer helemaal top.
    Heel erg bedankt en tot volgende week!

31. Een gezellige ambiance en een prima bediening, zeer correct en prettig. Het eten was goed en een prima plek om terug te komen. We eten hier vaker en hebben nog nooit klachten gehad en komen hier dus graag

32. Ik ben hier een jaar geleden ook wezen eten, toen vond ik het al geweldig maar dit keer was het nog beter.
    Het was op 5 mei, dus erg druk. Er was niet gelijk een tafel voor 4 pers. vrij dus moesten we even wachten aan de bar, de eigenaar gaf ons een drankje van de zaak.
    Toen de uitstekende bediening een tafel gereed had gemaakt, hebben we een voor 4 pers. voorgerecht bestelt, heerlijke Italiaanse hapjes, echt een aanrader! De pizza's en vlees-visgerechten waren van uitstekende kwaliteit. Ik heb een kennis gemaakt met een heerlijke wijn, Pinot Grigio.
    Ik kom zeker weer!

33. Op Koninginnedag wilden we graag uit eten met de kinderen en kleinkinderen. De kleinkinderen kozen een pizzeria. Na een paar slechte ervaringen met lange wachttijden kozen we toch weer voor Il Lago omdat de pizza’s daar goed zijn en het een leuk restaurant is. Met de voorafjes ging het prima, maar de bestelde pizza’s lieten lang op zich wachten. Na anderhalf uur hebben we geïnformeerd hoe lang het nog ging duren, omdat de kleinkinderen uitgekleurd waren en bleven vragen waar de pizza’s toch bleven. Volgens de eigenaar was het niet mogelijk dat we zo lang gewacht hadden en zaten onze pizza’s nu in de oven. Toen de serveerster met pizza’s onze kant op kwam dachten we dat we eindelijk konden eten, maar deze bestelling was voor de tafel naast ons. Deze gasten waren minstens drie kwartier na ons gekomen. Toen hebben we maar besloten te gaan, hebben de drankjes betaald en zijn met zeer teleurgestelde kleinkinderen naar huis vertrokken. We hebben besloten niet meer bij Il Lago te gaan eten. Heel jammer!

34. Wij zijn hier afgelopen weekend wezen eten op aanraden van vrienden. We hebben heerlijk gegeten en een top avond gehad!

Bediening was erg goed en oplettend en ook het ontvangst was zeer hartelijk. Wij komen hier zeker vaker!

35. Redelijk gegeten met vriendinnen. Veel uit blik, o.a. de vis.
    De bediening was attent. De voorgerechten vielen met name tegen. De prijzen zijn daarom niet in verhouding tot het geboden eten. Volgende keer toch bij een betere pizzeria eten.

36. Heel consequent, ik kom hier regelmatig en het is echt altijd lekker en niet overdreven duur. Leuke bediening en heerlijke pasta's. Antipasto royale is een aanrader. Ook de pizza is uitstekend.

37. Met een bedrijfsuitje heb ik hier gegeten. Het eten was wel prima maar ik het was niet zo goed dat ik er razend enthousiast van werd. De service was ronduit slecht. We hebben meer dan twee uur moeten wachten op ons eten. Er waren meerdere gasten die na ons binnen kwamen en nog voordat we het eten hadden waren ze alweer vertrokken. Uitleg werd niet gegeven en begripvol werd er al helemaal niet gerageerd. Een van de dames die ons bediende was wel begripvol maar kon helaas niets aan de situatie veranderen. Het restaurant was ons aangeraden maar ik zal er nooit weer gaan eten.

38. Harmen Timmer

Vanavond voor de zoveelste keer gegeten bij il lago. Pizza bestelt zonder ananas lust ik namelijk niet. Wel gekregen. Dit bij de prima serveerster gemeld. Deze is hiermee naar de keuken gegaan en heeft een nieuwe voor mij gemaakt. Na een paar happen toch een stukje ananas gevonden. Ik ben niet erg kritisch maar ananas vind ik vreselijk. Dus toch maar weer gemeld. Op dat zelfde moment komt er een nieuwe goede pizza. Wat ze dus gedaan hebben is van de oude verkeerde pizza de ananas afgehaald en weer terug gebracht. Echt super slecht. Het excuus was drukte. En de eigenaar was zelfs gepikeerd dat er wat van gezegd werd. Pizza hoefde ik niet te betalen. Dus op zich opgelost. Maar ik kom daar waarschijnlijk niet weer.

2,1
  39. Echt een super mooi restaurant en heel goed eten!

Bediening is prima, alleen baas soms niet echt netjes naar personeel toe in het openbaar.

40. Top Italiaan, mooi restaurant aan het water. Er is veel gedaan aan vernieuwing binnen het bedrijf wat zeker goed is geslaagd. Wat leuk is zijn de specialiteiten, lekkere pasta's en mooie wijnen per glas, bv een amarone of barolo in een mooi glas geserveerd. Bediening leuk, vlot en gezellig. Zeker de moeite waard!

