Huize Maas in Groningen

Weekgerechten (vlees/vis/vega) voor slechts 10 euro!

Eten & drinken 6,8

• zo 16:00 - 21:30

• Telefoon 050-3123621
  • Facebook Huize Maas
  • Twitter @huizemaas

Er gaat niets boven Groningen. En in het sfeervolle stadshart aldaar wacht u de ongedwongen sfeer van Grand Café Huize Maas. Met haar lange gastvrije traditie heet Huize Maas u van harte welkom.

U kunt hier genieten van onze vriendelijk geprijsde lunch- en dinerkaart. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor 3 afwisselende weekgerechten (Zie hieronder voor de weekgerechten van deze week). En 's zomers is het buiten heerlijk toeven op ons terras aan de Vismarkt.

Huize Maas is verder zeer gunstig gelegen, met op loopafstand trein- en busverbindingen en een parkeergarage op minder dan 200 meter.

Een unieke en stijlvolle locatie die ruimte biedt aan groepen tot 850 personen en zich daarom ook bijzonder leent voor al uw zakelijke en feestelijke ontmoetingen. De wijze waarop u het feest, gala, seminair en dergelijke wilt vieren kunt u geheel zelf bepalen. Ook de muziek kunt u zelf verzorgen of wij helpen u op een professionele manier aan desgewenste artiesten. Neem gerust eens contact op om te informeren naar de diverse mogelijkheden. Ook audiovisuele middelen, zoals beamers en internet zijn op aanvraag beschikbaar.

Wij bieden een zeer ruime keuze in onze catering mogelijkheden: van eenvoudige hapjes en frisse lunches tot uitgebreide buffetten of luxe diners. Uiteraard kunnen wij ook in overleg op maat gemaakte buffetten verzorgen.

Huize Maas serveert iedere week 3 afwisselende weekgerechten (vlees/vis/vegetarisch) voor € 10,00.

Deze week:

- Varkenshaas spies met katenspek en paprika, met een tex-mex saus
- Opgerolde pangafilet met zalm en roomkaas
- Vleestomaten, gevuld met roomkaas, champignons en geitenkaas

Al onze diner gerechten worden geserveerd met warme groente, een frisse salade en frites/gebakken krielaardappel.

Diëten Vegetarisch en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Huize Maas in GroningenFoto van Huize Maas in GroningenFoto van Huize Maas in GroningenFoto van Huize Maas in Groningen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Nostalgisch, romantisch, klassiek, gezellig en budget
Voorzieningen
Terras, catering, Wi-Fi en honden toegestaan
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
88 zitplaatsen en maximaal 850 personen in één groep
Betalen