Huize Maas in Groningen

Weekgerechten (vlees/vis/vega) voor slechts 10 euro!

Er gaat niets boven Groningen. En in het sfeervolle stadshart aldaar wacht u de ongedwongen sfeer van Grand Café Huize Maas. Met haar lange gastvrije traditie heet Huize Maas u van harte welkom.

U kunt hier genieten van onze vriendelijk geprijsde lunch- en dinerkaart. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor 3 afwisselende weekgerechten (Zie hieronder voor de weekgerechten van deze week). En 's zomers is het buiten heerlijk toeven op ons terras aan de Vismarkt.

Huize Maas is verder zeer gunstig gelegen, met op loopafstand trein- en busverbindingen en een parkeergarage op minder dan 200 meter.

Een unieke en stijlvolle locatie die ruimte biedt aan groepen tot 850 personen en zich daarom ook bijzonder leent voor al uw zakelijke en feestelijke ontmoetingen. De wijze waarop u het feest, gala, seminair en dergelijke wilt vieren kunt u geheel zelf bepalen. Ook de muziek kunt u zelf verzorgen of wij helpen u op een professionele manier aan desgewenste artiesten. Neem gerust eens contact op om te informeren naar de diverse mogelijkheden. Ook audiovisuele middelen, zoals beamers en internet zijn op aanvraag beschikbaar.

Wij bieden een zeer ruime keuze in onze catering mogelijkheden: van eenvoudige hapjes en frisse lunches tot uitgebreide buffetten of luxe diners. Uiteraard kunnen wij ook in overleg op maat gemaakte buffetten verzorgen.

Huize Maas serveert iedere week 3 afwisselende weekgerechten (vlees/vis/vegetarisch) voor € 10,00.

Deze week:

- Varkenshaas spies met katenspek en paprika, met een tex-mex saus
- Opgerolde pangafilet met zalm en roomkaas
- Vleestomaten, gevuld met roomkaas, champignons en geitenkaas

Al onze diner gerechten worden geserveerd met warme groente, een frisse salade en frites/gebakken krielaardappel.

2. Ambiance
  8. Betalen pin Master Card American Express

1419293909 69
1542001520 79

1. 9 maart bij u gegeten,

De service was prima. Panga filet en een japanse burger. De burger heb ik helaas weer retour gestuurd. Ik wil niet bekritiseren, maar het was echt niet oke. De shitake was koud (kwamen uit de koeling) en de burger was lauw en droog. Ik vond het voor het begrip burger, geen burger. Mijn zus nam de panga filet. Zij vond deze te zout. Ik werk zelf als chef-kok en ben de term ‘hoog op smaak’ gewend, maar zij had gelijk. De panga was niet hoog op smaak, maar was echt te zout. Te veel viskruiden. De burger heb ik aangegeven en mocht ik voor dezelfde prijs inruilen voor een sate. Dit vond ik een goede oplossing... ik had er ook graag dezelfde prijs voor betaald, maar de oplossing in het team vond ik zeer correct. In korte tijd de sate gekregen. Goed van smaak, goede garnituren, maar hadden wat beter geblancheerd kunnen worden. Bij het afrekenen heb ik een fooi gegeven van 7 euro, want iedereen doet zijn werk en dat mag ook benoemd worden! Hetgeen dat ik mee wil geven is dat het etablissement met zo’n prachtige locatie, best zijn standaards mag verhogen! De koks leken mij zeer gemotiveerd.. maar voor een rustige maandag... had ik iets meer van het eten verwacht.

2. Tobias

3. Heerlijk gegeten weekmenu gehad voor maar 11€ vlotte bediening ondanks de drukte. Zeer sfeervol wij komen zeker terug.

4. Slecht! Erg slecht! We hebben 1,5 uur gewacht op onze bestelling! Het eten was verschrikkelijk! Het vlees dat ik kreeg, was erg rauw en niet lekker, ik heb voor mijn hond meegenomen. Groenten waren eerder ingevroren, aardappelen zijn niet lekker! 87 Euro weggegooid. Ik ging weg en ik wilde nog eten! Kom nooit meer terug!