41. Gisteravond hier last-minute een tafeltje gereserveerd en heerlijk gegeten. Alle gerechten waren verukkelijk en de bediening was erg oplettend en attent, mijn vork viel en een seconde later had ik alweer een nieuwe. In tijden niet bij zo'n heerlijke Italiaan geweest!

42. Een zeer bijzonder restaurant. Warme Italiaanse gastvrijheid en lekker eten. Je krijgt waar voor je geld! Dit is een typisch Italiaans familie bedrijf waar met hart en ziel gewerkt wordt. Zeker een aanrader.

43. Afgelopen zondag met 6 personen bij Il Lago gegeten, super!

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, super veel variatie in pizza, pasta enz.

Heerlijk gegeten, jammer dat ze 240 kilometer bij mijn huis vandaan zitten.

44. Echt een super pizzeria, al heel vaak gegeten. Pizza heerlijk en de pastas ook. Bediening is altijd goed en vriendelijk.

Echt een aanrader.

45. Redelijk restaurant. Echt een eetcafe uitstraling, best gezellig.

Niet duur, iets duurder als een studenten-pizzeria maar goedkoper dan een restaurant.

We hebben hier gegeten met 3 man op een vrijdagavond, was redelijk druk maar het zat niet vol ofzo. We werden snel geholpen en 10 minuten later hadden we onze pizza's ook al.

Ik heb pizza "De Koning" besteld, en was rijkelijk belegd en smaakte goed.

Maar toen kwamen we bij het dessert. We vroegen om de kaart en die kwam maar niet, dus we vroegen iemand anders of onze dessertkaart nog kwam en die bracht ze direct. Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren. Maar erg druk was het niet...

Anyway, alle deserts zijn hier kant-en-klaar groothandel troep. Dus ik dacht ik bestel maar ijs sorbet, daar kan een italiaan toch niet veel verkeerd mee doen. Mijn ijs was al aan het kristaliseren en de slagroom zo dik geklopt dat je het kon smeren als boter, was niet te eten. Jammer want dit haalt mijn beoordeling voor het eten naar beneden.

Als ik hier weer een keer eet bestel ik in elk geval geen dessert meer.

46. We hebben hier nu 4x gegeten en alle keren voortreffelijk.

Personeel erg vriendelijk en wil alles voor je doen. Eten is super lekker en snel gebracht. In 1 woord, geweldig.
    We komen zeker weer.

47. Ik heb hier gisteren met mijn man gegeten. We kregen een mooie tafel bij het raam. We begonnen met een anti pasto vooraf. Dit was uitzonderlijk lekker. Na het voorgerecht namen wij een pizza. Deze was vers en goed bereid, we hebben niet lang hoeven wachten. De pizza was op en we namen een heerlijk dessert. Ze verkopen hier ijs van het bekende Toscana ijssalon. Kortom een heerlijke avond.

Vriendelijke groet,

Lineke.

48. Petra

49. Geweldige pizza's! Het is vaak druk dus dat betekent soms wat langer wachten, maar dat is het zeker waard.

50. johan de lange

Als verjaardag verassing door mijn vrouw uitgenodigd bij deze italiaan, met recht een ITALIAAN, de hele familie was voor ons in de slag. Een heerlijk broschiatta, daarna een gevulde pasta tussendoor, en als hoofdgerecht had ik een spaghetti met verse tomaat en mijn vrouw tonijn daarbij een mooie salade en verse pasta. We zaten te vol voor een dessert, maar nadat we ons over lieten halen samen toch nog een heerlijke sorbet met heerlijk vers ijs van toscana gedeeld. De rekening die we kregen na de heerlijke cappocino viel reuze mee. Een absolute aanrader.

En wat dacht je toen de Italiaan doorkreeg dat mijn vrouw jarig was een leuk kado en de italiaanse koesjes.

Een heerlijke avond.

51. Onlangs ben ik met mijn vriend bij il lago gaan eten op aanbeveling van vrienden. Wij werden hartelijk ontvangen en werden ook meteen door de koks in de open keuken begroet. Het gaf ons een zeer welkom gevoel. Er heerst een gezellige, warme sfeer de open keuken is echt leuk. Wat ons opviel is dat iedereen die binnen kwam een roos kreeg van de charmante Italiaan. Wij kozen voor bruschetta en carpaccio vooraf, fantastisch. Toen werden we verrast met een heerlijke pizza, als ik me niet vergis was het vers vers met salame met een beetje pikant, super lekker. Weer top en zeer vriendelijke en attente bediening. het was voor ons een zeer geslaagde aanbeveling en raden il lago dan ook bij iedereen aan.

52. huub van wouten

Na het lezen van de vorige twee reacties, ben ik zelf maar eens gaan uitzoeken of het restaurant werkelijk zo goed is. Niks is minder waar; we hebben afgelopen zaterdag voortreffelijk gegeten en het wijn arrangement was zeer goed. Een aanrader voor iedereen die in Groningen zijn smaakpapillen lekker wil verwennen.

53. Zeer ontevreden,het eten zag en smaakte goedkoop uit,absoluut geen aanrader!Bediening was 3 keer niks,zo slecht!

2,1
  54. johan van der sluis

gezellig gezellig gezellig zo kan ik het beste beginnen. Il lago is een echte Italiaanse belevig . Alles, is Italie de geur de sfeer, van de pizza naar de pasta's. Kaart is uitgebreid, voor elk wat wils. Na verloop van jaren lijken de gerechten wel "gewoner" te zijn geworden. Het hele speciale Italiaanse blijft. De bediening vind ik leuk geinteresseerd, soms beetje chaotisch maar dat is Italie, in elk geval krijg je het gevoel dat je als gewaardeerde gast onthaald wordt. Het eten is prima en smakelijk, dat is belangrijk. Het interieur zit prettig, Je zit dicht op elkaar, Als je met vrienden bent maakt dat niet zo veel uit, een intieme onder 4-ogen kun je wel voeren. We komen hier met tussenpozen al jaren, we komen hier met veel plezier. En hebben grote bewoderig voor de inzet de werklust in het bedrijf. Viva Il lago

55. Afgelopen zaterdag ben ik gezellig met een aantal personen uit eten geweest bij Il lago. Een leuk en gezellig restaurant zonder poeha. De bediening was ondanks dat alle tafels vol zaten, efficiënt en plezierig, de sfeer was uitstekend, het eten was subliem. Het feit dat dit restaurant bijna volledig wordt bemand door Italianen, geef je een echt Italiaans gevoel! dat komt de sfeer absoluut ten goede. De menukaart is afwisselend met een echte moderne Italiaanse keuken, tevens werden wij op een leuke manier geattendeerd op de specialiteit van de kok. Wat me op viel was dat de tafels keurig gedekt waren en met schoon bestek en servetten. De produkten die worden gebruikt zijn van goede kwaliteit. Wij komen zeker terug!!! en wat ook leuk was dat de halve selectie van fc groningen ook aanwezig was. Vooral voor de kinderen erg leuk. Manuela

56. zeer matige pizzeria. zeer slecht belegde pizza,s eigenaar denkt dat hij leuk is. bediening bestaat uit allemaal studentes die van toeten nog blazen weten

57. Hans Meijering

Zaterdag 6 september met 6 personen gegeten (tafel 46) slechte bediening, dranken kwamen achter elkaar aan of waren vergeten.( de jenever lauw) 5 hoofdgerechten werden gebracht. één hoofd gerecht was vergeten. Werd in ijltempo in de keuken in elkaar geflanst en smaakte heel anders en niet lekker. Halverwege de vraag wat we hadden gedronken. Hadden niet alles goed op de rij. 2 voorgerechten niet in rekening gebracht en één wijn was te veel in rekening gebracht. Hebben in Mei er ook gegeten toen was alles prima. Maar we hebben ons nu zitten ergeren aan de bediening.

met vr. gr.

Hans Meijering

58. vond het eten ronduit slecht veel blik spullen op de pizza. en de bediening was wel vriedelijk maar niet echt professioneel voor de rest leuke zaak maar erg duur voor slechte kwaliteit denk niet dat ik er weer kom.

59. Redelijk ingericht,maar zeer slechte bediening!!Ze wisten niet wat ze verkochten,wat een tegenvaller!Zo slecht hebben we daar in geen jaren gehad!De eigenaar die je voor echte'espresso'verwijst en dusdanig kwaliteitsarme gerichten serveert,verdient t niet om op zo'n mooi plekje een tent te runnen!Het eten viel heel erg tegen,dat verwachtte ik helemaal niet!Prijs/kwaliteitverhouding was ver te zoeken!We komen zeker niet weer!!!

1,7
  60. hans nieboer

Het eten was gewoon gewoon slecht.de bediening was daarintegen goed.
    Maar je gaat toch niet alleen voor het eten.ik kom hier niet weer.

61. Gezellig. Goede bediening. Eigenaar Pino heeft oog voor zijn gasten en heeft lol in zijn werk.

62. Marciano

Leuk restaurant, Pino en het personeel zijn erg vriendelijk. Er is meer dan genoeg personeel aanwezig.
    Het voorgerecht, zwaardvis vond ik niet al te best. Kruidenboter was niet lekker en de goed gevulde pizza's vonden ook niet erg lekker. Een van de Nederlandse koks had volgens mij de blikje vis zo omgekeerd op de pizza.
    Bediening was goed, ambiance oke, maar eten vonden we niet al te best. Wij gaan wel weer naar Da Vinci in Groningen

63. Echt italiaans. De gastheer een sportieve italiaan die de sfeer in huis brengt. Het hele gezin werkt mee. echt mensen met een hart voor het bedrijf. ontzettend leuk en gezellig voor alle doelgroepen.