5. Lekker gegeten vriendelijke klantgerichte bediening.

6. Eten was lekker, bediening was prima, sfeer leuk tot dat je naar het toilet moet... de vieze geur wacht je bovenaan de trap al op.
    Jammer hoor, voor mij een reden om echt niet terug te komen!!

7. ondanks dat het rete druk was (zaterdag rond 18.00) vlotte bediening en vriendelijk, eten/drankjes hoefde je niet lang op te wachten, kortom we komen terug.

8. Anne Marie Carli

Lekker eten, vriendelijk personeel.
    Alleen erg rumoerig binnen.
    De toiletten zijn erg vies dat is wel een minpunt!

9. Altijd gezellig en goed eten

10. Heel goed eten voor een prima prijs. Weekmenu voor slechts 10 euro, en heerlijk! En erg goed personeel, attent en vriendelijk en goed op de hoogte van de menukaart. Een aanrader!

11. Prima eten en leuke bediening zonder opdringerigheid. Top!

12. Heerlijk gegeten bij een ontspannen sfeer.

13. Leuke gemoedelijke sfeer. Ondanks dat het vol zat hebben we niet erg lang op ons eten moeten wachten. Bediening was uitermate vriendelijk.

14. CE Vermeulen

Vandaag bij jullie gegeten. Alles was heerlijk en het was gezellig op het terras. De frites waren bijzonder lekker.
    De bediening was prima.

15. Belinda van Eijk

Super gezellig en heel leuk en heel vriendelijk personeel! Topavond gehad.

16. Top tent, super lekker gegeten.

17. Gisterenavond geweest. Gezellig druk maar voor de keuken teveel. De Groninger Mostertsoep was buitengewoon lekker en mooi gepresenteerd. Het hoofdgerecht was een stuk minder, het gevoel van een produkt uit een fabriek te krijgen was sterk. Het vlees was niet smaakvol, de patat was voor de tweede keer gebakken, de brocoli was te hard. Ook de gebakken aardappeltjes leverde geen applaus voor de kok op. De bediening was wel goed.

18. Sjoerd Tamminga

Met 8 personen gegeten zaterdagavond 2 december. Helaas slechte ervaring. Te vet en te zout, en slechte bediening

19. MarliesM

20. Vrijdag 19 febr. bij u geluncht, met 4 pers. Het drinken liet lang op zich wachten, schuimkraag bier was ingezakt, te lang op de tap gestaan voor het geserveerd werd? Eten besteld, hebben hier ook heel lang op moeten wachten, zeker drie kwartier. De Japanse burger was men vergeten(!) te maken, 2duitse burgers waren heel erg droog en de Scandinavische burger droog en smakeloos. Uiteindelijk kwam de japanse burger nog op tijd en was wel goed. De porties frieten waren verschillend!! Voor dit alles betaal je, met drankjes en koffie, dan bijna 60 euro. Hebben de klachten bij de serveerster aangegeven. Kan u hier echt niet een voldoende voor geven. Jammer, want het was een verjaardagslunch voor éen van de gasten.
    Groet Ymkje.

21. Heerlijk broodje warmvlees gegeten, echt een aanrader!!!!!

22. Ik kom hier graag! Heerlijke spare ribs!

23. RB 332 punten

Van de week gegeten bij Huize Maas, ikzelf had saté en m'n vriendin had spareribs. Helaas was mijn saté niet goed, de binnenkant was gedeeltelijk donker rood nog van binnen. Aangegeven en ze hadden er prima oplossing voor, of iets nieuws kiezen of van de bon afhalen, voor het laatste gekozen. Voor 13,50 had ik 2 stokjes saté, wat brood en gebakken aardappeltjes, ook wel wat karig. De spareribs waren wel goed. Sfeer in deze zaak is wel erg tof.

24. Ik heb er afgelopen vrijdag zowel tussen de middag gelunched en s'avonds gegeten.

De lunch was perfect. Heerlijk broodje voor een goede prijs.
    Locatie is echt mooi.

S'avonds teruggekomen voor te eten.
    Het eten zelf was toen redelijk, maar voor een lage prijs.
    Dagschotel voor tien euro.
    Personeel was overigens niet echt handig.
    De serveerders kwamen met eten langs en wisten niet zeker of dit voor onze tafel bedoeld was.
    Maar we werden snel geholpen en hoefden niet lang te wachten.

25. Genoeglijk gegeten, niet spectaculair maar dat hoeft ook niet. Na drie aparte gangen met een fles wijn werden we zonder koffie de tent uitgezet omdat er een salsaavond was. Ronduit schandalig behandeld. We mochten alleen blijven zitten als we een toegangskaartje zouden kopen. Moeten nog een hoop leren. De uitbater heeft dan ook nog het cynisme in huis om ons een prettige avond te wensen. Een echte afrader dus! Vertel het door deze ongemanierdheid

26. Een keer geweest voor een 10 euro menu wacht tijd een uur eten was niet bijzonder maar voldoet voor een lunchroom/cafetaria. (moet wel zeggen dat de geuren wel veel beloven als je binnen komt).
    En voor een bakje koffie op een Donderdagavond geweest, 10 minuten wachten tot de erg zakelijke bediende onze bestelling deed.

Ook veel evenementen die georganiseerd worden lopen geen storm meer, andere visie voor Huize Maas?

27. Onlangs hier geluncht. Prachtige zaak, jammer dat de service belabberd is en de toiletten (met name de heren) enkel te omschrijven is als uitermate ranzig. Op het heren toilet doet het licht het niet en in de urinoir dreven aardappeltjes en bittergarnituur. De bediening is ronduit onvriendelijk. Een echte afrader. Dan heb je zo'n mooie zaak en maak je er zo'n potje van. Schande.

28. Wij hebben net echt heerlijk gegeten voor 10 euro. Ik had slijting om te zuigen en mijn collega had een vleesspies de sla verse bloemkool sausjes waren allemaal vers. Geen magnetron werk . Stokbrood met boter en tapenade vooraf . En twee rode en heerlijke cappuccino na voor 21 euro . Waar vindt je nog zoiets? Bediening was erg netjes en zeer vriendelijk . Een dikke tien van ons

Eén vorige recensie
  29. Het Huize Maas is een heel mooi restaurant maar ik vond het eten niet echt lekker. Ik heb een zalm met pestosaus besteld, het was opzich wel lekker maar de saus was heel vet, de aardappelen waren ook heel vet en de smaak was verschrikkelijk.
    En toen ik ging betalen? Ze accepteren geen credit card.

30. Even na middagje winkelen een hapje eten, we kozen voor dit restaurant, wat je daar krijgt voor een tientje p.p. grenst aan het uitbundige! Mijn vriendin had dus de dagschotel vis, en ik de varkenshaas, allebei mooi opgediend en precies goed gaar, heerlijk in bijpassende sausjes, garnituur van zowel heerlijke gebakken krieltjes en grote zak friet, gemengde salade met heerlijke dressing, verse tuinbonen met stukjes spek, allemaal goed en lekker, en qua portionering aan de ruime kant, petje af voor deze jonge kok!
    Bediening en ambiance ook prima!
    Katja en Lilibet, 3 jaar samen die dag...!

31. Heerlijke gamba,'s en steurgarnalen gegeten op het terras. Zeer vriendelijke en attente bediening. We gaan zeker weer. Toppie prijs kwaliteit zeer goed!

32. Huize Maas.

Prachtige ambiance en erg goed eten. Vooral de sate van de haas! Chapeau.

Bediening is aardig en de bijgeleverde aardappeltjes en/of frites, alsmede de salades.................aanrader!